Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.373 din 18 noiembrie 2009  pentru reglementarea unor aspecte determinate de aplicarea masurilor de reorganizare stabilite de   Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autoritati si institutii publice, rationalizarea cheltuielilor publice, sustinerea mediului de afaceri si respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeana si Fondul Monetar International si pentru modificarea si completarea   Hotararii Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.373 din 18 noiembrie 2009 pentru reglementarea unor aspecte determinate de aplicarea masurilor de reorganizare stabilite de Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autoritati si institutii publice, rationalizarea cheltuielilor publice, sustinerea mediului de afaceri si respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeana si Fondul Monetar International si pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 805 din 25 noiembrie 2009
HOTĂ?RÂRE nr. 1.373 din 18 noiembrie 2009
pentru reglementarea unor aspecte determinate de aplicarea mãsurilor de reorganizare stabilite de <>Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autoritãţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeanã şi Fondul Monetar Internaţional şi pentru modificarea şi completarea <>Hotãrârii Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 805 din 25 noiembrie 2009


În temeiul prevederilor <>art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi ale <>art. 5 alin. (1) din Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autoritãţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeanã şi Fondul Monetar Internaţional,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. I
Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici se reorganizeazã prin urmãtoarele modalitãţi:
a) desfiinţarea prin comasare prin absorbţie a Institutului Naţional de Administraţie şi preluarea activitãţii de cãtre o direcţie nouã care se înfiinţeazã în cadrul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici;
b) desfiinţarea centrelor regionale de formare continuã pentru administraţia publicã localã şi preluarea activitãţii de cãtre instituţii nou-înfiinţate în subordinea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici;
c) reducerea de posturi.
ART. II
(1) În aplicarea prevederilor <>art. 6 alin. (1) din Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autoritãţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeanã şi Fondul Monetar Internaţional, personalul Institutului Naţional de Administraţie se preia în cadrul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, în limita posturilor aprobate pentru aceasta. Personalul centrelor regionale de formare continuã pentru administraţia publicã localã se preia în cadrul centrelor regionale înfiinţate în condiţiile <>Legii nr. 329/2009 şi ale prezentei hotãrâri, în limita posturilor aprobate pentru fiecare centru regional.
(2) Încadrarea personalului în numãrul de posturi aprobate în condiţiile prevãzute la alin. (1) pe noile funcţii se face cu alocarea resurselor potrivit nevoilor instituţionale, cu respectarea pregãtirii profesionale şi a competenţelor personalului prin raportare la atribuţiile compartimentelor.
(3) Încadrarea personalului în condiţiile prevãzute la alin. (2), precum şi stabilirea drepturilor salariale aferente se realizeazã în termen de maximum 60 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, cu respectarea regimului juridic aplicabil fiecãrei categorii de funcţii.
(4) În cazul în care personalul din cadrul instituţiilor publice prevãzute la alin. (1) nu se încadreazã în numãrul de posturi aprobat, conform prevederilor legale în vigoare, acestuia îi înceteazã raportul de muncã sau, dupã caz, raportul de serviciu. Încetarea raporturilor de muncã sau, dupã caz, a raporturilor de serviciu se face cu respectarea procedurilor legale aplicabile categoriei de personal din care face parte şi a prevederilor legale privind protecţia socialã, în condiţiile prevãzute la <>art. 6 alin. (5) şi, dacã este cazul, alin. (6) din Legea nr. 329/2009 , în termen de maximum 60 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
ART. III
(1) Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici preia patrimoniul instituţiilor publice care se desfiinţeazã, prevãzute la art. I, pe bazã de protocol de predare-preluare, încheiat în termen de 15 zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotãrâri, care cuprinde menţiunile prevãzute la <>art. 8 alin. (5) din Legea nr. 329/2009 .
(2) Un exemplar al protocolului de predare-preluare încheiat la nivelul fiecãrui centru regional se comunicã Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.
(3) Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici transmite Ministerului Administraţiei şi Internelor protocoalele de predarepreluare prevãzute la alin. (1).
ART. IV
