Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 5 din 18 aprilie 2011  privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, aprobat prin Hotărârea Biroului permanent al Senatului nr. 16/2005     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 5 din 18 aprilie 2011 privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, aprobat prin Hotărârea Biroului permanent al Senatului nr. 16/2005

EMITENT: Senatul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 294 din 28 aprilie 2011
    În temeiul prevederilor art. 15 alin. (1)-(3) din Legea nr. 102/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 36 alin. (1) lit. t) din Regulamentul Senatului, aprobat prin Hotărârea Senatului nr. 28/2005, cu modificările şi completările ulterioare,
    Biroul permanent al Senatului hotărăşte:
    ART. I
    Regulamentul de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, aprobat prin Hotărârea Biroului permanent al Senatului nr. 16/2005, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.004 din 11 noiembrie 2005, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. Articolul 13 se abrogă.
    2. La articolul 13^1, după litera c) se introduce o nouă literă, litera c^1), cu următorul cuprins:
    "c^1) propune măsurile ce se impun ca urmare a efectuării controalelor prealabile şi investigaţiilor şi urmăreşte ducerea la îndeplinire a acestora;"

    3. La articolul 13^1, litera d) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "d) elaborează proiectele recomandărilor şi deciziilor de aplicare a măsurilor obligatorii prevăzute de lege, ca urmare a efectuării controalelor prealabile şi a investigaţiilor, urmărind ducerea la îndeplinire a acestora de către operatorii de date cu caracter personal;"

    4. La articolul 13^1, după litera e) se introduce o nouă literă, litera e^1), cu următorul cuprins:
    "e^1) întocmeşte şi transmite documentele pentru punerea în executare a amenzilor aplicate ca urmare a efectuării controalelor prealabile şi a investigaţiilor, în condiţiile legii;"

    5. La articolul 13^2, partea introductivă se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 13^2
    În activitatea de soluţionare a plângerilor, sesizărilor şi cererilor, Biroul plângeri exercită următoarele atribuţii:"

    6. La articolul 13^2, litera d) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "d) poate participa la efectuarea investigaţiilor propuse pentru soluţionarea plângerilor şi sesizărilor, pe baza împuternicirii primite;"

    7. La articolul 13^2, după litera e) se introduce o nouă literă, litera e^1), cu următorul cuprins:
    "e^1) elaborează proiectele recomandărilor şi deciziilor de aplicare a măsurilor obligatorii prevăzute de lege, ca urmare a efectuării investigaţiilor pentru soluţionarea plângerilor şi sesizărilor, urmărind ducerea la îndeplinire a acestora de către operatorii de date cu caracter personal;"

    8. La articolul 15, partea introductivă se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 15
    În activitatea de relaţii internaţionale, Biroul relaţii internaţionale exercită următoarele atribuţii:"

