┌────────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────┐
│ Denumirea activităţilor │ Suma alocată │
│ │ (lei) │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│1. Cheltuieli săli de conferinţă (reuniunea plenară, birouri│ 24.300 │
│de secretariat, punct de înregistrare participanţi, centru │ │
│pentru documentare, săli de evenimente conexe, spaţiu │ │
│expoziţional), mobilier şi echipamente aferente, închirieri │ │
│de echipamente electrice, electronice şi IT şi servicii de │ │
│asistenţă tehnică pentru acestea; închiriere de mobilier; │ │
│cheltuieli administrative pentru sală; servicii de telefonie│ │
│şi internet │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│2. Acţiuni de protocol: masă oficială oferită de secretarul │ 9.480 │
│de stat tuturor participanţilor (60 lei x 120 persoane = │ │
│7.200 lei); cocteil oferit de secretarul de stat (12,5 lei x│ │
│120 persoane = 1.500 lei); trataţii în timpul lucrărilor │ │
│plenarei (cafea, apă minerală, gustări) (6,5 lei x 120 = │ │
│780 lei) │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│3. Acţiuni de comunicare şi publicitate: achiziţionare, │ 2.400 │
│editare şi tipărire a 100 de mape cartonate; achiziţionare │ │
│suport nume conferinţe ("călăreţ") L X h (mm) 300 x 50 │ │
│(80 buc.); ecuson orizontal deschidere sus (100 buc.); │ │
│lănţişor metalic pentru ecuson (100 buc.); pixuri (100 buc.)│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│4. Servicii de traducere şi interpretare română - engleză şi│ 7.200 │
│engleză - română: incinte acustice (boxe); microfoane mobile│ │
│(3 buc.); căşti (100 buc.); cabină traducere; interpreţi (2)│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│5. Transport oficialităţi: transfer hotel - centru de │ 2.250 │
│conferinţe şi retur pentru personalul secretariatului, │ │
│membrilor şi observatorilor CAHROM │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│6. Organizare expoziţie (foto, pictură, sculptură etc.) │ 2.200 │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│7. Consumabile de secretariat şi birotică şi materiale │ 700 │
│promoţionale: cheltuieli de secretariat (hârtie albă A4, │ │
│capse, capsator, perforator, agrafe birou); sisteme │ │
│indicatoare │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│8. Alte cheltuieli neprevăzute │ 1.020 │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│TOTAL GENERAL: │ 49.550 │
└────────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────┘