Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 54 din 27 noiembrie 2019  pentru modificarea şi completarea Hotărârii Camerei Deputaţilor nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor    Twitter Facebook
Cautare document

 HOTĂRÂRE nr. 54 din 27 noiembrie 2019 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Camerei Deputaţilor nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor

EMITENT: Camera Deputaţilor
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 950 din 27 noiembrie 2019
    În temeiul prevederilor art. 67 din Constituţia României, republicată, precum şi ale art. 32 alin. (1) lit. n) şi ale art. 84 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994, republicat,
    având în vedere avizul favorabil al Biroului permanent,
    Camera Deputaţilor adoptă prezenta hotărâre.
    ARTICOL UNIC
    Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 525 din 26 iunie 2018, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. În structura organizatorică prevăzută în anexa nr. 1 la Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 42/2018, în subordinea „Secretarului General Adjunct 2“ se înfiinţează un nou compartiment, denumit „Centrul de Dezvoltare Tehnologică“, condus de un şef de departament.
    2. Structura organizatorică a Centrului de Dezvoltare Tehnologică, a Departamentului tehnic şi a Departamentului transporturi şi administrativ sunt prevăzute în anexa nr. 1 la prezenta hotărâre.
    3. Statul de funcţii al serviciilor Camerei Deputaţilor, pentru compartimentele prevăzute la pct. 2, astfel cum au fost modificate prin prezenta hotărâre, este prevăzut în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre.
    4. Până la modificarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciilor Camerei Deputaţilor, aprobat prin Decizia Biroului permanent al Camerei Deputaţilor nr. 5/2019, cu modificările şi completările ulterioare, de către Biroul permanent, secretarul general va stabili atribuţiile fiecărui/fiecărei departament/direcţii/serviciu/compartiment, conform noii structuri organizatorice.
    5. Anexele nr. 1 şi 2*) fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
    *) Anexa nr. 2 se comunică instituţiilor interesate.


    Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 27 noiembrie 2019, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.


                    PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
                    ION-MARCEL CIOLACU

    Bucureşti, 27 noiembrie 2019.
    Nr. 54.
    ANEXA 1

    *) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.
 (a se vedea imaginea asociată)
    ----

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice