Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 6 din 16 ianuarie 2017  privind bugetul Camerei Deputaţilor pe anul 2017    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 6 din 16 ianuarie 2017 privind bugetul Camerei Deputaţilor pe anul 2017

EMITENT: CAMERA DEPUTAŢILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 45 din 16 ianuarie 2017

    În temeiul prevederilor art. 64 alin. (1) şi ale art. 67 din Constituţia României, republicată, precum şi ale art. 252 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994, republicat,

    Camera Deputaţilor adoptă prezenta hotărâre.

    ART. 1
    (1) Bugetul Camerei Deputaţilor pe anul 2017, finanţat de la bugetul de stat, se stabileşte la suma de 245.617 mii lei, din care 235.764 mii lei la capitolul 51.01 "Autorităţi publice şi acţiuni externe" şi 9.853 mii lei la capitolul 68.01 "Asigurări şi asistenţă socială".
    (2) La capitolul 51.01, suma de 235.764 mii lei a fost repartizată astfel:
    a) cheltuieli pentru activitatea proprie a Camerei Deputaţilor, în sumă de 234.092 mii lei, din care:
    - cheltuieli curente, în sumă de 222.615 mii lei;
    - cheltuieli de capital, în sumă de 11.477 mii lei;
    b) cheltuieli pentru funcţionarea Institutului Român pentru Drepturile Omului, în sumă de 1.672 mii lei, din care:
    - cheltuieli curente, în sumă de 1.655 mii lei;
    - cheltuieli de capital, în sumă de 17 mii lei.
    (3) Detalierea bugetului pe anul 2017 este prezentată în anexa nr. 1.
    ART. 2
    (1) Structura cheltuielilor curente, în sumă de 222.615 mii lei, necesare în vederea funcţionării Camerei Deputaţilor şi întreţinerii şi administrării Palatului Parlamentului, este următoarea:
    a) cheltuieli de personal, în sumă de 177.320 mii lei;
    b) cheltuieli pentru bunuri şi servicii, în sumă de 44.035 mii lei;
    c) cheltuieli pentru transferuri (contribuţii şi cotizaţii la organisme internaţionale), în sumă de 1.260 mii lei.
    (2) La titlul "Cheltuieli curente" sunt prevăzute şi sumele necesare pentru fondul preşedintelui Camerei Deputaţilor şi pentru întreţinerea şi funcţionarea Clubului Parlamentarilor Români, inclusiv a terenurilor sportive şi a cabinetului medical din cadrul Palatului Parlamentului.
    (3) Cheltuielile de întreţinere şi reparaţii aferente bunurilor din patrimoniul administrat de Camera Deputaţilor, repartizate în scopul exercitării mandatului de către deputaţi în circumscripţiile electorale, se suportă din suma forfetară acordată conform Legii nr. 96/2006 privind Statutul deputaţilor şi al senatorilor, republicată.
    ART. 3
    (1) Cheltuielile de capital sunt în sumă de 11.494 mii lei, din care 3.746 mii lei pentru active fixe şi 7.748 mii lei pentru reparaţii capitale aferente activelor fixe.
    (2) Detalierea cheltuielilor de capital pe anul 2017 este prezentată în anexa nr. 2.
    ART. 4
    (1) Bugetul de venituri şi cheltuieli pentru activităţile finanţate integral din venituri proprii desfăşurate pe lângă Camera Deputaţilor în anul 2017 cuprinde, atât la resurse, cât şi la cheltuieli, suma de 20.900 mii lei.
    (2) Veniturile realizate de Camera Deputaţilor vor fi reţinute integral de către aceasta pentru acoperirea unor cheltuieli curente şi de capital aferente activităţilor finanţate din venituri proprii, organizate cu aprobarea Biroului permanent. Disponibilităţile de la sfârşitul anului se vor reporta în anul următor pentru a fi cheltuite cu aceleaşi destinaţii. Biroul permanent al Camerei Deputaţilor poate aproba utilizarea încasărilor în lei sau în valută şi pentru alte destinaţii, în condiţiile legii.
    (3) Organizarea activităţilor finanţate din venituri proprii, tarifele şi cotele de adaos comercial aferente acestora se aprobă de Biroul permanent al Camerei Deputaţilor.
    (4) Numărul de personal salarizat din venituri proprii se aprobă de Biroul permanent al Camerei Deputaţilor, în funcţie de necesităţi şi de veniturile realizate.
    (5) Cheltuielile prevăzute în bugetul activităţilor finanţate din venituri proprii pot fi depăşite numai în cazul obţinerii unor venituri suplimentare.
    (6) Detalierea bugetului activităţilor finanţate integral din venituri proprii ale Camerei Deputaţilor în anul 2017 este prezentată în anexa nr. 3.
    ART. 5
    Biroul permanent al Camerei Deputaţilor va lua măsuri pentru încadrarea în alocaţiile bugetare prevăzute în prezenta hotărâre.
    ART. 6
    Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

    Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 16 ianuarie 2017, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.

                      p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR,
                              PETRU-GABRIEL VLASE

    Bucureşti, 16 ianuarie 2017.
    Nr. 6.


    ANEXA 1


    CAMERA DEPUTAŢILOR

                              BUGETUL PE ANUL 2017
                      Detalierea pe alineate de cheltuieli

                                                                        - mii lei -
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
                                                                  din care pentru:
                                                                 ────────────────────
                                                                           Institutul
          Denumirea indicatorului Cod Program Camera Român
                                                           2017 Deputa- pentru
                                                                   ţilor Drepturile
                                                                             Omului
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
CHELTUIELI - BUGET DE STAT (51.01+68.01) 50.01 245.617 243.945 1.672
AUTORITĂŢI PUBLICE ŞI ACŢIUNI EXTERNE 51.01 235.764 234.092 1.672
 CHELTUIELI CURENTE 01 224.270 222.615 1.655
  TITLUL I - CHELTUIELI DE PERSONAL 10 178.664 177.320 1.344
   Cheltuieli salariale în bani 10.01 154.014 153.074 940
    Salarii de bază 10.01.01 106.314 105.414 900
    Sporuri pentru condiţii de muncă 10.01.05 3.859 3.859
    Indemnizaţii plătite unor persoane
    din afara unităţii (colaboratori şi 10.01.12 328 328
    indemnizaţii de vârstă)
    Indemnizaţii de delegare 10.01.13 43.513 43.473 40
   Cheltuieli salariale în natură 10.02 1.232 1.032 200
    Tichete de vacanţă 10.02.06 1.232 1.032 200
   Contribuţii 10.03 23.418 23.214 204
    Contribuţii de asigurări sociale
    de stat 10.03.01 16.452 16.310 142
    Contribuţii de asigurări de şomaj 10.03.02 562 557 5
    Contribuţii de asigurări sociale
    de sănătate 10.03.03 5.337 5.290 47
    Contribuţii de asigurări pentru
    accidente de muncă şi boli
    profesionale 10.03.04 164 162 2
    Contribuţii pentru concedii
    şi indemnizaţii 10.03.06 903 895 8
  TITLUL II - BUNURI ŞI SERVICII 20 44.333 44.035 298
   Bunuri şi servicii 20.01 15.476 15.275 201
    Furnituri de birou 20.01.01 205 202 3
    Materiale pentru curăţenie 20.01.02 374 372 2
    Încălzit, iluminat şi forţă motrică 20.01.03 6.601 6.561 40
    Apă, canal şi salubritate 20.01.04 1.806 1.803 3
    Carburanţi şi lubrifianţi 20.01.05 1.642 1.627 15
    Piese de schimb 20.01.06 829 819 10
    Poştă, telecomunicaţii, radio, tv,
    internet 20.01.08 657 639 18
    Materiale şi prestări de servicii cu
    caracter funcţional 20.01.09 1.802 1.702 100
    Alte bunuri şi servicii pentru
    întreţinere şi funcţionare 20.01.30 1.560 1.550 10
   Reparaţii curente 20.02 5.045 5.045
   Bunuri de natura obiectelor de inventar 20.05 497 492 5
