Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
HOTĂRÂRE nr. 145 din 29 octombrie 2020 pentru completarea Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea administrativă a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie
EMITENT: Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1029 din 4 noiembrie 2020
În temeiul art. 29 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciară, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
Colegiul de conducere al Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie adoptă prezenta hotărâre.
ART. I
Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea administrativă a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 121 din 17 februarie 2020, se completează după cum urmează:
1. La articolul 2 alineatul (3), după litera f) se introduce o nouă literă, litera g), cu următorul cuprins:
"g) Compartimentul de documente clasificate."
2. La articolul 13 alineatul (3), după litera e) se introduce o nouă literă, litera e^1), cu următorul cuprins:
"e^1) desemnează responsabilul cu protecţia datelor cu caracter personal la nivelul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie;"
3. La capitolul XII, după secţiunea a 10-a se introduce o nouă secţiune, secţiunea a 11-a, cu următorul cuprins:
" SECŢIUNEA a 11-a
Compartimentul de documente clasificate
ART. 128^1
(1) Compartimentul de documente clasificate funcţionează în subordinea preşedintelui Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie.
(2) Preşedintele Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie poate desemna pe unul dintre vicepreşedinţii Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie pentru a coordona activitatea şi pentru a efectua controlul măsurilor privitoare la protecţia informaţiilor clasificate, potrivit legii, precum şi pregătirea judecătorilor şi a personalului auxiliar de specialitate de la această instanţă.
ART. 128^2
Compartimentul de documente clasificate este încadrat cu magistraţi-asistenţi şi personal auxiliar de specialitate, stabilit prin statul de funcţii.
ART. 128^3
Compartimentul de documente clasificate are următoarele atribuţii:
a) deţine, prelucrează, procesează, păstrează, manipulează, multiplică documente clasificate şi ţine evidenţa acestora, în condiţii de siguranţă;
b) duce la îndeplinire măsurile dispuse de preşedintele Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie pentru protecţia documentelor clasificate;
c) informează preşedintele Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie cu privire la vulnerabilităţile şi riscurile identificate în domeniul protecţiei documentelor clasificate şi sesizează incidentele de securitate;
d) îndeplineşte orice alte activităţi specifice protecţiei documentelor clasificate, potrivit dispoziţiilor legale în vigoare.
ART. 128^4
Atribuţiile personalului Compartimentului de documente clasificate se stabilesc prin fişa fiecărui post."
ART. II
Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
PREŞEDINTELE ÎNALTEI CURŢI DE CASAŢIE ŞI JUSTIŢIE
CORINA-ALINA CORBU
Bucureşti, 29 octombrie 2020.
Nr. 145.
-----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: