Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   INSTRUCTIUNI din 20 iulie 2009  de completare a formatelor-standard si de transmitere a datelor si informatiilor cu privire la evidenta functiilor publice si a functionarilor publici    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

INSTRUCTIUNI din 20 iulie 2009 de completare a formatelor-standard si de transmitere a datelor si informatiilor cu privire la evidenta functiilor publice si a functionarilor publici

EMITENT: AGENTIA NATIONALA A FUNCTIONARILOR PUBLICI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 556 din 10 august 2009
INSTRUCŢIUNI din 20 iulie 2009
de completare a formatelor-standard şi de transmitere a datelor şi informaţiilor cu privire la evidenţa funcţiilor publice şi a funcţionarilor publici
EMITENT: AGENTIA NAŢIONALÃ A FUNCŢIONARILOR PUBLICI
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 556 din 10 august 2009


CAP. I
Dispoziţii comune aplicabile pentru completarea formatelor-standard de raportare prevãzute în anexele nr. 1 şi <>2 la Hotãrâre

SECŢIUNEA 1
Scopul instrucţiunilor şi responsabilitãţi ale autoritãţilor şi instituţiilor publice în implementarea instrucţiunilor

ART. 1
Scopul prezentelor instrucţiuni este de a asigura, prin intermediul unei reglementãri unitare aplicabile autoritãţilor şi instituţiilor publice, coordonarea metodologicã necesarã pentru completarea şi transmiterea formatului-standard privind modificãrile intervenite în situaţia funcţionarilor publici, prevãzut în anexa nr. 1 la Hotãrâre , şi a formatului-standard al evidenţei funcţiilor publice şi funcţionarilor publici, prevãzut în anexa nr. 2 la Hotãrâre .
ART. 2
Conducãtorii autoritãţilor şi instituţiilor publice implicate în procesul de raportare dispun completarea cu atribuţii corespunzãtoare a fişei postului şi/sau desemneazã prin act administrativ persoana sau persoanele responsabile de implementarea prezentelor instrucţiuni, precum şi de completarea formatelor-standard de raportare prevãzute în anexele nr. 1 şi 2 la Hotãrâre , precum şi de transmiterea acestora în condiţiile şi în termenele reglementate.
ART. 3
(1) Persoana sau persoanele responsabile de implementarea prezentelor instrucţiuni, precum şi de completarea şi transmiterea formatului-standard de raportare prevãzut în <>anexele nr. 1 şi 2 la Hotãrâre este/sunt persoana(ele) de contact în relaţia cu Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici, denumitã în continuare Agenţie.
(2) Datele de contact ale persoanei sau persoanelor sunt utilizate de Agenţie pentru a lãmuri anumite aspecte legate de raportare.
(3) Agenţia introduce datele de contact ale persoanei sau persoanelor responsabilã/responsabile într-o bazã de date, administratã şi utilizatã în vederea dezvoltãrii reţelei de raportare.
ART. 4
(1) Fiecare coloanã sau rubricã a tabelelor afişeazã în momentul selectãrii un marcaj electronic care conţine îndrumãri metodologice de completare şi se referã la principalele dispoziţii speciale despre modul de completare a coloanei sau a rubricii respective, cuprinse în prezentele instrucţiuni.
(2) În cadrul foilor de lucru existã coloane sau rubrici care nu trebuie completate; acestea sunt blocate la scriere.
(3) Coloanele sau rubricile care trebuie completate sunt formatate în ceea ce priveşte dimensiunea, culoarea şi proprietãţile caracterelor.
(4) Coloanele sau rubricile evidenţiate prin culoare mai închisã se completeazã numai cu cifre. Este obligatorie completarea acestor rubrici. În cazul în care nu existã date exprimate în cifre, se înscrie în mod obligatoriu cifra 0 (zero). Înscrierea cifrei zero este necesarã pentru a permite utilizarea formulelor şi prelucrarea datelor pe baza programelor informatice utilizate de Agenţie. Fiecãrei coloane sau rubrici care trebuie completatã îi sunt atribuite limite ale valorilor numerice care pot fi înscrise. La completarea cu text sau în momentul în care coloana ori rubrica se completeazã cu alte valori numerice decât cele considerate admisibile din punct de vedere procedural, se afişeazã automat un mesaj de eroare, fiind necesarã revizuirea modului de completare a coloanei sau a rubricii respective.