    Alte obiecte de inventar 20.05.30 497 492 5
   Deplasări, detaşări, transferări 20.06 20.341 20.301 40
    Deplasări interne, detaşări,
    transferări 20.06.01 18.929 18.909 20
    Deplasări în străinătate 20.06.02 1.412 1.392 20
   Cărţi, publicaţii şi materiale
   documentare 20.11 41 38 3
   Pregătire profesională 20.13 96 89 7
   Protecţia muncii 20.14 226 223 3
   Alte cheltuieli 20.30 2.611 2.572 39
    Protocol şi reprezentare 20.30.02 1.233 1.231 2
    Prime de asigurare non-viaţă 20.30.03 500 496 4
    Chirii 20.30.04 33 33
    Fondul Preşedintelui 20.30.07 205 205
    Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii 20.30.30 640 640
  TITLUL VII - ALTE TRANSFERURI 55 1.273 1.260 13
   Transferuri curente în străinătate
   (către organizaţii internaţionale) 55.02 1.273 1.260 13
   Contribuţii şi cotizaţii la organisme
   internaţionale 55.02.01 1.273 1.260 13
  CHELTUIELI DE CAPITAL 70 11.494 11.477 17
  TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE 71 11.494 11.477 17
   Active fixe 71.01 3.746 3.729 17
    Construcţii 71.01.01 1.642 1.642
    Maşini, echipamente şi mijloace
    de transport 71.01.02 499 499
    Mobilier, aparatură birotică şi
    alte active corporale 71.01.03 905 890 15
    Alte active fixe 71.01.30 700 698 2
   Reparaţii capitale aferente activelor
   fixe 71.03 7.748 7.748
  ASIGURĂRI ŞI ASISTENŢĂ SOCIALĂ 68.01 9.853 9.853
   CHELTUIELI CURENTE 01 9.853 9.853
  TITLUL VIII - ASISTENŢĂ SOCIALĂ 57 9.853 9.853
   Ajutoare sociale 57.02 411 411
    Ajutoare sociale în numerar 57.02.01 411 411
   Imdemnizaţii pentru foşti demnitari ai
   statului 57.03 9.442 9.442
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



    ANEXA 2

    CAMERA DEPUTAŢILOR

                             CHELTUIELI DE CAPITAL
                                 pe anul 2017
                                                                   - mii lei -
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 Nr. Nominalizarea pe obiective de investiţii, Program*)
 crt. alte cheltuieli de investiţii şi reparaţii capitale
        (numărul şi data aprobării documentaţiei de investiţii)
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
     TOTAL, din care: 11.494

  I. Active fixe (A+B+C) 11.494

     Obiective de investiţii (A+B), din care:

  A. Lucrări în continuare:

     1. Obiectivul "Definitivarea şi amenajarea
     parcajului subteran de pe platforma
     Palatului Parlamentului"

     - numărul şi data aprobării documentaţiei:
     Hotărârea Guvernului nr. 672/1994

  B. Lucrări noi:

  C. Alte cheltuieli de investiţii din care: 11.494

     1. Construcţii 1.642

     2. Maşini, echipamente şi mijloace de transport 499

     3. Mobilier, aparatură birotică şi alte active
     corporale 905

     4. Alte active fixe 700

     5. Reparaţii capitale 7.748
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

──────────
    *) În funcţie de derularea procesului investiţional, Biroul permanent al Camerei Deputaţilor poate să aprobe modificări în structura cheltuielilor de capital, cu încadrarea în valoarea totală aprobată.
──────────


