Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 66 din 9 decembrie 2014  privind bugetul Camerei Deputaţilor pe anul 2015    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 66 din 9 decembrie 2014 privind bugetul Camerei Deputaţilor pe anul 2015

EMITENT: CAMERA DEPUTAŢILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 897 din 10 decembrie 2014

    În temeiul prevederilor art. 64 alin. (1) şi ale art. 67 din Constituţia României, republicată, precum şi ale art. 226 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994, republicat, cu modificările şi completările ulterioare,

    Camera Deputaţilor adoptă prezenta hotărâre.

    ART. 1
    (1) Bugetul Camerei Deputaţilor pe anul 2015, finanţat de la bugetul de stat, se stabileşte la suma de 236.645 mii lei, la capitolul 51.01 "Autorităţi publice şi acţiuni externe", repartizată astfel:
    a) cheltuieli pentru activitatea proprie a Camerei Deputaţilor, în sumă de 235.338 mii lei, din care:
    - cheltuieli curente, în sumă de 228.553 mii lei;
    - cheltuieli de capital, în sumă de 6.785 mii lei;
    b) cheltuieli pentru funcţionarea Institutului Român pentru Drepturile Omului, în sumă de 1.307 mii lei, din care:
    - cheltuieli curente, în sumă de 1.292 mii lei;
    - cheltuieli de capital, în sumă de 15 mii lei.
    (2) Detalierea bugetului pe anul 2015 este prezentată în anexa nr. 1.
    ART. 2
    (1) Structura cheltuielilor curente, în sumă de 228.553 mii lei, necesare în vederea funcţionării Camerei Deputaţilor şi întreţinerii şi administrării Palatului Parlamentului, este următoarea:
    a) cheltuieli de personal, în sumă de 168.537 mii lei;
    b) cheltuieli pentru bunuri şi servicii, în sumă de 58.760 mii lei;
    c) cheltuieli pentru transferuri (transferuri interne şi contribuţii şi cotizaţii la organisme internaţionale), în sumă de 1.256 mii lei.
    (2) La titlul "Cheltuieli curente" sunt prevăzute şi sumele necesare pentru fondul preşedintelui Camerei Deputaţilor şi pentru întreţinerea şi funcţionarea Clubului Parlamentarilor Români, inclusiv a terenurilor sportive şi a cabinetului medical din cadrul Palatului Parlamentului.
    (3) Cheltuielile de întreţinere şi reparaţii aferente bunurilor din patrimoniul administrat de Camera Deputaţilor, repartizate în scopul exercitării mandatului de către deputaţi în circumscripţiile electorale, se suportă din suma forfetară acordată conform Legii nr. 96/2006 privind Statutul deputaţilor şi al senatorilor, republicată, cu modificările ulterioare.
    ART. 3
    (1) Cheltuielile de capital sunt în sumă de 6.800 mii lei, din care 4.800 mii lei pentru active fixe şi 2.000 mii lei pentru reparaţii capitale aferente activelor fixe.
    (2) Detalierea cheltuielilor de capital pe anul 2015 este prezentată în anexa nr. 2.
    ART. 4
    (1) Bugetul de venituri şi cheltuieli pentru activităţile finanţate integral din venituri proprii desfăşurate pe lângă Camera Deputaţilor în anul 2015 cuprinde, la resurse, suma de 21.000 mii lei, iar la cheltuieli, suma de 17.609 mii lei.
    (2) Veniturile realizate de Camera Deputaţilor vor fi reţinute integral de către aceasta pentru acoperirea unor cheltuieli curente şi de capital aferente activităţilor finanţate din venituri proprii, organizate cu aprobarea Biroului permanent. Disponibilităţile de la sfârşitul anului se vor reporta în anul următor pentru a fi cheltuite cu aceleaşi destinaţii. Biroul permanent al Camerei Deputaţilor poate aproba utilizarea încasărilor în lei sau în valută şi pentru alte destinaţii, în condiţiile legii.
    (3) Organizarea activităţilor finanţate din venituri proprii, tarifele şi cotele de adaos comercial aferente acestora se aprobă de Biroul permanent al Camerei Deputaţilor.
    (4) Numărul de personal salarizat din venituri proprii se aprobă de Biroul permanent al Camerei Deputaţilor, în funcţie de necesităţi şi de veniturile realizate.
    (5) Cheltuielile prevăzute în bugetul activităţilor finanţate din venituri proprii pot fi depăşite numai în cazul obţinerii unor venituri suplimentare.
    (6) Detalierea bugetului activităţilor finanţate integral din venituri proprii ale Camerei Deputaţilor în anul 2015 este prezentată în anexa nr. 3.
    ART. 5
    Biroul permanent al Camerei Deputaţilor va lua măsuri pentru încadrarea în alocaţiile bugetare prevăzute în prezenta hotărâre.
    ART. 6
    Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

    Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 9 decembrie 2014, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.

                      p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR,
                               MIRON TUDOR MITREA

    Bucureşti, 9 decembrie 2014.
    Nr. 66.