(5) Coloanele sau rubricile neevidenţiate prin culoare mai închisã se completeazã cu text care poate conţine şi cifre.
(6) Modificarea oricãrui tabel sau completarea cu litere a coloanelor ori rubricilor evidenţiate prin culoare mai închisã îl face inutilizabil.
(7) Formatele de raportare prevãzute în anexele nr. 1 şi 2 la Hotãrâre conţin tabele care se completeazã cu respectarea condiţiilor tehnice prestabilite specifice fiecãrui format de raportare stabilit de Agenţie.

SECTIUNEA a 2-a
Reguli şi responsabilitãţi privind evaluarea şi îmbunãtãţirea procesului de implementare

ART. 5
(1) Evaluarea şi îmbunãtãţirea procesului de implementare a prezentelor instrucţiuni se realizeazã:
a) la nivelul fiecãrei autoritãţi sau instituţii publice, pe baza analizelor interne, a concluziilor rezultate pe baza acestora şi a soluţiilor considerate adecvate pentru creşterea calitãţii implementãrii prezentelor instrucţiuni;
b) la nivelul Agenţiei, pe baza analizei generale a procesului de raportare şi implementare a prezentelor instrucţiuni la nivelul autoritãţilor şi instituţiilor publice, precum şi pe baza analizei interne a procesului de centralizare şi prelucrare a datelor şi informaţiilor transmise de autoritãţi şi instituţii publice.
(2) Pentru asigurarea calitãţii procesului de implementare a prezentelor instrucţiuni, Agenţia poate posta pe portalul instituţiei, la adresa http://www.anfp.gov.ro, secţiunea "Materiale utile", subsecţiunea "Evidenţa funcţiilor şi funcţionarilor publici", urmãtoarele:
a) modele cu caracter exemplificativ privind completarea unor rubrici sau coloane cuprinse în tabelele din formatele-standard de raportare prevãzute în anexele nr. 1 şi 2 la Hotãrâre , în scopul facilitãrii înţelegerii şi aplicãrii prezentelor instrucţiuni;
b) recomandãri privind îmbunãtãţirea procesului de raportare sau, dupã caz, de eliminare/diminuare a erorilor de raportare, pe baza analizelor periodice pe care Agenţia le efectueazã cu privire la aplicarea prezentelor instrucţiuni şi la desfãşurarea procesului de implementare.
(3) Persoanele desemnate în condiţiile art. 2 au obligaţia de a consulta periodic, anterior completãrii şi transmiterii formatelor de raportare prevãzute în <>anexele nr. 1 şi 2 la Hotãrâre , portalul Agenţiei la adresa de internet din Hotãrâre, în vederea informãrii lor cu privire la mãsuri de natura celor prevãzute la alin. (2).

CAP. II
Dispoziţii speciale privind completarea formatului-standard de raportare privind modificãrile intervenite în situaţia funcţionarilor publici, prevãzut în anexa nr. 1 la Hotãrâre

ART. 6
Datele şi informaţiile cuprinse în formatul-standard de raportare prevãzut în anexa nr. 1 la Hotãrâre se referã la orice modificare intervenitã în situaţia funcţionarilor publici din cadrul autoritãţii sau instituţiei publice, dupã cum urmeazã:
a) numirea unei persoane într-o funcţie publicã, pe perioadã nedeterminatã sau determinatã, în urma unui concurs de recrutare;
b) modificarea raporturilor de serviciu ale unui funcţionar public;
c) modificãri în situaţia disciplinarã a unui funcţionar public;
d) promovarea în funcţia publicã;
e) avansarea în treptele de salarizare;
f) suspendarea raporturilor de serviciu ale funcţionarilor publici;
g) încetarea raporturilor de serviciu ale funcţionarilor publici.