    ANEXA 3

    CAMERA DEPUTAŢILOR

                       BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
                      al activităţilor finanţate integral
                       din venituri proprii pe anul 2017

                                                                  - mii lei -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
                                                                     Prevederi
            Indicatori Cod 2017
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 1. Disponibil la finele anului precedent 11.500
 2. Venituri în anul bugetar*) 9.400
 3. TOTAL RESURSE (1+2) 20.900
 4. Cheltuieli în anul bugetar 20.900
 5. Excedent la finele anului bugetar 0

                     - Detalierea cheltuielilor -

 VENITURI PROPRII - TOTAL CHELTUIELI (51.10+68.10) 50.10 20.900
 AUTORITĂŢI PUBLICE ŞI ACŢIUNI EXTERNE 51.10 20.700
  CHELTUIELI CURENTE 01 20.364
   TITLUL I - CHELTUIELI DE PERSONAL 10 11.397
   Cheltuieli salariale în bani 10.01 9.284
    Salarii de bază 10.01.01 7.694
    Spor pentru condiţii de muncă 10.01.05 600
    Indemnizaţii plătite unor persoane din afara
    unităţii 10.01.12 900
    Indemnizaţii de delegare 10.01.13 90
   Cheltuieli salariale în natură 10.02 160
    Tichete de vacanţă 10.02.06 160
   Contribuţii 10.03 1.953
    Contribuţii de asigurări sociale de stat 10.03.01 1.352
    Contribuţii de asigurări de şomaj 10.03.02 43
    Contribuţii de asigurări sociale de sănătate 10.03.03 445
    Contribuţii de asigurări pentru accidente de
    muncă şi boli profesionale 10.03.04 13
    Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 10.03.06 100
   TITLUL II - BUNURI ŞI SERVICII 20 8.967
    Bunuri şi servicii 20.01 5.650
    Furnituri de birou 20.01.01 48
    Materiale pentru curăţenie 20.01.02 147
    Încălzit, iluminat şi forţă motrică 20.01.03 2.368
    Apă, canal şi salubritate 20.01.04 130
    Carburanţi şi lubrifianţi 20.01.05 85
    Piese de schimb 20.01.06 27
    Transport 20.01.07 25
    Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet 20.01.08 40
    Materiale şi prestări de servicii cu caracter
    funcţional 20.01.09 2.500
    Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi
    funcţionare 20.01.30 280
   Reparaţii curente 20.02 322
   Bunuri de natura obiectelor de inventar 20.05 149
    Uniforme şi echipament 20.05.01 29
    Alte obiecte de inventar 20.05.30 120
   Deplasări, detaşări, transferări 20.06 88
    Deplasări interne, detaşări, transferări 20.06.01 18
    Deplasări în străinătate 20.06.02 70
   Pregătire profesională 20.13 18
   Protecţia muncii 20.14 60
   Alte cheltuieli 20.30 2.680
    Protocol şi reprezentare 20.30.02 50
    Prime de asigurare non-viaţă 20.30.03 5
    Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii 20.30.30 2.625
  CHELTUIELI DE CAPITAL 70 336
   TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE 71 336
    Active fixe 71.01 336
     Maşini, echipamente şi mijloace de transport 71.01.02 89
     Mobilier, aparatură birotică şi alte active
     corporale 71.01.03 232
     Alte active fixe 71.01.30 15
  ASIGURĂRI ŞI ASISTENŢĂ SOCIALĂ 68.01 200
   CHELTUIELI CURENTE 01 200
  TITLUL VIII - ASISTENŢĂ SOCIALĂ 57 200
   Ajutoare sociale 57.02 200
    Ajutoare sociale în numerar 57.02.01 200
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

──────────
    *) Veniturile provin din: vânzări produse, prestări servicii şi alimentaţie publică (inclusiv remiza), contravaloare bilete vizite, chirii şi altele (dobânzi, penalităţi etc.).
──────────

                                      -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016