Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 715 din 14 iulie 2010  pentru modificarea anexei la Hotărârea Guvernului nr. 242/2010 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2010 al Regiei Naţionale a Pădurilor - Romsilva, aflată sub autoritatea Ministerului Mediului şi Pădurilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 715 din 14 iulie 2010 pentru modificarea anexei la Hotărârea Guvernului nr. 242/2010 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2010 al Regiei Naţionale a Pădurilor - Romsilva, aflată sub autoritatea Ministerului Mediului şi Pădurilor

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 526 din 28 iulie 2010
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. IV alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 55/2010 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice,
    Guvernul României adopta prezenta hotărâre.
    ART. UNIC
    Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 242/2010 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2010 al Regiei Naţionale a Pădurilor - Romsilva, aflată sub autoritatea Ministerului Mediului şi Pădurilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 216 din 7 aprilie 2010, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.



                    PRIM-MINISTRU
                    EMIL BOC
                    Contrasemnează:
                    Ministrul mediului şi pădurilor,
                    Laszlo Borbely
                    Ministrul muncii, familiei
                    şi protecţiei sociale,
                    Mihai Constantin Şeitan
                    Ministrul finanţelor publice,
                    Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu

    Bucureşti, 14 iulie 2010.
    Nr. 715.
    ANEXA 1

    (Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 242/2010)
    MINISTERUL MEDIULUI ŞI PĂDURILOR
    REGIA NAŢIONALĂ A PĂDURILOR - ROMSILVA
    Bd. Magheru nr. 31, sectorul 1, Bucureşti
    Cod unic 1590120
    BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2010
    RECTIFICAT
                                                                                 - mii lei -