ART. 7
Formatul de raportare prevãzut în anexa nr. 1 la Hotãrâre conţine un fişier Excel, intitulat "FSR_MISFP", care la rândul sãu conţine 7 foi de lucru (tabele), dupã cum urmeazã:
a) foaia "Numire", anexa nr. 1a la Hotãrâre , conţine informaţii referitoare la persoanele care sunt numite într-o funcţie publicã, pe perioadã nedeterminatã sau determinatã [conform prevederilor <>art. 4 alin. (2) şi (3) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare], în urma unui concurs de recrutare (<>art. 56 din Legea nr. 188/1999 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare);
b) foaia "Modificare", anexa nr. 1b la Hotãrâre , cuprinde informaţii referitoare la orice modificare a raporturilor de serviciu ale unui funcţionar public, în condiţiile prevãzute de <>art. 87 alin. (2) din Legea nr. 188/1999 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
c) foaia "Sancţiuni", anexa nr. 1c la Hotãrâre , cuprinde informaţii referitoare la orice modificare intervenitã în situaţia unui funcţionar public, conform prevederilor <>cap. VIII din Legea nr. 188/1999 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
d) foaia "Promovare", anexa nr. 1d la Hotãrâre , cuprinde informaţii referitoare la funcţionarii publici care au promovat în clasa sau în gradul profesional, conform prevederilor secţiunilor a 4-a şi a 5-a a <>cap. VI din Legea nr. 188/1999 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
e) foaia "Avansare", anexa nr. 1e la Hotãrâre , cuprinde informaţii referitoare la funcţionarii publici care au avansat în treapta de salarizare conform prevederilor legislaţiei aplicabile funcţionarilor publici;
f) foaia "Suspendare", anexa nr. 1f la Hotãrâre, cuprinde informaţii referitoare la orice funcţionar public cãruia i se suspendã raportul de serviciu, conform prevederilor secţiunii a 2-a a <>cap. IX din Legea nr. 188/1999 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
g) foaia "Încetare", anexa nr. 1g la Hotãrâre , cuprinde informaţii referitoare la orice funcţionar public cãruia îi înceteazã raporturile de serviciu, conform prevederilor <>art. 97 din Legea nr. 188/1999 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 8
În foaia "Numire" se vor completa informaţiile referitoare la persoanele care au fost numite într-o funcţie publicã în urma unui concurs de recrutare, dupã cum urmeazã:
a) coloanele "Numele" şi "Prenumele" se vor completa cu numele, respectiv prenumele, complet, fãrã prescurtãri, al funcţionarului public respectiv;
b) coloana "CNP" se va completa cu codul numeric personal al funcţionarului public - maximum 13 caractere; prima cifrã trebuie sã fie cuprinsã între 1 şi 4;
c) coloana "Funcţia publicã" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu funcţia publicã pe care o ocupã persoana respectivã;
d) coloanele "Clasa", "Gradul" şi "Treapta de salarizare" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu clasa, gradul profesional şi treapta de salarizare corespunzãtoare funcţiei publice deţinute de persoana respectivã;
e) coloana "Data numirii în funcţia publicã" va fi completatã cu data la care funcţionarul public respectiv a ocupat funcţia publicã prevãzutã la lit. c) şi d);
f) coloana "Procent spor vechime" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu valoarea corespunzãtoare;
g) coloana "Procent indemnizaţie de conducere" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu valoarea corespunzãtoare sau prin completarea manualã a procentului. În cazul funcţiilor publice de execuţie pentru care indemnizaţia de conducere este 0, se va selecta opţiunea "-" (liniuţã);
h) coloana "Procent spor gestiune fonduri" se va completa cu valoarea corespunzãtoare;
i) coloana "Procent total alte sporuri" se va completa cu valoarea procentualã totalã a celorlalte drepturi salariale lunare primite de persoana respectivã;
j) coloana "Tipul compartimentului" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, alegându-se tipul departamentului în care este încadrat funcţionarul public respectiv;
k) coloana "Denumirea compartimentului" se va completa cu denumirea completã, fãrã prescurtãri, a compartimentului în care este încadrat funcţionarul public respectiv.
ART. 9
(1) În foaia "Numire" se vor completa informaţii referitoare atât la funcţionarii publici care sunt numiţi într-o funcţie publicã pe perioadã nedeterminatã, cât şi la persoanele care ocupã o funcţie publicã pe perioadã determinatã.