(1) Programele de formare profesionalã organizate de Institutul Naţional de Administraţie, aflate în derulare sau programate sã se desfãşoare pânã la data de 31 decembrie 2009, se preiau de Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici şi se finalizeazã, respectiv se desfãşoarã în condiţiile aprobate pânã la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
(2) Programele/proiectele derulate de Institutul Naţional de Administraţie se preiau de Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici şi se deruleazã în continuare de aceasta pânã la finalizarea lor, în condiţiile şi termenii stabiliţi pânã la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
(3) Programele de formare profesionalã destinate personalului din administraţia publicã, precum şi altor categorii de personal, organizate de centrele regionale de formare continuã pentru administraţia publicã localã şi aflate în derulare, se preiau de centrele regionale înfiinţate ca instituţii publice în subordinea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici şi se desfãşoarã pânã la finalizarea acestora în condiţiile aprobate pânã la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
(4) Programele/proiectele finanţate şi destinate personalului din administraţia publicã, precum şi altor categorii de personal, gestionate de centrele regionale de formare continuã pentru administraţia publicã localã şi aflate în derulare la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, se preiau de centrele regionale înfiinţate ca instituţii publice în subordinea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici şi se desfãşoarã în continuare pânã la data finalizãrii lor.
ART. V
<>Hotãrârea Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 698 din 15 august 2006, cu modificãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 1, dupã alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu urmãtorul cuprins:
"(1^1) În subordinea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici se organizeazã şi funcţioneazã ca instituţii publice cu personalitate juridicã centre regionale de formare continuã pentru administraţia publicã localã, denumite în continuare centre regionale."
2. La articolul 1, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici este în municipiul Bucureşti."
3. La articolul 2, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 2. - (1) Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici, denumitã în continuare Agenţia, asigurã aplicarea strategiilor şi a Programului de guvernare în domeniul managementului funcţiei publice şi al funcţionarilor publici, precum şi în domeniul formãrii profesionale a personalului din administraţia publicã."
4. La articolul 2 alineatul (2), dupã litera c) se introduce o nouã literã, litera c^1), cu urmãtorul cuprins:
"c^1) formare profesionalã în administraţia publicã;".
5. La articolul 4 alineatul (1), litera e) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"e) realizeazã recrutarea şi promovarea pentru funcţiile publice pentru care organizeazã concurs, în condiţiile legii;".
6. Dupã articolul 5 se introduce un nou articol, articolul 5^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 5^1. - (1) În domeniul formãrii profesionale în administraţia publicã, Agenţia are urmãtoarele atribuţii principale:
a) asigurã formarea continuã pentru înalţii funcţionari publici, funcţionarii publici de conducere, tinerii funcţionari publici, care pot deveni manageri publici, tinerii absolvenţi de învãţãmânt superior, viitori manageri publici, funcţionari publici de execuţie din administraţia publicã centralã;
b) elaboreazã, în colaborare cu instituţiile publice şi cu alte organizaţii cu obiect de activitate în domeniu, strategia de formare continuã a funcţionarilor publici; monitorizeazã şi evalueazã implementarea acesteia;
c) coordoneazã metodologic centrele regionale;
d) asigurã comunicarea şi colaborarea instituţionalã cu celelalte instituţii care organizeazã programe de formare continuã;
e) organizeazã programul de formare specializatã în administraţia publicã, cu durata de 2 ani, destinat absolvenţilor de învãţãmânt superior de lungã duratã, cu diplomã de licenţã, în vârstã de pânã la 30 de ani, în vederea accesului lor rapid la funcţia publicã, în condiţiile legii;
f) organizeazã programe de formare specializatã pentru înalţii funcţionari publici;
g) organizeazã programul de formare specializatã, cu durata de un an, destinat tinerilor funcţionari publici sub 33 de ani şi cu cel mult 7 ani de experienţã;
h) organizeazã programe de formare specializatã, cu durata de un an, destinate funcţionarilor publici de conducere;
i) organizeazã programe de perfecţionare de pânã la 90 de zile, destinate înalţilor funcţionari publici, funcţionarilor publici de conducere şi de execuţie din administraţia publicã centralã;
j) organizeazã seminarii şi conferinţe pe teme de interes major pentru administraţia publicã centralã şi localã.
(2) Atestarea absolvirii programelor de formare specializatã şi a programelor de perfecţionare organizate de Agenţie se face prin certificate, semnate de preşedintele Agenţiei."
7. La articolul 11, dupã alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (3^1), cu urmãtorul cuprins:
"(3^1) Preşedintele Agenţiei este ordonator secundar de credite."
8. La articolul 11, dupã alineatul (6) se introduce un nou alineat, alineatul (7), cu urmãtorul cuprins:
"(7) În cazul lipsei preşedintelui, precum şi în cazul în care preşedintele se aflã în imposibilitate de a-şi exercita funcţia, calitatea de ordonator secundar de credite, precum şi celelalte atribuţii care revin preşedintelui se exercitã în numele preşedintelui, de cãtre vicepreşedintele Agenţiei."
9. Articolul 14 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 14. - (1) Numãrul maxim de posturi în aparatul propriu al Agenţiei este de 190, exclusiv demnitarii. Numãrul maxim de posturi aprobat include şi posturile aferente cabinetului preşedintelui.
(2) Personalul Agenţiei este format din funcţionari publici şi personal contractual. Salarizarea personalului Agenţiei se face în condiţiile prevãzute de legislaţia în vigoare.
(3) Structura organizatoricã a Agenţiei este prevãzutã în anexa nr. 1.
(4) În cadrul structurii organizatorice, prin ordin al preşedintelui Agenţiei, având în vedere nevoile instituţionale şi structura de personal, se pot înfiinţa servicii, birouri şi alte compartimente, în condiţiile legii.
(5) Compartimentele care sunt prevãzute în structura organizatoricã din anexa nr. 1 pot fi stabilite ca servicii sau, dupã caz, birouri, în condiţiile prevãzute la alin. (4).
(6) În cadrul Agenţiei, prin ordin al preşedintelui, se înfiinţeazã Unitatea de implementare a proiectelor, în condiţiile legii."
10. La articolul 17, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 17. - (1) Finanţarea cheltuielilor curente şi de capital ale Agenţiei se asigurã de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor."
11. La articolul 17, dupã alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu urmãtorul cuprins:
"(1^1) Veniturile obţinute din taxele şi tarifele de participare la programele de formare profesionalã se fac venit la bugetul de stat."
12. Dupã articolul 17 se introduce un nou capitol, capitolul III^1, cu cinci noi articole, articolele 17^1 - 17^5, cu urmãtorul cuprins:
CAPITOLUL III^1
Organizarea, funcţionarea şi atribuţiile centrelor regionale
Art. 17^1. - (1) Centrele regionale sunt organizate şi funcţioneazã cu sediul în municipiile Bucureşti, Craiova, Cãlãraşi, Iaşi, Cluj-Napoca, Sibiu, Constanţa şi Timişoara.
(2) Arondarea judeţelor şi a municipiului Bucureşti la centrele regionale este prevãzutã în anexa nr. 2.
(3) Numãrul maxim de posturi pentru centrele regionale este de 200.
(4) Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a centrelor regionale, structura organizatoricã, precum şi numãrul de posturi alocat fiecãrui centru regional se aprobã prin ordin al preşedintelui Agenţiei.
Art. 17^2. - (1) Centrele regionale se organizeazã la nivel de direcţie şi sunt conduse de cãtre un director, angajat prin concurs organizat în condiţiile legii.
(2) Coordonarea metodologicã şi controlul ierarhic asupra activitãţii centrelor regionale se exercitã de cãtre Agenţie.
(3) Angajarea, modificarea, suspendarea şi încetarea raporturilor de muncã ale directorilor centrelor regionale se fac în condiţiile legii.
(4) Atribuţiile şi responsabilitãţile directorilor centrelor regionale se stabilesc prin ordin al preşedintelui Agenţiei.
(5) Directorii centrelor regionale sunt ordonatori terţiari de credite.
(6) În exercitarea atribuţiilor, directorul centrului regional emite dispoziţii.
(7) Directorul centrului regional poate delega, prin dispoziţie şi în condiţiile legii, atribuţii personalului din subordine.
(8) Personalul centrelor regionale este alcãtuit din personal contractual. Salarizarea personalului centrelor regionale se face în condiţiile prevãzute de legislaţia în vigoare.
(9) Angajarea, modificarea, suspendarea şi încetarea raporturilor de muncã ale personalului centrului regional se fac în condiţiile legii.
Art. 17^3. - (1) Centrele regionale organizeazã programe de perfecţionare de pânã la 90 de zile pentru urmãtoarele categorii de personal:
a) pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din aparatul propriu al instituţiilor prefectului, precum şi din serviciile publice deconcentrate ale ministerelor şi ale celorlalte organe ale administraţiei centrale de specialitate din unitãţile administrativ-teritoriale, cu excepţia celor care se încadreazã în categoria înalţilor funcţionari publici;
b) pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din aparatul propriu al consiliilor locale şi judeţene, precum şi din serviciile publice locale subordonate consiliilor locale sau consiliilor judeţene ori aflate sub autoritatea acestora;
c) pentru secretarii municipiilor, secretarii sectoarelor municipiului Bucureşti, secretarii oraşelor şi comunelor, pentru aleşii locali, precum şi pentru alte categorii de persoane interesate, în domeniul administraţiei publice.
