Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   LEGE nr. 188 din 14 octombrie 2010 
 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 155/2007 pentru modificarea alin. (4) si (5) ale art. 263 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal
    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

LEGE nr. 188 din 14 octombrie 2010 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 155/2007 pentru modificarea alin. (4) si (5) ale art. 263 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal

EMITENT: PARLAMENTUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 699 din 20 octombrie 2010
LEGE nr. 188 din 14 octombrie 2010
 privind aprobarea <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 155/2007 pentru modificarea alin. (4) şi (5) ale <>art. 263 din Legea nr. 571/2003 privind <>Codul fiscal
EMITENT: PARLAMENTUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 699 din 20 octombrie 2010


     Parlamentul României adoptã prezenta lege.

ART. I
     Se aprobã <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 155 din 19 decembrie 2007 pentru modificarea alin. (4) şi (5) ale <>art. 263 din Legea nr. 571/2003 privind <>Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 884 din 21 decembrie 2007.
ART. II
     (1) Coloana "Numãrul axelor şi masa totalã maximã autorizatã" din tabelul prevãzut la alin. (4) al <>art. 263 din Legea nr. 571/2003 privind <>Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã dupã cum urmeazã:


 ┌────┬──────────────────────────────────────────────────────────────┐
 │ │ "Numãrul axelor şi masa totalã maximã autorizatã │
 ├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ I.│Vehicule cu douã axe │
 ├────┼───┬──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 1.│Masa de cel puţin 12 tone, dar mai micã de 13 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 2.│Masa de cel puţin 13 tone, dar mai micã de 14 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 3.│Masa de cel puţin 14 tone, dar mai micã de 15 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 4.│Masa de cel puţin 15 tone, dar mai micã de 18 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 5.│Masa de cel puţin 18 tone │
 ├────┼───┴──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ II.│Vehicule cu 3 axe │
 ├────┼───┬──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 1.│Masa de cel puţin 15 tone, dar mai micã de 17 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 2.│Masa de cel puţin 17 tone, dar mai micã de 19 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 3.│Masa de cel puţin 19 tone, dar mai micã de 21 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 4.│Masa de cel puţin 21 tone, dar mai micã de 23 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 5.│Masa de cel puţin 23 tone, dar mai micã de 25 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 6.│Masa de cel puţin 25 tone, dar mai micã de 26 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 7.│Masa de cel puţin 26 tone │
 ├────┼───┴──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │III.│Vehicule cu 4 axe │
 ├────┼───┬──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 1.│Masa de cel puţin 23 tone, dar mai micã de 25 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 2.│Masa de cel puţin 25 tone, dar mai micã de 27 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 3.│Masa de cel puţin 27 tone, dar mai micã de 29 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 4.│Masa de cel puţin 29 tone, dar mai micã de 31 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 5.│Masa de cel puţin 31 tone, dar mai micã de 32 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 6.│Masa de cel puţin 32 tone" │
 └────┴───┴──────────────────────────────────────────────────────────┘



     (2) Coloana "Numãrul axelor şi masa totalã maximã autorizatã" din tabelul prevãzut la alin. (5) al <>art. 263 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã dupã cum urmeazã:


 ┌────┬──────────────────────────────────────────────────────────────┐
 │ │ "Numãrul axelor şi masa totalã maximã autorizatã │
 ├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ I.│Vehicule cu 2+1 axe │
 ├────┼───┬──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 1.│Masa de cel puţin 12 tone, dar mai micã de 14 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 2.│Masa de cel puţin 14 tone, dar mai micã de 16 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 3.│Masa de cel puţin 16 tone, dar mai micã de 18 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 4.│Masa de cel puţin 18 tone, dar mai micã de 20 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 5.│Masa de cel puţin 20 tone, dar mai micã de 22 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 6.│Masa de cel puţin 22 tone, dar mai micã de 23 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 7.│Masa de cel puţin 23 tone, dar mai micã de 25 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 8.│Masa de cel puţin 25 tone, dar mai micã de 28 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 9.│Masa de cel puţin 28 tone │
 ├────┼───┴──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ II.│Vehicule cu 2+2 axe │
 ├────┼───┬──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 1.│Masa de cel puţin 23 tone, dar mai micã de 25 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 2.│Masa de cel puţin 25 tone, dar mai micã de 26 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 3.│Masa de cel puţin 26 tone, dar mai micã de 28 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 4.│Masa de cel puţin 28 tone, dar mai micã de 29 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 5.│Masa de cel puţin 29 tone, dar mai micã de 31 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 6.│Masa de cel puţin 31 tone, dar mai micã de 33 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 7.│Masa de cel puţin 33 tone, dar mai micã de 36 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 8.│Masa de cel puţin 36 tone, dar mai micã de 38 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 9.│Masa de cel puţin 38 tone │
 ├────┼───┴──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │III.│Vehicule cu 2+3 axe │
 ├────┼───┬──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 1.│Masa de cel puţin 36 tone, dar mai micã de 38 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 2.│Masa de cel puţin 38 tone, dar mai micã de 40 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 3.│Masa de cel puţin 40 tone │
 ├────┼───┴──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ IV.│Vehicule cu 3+2 axe │
 ├────┼───┬──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 1.│Masa de cel puţin 36 tone, dar mai micã de 38 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 2.│Masa de cel puţin 38 tone, dar mai micã de 40 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 3.│Masa de cel puţin 40 tone, dar mai micã de 44 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 4.│Masa de cel puţin 44 tone │
 ├────┼───┴──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ V.│Vehicule cu 3+3 axe │
 ├────┼───┬──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 1.│Masa de cel puţin 36 tone, dar mai micã de 38 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 2.│Masa de cel puţin 38 tone, dar mai micã de 40 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 3.│Masa de cel puţin 40 tone, dar mai micã de 44 tone │
 ├────┼───┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │ 4.│Masa de cel puţin 44 tone" │
 └────┴───┴──────────────────────────────────────────────────────────┘



     (3) Pentru anul 2011 impozitul datorat pentru fiecare mijloc de transport cu masa prevãzutã la <>art. 263 alin. (4) şi (5) din Legea nr. 571/2003 privind <>Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se stabileşte prin hotãrâre a Guvernului.

     Aceastã lege a fost adoptatã de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 şi ale art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicatã.

                       p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR,
                                   IOAN OLTEAN

                              PREŞEDINTELE SENATULUI
                                MIRCEA-DAN GEOANÃ

     Bucureşti, 14 octombrie 2010.
     Nr. 188.

                                      -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016