(2) Pentru funcţiile publice de conducere şi cele din categoria înalţilor funcţionari publici, la coloanele "Clasa", "Grad profesional" şi "Treapta de salarizare" se va selecta din lista predefinitã opţiunea "-" (liniuţã).
ART. 10
În foaia "Modificare" se vor completa informaţii referitoare la funcţionarii publici cãrora li se modificã raportul de serviciu, dupã cum urmeazã:
a) coloanele "Numele" şi "Prenumele" se vor completa cu numele, respectiv, prenumele, complet, fãrã prescurtãri, al funcţionarului public respectiv;
b) coloana "CNP" se va completa cu codul numeric personal al funcţionarului public - maximum 13 caractere; prima cifrã trebuie sã fie cuprinsã între 1 şi 4;
c) coloana "Tipul modificãrii" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu una dintre modalitãţile prevãzute de <>art. 87 alin. (2) din Legea nr. 188/1999 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
d) coloana "Data modificãrii raporturilor de serviciu" se va completa cu data actului administrativ prin care a fost modificat raportul de serviciu al funcţionarului public respectiv;
e) coloana "Noua funcţie publicã" se va completa prin selectare din lista predefinitã, doar în cazul în care se impune [detaşare pe o funcţie publicã inferioarã conform <>art. 89 alin. (2) din Legea nr. 188/1999 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare; transferul într-o funcţie publicã inferioarã conform <>art. 90 alin. (4) şi (5) din Legea nr. 188/1999 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare; exercitarea cu caracter temporar a unei funcţii publice de conducere], dacã este cazul;
f) coloanele "Clasa", "Gradul" şi "Treapta de salarizare" se completeazã, dacã este cazul, prin selectare din lista predefinitã, cu clasa, gradul profesional şi treapta de salarizare corespunzãtoare noii funcţii publice ocupate de funcţionarul public în urma modificãrii raportului de serviciu;
g) coloana "Noua autoritate/instituţie publicã" se va completa cu denumirea completã, fãrã prescurtãri, a autoritãţii sau instituţiei publice în care îşi va desfãşura activitatea funcţionarul public respectiv în urma modificãrii raporturilor de serviciu. Aceastã coloanã nu se va completa în cazul mutãrii în cadrul altui compartiment din aceeaşi autoritate/instituţie publicã sau în cazul exercitãrii cu caracter temporar a unei funcţii publice de conducere în cadrul aceleiaşi autoritãţi ori instituţii publice, dacã este cazul;
h) coloana "Cod fiscal al noii autoritãţi/instituţii publice" se va completa, dacã este cazul, cu codul fiscal al instituţiei sau autoritãţii publice în care îşi va desfãşura activitatea funcţionarul public, respectiv în urma modificãrii raporturilor de serviciu, dacã este cazul;
i) coloana "Tipul compartimentului" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, alegându-se tipul departamentului în care este încadrat funcţionarul public, respectiv în urma modificãrii raporturilor de serviciu;
j) coloana "Denumirea departamentului" se va completa denumirea completã, fãrã prescurtãri, a compartimentului în care este încadrat funcţionarul public, respectiv în urma modificãrii raporturilor de serviciu.
ART. 11
(1) În foaia "Sancţiuni" se vor completa informaţii referitoare la funcţionarii publici a cãror situaţie disciplinarã a suferit modificãri, dupã cum urmeazã:
a) coloanele "Numele" şi "Prenumele" se vor completa cu numele, respectiv prenumele, complet, fãrã prescurtãri, al funcţionarului public respectiv;
b) coloana "CNP" se va completa cu codul numeric personal al funcţionarului public - maximum 13 caractere; prima cifrã trebuie sã fie cuprinsã între 1 şi 4;
c) coloana "Funcţia publicã" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu funcţia publicã pe care o ocupã persoana respectivã;
d) coloanele "Clasa", "Gradul" şi "Treapta de salarizare" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu clasa, gradul profesional şi treapta de salarizare corespunzãtoare funcţiei publice deţinute de persoana respectivã;
e) coloana "Sancţiunea aplicatã" se completeazã prin selectare din lista predefinitã;
f) coloana "Data aplicãrii sancţiunii disciplinare" se va completa cu data actului administrativ prin care s-a aplicat sancţiunea disciplinarã respectivã;
g) coloana "Motivul sancţionãrii" se completeazã prin selectare din lista predefinitã.