    ANEXA 1


    CAMERA DEPUTAŢILOR

                              BUGETUL PE ANUL 2015
                    - Detalierea pe alineate de cheltuieli -

                                                                        - mii lei -
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
                                                                  din care pentru:
                                                                 ────────────────────
                                                                           Institutul
          Denumirea indicatorului Cod Program Camera Român
                                                           2015 Deputa- pentru
                                                                   ţilor Drepturile
                                                                             Omului
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
AUTORITĂŢI PUBLICE ŞI ACŢIUNI EXTERNE 51.01 236.645 235.338 1.307
 CHELTUIELI CURENTE 01 229.845 228.553 1.292
  TITLUL I - CHELTUIELI DE PERSONAL 10 169.579 168.537 1.042
   Cheltuieli salariale în bani 10.01 149.759 148.906 853
    Salarii de bază 10.01.01 84.034 83.191 843
    Sporuri pentru condiţii de muncă 10.01.05 3.050 3.050
    Fond de premii 10.01.08 1.000 1.000
    Indemnizaţii plătite unor persoane
    din afara unităţii 10.01.12 2.000 2.000
    Indemnizaţii de delegare 10.01.13 59.675 59.665 10
   Contribuţii 10.03 19.820 19.631 189
    Contribuţii de asigurări sociale
    de stat 10.03.01 13.917 13.784 133
    Contribuţii de asigurări de şomaj 10.03.02 442 438 4
    Contribuţii de asigurări sociale
    de sănătate 10.03.03 4.580 4.536 44
    Contribuţii de asigurări pentru
    accidente de muncă şi boli
    profesionale 10.03.04 132 131 1
    Contribuţii pentru concedii
    şi indemnizaţii 10.03.06 749 742 7
  TITLUL II - BUNURI ŞI SERVICII 20 59.000 58.760 240
   Bunuri şi servicii 20.01 22.680 22.527 153
    Furnituri de birou 20.01.01 140 137 3
    Materiale pentru curăţenie 20.01.02 490 488 2
    Încălzit, iluminat şi forţă motrică 20.01.03 9.300 9.285 15
    Apă, canal şi salubritate 20.01.04 2.000 1.997 3
    Carburanţi şi lubrifianţi 20.01.05 2.900 2.890 10
    Piese de schimb 20.01.06 1.200 1.195 5
    Poştă, telecomunicaţii, radio, tv,
    internet 20.01.08 1.000 975 25
    Materiale şi prestări de servicii cu
    caracter funcţional 20.01.09 3.650 3.570 80
    Alte bunuri şi servicii pentru
    întreţinere şi funcţionare 20.01.30 2.000 1.990 10
   Reparaţii curente 20.02 4.000 4.000
   Bunuri de natura obiectelor de inventar 20.05 400 395 5
    Alte obiecte de inventar 20.05.30 400 395 5
   Deplasări, detaşări, transferări 20.06 29.000 28.935 65
    Deplasări interne, detaşări,
    transferări 20.06.01 27.000 26.975 25
    Deplasări în străinătate 20.06.02 2.000 1.960 40
   Cărţi, publicaţii şi materiale
   documentare 20.11 50 47 3
   Pregătire profesională 20.13 100 94 6
   Protecţia muncii 20.14 150 147 3
   Alte cheltuieli 20.30 2.620 2.615 5
    Protocol şi reprezentare 20.30.02 1.500 1.498 2
    Prime de asigurare non-viaţă 20.30.03 600 597 3
    Fondul Preşedintelui 20.30.07 220 220
    Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii 20.30.30 300 300
  TITLUL VII - ALTE TRANSFERURI 55 1.266 1.256 10
   Transferuri curente în străinătate
   (către organizaţii internaţionale) 55.02 1.266 1.256 10
   Contribuţii şi cotizaţii la organisme
   internaţionale 55.02.01 1.266 1.256 10
  CHELTUIELI DE CAPITAL 70 6.800 6.785 15
  TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE 71 6.800 6.785 15
   Active fixe 71.01 4.800 4.785 15
    Construcţii 71.01.01 2.000 2.000
    Maşini, echipamente şi mijloace
    de transport 71.01.02 1.000 1.000
    Mobilier, aparatură birotică şi
    alte active corporale 71.01.03 1.000 990 10
    Alte active fixe 71.01.30 800 795 5
   Reparaţii capitale aferente activelor
   fixe 71.03 2.000 2.000
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



