Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   INSTRUCŢIUNI nr. 23 din 27 februarie 2017  pentru modificarea Instrucţiunilor ministrului administraţiei şi internelor nr. 82/2010 privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de eliberare a apostilei pentru actele oficiale administrative    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 INSTRUCŢIUNI nr. 23 din 27 februarie 2017 pentru modificarea Instrucţiunilor ministrului administraţiei şi internelor nr. 82/2010 privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de eliberare a apostilei pentru actele oficiale administrative

EMITENT: MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 172 din 9 martie 2017

    Având în vedere prevederile art. VII din Legea nr. 1/2017 privind eliminarea unor taxe şi tarife, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative,
    în temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul afacerilor interne emite următoarele instrucţiuni:

    ART. I
    Instrucţiunile ministrului administraţiei şi internelor nr. 82/2010 privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de eliberare a apostilei pentru actele oficiale administrative, publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 213 din 6 aprilie 2010, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează:
    1. La articolul 3 alineatul (4), litera h) se abrogă.
    2. Articolul 5 se abrogă.
    3. La articolul 7 alineatul (1), litera e) se abrogă.
    4. La articolul 27 litera b), punctul 5 se abrogă.
    5. Anexa nr. 3 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa la prezentele instrucţiuni.
    ART. II
    Instrucţiunile ministrului afacerilor interne nr. 82/2010 privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de eliberare a apostilei pentru actele oficiale administrative, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu modificările aduse prin prezentele instrucţiuni, se vor republica în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouă numerotare.


                   Ministrul afacerilor interne,
                      Carmen Daniela Dan


    Bucureşti, 27 februarie 2017.
    Nr. 23.


    ANEXĂ
    (Anexa nr. 3 la Instrucţiunile nr. 82/2010)

    Instituţia Prefectului prelucrează datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastră prin acest document prin mijloace automatizate/manual în scopul eliberării apostilei potrivit notificării la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, înregistrată cu numărul 34059 în Registrul de Evidenţă a Prelucrărilor de Date cu caracter Personal, iar datele înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt comunicate numai destinatarilor abilitaţi de lege. Conform Legii nr. 677/2001, cu modificările şi completările ulterioare, aveţi dreptul de acces, de opoziţie, de intervenţie asupra datelor, precum şi de a nu fi supus unei decizii individuale. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la registratura Instituţiei Prefectului. Totodată, aveţi dreptul de a vă adresa justiţiei, în condiţiile legii.
    Prin completarea şi semnarea cererii, vă daţi acordul cu privire la colectarea şi prelucrarea datelor cu caracter personal.

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
┌─────────────────────────┐ ┌────────────────────────────────────────────────┐
│NR. CERERE: __________ │ │Durata de completare a prezentei cereri este de │
│ │ │aproximativ 5 minute. Colectarea datelor din │
└─────────────────────────┘ │prezenta cerere este necesară pentru generarea │
(se completează de │apostilei şi a anexei la aceasta, precum şi │
 reprezentantul biroului │pentru asigurarea verificării prevăzute la │
 apostilă) │art. 7 din Convenţie. │
                             └────────────────────────────────────────────────┘

                        DOAMNĂ / DOMNULE PREFECT,

Subsemnatul(a)_______________________ în calitate de*1)_______________________
              (numele persoanei care
               completează cererea)

domiciliat(ă) în*2): localitatea_____________, strada__________, nr._________,

sc.____, ap._____, judeţul/sectorul_______, titular al actului de

identitate*3)_______ seria _____, nr. _____, vă rog să aprobaţi eliberarea

apostilei pe un număr de ______acte, reprezentând (se menţionează tipul

actului):

1._____________________ 6. _________________________

2 .____________________ 7. _________________________

3 .____________________ 8.__________________________

4 .____________________ 9.__________________________

5 .____________________ 10.__________________________

aparţinând lui________________________________________________________________
              (numele titularului actului pt. care se solicită eliberarea
               apostilei)

cetăţean _____________________________________________________________________
         (cetăţenia titularului actului)

titular al actului de identitate*4)___________ seria _________ nr. ___________

Numărul actului de împuternicire*5) este _____________________________________

Menţionez că aceste acte sunt necesare în ____________________________________
                                          (statul în care urmează a fi folosit
                                           actul pentru care se solicită
                                           eliberarea apostilei)

Cunoscând prevederile art. 326 şi ale art. 327 din Codul Penal, cu privire la
falsul în declaraţii şi falsul privind identitatea, declar că datele înscrise
în prezenta cerere sunt conforme cu realitatea.

    Data completării: _______________ Data eliberării: _______________

    Semnătura _______________________ Semnătura ______________________
     (celui care completează cererea) (celui care primeşte actele)

┌────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│NR. ACTE PENTRU CARE S-A ELIBERAT APOSTILA: _________________ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────┘
 (se completează de reprezentantul biroului apostilă)

 DOAMNEI/DOMNULUI PREFECT AL JUDEŢULUI /MUNICIPIULUI_______________________

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


──────────
    *1) - titular al actului, soţ/soţie al/a titularului, ruda de gradul I sau II (se menţionează gradul de rudenie), împuternicit cu procura notarială, delegat al unei persoane juridice (se menţionează denumirea persoanei juridice), avocat, după caz;
    *2) - se completează, după caz, cu datele solicitantului privind domiciliul (în cazul persoanei fizice), respectiv localitatea unde are sediul persoana juridică;
    *3) - act de identitate, alt document similar, emis de instituţii sau autorităţi publice din statul, altul decât România, în care are domiciliul sau reşedinţa ori paşaport; pentru persoane juridice se înscrie codul unic de identificare (CUI);
    *4) - act de identitate, alt document similar, emis de instituţii sau autorităţi publice din statul, altul decât România, în care are domiciliul sau reşedinţa ori paşaport;
    *5) - procura notarială, împuternicire avocaţială sau delegaţie, după caz.
──────────

                        ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016