(2) Tabelul al doilea al anexei nr. 1c se completeazã cu respectarea regulilor prevãzute la alin. (1).
(3) Coloana "Data radierii" se completeazã cu data de la care sancţiunea aplicatã funcţionarului public se radiazã de drept, în condiţiile legii.
ART. 12
În foaia "Promovare" se vor completa informaţii referitoare la funcţionarii publici care promoveazã în clasã, grad profesional sau într-o funcţie publicã de conducere, dupã cum urmeazã:
a) coloanele "Numele" şi "Prenumele" se vor completa cu numele, respectiv prenumele, complet, fãrã prescurtãri, al funcţionarului public respectiv;
b) coloana "CNP" se va completa cu codul numeric personal al funcţionarului public - maximum 13 caractere; prima cifrã trebuie sã fie cuprinsã între 1 şi 4;
c) coloana "Tipul promovãrii" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, în funcţie de situaţia respectivã;
d) coloana "Funcţia publicã pe care promoveazã" se va completa, prin selectare din lista predefinitã, selectându-se noua funcţie publicã ocupatã de funcţionarul public în urma promovãrii;
e) coloanele "Clasa", "Gradul" şi "Treapta" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu clasa, gradul profesional şi treapta de salarizare corespunzãtoare noii funcţii publice ocupate de funcţionarul public în urma promovãrii;
f) coloana "Data promovãrii" se va completa cu data actului administrativ prin care funcţionarul public este numit în noua funcţie publicã în urma promovãrii.
ART. 13
În foaia "Avansare" se vor completa informaţii referitoare la funcţionarii publici care avanseazã în treapta de salarizare, dupã cum urmeazã:
a) coloanele "Numele" şi "Prenumele" se vor completa cu numele, respectiv prenumele, complet, fãrã prescurtãri, al funcţionarului public respectiv;
b) coloana "CNP" se va completa cu codul numeric personal al funcţionarului public - maximum 13 caractere; prima cifrã trebuie sã fie cuprinsã între 1 şi 4;
c) coloanele "Clasa" şi "Gradul" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu clasa şi gradul profesional corespunzãtoare funcţiei publice deţinute de persoana respectivã;
d) coloana "Treapta de salarizare de pe care avanseazã" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu treapta de salarizare deţinutã de funcţionarul public înaintea avansãrii;
e) coloana "Treapta de salarizare pe care avanseazã" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu treapta de salarizare deţinutã de funcţionarul public dupã avansare;
f) coloana "Data avansãrii" se va completa cu data actului administrativ prin care funcţionarul public este avansat în treapta de salarizare.
ART. 14
(1) Foaia "Suspendare" se va completa cu informaţii referitoare la funcţionarii publici care au raporturile de serviciu suspendate, dupã cum urmeazã:
a) coloanele "Numele" şi "Prenumele" se vor completa cu numele, respectiv prenumele, complet, fãrã prescurtãri, al funcţionarului public respectiv;
b) coloana "CNP" se va completa cu codul numeric personal al funcţionarului public - maximum 13 caractere; prima cifrã trebuie sã fie cuprinsã între 1 şi 4;
c) coloana "Funcţia publicã" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu funcţia publicã pe care o ocupã persoana respectivã;
d) coloanele "Clasa", "Gradul" şi "Treapta de salarizare" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu clasa, gradul profesional şi treapta de salarizare corespunzãtoare funcţiei publice deţinute de persoana respectivã;
e) coloana "Motivul suspendãrii" se completeazã prin selectare din lista predefinitã;
f) coloana "Data suspendãrii" se va completa cu data actului administrativ prin care se constatã suspendarea raporturilor de serviciu ale funcţionarului public.
(2) Tabelul al doilea al anexei nr. 1f se completeazã cu respectarea regulilor prevãzute la alin. (1).
(3) Coloana "Data încetãrii suspendãrii" se completeazã cu data de la care înceteazã suspendarea raporturilor de serviciu ale funcţionarului public.