(2) Atestarea absolvirii programelor de perfecţionare organizate de centrele regionale se face prin certificate, semnate de directorul centrului regional respectiv.
(3) Centrele regionale pot organiza seminarii şi conferinţe pe teme de interes major pentru administraţia publicã localã.
(4) Centrele regionale pot desfãşura şi urmãtoarele activitãţi:
a) elaborarea de studii, proiecte şi publicaţii în domeniul administraţiei publice locale;
b) dezvoltarea de relaţii de colaborare cu alte instituţii din domeniul administraţiei publice locale, din ţarã şi strãinãtate.
(5) Centrele regionale au obligaţia de a transmite semestrial Agenţiei rapoarte privind activitãţile desfãşurate.
(6) Centrele regionale îndeplinesc şi alte atribuţii stabilite prin acte normative.
Art. 17^4. - (1) Pe lângã directorul centrului regional se organizeazã şi funcţioneazã un consiliu consultativ, compus din:
a) directorul centrului regional;
b) un reprezentant al Agenţiei;
c) prefectul judeţului în care îşi are sediul centrul regional, respectiv prefectul municipiului Bucureşti;
d) primarul municipiului reşedinţã de judeţ în care îşi are sediul centrul regional, respectiv primarul general al municipiului Bucureşti;
e) preşedinţii consiliilor judeţene din judeţele arondate la centrul regional respectiv;
f) 1 sau 2 reprezentanţi din mediul universitar.
(2) Persoanele prevãzute la alin. (1) lit. c)-e) pot participa prin reprezentant, cu precizarea limitelor mandatului acordat.
(3) Atribuţiile principale ale consiliului consultativ sunt urmãtoarele:
a) analizeazã nevoile de instruire stabilite de autoritãţile şi instituţiile publice din judeţele arondate;
b) formuleazã propuneri privind domeniile prioritare ale programelor de formare profesionalã, pe care le comunicã Agenţiei;
c) analizeazã solicitãrile autoritãţilor şi instituţiilor publice privind organizarea programelor de formare profesionalã cu tematici specifice şi decide asupra oportunitãţii organizãrii acestor programe;
d) analizeazã propunerile privind protocoalele de colaborare sau parteneriate cu persoane juridice de drept public sau de drept privat în domeniul de activitate al centrului regional respectiv, din ţarã sau din strãinãtate, şi identificã modalitãţile optime de finanţare şi implementare a acestora;
e) propune organizarea de conferinţe şi seminarii şi identificã modalitãţi de finanţare a acestora.
(4) Consiliul consultativ se întruneşte pe baza convocãrii directorului centrului regional, de regulã, trimestrial.
(5) Componenţa nominalã a consiliului consultativ, precum şi Regulamentul-cadru privind organizarea şi funcţionarea consiliului ştiinţific al centrelor regionale se aprobã prin ordin al preşedintelui Agenţiei.
Art. 17^5. - (1) Finanţarea cheltuielilor curente şi de capital ale centrelor regionale se asigurã de la bugetul de stat, prin bugetul Agenţiei.
(2) Veniturile obţinute din taxele şi tarifele de participare la programele de formare profesionalã se fac venit la bugetul de stat.
(3) Centrele regionale pot beneficia de consultanţã şi asistenţã tehnicã prin programe/proiecte cu finanţare externã."
13. Dupã articolul 18 se introduc douã noi articole, articolele 18^1 şi 18^2, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 18^1. - Modelul certificatelor prevãzute la art. 5^1 alin. (2) şi art. 17^3 alin. (2) se stabileşte prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor, care se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art. 18^2. - Autoritãţile administraţiei publice locale din municipiile reşedinţã de judeţ în care funcţioneazã centrele regionale vor asigura, în condiţiile legii, spaţiile necesare pentru desfãşurarea în bune condiţii a activitãţilor acestora."
14. Dupã articolul 19 se introduce un nou articol, articolul 20, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 20. - Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre."
15. Anexa se modificã şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1 la prezenta hotãrâre.
16. Dupã anexã, care va deveni anexa nr. 1, se introduce o nouã anexã, anexa nr. 2, având cuprinsul prevãzut în anexa nr. 2 la prezenta hotãrâre.
ART. VI
La data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abrogã <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.083/2004 privind organizarea şi funcţionarea Institutului Naţional de Administraţie şi a centrelor regionale de formare continuã pentru administraţia publicã localã, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 649 din 19 iulie 2004.
ART. VII
<>Hotãrârea Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, cu modificãrile ulterioare, inclusiv cu modificãrile şi completãrile aduse prin prezenta hotãrâre, se va republica în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouã numerotare.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:
---------------
Viceprim-ministru,
ministrul administraţiei
şi internelor, interimar,
Vasile Blaga