┌─────┬──┬───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───┬───────────┐
│ │ │ INDICATORI │Nr.│ BVC │
│ │ │ │rd.│rectificat │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ 0 │1 │ 2 │3 │ 6 │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│I. │ │VENITURI TOTALE (rd. 2 + rd. 10 + rd. 15) │1 │1.142.936,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │1 │Venituri din exploatare - total, din care: │2 │1.141.936,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │a) producţia vândută │3 │ 930.000,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │b) venituri din vânzarea mărfurilor │4 │ 7.000,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │c) venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, │5 │ 3.869,0│
│ │ │din care: │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │- subvenţii, cf. preved. legale în vigoare │6 │ 0,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │- transferuri, conform Legii calului nr. 389/2005 cu modificările şi │7 │ 3.869,0│
│ │ │completările ulterioare şi Legii nr. 1/2000 pentru reconstituirea dreptului│ │ │
│ │ │de proprietate asupra terenurilor agricole şi celor forestiere, solicitate │ │ │
│ │ │potrivit prevederilor Legii fondului funciar nr. 18/1991 şi ale Legii │ │ │
│ │ │nr. 169/1997, cu modificările şi completările ulterioare │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │d) producţia imobilizată │8 │ 1.000,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │e) alte venituri din exploatare │9 │ 200.067,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │- venituri din reluarea provizionului pentru participarea salariaţilor │9a │ 0,0│
│ │ │la profit constituit în anii anteriori │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │2 │Venituri financiare, din care: │10 │ 1.000,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │a) din imobilizări financiare │11 │ 0,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │b) venituri din alte investiţii financiare şi creanţe care fac parte din │12 │ 0,0│
│ │ │activele imobilizate │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │c) venituri din dobânzi │13 │ 500,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │d) alte venituri financiare │14 │ 500,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │3 │Venituri extraordinare │15 │ 0,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│II. │ │CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + rd. 48 + rd. 51) │16 │1.118.756,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │1 │Cheltuieli de exploatare - total, din care: │17 │1.112.256,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │a) cheltuieli materiale │18 │ 160.000,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │b) alte cheltuieli externe (cu energia şi apă) │19 │ 12.000,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │c) cheltuieli privind mărfurile │20 │ 2.500,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │d) cheltuieli cu personalul, din care: │21 │ 524.609,4│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │d1 salarii │22 │ 370.000,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │d2 cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială şi alte obligaţii │24 │ 105.119,0│
│ │ │legale, din care: │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │- cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale │25 │ 76.960,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │- cheltuieli privind contribuţia pt. şomaj │26 │ 1.850,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │- cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate │27 │ 19.240,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │- cheltuieli privind contribuţia la fondurile speciale aferente │32 │ 7.069,0│
│ │ │fondului de salarii │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │d3 alte cheltuieli cu personalul, din care: │28 │ 49.490,4│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │d3.1 cheltuieli sociale prevăzute prin Legea nr. 571/2003 privind Codul │29 │ 7.400,0│
│ │ │Fiscal cu modificările şi completările ulterioare, din care: │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │- tichete de creşă, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi │30 │ 0,0│
│ │ │completările ulterioare │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │- tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, │31 │ 2.775,0│
│ │ │cu modificările şi completările ulterioare │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │d3.2 tichete de masă │33 │ 35.490,4│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │d3.3 tichete de vacanţă │ │ 0,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │d3.4 până la 10% din profitul net pentru participarea salariaţilor la │33a│ 0,0│
│ │ │profit, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar │ │ │
│ │ │realizat la nivelul agentului economic în exerciţiul financiar de referinţă│ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │d3.4 drepturi în natura acordate salariaţilor în baza Contractului │33b│ 4.200,0│
│ │ │Colectiv de Muncă │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │e) cheltuieli privind plăţile compensatorii conform C.C.M. aferente │ │ 4.990,0│
│ │ │disponibilizărilor potrivit programelor de disponibilizări │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │f) cheltuieli cu drepturile salariale cuvenite în baza unor hotărâri │ │ 500,0│
│ │ │judecătoreşti │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │g) cheltuieli cu amortizarea imobilizărilor corporale şi necorporale │34 │ 43.000,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │h) cheltuieli cu prestaţiile externe │36 │ 252.000,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │i) alte cheltuieli de exploatare, din care: │35 │ 112.656,6│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │i1 contracte de mandat/contracte de performanţă │23 │ 160,2│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │i2 cheltuieli de protocol, din care: │37 │ 810,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │- tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările şi │38 │ 0,0│
│ │ │completările ulterioare │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │i3 cheltuieli de reclamă şi publicitate, din care: │39 │ 850,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │- tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă şi publicitate potrivit │40 │ 0,0│
│ │ │Legii nr. 193/2006, cu modificările şi completările ulterioare │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │- tichete cadou pentru campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea │41 │ 0,0│
│ │ │pe pieţe existente sau noi, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările │ │ │
│ │ │şi completările ulterioare │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │i4 cheltuieli cu sponsorizarea │42 │ 990,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │i7 alte cheltuieli (inclusiv fd. accesibilizare) │43 │ 109.836,4│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │2 │Cheltuieli financiare, din care: │46 │ 6.500,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │a cheltuieli privind dobânzile │47 │ 5.500,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │b alte cheltuieli financiare │48 │ 1.000,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │3 │Cheltuieli extraordinare │49 │ 0,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│III. │ │REZULTAT BRUT (profit/pierdere) │50 │ 24.180,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│IV. │ │IMPOZIT PE PROFIT │51 │ 3.868,8│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│V. │ │PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: │52 │ 20.311,2│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │1 │Rezerve legale │53 │ 0,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │2 │Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege │54 │ 0,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │3 │Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi │55 │ 0,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │4 │Constituirea surselor proprii de finanţare pt. proiectele cofinanţate │56 │ 0,0│
│ │ │din împrumuturi externe, precum şi pt. constituirea surselor necesare │ │ │
│ │ │rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor şi │ │ │
│ │ │altor costuri aferente acestor împrumuturi externe │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │5 │Alte repartizări prevăzute de lege │57 │ 0,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │6 │Profit contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 55, 56, 57, 58 şi 59│ │ 20.311,2│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │7 │Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, │58 │ 2.031,1│
│ │ │dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la │ │ │
│ │ │nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │8 │Minimum 90% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor │59 │ 18.280,1│
│ │ │autonome, ori dividende în cazul societăţilor naţionale, companiilor │ │ │
│ │ │naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │9 │Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1 - 8 se │60 │ 0,0│
│ │ │repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│VI. │ │SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: │61 │ 164.896,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │1 │Surse proprii │62 │ 43.000,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │2 │Alocaţii de la buget │63 │ 87.000,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │3 │Credite bancare │64 │ 34.896,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │- interne │65 │ 0,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │- externe │66 │ 34.896,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │4 │Alte surse │67 │ 0,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │4.1 Fond de ameliorare conform Ordinului MINISTERULUI AGRICULTURII, │67a│ 0,0│
│ │ │PĂDURILOR, APELOR ŞI MEDIULUI nr. 499/2003 │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│VII. │ │CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: │68 │ 164.896,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │1 │Cheltuieli aferente investiţiilor, inclusiv cele aferente investiţiilor │69 │ 162.694,0│
│ │ │în curs la finele anului │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │2 │Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii │70 │ 2.202,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │- interne │71 │ 2.202,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │- externe │72 │ 0,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│VIII.│ │REZERVE, din care │73 │ 18.257,5│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │1 │Rezerve legale │74 │ 18.257,5│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │2 │Rezerve statutare │75 │ 0,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │3 │Alte rezerve │76 │ 0,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│IX. │ │DATE DE FUNDAMENTARE │77 │ 0,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │1 │Venituri totale │78 │1.142.936,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │2 │Cheltuieli aferente veniturilor totale │79 │1.118.756,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │3 │Număr prognozat de personal la finele anului │80 │ 18.000,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │4 │Număr mediu de salariaţi total │81 │ 18.500,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │5 │Fond de salarii │82 │ 370.000,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │a) fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract │83 │ 369.984,0│
│ │ │individual de muncă │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │b) alte cheltuieli cu personalul │84 │ 16,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │6 │Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) │85 │ 1.666,6│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │7 │Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană) (rd. 81/rd. │86 │ 0,0│
│ │ │84 - în preţuri curente) │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │8 │Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană) (rd. 81/rd. │87 │ 0,0│
│ │ │84 x ICP - în preţuri comparabile) │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │9 │Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (metri │88 │ 567,6│
│ │ │cubi │ │ │
│ │ │/persoană) │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │10│Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale [(cheltuieli totale/venituri │89 │ 978,8│
│ │ │totale) x 1000] = (rd. 16/rd. 1) x 1000 │ │ │
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │11│Plăţi restante către bugetele publice │90 │ 0,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │- preţuri curente │91 │ 0,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │- preţuri comparabile │92 │ 0,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │12│Creanţe restante (clienţi în litigiu) │93 │ 0,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │- preţuri curente │94 │ 16.500,0│
├─────┼──┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────────┤
│ │ │- preţuri comparabile │95 │ 16.500,0│
└─────┴──┴───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴───┴───────────┘



    -------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016