ART. 15
Foaia "Încetare" va cuprinde informaţii referitoare la funcţionarii publici cãrora le-au încetat raporturile de serviciu, dupã cum urmeazã:
a) coloanele "Numele" şi "Prenumele" se vor completa cu numele, respectiv prenumele, complet, fãrã prescurtãri, al funcţionarului public respectiv;
b) coloana "CNP" se va completa cu codul numeric personal al funcţionarului public - maximum 13 caractere; prima cifrã trebuie sã fie cuprinsã între 1 şi 4;
c) coloana "Funcţia publicã" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu funcţia publicã pe care o ocupã persoana respectivã;
d) coloanele "Clasa", "Gradul" şi "Treapta de salarizare" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu clasa, gradul profesional şi treapta de salarizare corespunzãtoare funcţiei publice deţinute de persoana respectivã;
e) coloana "Motivul încetãrii" se completeazã prin selectare din lista predefinitã;
f) coloana "Data încetãrii" se va completa cu data actului administrativ prin care se constatã încetarea raporturilor de serviciu ale funcţionarului public.

CAP. III
Dispoziţii speciale privind completarea formatului-standard al evidenţei funcţiilor publice şi funcţionarilor publici prevãzut în anexa nr. 2 la Hotãrâre

ART. 16
Datele şi informaţiile cuprinse în formatul-standard de raportare prevãzut în anexa nr. 2 la Hotãrâre se referã la semestrul pentru care acesta se completeazã la nivelul autoritãţilor şi instituţiilor publice şi se transmite Agenţiei.
ART. 17
Formatul de raportare prevãzut în anexa nr. 2 la Hotãrâre conţine un fişier Excel, intitulat "FSR_EFPFP", care la rândul sãu conţine 3 foi de lucru (tabele), dupã cum urmeazã:
a) foaia "Instituţie", tabelul I din anexa nr. 2 la Hotãrâre , conţine informaţii referitoare la autoritatea sau instituţia publicã la care se referã raportarea;
b) foaia "Structura_posturi", tabelul II din anexa nr. 2 la Hotãrâre , conţine informaţii referitoare la numãrul de posturi vacante aferente funcţiilor publice din cadrul instituţiei sau autoritãţii publice;
c) foaia "Funcţionari", tabelul III din anexa nr. 2 la Hotãrâre , conţine informaţii referitoare la funcţionarii publici din cadrul autoritãţii sau instituţiei publice respective.
ART. 18
În foaia "Instituţie" se completeazã singurul rând, dupã cum urmeazã:
a) coloana "Cod fiscal" se completeazã cu codul fiscal al instituţiei sau autoritãţii publice;
b) coloana "Tipul autoritãţii/instituţiei publice" nu se completeazã, valoarea predefinitã fiind introdusã de cãtre Agenţie;
c) coloana "Judeţul" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu judeţul în care îşi are sediul autoritatea sau instituţia publicã;
d) coloana "Localitatea" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu localitatea în care îşi are sediul autoritatea sau instituţia publicã;
e) coloana "Denumirea autoritãţii/instituţiei publice" se va completa cu denumirea completã, fãrã prescurtãri, a autoritãţii sau a instituţiei publice;
f) coloana "Adresa" se va completa cu adresa completã a autoritãţii sau a instituţiei publice (mai puţin judeţul şi localitatea, care au fost completate în coloanele C şi D);
g) coloanele "Nr. telefon" şi "Nr. fax" se vor completa cu numãrul de telefon, respectiv de fax, al autoritãţii sau instituţiei publice, inclusiv prefixul judeţului respectiv, fãrã puncte sau alte caractere - maximum 10 caractere (de ex. 0217007070).
ART. 19
În foaia "Structurã posturi" se vor completa informaţiile referitoare la numãrul de posturi vacante aferent funcţiilor publice vacante, actualizat la data completãrii raportãrii, dupã cum urmeazã:
a) coloana "Funcţia publicã" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, prin alegerea denumirii funcţiei publice vacante pentru care existã posturi vacante;
b) coloana "Clasa" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, prin alegerea clasei corespunzãtoare funcţiei publice;
c) coloana "Gradul profesional" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu gradul profesional corespunzãtor funcţiei publice;
d) coloana "Treapta de salarizare" se completeazã prin selectare din lista predefinitã, cu treapta de salarizare corespunzãtoare funcţiei publice;
e) coloana "Posturi vacante" se va completa cu numãrul de posturi vacante aferente funcţiei publice, clasei, gradului profesional şi treptei de salarizare.
