Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se reaprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţie „Varianta ocolitoare Săcueni km 0+000-km 7+623“, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor răspunde de modul de utilizare a sumelor aprobate potrivit prevederilor prezentei hotărâri. ART. 4 Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 1.053/2010 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţie „Varianta ocolitoare Săcueni km 0+000-km 7+623“, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 721 din 28 octombrie 2010, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa la prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ Contrasemnează: p. Ministrul transporturilor, Mircea Florin Biban, secretar de stat Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Paul Stănescu Ministrul finanţelor publice, Eugen Orlando Teodorovici Bucureşti, 17 iulie 2018. Nr. 539. ANEXA 1 (Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 1.053/2010) Caracteristicile principale şi indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţie „Varianta ocolitoare Săcueni km 0+000-km 7+623“ Titular: Ministerul Transporturilor Beneficiar: Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A. Amplasament: judeţul Bihor
┌──────────────────────────┬──────┬────┐
│Valoarea totală a │ │ │
│investiţiei (inclusiv │ │mii │
│TVA): │72.604│lei │
│(1 euro = 4,5921 lei/ │ │ │
│19.10.2017) │ │ │
├──────────────────────────┼──────┼────┤
│din care C+M: │60.962│mii │
│ │ │lei │
├──────────────────────────┼──────┼────┤
│Din care rest de executat:│51.097│mii │
│ │ │lei │
├──────────────────────────┼──────┼────┤
│din care C+M │43.134│mii │
│ │ │lei │
├──────────────────────────┼──────┼────┤
│Capacităţi: │ │ │
├──────────────────────────┼──────┼────┤
│Lungime │7,62 │km │
├──────────────────────────┼──────┼────┤
│Lăţime platformă │12,00 │m │
├──────────────────────────┼──────┼────┤
│Lăţime parte carosabilă │2 x │m │
│ │3,50 │ │
├──────────────────────────┼──────┼────┤
│Poduri, pasaje noi │1 │buc.│
├──────────────────────────┼──────┼────┤
│Intersecţii tip giraţii │4 │buc.│
├──────────────────────────┼──────┼────┤
│Durata de realizare pentru│12 │luni│
│rest de executat: │ │ │
└──────────────────────────┴──────┴────┘
Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2013. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. -----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.