Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale art. 3 alin. (13) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 76/2001 privind simplificarea unor formalităţi administrative pentru înregistrarea şi autorizarea funcţionarii comercianţilor, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se aprobă modelul şi conţinutul cererii de înregistrare a comerciantului, prevăzute în anexa nr. 1. ART. 2 Se aprobă modelul şi conţinutul certificatului de înregistrare a comerciantului, inclusiv ale anexei la acesta, prevăzute în anexa nr. 2. ART. 3 Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. 4 Pe data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Hotărârea Guvernului nr. 599/2001 pentru stabilirea modelului şi conţinutului cererii de înregistrare şi ale certificatului de înregistrare a comerciantului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 358 din 4 iulie 2001. PRIM-MINISTRU ADRIAN NĂSTASE Contrasemnează: --------------- Ministrul pentru coordonarea Secretariatului General al Guvernului, Petru Şerban Mihăilescu Ministrul pentru întreprinderile mici şi mijlocii şi cooperaţie, Silvia Ciornei Ministrul finanţelor publice, Mihai Nicolae Tănăsescu ANEXA 1
MODELUL ŞI CONŢINUTUL CERERII DE ÎNREGISTRAREA COMERCIANTULUI
┌────────────────────┬──────────────────────────────────────┬────────────────┐
│ │ CERERE │ │
│ │- de înregistrare [] │ │
│CAMERA DE COMERŢ ŞI │ │Nr. intrare ....│
│ INDUSTRIE │ │ │
│ │- de înregistrare a modificării │ │
│ │ actului constitutiv [] │Data ...........│
│ │ │ │
│ │- de autorizare a funcţionării [] │ │
│ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────┤ │
│ │ Cod unic de înregistrare .......... │ │
└────────────────────┴──────────────────────────────────────┴────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Acest document constituie cerere de înregistrare în REGISTRUL COMERŢULUI şi │
│la organul fiscal competent, cerere de luare în evidenţă la Direcţia de │
│Muncă şi Solidaritate Socială, la Casa de Asigurări de Sănătate, la Casa de │
│Pensii şi la Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă, precum şi cerere de │
│autorizare a funcţionării comerciantului. │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Firma ...................................................................., │
│....................., număr de ordine în registrul comerţului............, │
│cu sediul în: localitatea .........., str.*1) ............................, │
│nr. ....., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ..., judeţ/sector ..........., │
│cod poştal ........, căsuţa poştală ................ telefon*2) .........., │
│fax*2) ......................, ........................................... │
│e-mail ........., web site .............................................. . │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Referitor AUTORIZARE CONSTITUIRE/ÎNREGISTRARE │
│ │
│ Domnule Judecător Delegat/Director al C.C.L.-O.R.C., │
│ │
│Subsemnat(ul)/a)*3).................., domiciliat în ...................., │
│str.*1) ............, nr. ....., bl. ..., sc. ...., et. ..., ap. ........., │
│judeţ/sector ......, telefon*2) ......, act ident. ....., seria ...., nr... │
│C N P│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│,eliberat de ........, la data ..........., │
│în calitate de*4) ................, reprezentat de*5) ...................., │
│prin*6) .................................................................. │
│în conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, republicată, şi/sau ale │
│Legii nr. 31/1990,republicată, │
│va rog ca prin încheierea/rezoluţia ce o veţi pronunţa să dispuneţi: │
│[] autorizarea constituirii şi/sau înmatricularea în registrul comerţului │
│[] înregistrarea în registrul comerţului a menţiunilor referitoare la: │
│ ........................................................................ │
│ ........................................................................ │
│ ........................................................................ │
│ │
│Solicit judecarea cererii şi în lipsa mea, conform art. 242 Codul procedură │
│civilă, iar în susţinerea cererii, depun actele doveditoare menţionate │
│pe verso. │
│ │
│Cererea este legal timbrată cu ....... lei, taxa judiciară de timbru şi ....│
│lei, timbru judiciar. │
│ │
│ Data: .............. Semnătura, ................. │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│*7) │
│În temeiul art. 6 din Legea nr. 26/1990 republicată, şi/sau art. 199 alin. │
│(2) din Legea nr. 31/1990, republicată, │
│........................................, judecător delegat şi/sau director │
│al C.C.I. - Oficiul registrului comerţului ..............................., │
│examinând înscrisurile depuse în susţinerea cererii şi, constatând că │
│sunt/nu sunt îndeplinite cerinţele legale dispune: │
│........................................................................... │
│......................................................................... . │
│ │
│ Judecător delegat/Director C.C.I.-O.R.C., │
│ │
│ Referent grefier*8), │
│ │
│ Data: ........................ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Notă: *1) Se completează, după caz, cu P-ţa, B-dul, Calea, Sos., Într., Aleea, Prelungirea, Comuna etc.; *2) Se completează cu prefix-număr; *3) Se completează cu datele de identificare ale comerciantului/fondatorului/administratorului; *4) Se completează cu calitatea pe care solicitantul o deţine (comerciant, asociat, fondator, administrator); *5) Se completează cu numele şi prenumele Împuternicitului mandatat de comerciant, asociat, fondator, administrator; *6) Se completează cu denumirea actului (procura, delegaţie avocaţială, delegaţie de serviciu), nr., data, organul emitent; *7) Se consemnează rezultatul deliberării (minuta); *8) Se completează cu numele, prenumele şi semnătura.
cod 11-10-85
CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare: .......... data: ..........
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ OPIS DE DOCUMENTE DEPUSE PENTRU ÎNREGISTRARE │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┐
│Nr. │ │ Nr.şi data actului/Emitent│ Nr.│
│crt.│ Denumirea actului │ │file│
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 1. │Act constitutiv / Act administrativ /│ │ │
│ │Act adiţional │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Hotărâre adunare generală │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Declaraţii pe propria răspundere │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 4. │Dovada sediu │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 5. │Dovada capital social │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 6. │Împuternicire / Procura │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 7. │Dovada disponibilitate firma │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 8. │Dovada taxa registru │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 9. │Dovada taxa publicare în Monitorul │ │ │
│ │Oficial al României │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│10. │Dovada taxa judiciară de timbru │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│11. │Copii acte identitate │ │ │
│ │ │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│ │
│ Şi, după caz, funcţie de înregistrările solicitate, documentele │
│ doveditoare cerute de prevederile Normelor │
│ Metodologice privind modul de ţinere a registrului comerţului şi │
│ de efectuare a înregistrărilor: │
│ │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ 12.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 13.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 14.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 15.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 16.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 17.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 18.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 19.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 20.│ │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│ Total file: │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Persoana de contact desemnată potrivit art. 28 din Legea nr. 26/1990, │
│republicată: │
│Nume şi prenume .........................................................., │
│Adresa: localitatea ............., str. .................................., │
│nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ... judeţ/sector ............., │
│cod poştal ........., căsuţa poştală ........, telefon ......., fax ......, │
│e-mail..................... . │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Întocmită într-un exemplar, pe propria răspundere, cunoscând că declaraţiile│
│inexacte sunt pedepsite conform legii. │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Data: .............. Semnătura, ...............
CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare: .......... data: ..........