    ANEXA 2

    CAMERA DEPUTAŢILOR

                             CHELTUIELI DE CAPITAL
                                  pe anul 2015

                                                                   - mii lei -
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 Nr. Nominalizarea pe obiective de investiţii, Program*)
 crt. alte cheltuieli de investiţii şi reparaţii capitale
        (numărul şi data aprobării documentaţiei de investiţii)
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
     TOTAL, din care: 6.800

  I. Active fixe (A+B+C) 6.800

     Obiective de investiţii (A+B), din care:

  A. Lucrări în continuare:

     1. Obiectivul "Definitivarea şi amenajarea
     parcajului subteran de pe platforma
     Palatului Parlamentului"

     - numărul şi data aprobării documentaţiei:
     Hotărârea Guvernului nr. 672/1994

  B. Lucrări noi:

  C. Alte cheltuieli de investiţii din care: 6.800

     1. Construcţii 2.000

     2. Maşini, echipamente şi mijloace de transport 1.000

     3. Mobilier, aparatură birotică şi alte active
     corporale 1.000

     4. Alte active fixe 800

     5. Reparaţii capitale 2.000
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

──────────
    *) În funcţie de derularea procesului investiţional, Biroul Permanent al Camerei Deputaţilor poate să aprobe modificări în structura cheltuielilor de capital, cu încadrarea în valoarea totală aprobată.
──────────


    ANEXA 3

    CAMERA DEPUTAŢILOR

                       BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
                al activităţilor finanţate integral din venituri
                              proprii pe anul 2015

                                                                  - mii lei -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
                                                                     Prevederi
            Indicatori Cod 2015
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 1. Disponibil la finele anului precedent 12.000
 2. Venituri în anul bugetar*) 9.000
 3. TOTAL RESURSE (1+2) 21.000
 4. Cheltuieli în anul bugetar 17.609
 5. Excedent la finele anului bugetar 3.391

                     - Detalierea cheltuielilor -

 AUTORITĂŢI PUBLICE ŞI ACŢIUNI EXTERNE 51.10 17.609
  CHELTUIELI CURENTE 01 17.301
   TITLUL I - CHELTUIELI DE PERSONAL 10 8.477
   Cheltuieli salariale în bani 10.01 7.187
    Salarii de bază 10.01.01 5.130
    Spor pentru condiţii de muncă 10.01.05 462
    Fond de premii 10.01.08 138
    Indemnizaţii plătite unor persoane din afara
    unităţii 10.01.12 1.424
    Indemnizaţii de delegare 10.01.13 33
   Contribuţii 10.03 1.290
    Contribuţii de asigurări sociale de stat 10.03.01 905
    Contribuţii de asigurări de şomaj 10.03.02 29
    Contribuţii de asigurări sociale de sănătate 10.03.03 298
    Contribuţii de asigurări pentru accidente de
    muncă şi boli profesionale 10.03.04 9
    Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 10.03.06 49
   TITLUL II - BUNURI ŞI SERVICII 20 8.824
    Bunuri şi servicii 20.01 5.732
    Furnituri de birou 20.01.01 47
    Materiale pentru curăţenie 20.01.02 145
    Încălzit, iluminat şi forţă motrică 20.01.03 2.550
    Apă, canal şi salubritate 20.01.04 100
    Carburanţi şi lubrifianţi 20.01.05 25
    Piese de schimb 20.01.06 25
    Transport 20.01.07 50
    Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet 20.01.08 40
    Materiale şi prestări de servicii cu caracter
    funcţional 20.01.09 2.500
    Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi
    funcţionare 20.01.30 250
   Reparaţii curente 20.02 302
   Bunuri de natura obiectelor de inventar 20.05 149
    Uniforme şi echipament 20.05.01 24
    Alte obiecte de inventar 20.05.30 125
   Deplasări, detaşări, transferări 20.06 88
    Deplasări interne, detaşări, transferări 20.06.01 18
    Deplasări în străinătate 20.06.02 70
   Pregătire profesională 20.13 18
   Protecţia muncii 20.14 32
   Alte cheltuieli 20.30 2.503
    Protocol şi reprezentare 20.30.02 50
    Prime de asigurare non-viaţă 20.30.03 3
    Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii 20.30.30 2.450
  CHELTUIELI DE CAPITAL 70 308
   TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE 71 308
    Active fixe 71.01 308
     Maşini, echipamente şi mijloace de transport 71.01.02 100
     Mobilier, aparatură birotică şi alte active
     corporale 71.01.03 200
     Alte active fixe 71.01.30 8
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

──────────
    *) Veniturile provin din: vânzări produse, prestări servicii şi alimentaţie publică (inclusiv remiza), contravaloare bilete vizite, chirii şi altele (dobânzi, penalităţi etc.).
──────────

                                      -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016