Preşedintele Agenţiei Naţionale
a Funcţionarilor Publici,
Andras Zsolt Szakal

p. Ministrul educaţiei,
cercetãrii şi inovãrii, interimar,
Cãtãlin Ovidiu Baba,
secretar de stat

p. Ministrul muncii, familiei
şi protecţiei sociale, interimar,
Mihai Constantin Şeitan,
secretar de stat

Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Pogea

Bucureşti, 18 noiembrie 2009.
Nr. 1.373.


ANEXA 1
-------
(Anexa nr. 1 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.000/2006 )
----------------------------------------------------

STRUCTURA ORGANIZATORICÃ
a Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici






Numãrul maxim de posturi pentru aparatul central:
190, exclusiv demnitarii, inclusiv posturile aferente cabinetului preşedintelui
Numãrul maxim de posturi pentru centrele regionale de formare continuã
pentru administraţia publicã localã: 200

┌──────────┐
┌──────────────┬────────┬───┬──────────────────┤PREŞEDINTE├──────────────┐
│ │ │ │ └────┬─────┘ │ ┌───────────────────┐
│ │ │ │ │ │ │ Cabinetul │
│ │ │ │ │ │ ┌─┤ preşedintelui │
│ │ │ │ │ ┌──────────────┐ │ │ └───────────────────┘
│ │ │ │ ├───┤VICEPREŞEDINTE│ │ │ ┌───────────────────┐
│ │ │ │ │ └──────────────┘ │ │ │ Compartiment │
│ │ │ │ │ │ ├─┤ audit public │
│ │ │ │ ┌────────┴───────┐ │ │ │ intern │
│ │ │ │ │Secretar general│ └─┤ └───────────────────┘
│ │ │ │ └────────┬───────┘ │ ┌───────────────────┐
│ │ │ │ │ ├─┤ Corpul de control │
│ │ │ │ │ │ └───────────────────┘
│ │ │ │ │ │ ┌───────────────────┐
│ │ │ │ │ └─┤ Compartimentul │
│ │ │ │ │ │ registraturã şi │
│ │ │ │ │ │relaţii cu publicul│
│ │ │ │ │ └───────────────────┘
│ │ │ │ │
│ │ │ │ ┌────────────┬──┴──────────────┬───────────────┐
┌──────┴──────┐ ┌─────┴─────┐ │ │ │ │ │ │
│ Direcţia │ │Direcţia de│ │ │ ┌────┴──────┐ ┌───┴────────┐ ┌──────┴──────┐ ┌──────┴───────┐
│ generalã │ │comunicare │ │ │ │ Direcţia │ │ Direcţia │ │ Direcţia │ │ Direcţia │
│ juridicã, │ │şi relaţii │ │ │ │programe cu│ │ generalã │ │ planificare │ │ economic, │
│dezvoltare şi│ │ interna- │ │ │ │ finanţare │ │managementul│ │ şi evidenţã │ │resurse umane,│
│implementare │ │ ţionale │ │ │ │ externã │ │ funcţiei │ │informatizatã│ │ achiziţii, │
└──────┬──────┘ └───────────┘ │ │ └───────────┘ │ publice │ └─────────────┘ │administrativ │




