┌────┬─────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────┬────────────┐
│Nr. │ │ Număr maxim de │ │
│crt.│ Acţiuni │persoane/normativ│ Valoare │
│ │ │ pe persoană │ maximă │
│ │ │ (mii lei) │ - mii lei -│
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ 1.│Cazare şefi de delegaţie (27-28.09.2017): 24 de persoane - │ │ │
│ │20 de camere tip Standard DBL şi 4 apartamente │ 20 * 1,25 │ 25 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ 2.│Late check out în data de 28.09.2017 - se aplică un procent │ │ │
│ │de 75% din tarif │ 20 * 0,75 │ 15 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ 3.│Working dinner 100 de persoane (şefi de delegaţie şi │ │ │
│ │delegaţi); 27.09.2017 │ 100 * 0,26 │ 26 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ 4.│Working lunch 28.09.2017 │ 100 * 0,126 │ 12,6 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ 5.│Pauză de cafea include: apă minerală/plată, cafea filtru şi │ │ │
│ │selecţie de ceaiuri, sucuri naturale granini (2 tipuri), │ │ │
│ │patiserie asortată dulce şi sărată │ 100 * 0,04 │ 4 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ 6.│28.09.2017 (a doua zi a reuniunii) │ │ │
│ │Închiriere sală de conferinţă 100 de persoane │ │ │
│ │Echipament tehnic inclus în chiria sălii: │ │ │
│ │- ecran, videoproiector, flipchart & markere, internet │ │ │
│ │- apă plată & minerală în sală pentru toţi participanţii │ │ │
│ │- notepads & creioane │ │ 18 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ 7.│Sistem sonorizare │ │ 2 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ 8.│Salonul pentru bilaterale (masă lungă pentru 5 + 5) │ │ 2 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ 9.│Salonul pentru conferinţa de presă (trei pupitre cu │ │ │
│ │microfoane, alte două microfoane pe stativ, 20 de scaune, │ │ │
│ │spliter pentru presă) │ │ 2 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ 10.│2 cabine pentru traducere simultană şi 100 de căşti; │ │ │
│ │1 translator │ │ 6 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ 11.│Suveniruri │ 20 * 0,75 │ 15 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ 12.│Închiriere autovehicule transport demnitari: │ │ │
│ │4 maşini pentru transfer + 1 microbuz │ 5 * 4 │ 20 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼────────────┤
│ 13.│Materiale promoţionale │ │ 6,4 │
└────┴─────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────┴────────────┘