ART. 20
(1) În coloana "Funcţia publicã" se vor completa numai funcţiile publice pentru care existã posturi vacante.
(2) Pentru funcţiile publice de conducere şi cele din categoria înalţilor funcţionari publici, la coloanele "Clasa", "Gradul profesional" şi "Treapta de salarizare" se va selecta din lista predefinitã opţiunea "-" (liniuţã).
ART. 21
În foaia "Funcţionari publici" se vor completa informaţiile referitoare la funcţionarii publici, actualizate la data completãrii raportãrii, dupã cum urmeazã:
a) coloana "CNP" se va completa cu codul numeric personal al funcţionarului public - maximum 13 caractere; prima cifrã trebuie sã fie cuprinsã între 1 şi 4;
b) coloanele "Numele" şi "Prenumele" se vor completa cu numele, respectiv prenumele, complet, fãrã prescurtãri, al funcţionarului public respectiv;
c) coloana "Funcţia publicã" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu funcţia publicã pe care o ocupã persoana respectivã;
d) coloanele "Clasa", "Gradul profesional" şi "Treapta de salarizare" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu clasa, gradul profesional şi treapta de salarizare corespunzãtoare funcţiei publice deţinute de persoana respectivã;
e) coloana "Spor vechime (Procent)" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu valoarea corespunzãtoare;
f) coloana "Indemnizaţie conducere (Procent)" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, cu valoarea corespunzãtoare sau se completeazã manual procentul. În cazul funcţiilor publice de execuţie pentru care indemnizaţia de conducere este 0 se va selecta opţiunea "-" (liniuţã);
g) coloana "Procent total alte sporuri" se va completa cu valoarea procentualã totalã a celorlalte drepturi salariale lunare primite de persoana respectivã;
h) coloana "Data numirii în funcţie" va fi completatã cu data la care funcţionarul public respectiv a ocupat funcţia publicã prevãzutã la lit. c) şi d);
i) coloana "Modalitatea de ocupare a funcţiei" se va completa, prin selectare din lista predefinitã, cu modalitatea prin care persoana respectivã a ocupat funcţia publicã prevãzutã la lit. c) şi d);
j) coloana "Tipul compartimentului" se completeazã, prin selectare din lista predefinitã, alegându-se tipul departamentului în care este încadrat funcţionarul public;
k) coloana "Denumirea compartimentului" se va completa denumirea completã, fãrã prescurtãri, a compartimentului în care este încadrat funcţionarul public.
ART. 22
(1) În foaia "Funcţionari publici" se vor completa informaţii referitoare atât la funcţionarii publici care ocupã o funcţie publicã pe perioadã nedeterminatã, cât şi persoanele care ocupã o funcţie publicã pe perioadã determinatã.
(2) În cazul în care o persoanã exercitã cu caracter temporar o funcţie publicã de conducere la data completãrii raportãrii, va fi luatã în considerare funcţia publicã de conducere exercitatã temporar.
(3) Nu vor fi luaţi în considerare funcţionarii publici care sunt detaşaţi sau delegaţi la alte autoritãţi ori instituţii publice. Responsabilitatea transmiterii de informaţii referitoare la aceste persoane revine autoritãţilor sau instituţiilor publice la care sunt delegaţi/detaşaţi funcţionarii publici respectivi.
(4) În cazul în care postul aferent funcţionarilor publici delegaţi/detaşaţi nu a fost ocupat pe perioadã determinatã, acesta va fi considerat post vacant şi va fi inclus în foaia "Structura posturi".
(5) Pentru funcţiile publice de conducere şi cele din categoria înalţilor funcţionari publici la coloanele "Clasa", "Gradul" şi "Treapta de salarizare" se va selecta din lista predefinitã opţiunea "-" (liniuţã).

-----------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016