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│REFERITOR LA ÎNREGISTRAREA FISCALĂ DECLAR URMĂTOARELE:*1) │
│ │
│I. Referitor la înregistrarea ca plătitor de T.V.A. │
│ 1. Venituri estimate în cursul anului fiscal din operaţiuni taxabile │
│ şi/sau scutite cu drept de deducere*2).........., din care: │
│ a) din operaţiuni taxabile*3) ............... │
│ b) din operaţiuni scutite cu drept de deducere*4) ............... │
│ 2. Declaraţi că realizaţi operaţiuni taxabile din care estimaţi că veţi│
│ obţine venituri anuale sub plafonul de impozitare prevăzut de lege, │
│ dar doriţi să optaţi pentru plata T.V.A.?*5) [] │
│ 3. Realizaţi în exclusivitate operaţiuni care nu dau drept │
│ de deducere a T.V.A.?*6) [] │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│II. Alte impozite: │
│ 1. Plătitor de impozit pe venitul din salarii şi pe venituri │
│ asimilate salariilor*7) [] │
│ 2. Plătitor de impozit pe profit:*7) [] │
│ a) plata trimestriala [] │
│ b) plata lunară [] │
│ 3. Plătitor de impozit pe veniturile microîntreprinderilor*7) [] │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│III. Felul sediului pentru plătitorii cu statut de sucursala: │
│ │
│1. Plătitor cu sediul central în România*8) [] C.U.I. al unităţii înfiin- │
│ ţătoare*8) ............... │
│ │
│2. Plătitor cu sediul central în străinătate*8) []C.U.I. al reprezentantului│
│ fiscal*9) ............... │
│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│IV. C.U.I. al unităţii divizate*10) .......................... │
│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│V. Banca*11) .......................... Cont ........................... │
│ │
│ .......................... ........................... │
│ │
│ .......................... ........................... │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
NOTĂ: *1) Rubricile corespunzătoare notelor de subsol 2-7 şi 10 se completează numai în cazul înregistrării firmei; *2) Se estimează prin însumarea tuturor veniturilor prognozate a se obţine în cursul anului fiscal din operaţiuni taxabile şi/sau scutite cu drept de deducere, conform obiectului de activitate. *3) Se estimează veniturile prognozate a se obţine în cursul anului fiscal din operaţiuni taxabile. *4) Se estimează veniturile prognozate a se obţine în cursul anului fiscal din operaţiuni scutite cu drept de deducere. *5) Se marchează cu X doar de către plătitorii care realizează venituri anuale din operaţiuni taxabile sub plafonul prevăzut de lege şi optează pentru plata T.V.A. *6) Se marchează cu X de către plătitorii care realizează venituri exclusiv din operaţiuni care nu dau drept de deducere a T.V.A. *7) Se marchează cu X de către plătitorii care conform legilor în vigoare, sunt plătitori de impozitul respectiv. Menţiunile referitoare la modificarea calităţii de plătitor, ulterior înregistrării iniţiale, se declară la organul fiscal competent. *8) Se completează numai de către plătitorii cu statut de sucursală. Se marchează, după caz, cu X felul sediului. *9) Se completează numai în cazul plătitorilor cu sediul central în străinătate care realizează pe teritoriul României operaţiuni cuprinse în sfera de aplicare a T.V.A.. *10) Se completează în cazul în care înfiinţarea plătitorului se face prin divizare. *11) Se completează numai de plătitorii care au cont deschis la bancă. Data: .............. Semnătura, ...........
CERERE DE ÎNREGISTRARE: Nr. intrare: ........... data: .....
Referitor AUTORIZAREA FUNCŢIONĂRII
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│(A) │
│ │
│ Subsemnatul .........................., declar pe propria răspundere că, │
│ la data prezentei, în spaţiul destinat sediului social din .............. │
│ ......................................................................... │
│ şi/sau secundar din ..................................................... │
│ ......................................................................... │
│ nu se desfăşoară activităţile ce constituie obiectul de activitate al │
│ firmei, cuprins în actul constitutiv respectiv modificator şi ma angajez, │
│ ca înainte de începerea activităţii, să solicit, prin Biroul Unic, │
