┌────┬────────────┬──────┬────────┬─────────┬────────┬─────────────────────┐
│Nr. │ Denumirea │ Cod │ Numărul│ Data │Valoarea│Categorii de produse,│
│crt.│furnizorului│fiscal│ şi data│scadenţei│- lei - │ bunuri, servicii, │
│ │ │ │facturii│facturii │ │investiţii, reparaţii│
│ │ │ │ │ │ │ capitale │
├────┼────────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────────────────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │
├────┼────────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
└────┴────────────┴──────┴────────┴─────────┴────────┴─────────────────────┘
NOTĂ:
În coloana 7 se vor menţiona produsele, bunurile şi serviciile livrate,
grupate în cinci categorii, după cum urmează: medicamente, materiale
sanitare, alte bunuri şi servicii, investiţii, reparaţii capitale.
Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor.
Certificăm pe propria răspundere că produsele, bunurile şi
serviciile, investiţiile şi reparaţiile capitale cuprinse în prezenta
situaţie au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind
achiziţiile publice şi în cadrul prevederilor bugetare aprobate şi sunt
evidenţiate în contabilitatea unităţilor sanitare publice cu paturi, pe
baza documentelor justificative.
Manager, Conducătorul Compartimentului
.................. financiar-contabil,
..................