──────────────
Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu
Ministrul administraţiei publice,
Octav Cozmanca
Bucureşti, 18 decembrie 2002.
Nr. 1.516.
ANEXA 1
UNITĂŢILE
aflate în subordinea sau sub autoritatea
Ministerului Finanţelor Publice
Numãrul maxim
────────────
de posturi
────────────
I. Instituţii publice şi unitãţi finanţate
de la bugetul de stat
1. Oficiul Concurentei*) 400
2. Direcţia Generalã a Vamilor şi unitãţile subordonate
acesteia**) 4.600
3. Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene
în subordinea cãrora funcţioneazã administraţiile
finanţelor publice municipale, administraţiile finanţelor
publice orãşeneşti şi administraţiile finanţelor publice
comunale; Direcţia generalã a finanţelor publice a
municipiului Bucureşti în subordinea cãreia funcţioneazã
administraţiile finanţelor publice ale sectoarelor
municipiului Bucureşti; Direcţia generalã de administrare
a marilor contribuabili din municipiului Bucureşti şi din
judeţul Ilfov 26.295
II. Companii naţionale asupra cãrora Ministerul Finanţelor
Publice exercita calitatea de reprezentant al statului
ca acţionar
1. Compania Nationala "Imprimeria Nationala" - S.A.
2. Compania Nationala "Loteria Romana" - S.A.
──────────────────
*) Este organizat şi funcţioneazã potrivit <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 2/2001 , aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 233/2001 , şi <>Hotãrârii Guvernului nr. 277/2001 privind organizarea şi funcţionarea Oficiului Concurentei în subordinea Ministerului Finanţelor Publice.
**) Funcţioneazã potrivit <>Hotãrârii Guvernului nr. 170/2001 privind organizarea şi funcţionarea Direcţiei Generale a Vamilor.
ANEXA 2
MIJLOACELE DE TRANSPORT ŞI CONSUMUL DE CARBURANŢI
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Tipul Numãrul Consumul
crt. Unitatea mijlocului maxim maxim de
de transport aprobat carburant
(bucãţi) pentru un
autovehicul
(litri/luna)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2 3 4
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. a) Aparatul propriu
- parc auto propriu - autoturism 4 300
- parc auto comun - autoturism 13*1) 300
- autovehicul 1 400
pentru transport
de marfa
şi de persoane
- autovehicul 1 400
pentru transport
de marfa
- autovehicul 1 450
pentru transport
de persoane
(delegaţii)
b) Aparatul propriu pentru
programe PHARE*2) - autoturism 2 450
- autoturism
de teren 1 450
2. Direcţiile generale ale - autoturism - câte 3 pentru 300
finanţelor publice judeţene; fiecare D.G.F.P.*)
Direcţia generalã a finanţelor şi D.G.A.M.C.**)
publice a municipiului Bucureşti;
Direcţia generalã de administrare - autoturism - câte 1 pentru 450
a marilor contribuabili din municipiul fiecare D.G.F.P.*)
Bucureşti şi judeţul Ilfov judeteana şi 2
pentru D.G.F.P.*)
a municipiului
Bucureşti
- autovehicul - câte 1 pentru 450
pentru fiecare D.G.F.P.*)
transport judeteana şi 2
de valori pentru D.G.F.P.*)
la a municipiului
trezorerie Bucureşti
- autovehicul - câte 2 pentru 400
pentru fiecare D.G.F.P.*)
transport Arad, Bihor,
de marfa Constanta, Timis,
respectiv a
municipiului
Bucureşti, şi câte
1 pentru
celelalte D.G.F.P.*)
3. Administraţiile finanţelor publice - autoturism - câte 1 pentru 300
din municipiile şi oraşele cu peste fiecare unitate
50.000 de locuitori şi din sectoarele - autoturism - câte 1 pentru 450
municipiului Bucureşti fiecare
administraţie
a finanţelor
publice de sector
- autovehicul - câte 1 pentru 450
pentru fiecare unitate care
transport are în structura
de valori activitate
la trezo- de trezorerie
rerie
- autovehicul - câte 1 pentru 400
pentru fiecare unitate
transport
de marfa
4. Administraţiile finanţelor publice - autoturism - câte 1 pentru
din municipii şi oraşe, altele fiecare unitate 450
decât cele prevãzute la pct. 3 care are în
structura
activitate de
trezorerie
- autovehicul - câte 1 pentru
pentru fiecare unitate 450
transport care are
de valori în structura
la activitate de
trezorerie trezorerie
5. Garda financiarã - autoturism 300 400
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────