│ obţinerea autorizaţiei(ilor) de funcţionare (conform art. 3 alin. 8 din │
│ Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 76/2001, republicată). │
│ │
│ Data: ................. Semnătura, .............. │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│(B) │
│ │
│ SEDII ŞI/SAU ACTIVITĂŢI PENTRU CARE SOLICIT AUTORIZAŢIA: │
│ │
│ de prevenire şi stingerea [] sanitară [] sanitar-veterinară [] │
│ incendiilor │
│ │
│ de mediu [] de funcţionare din punct de vedere │
│ al protecţiei muncii [] │
│ │
│ > SEDIU SOCIAL │
│ Adresa: ........................................................... │
│ ........................................................... │
│ │
├──────┬───────────────────────────────────────────────────────┬─────────────┤
│Clasa │ Denumire activitate │ Autorizată │
│CAEN │ │ anterior*1) │
├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │
├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │
├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │
├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │
├──────┴───────────────────────────────────────────────────────┴─────────────┤
│ > SEDII SECUNDARE │
├──────┬─────────────────────┬─────┬───────────────────────────┬─────────────┤
│ Nr. │ Adresa │Clasa│ Denumire activitate │Autorizată │
│Crt. │ │CAEN │ │anterior*1) │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┴─────────────────────┴─────┴───────────────────────────┴─────────────┤
│ (Continuare pe verso) │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Notă: (A) Se completează şi se semnează numai de către comerciant/asociat/fondator/administrator, în cazul în care la sediul social şi/sau secundar nu se desfăşoară activităţile cuprinse în obiectul de activitate al firmei; (B) Se completează numai în cazul în care se solicită obţinerea autorizaţiilor de funcţionare pentru activităţile care se desfăşoară la sediul social şi/sau secundar; (1) Se completează cu DA în cazul în care, anterior solicitării, activitatea a fost autorizata, conform O.U.G. nr. 76/2001, republicată, la un alt sediu (se depune copie de pe anexa respectivă la certificatul de înregistrare). Data: ............... Semnătura, .............
CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare: ....... data: .......
┌──────┬─────────────────────┬─────┬───────────────────────────┬─────────────┐
│ Nr. │ Adresa │Clasa│ Denumire activitate │Autorizata │
│Crt. │ │CAEN │ │anterior*1) │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
└──────┴─────────────────────┴─────┴───────────────────────────┴─────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│(C) │
│ │
│ Subsemnatul ............................................................, │
│ pentru activităţile*2) ................................................. │
│ ........................................................................ │
│ autorizate anterior la sediul(ile) din │
│ ........................................................................ │
│ ........................................................................ │
│ ........................................................................ │
│ declar pe propria răspundere că la sediul din .......................... │
│ ........................................................................ │
│ îndeplinesc condiţiile prevăzute de reglementările legale în vigoare │
│ (conform art. 3 alin. 11 din O.U.G. nr. 76/2001, republicată). │
│ │
│ │
│ Data: ................. Semnătura, ............. │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Nota: (C) Se completează şi se semnează de către comerciant/asociat/fondator/administrator, numai în cazul în care se solicita abţinerea autorizaţiilor de funcţionare pentru activităţi deja autorizate, activităţi consemnate cu DA în caseta B; (1) Se completează cu DA în cazul în care, anterior solicitării, activitatea a fost autorizată, conform O.U.G. nr. 76/2001, republicată, la un alt sediu (se depune copie de pe anexa respectivă la certificatul de înregistrare). (2) Se completează cu clasele CAEN la care s-a specificat DA în coloana "autorizată anterior" din caseta B.
CERERE DE ÎNREGISTRARE: Nr. intrare: ........... data: ...........