│ │ │ | │ └──────────────┘
│ │ │ | │
┌──────┴─────┐ │ ┌─┴─────┴─────┐ ┌────┴─────────┐
│ Direcţia │ │ │Direcţia de │ │ Direcţia │
│ politici, │ │ │formare şi │ │ gestionarea │
│strategii şi│ │ │perfecţionare│ │ procedurilor │
│reglementare│ │ │profesionalã │ │administrative│
└────────────┘ │ └─────────────┘ └──────────────┘

┌────────────┬──────────┬──┴─────────┬─────────────┬───────────┬───────────┬───────────┐
┌───┴─────┐ ┌────┴────┐ ┌───┴─────┐ ┌────┴──────┐ ┌────┴────┐ ┌────┴────┐ ┌────┴────┐ ┌────┴────┐
│ Centrul │ │ Centrul │ │ Centrul │ │ Centrul │ │ Centrul │ │ Centrul │ │ Centrul │ │ Centrul │
│ regional│ │ regional│ │ regional│ │ regional │ │ regional│ │ regional│ │ regional│ │ regional│
│Bucureşti│ │ Cãlãraşi│ │ Sibiu │ │Cluj-Napoca│ │Constanţa│ │Timişoara│ │ Craiova │ │ Iaşi │
└─────────┘ └─────────┘ └─────────┘ └───────────┘ └─────────┘ └─────────┘ └─────────┘ └─────────┘




ANEXA 2
-------
(Anexa nr. 2 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.000/2006 )
----------------------------------------------------

ARONDAREA
judeţelor şi a municipiului Bucureşti la centrele regionale
de formare continuã pentru administraţia publicã localã

I. Centrul regional de formare continuã pentru administraţia publicã localã Bucureşti
1. Municipiul Bucureşti
2. Judeţul Ilfov
3. Judeţul Prahova
4. Judeţul Argeş
5. Judeţul Dâmboviţa
6. Judeţul Teleorman
II. Centrul regional de formare continuã pentru administraţia publicã localã Cãlãraşi
1. Judeţul Cãlãraşi
2. Judeţul Giurgiu
3. Judeţul Ialomiţa
4. Judeţul Buzãu
III. Centrul regional de formare continuã pentru administraţia publicã localã Cluj-Napoca
1. Judeţul Cluj
2. Judeţul Maramureş
3. Judeţul Satu Mare
4. Judeţul Sãlaj
5. Judeţul Bistriţa-Nãsãud
6. Judeţul Bihor
IV. Centrul regional de formare continuã pentru administraţia publicã localã Constanţa
1. Judeţul Constanţa
2. Judeţul Tulcea
3. Judeţul Brãila
4. Judeţul Vrancea
5. Judeţul Galaţi
V. Centrul regional de formare continuã pentru administraţia publicã localã Craiova
1. Judeţul Dolj
2. Judeţul Olt
3. Judeţul Gorj
4. Judeţul Vâlcea
5. Judeţul Mehedinţi
VI. Centrul regional de formare continuã pentru administraţia publicã localã Iaşi
1. Judeţul Iaşi
2. Judeţul Suceava
3. Judeţul Botoşani
4. Judeţul Neamţ
5. Judeţul Bacãu
6. Judeţul Vaslui
VII. Centrul regional de formare continuã pentru administraţia publicã localã Sibiu
1. Judeţul Sibiu
2. Judeţul Braşov
3. Judeţul Mureş
4. Judeţul Covasna
5. Judeţul Harghita
6. Judeţul Alba
VIII. Centrul regional de formare continuã pentru administraţia publicã localã Timişoara
1. Judeţul Timiş
2. Judeţul Arad
3. Judeţul Caraş-Severin
4. Judeţul Hunedoara

------------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016