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ OPIS DE DOCUMENTE SOLICITATE PENTRU OBŢINEREA AUTORIZAŢIILOR: │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│Nr. │ │ Nr.şi data actului/Emitent│ Nr.│
│crt.│ Denumirea actului │ │file│
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│A. Autorizaţia pentru prevenire şi stingere a incendiilor (P.S.I) │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ │După caz, în conformitate cu prevede-│ │ │
│ │rile legale în vigoare, următoarele │ │ │
│ │documentele: │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 1. │Autorizaţia de P.S.I., în cazul în │ │ │
│ │care a fost obţinută anterior; │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Dovada depunerii documentaţiei de │ │ │
│ │P.S.I. la brigăzile/grupurile de │ │ │
│ │pompieri militari în vederea obţineri│ │ │
│ │Autorizaţiei de P.S.I. (în cazul în │ │ │
│ │care aceasta s-a depus anterior │ │ │
│ │solicitării de autorizare a funcţio- │ │ │
│ │nării la Biroul Unic); │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Declaraţie pe propria răspundere │ │ │
│ │privind respectarea legislaţiei de │ │ │
│ │P.S.I. │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│ 4. │Documentaţia tehnica cuprinzând: │
├────┼─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ │a) Scenariul de siguranţa la foc │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │b) Planul de situaţie şi Planuri de │ │ │
│ │arhitectura pentru fiecare nivel al │ │ │
│ │construcţiilor sau al spaţiilor │ │ │
│ │supuse autorizării │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │c) Avizul proiectantului iniţial │ │ │
│ │pentru construcţiile existente sau │ │ │
│ │Raport de expertiza tehnica │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 5. │Dovada achitării tarifului aferent │ │ │
│ │autorizării │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│B. Autorizaţia sanitară │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ │După caz, în conformitate cu │ │ │
│ │prevederile legale în vigoare, │ │ │
│ │următoarele documente: │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 1. │Declaraţie pe propria răspundere │ │ │
│ │privind respectarea legislaţiei în │ │ │
│ │domeniul igienico-sanitar - pentru │ │ │
│ │activităţile supuse autorizării │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Documentaţia de prezentare a │ │ │
│ │activităţii - pentru activităţile │ │ │
│ │supuse evaluării │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Dovada achitării tarifului aferent │ │ │
│ │autorizării │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│C. Autorizaţia sanitar-veterinară │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ │După caz, în conformitate cu │ │ │
│ │prevederile legale în vigoare, │ │ │
│ │următoarele documente: │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 1. │Declaraţia pe propria răspundere - │ │ │
│ │pentru activităţile autorizate în │ │ │
│ │baza acestei declaraţii │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Documentaţia tehnica - pentru │ │ │
│ │obiectivele şi activităţile supuse │ │ │
│ │evaluării │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │ a) Memoriu tehnic │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │ b) Schiţa tehnica cu fluxul │ │ │
│ │tehnologic al obiectivului │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │ c) Schiţa de amplasare şi proiectare│ │ │
│ │pentru obiective nou construite │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │ d) Contractul încheiat cu Direcţia │ │ │
│ │Sanitară Veterinară pentru unităţile │ │ │
│ │de producere, prelucrare şi depozita-│ │ │
│ │re a produselor de origine animala │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Dovada achitării taxei aferent │ │ │
│ │autorizării │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│D. Autorizaţia de mediu │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ │După caz, în conformitate cu │ │ │
│ │prevederile legale în vigoare, │ │ │
│ │următoarele documente: │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 1. │Autorizaţia de mediu valabilă sau │ │ │
│ │copia de pe adresa de solicitare a │ │ │
│ │acesteia │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Declaraţia pe propria răspundere pri-│ │ │
│ │vînd respectarea legislaţiei de pro- │ │ │
│ │tecţie a mediului - pentru activită- │ │ │
│ │ţile cu impact nesemnificativ asupra │ │ │
│ │mediului │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Fişa tip de prezentare a activităţii-│ │ │
│ │pentru activităţile cu impact redus │ │ │
│ │sau semnificativ asupra mediului │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 4. │Planul de situaţie şi │ │ │
│ │Planul de încadrare în zona al │ │ │
│ │obiectivului │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 5. │Dovada achitării taxei şi tarifului │ │ │
│ │aferente autorizării │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│E. Autorizaţia de funcţionare din punct de vedere al protecţiei muncii │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ │După caz, în conformitate cu │ │ │
│ │prevederile legale în vigoare, │ │ │
│ │următoarele documente: │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 1. │Declaraţie pe propria răspundere │ │ │
│ │privind respectarea legislaţiei de │ │ │
│ │protecţia muncii │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Documente necesare desfăşurării │ │ │
│ │activităţilor cu substanţe toxice, │ │ │
│ │explozive, produse de uz fitosanitar │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Dovada achitării tarifului aferent │ │ │
│ │autorizării │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│ Total file: │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Data: ............... Semnătura: ............
ANEXA 2
MODELUL ŞI CONŢINUTUL CERTIFICATULUI DE ÎNREGISTRARE A COMERCIANTULUI
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ R O M A N I A CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE │
│ *) **) │
│ │
│ CERTIFICAT DE ÎNREGISTRARE │
│ │
│ Firma / Sucursala: │
│ │
│ Sediul social: │
│ │
│ Activitatea principala; │
│ (cod CAEN, descriere) │
│ │
│ Cod Unic de Înregistrare: │
│ │
│ Atribut fiscal Preşedinte │
│ Nr. de ordine la registrul comerţului │
│ Data emiterii certificatului: │
│ │
│ Seria │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
*) Stema României
**) Sigla Camerei de Comerţ şi Industrie
────────── NOTA: "Modelul şi conţinutul certificatului de înregistrare a comerciantului" se găseşte în Monitorul Oficial nr. 413 din 14 iunie 2002, pagina 8.──────────
ANEXA LA CERTIFICATUL DE ÎNREGISTRARE
Seria ...... Nr. .......
COD UNIC DE ÎNREGISTRARE
FIRMA: ............................. ........................
Sediu social: .....................................
Sediu secundar/activitate: ........................
┌──┬──────────────────────┬─────────┬────────────┬────────────┬──────────────┐
│Nr│ │Concluzia│Nr. şi data │Nr. şi data │Nume şi prenu-│
│c │ INSTITUŢIA │evaluării│referatului │autorizaţiei│me reprezen- │
│r │ │ │ │ │tânt, semna- │
│t │ │ │ │ │tura şi ştam- │
│ │ │ │ │ │pila │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│1.│MINISTERUL DE INTERNE │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │Brigada/Grupul de │ │ │ │ │
│ │Pompieri Militari │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │..................... │ │ │ │Data ........ │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│2.│MINISTERUL SĂNĂTĂŢII │ │ │ │ │
│ │ ŞI FAMILIEI │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │Direcţia de Sănătate │ │ │ │ │
│ │Publică a │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │..................... │ │ │ │Data ........ │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│3.│ MINISTERUL │ │ │ │ │
│ │AGRICULTURII, ALIMEN- │ │ │ │ │
│ │TAŢIEI ŞI PĂDURILOR │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │Agenţia Naţională │ │ │ │ │
│ │Sanitară Veterinară │ │ │ │ │
│ │Direcţia Sanitară │ │ │ │ │
│ │Veterinară a │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │..................... │ │ │ │Data ........ │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│4.│MINISTERUL APELOR ŞI │ │ │ │ │
│ │PROTECŢIEI MEDIULUI │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │Inspectoratul Judeţean│ │ │ │ │
│ │de Protecţia Mediului │ │ │ │ │
│ │..................../ │ │ │ │ │
│ │Inspectoratul de │ │ │ │ │
│ │Protecţia Mediului al │ │ │ │ │
│ │municipiului Bucureşti│ │ │ │Data ........ │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│5.│MINISTERUL MUNCII ŞI │ │ │ │ │
│ │SOLIDARITĂŢII SOCIALE-│ │ │ │ │
│ │INSPECŢIA MUNCII │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │Inspectoratul │ │ │ │ │
│ │Teritorial de Muncă al│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │..................... │ │ │ │Data ........ │
└──┴──────────────────────┴─────────┴────────────┴────────────┴──────────────┘
ANULĂRI AUTORIZAŢII REAUTORIZĂRI
┌─┬──────┬────────────┬───────────────┐ ┌─┬──────┬────────────┬───────────────┐
│N│Insti-│Tipul nr. şi│Numele,semnatu-│ │N│Insti-│Tipul nr. şi│Numele,semnatu-│
│r│tutia │data docu- │ra şi ştampila │ │r│tutia │data docu- │ra şi ştampila │
│ │ │mentului │persoanei auto-│ │ │ │mentului │persoanei auto-│
│c│ │ │rizate │ │c│ │ │rizate │
│r│ │ │ │ │r│ │ │ │
│t│ │ │ │ │t│ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─┴──────┴────────────┴───────────────┘ └─┴──────┴────────────┴───────────────┘
------