    9. Articolul 17 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 17
    Serviciul economic îndeplineşte, în principal, următoarele atribuţii:
    a) asigură coordonarea activităţii economico-financiare, achiziţii, resurse umane, protecţia muncii, administrativ şi a celorlalte activităţi specifice stabilite prin legi speciale;
    b) întocmeşte proiectul bugetului anual al Autorităţii şi urmăreşte ca acesta să fie inclus în proiectul bugetului de stat, potrivit legii;
    c) organizează gestionarea bugetului şi a patrimoniului şi ia măsuri pentru asigurarea integrităţii acestuia;
    d) asigură fondurile necesare pentru desfăşurarea activităţii Autorităţii;
    e) asigură organizarea şi conducerea contabilităţii, potrivit legii;
    f) organizează activitatea de control financiar preventiv privind modul de utilizare a resurselor financiare aprobate;
    g) întocmeşte statele de plată privind drepturile salariale cuvenite personalului, precum şi situaţiile privind plata acestor drepturi;
    h) calculează deconturile de deplasare a personalului;
    i) organizează, derulează şi gestionează procedurile de achiziţii publice, potrivit legii;
    j) întocmeşte proiectele contractelor pentru asigurarea utilităţilor şi a contractelor de achiziţii publice şi asigură executarea acestora, potrivit legii;
    k) asigură organizarea şi exploatarea sistemelor informatice existente, precum şi întreţinerea tehnică şi dezvoltarea reţelei de echipamente;
    l) organizează activitatea de dotare, de întreţinere a sediului instituţiei şi a bunurilor sale şi stabileşte măsuri pentru folosirea şi paza acestora;
    m) întocmeşte situaţiile financiar-contabile, potrivit reglementărilor legale;
    n) stabileşte valoarea de inventar a cărţilor primite gratuit şi o supune spre aprobare conducerii;
    o) realizează inventarierea generală a patrimoniului instituţiei, potrivit legii;
    p) asigură activitatea de protecţie, de securitate a muncii, precum şi de prevenire şi stingere a incendiilor;
    q) organizează activitatea de arhivă, potrivit legii;
    r) aplică legislaţia în domeniul activităţii de personal şi prevederile legale cu privire la sistemul de salarizare;
    s) întocmeşte statul de funcţii şi îl prezintă spre aprobare conducerii Autorităţii;
    ş) răspunde de organizarea şi desfăşurarea examenelor şi a concursurilor pentru încadrarea şi promovarea personalului;
    t) întocmeşte actele necesare la angajarea, promovarea, sancţionarea, acordarea drepturilor salariale, modificarea sau la încetarea raporturilor juridice de muncă, potrivit legii;
    ţ) ţine evidenţa şi completează dosarele profesionale şi carnetele de muncă ale personalului Autorităţii, în condiţiile legii;
    u) întocmeşte registrul de evidenţă al personalului Autorităţii, întocmeşte lucrările privind evidenţa şi mişcarea personalului, eliberează şi vizează legitimaţiile de serviciu pentru personalul Autorităţii;
    v) coordonează activitatea de evaluare a personalului Autorităţii;
    w) ţine evidenţa concediilor de odihnă şi a altor concedii ale personalului Autorităţii;
    x) programează şi organizează perfecţionarea profesională a personalului Autorităţii;
    y) ţine evidenţa corespondenţei repartizate şi a celei întocmite în cadrul serviciului;
    z) exercită orice alte atribuţii stabilite de preşedinte, potrivit legii."

    10. Articolul 39 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 39
    Sediul Autorităţii este în municipiul Bucureşti."

    11. Anexa se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

    ART. II
    În tot cuprinsul regulamentului prevăzut la art. I, referirile la fiecare compartiment se consideră a fi făcute la noul compartiment, potrivit modificărilor aduse prin prezenta hotărâre.

    ART. III
    Regulamentul de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, aprobat prin Hotărârea Biroului permanent al Senatului nr. 16/2005, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.004 din 11 noiembrie 2005, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu modificările şi completările aduse prin prezenta hotărâre, va fi republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouă numerotare.

    Această hotărâre a fost adoptată de Biroul permanent al Senatului în şedinţa din 18 aprilie 2011.


                    PREŞEDINTELE SENATULUI
                    MIRCEA-DAN GEOANĂ

    Bucureşti, 18 aprilie 2011.
    Nr. 5.
    ANEXA 1

    (Anexa la regulament)
    STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
    a Autorităţii Naţionale de Supraveghere
    a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal


                                                   Numărul maxim de posturi = 50
                                                        (exclusiv demnitarii)


                                  ┌──────────────┐
                                  │ PREŞEDINTE │
                                  └──┬───┬───────┘
                                     │ │
                                     │ │
                                     │ │
            ┌──────────────────┐ │ │ ┌───────────────────────┐
            │ VICEPREŞEDINTE ├─────┘ │ ┌────────┤ AUDIT PUBLIC INTERN │
            └──┬───────────────┘ │ │ └───────────────────────┘
               │ ├───┤
               │ │ │ ┌──────────────────────┐
               │ │ │ │ BIROUL JURIDIC │
               │ │ └─────────┤ ŞI COMUNICARE │
               │ │ └──────────────────────┘
               │ │
               ├─────────────┬───────────┴┬──────────────┬─────────────┐
               │ │ │ │ │
        ┌──────┴─────┐┌──────┴─────┐┌─────┴─────┐┌───────┴──────┐┌─────┴───────┐
        │ SERVICIUL ││ SERVICIUL ││ BIROUL ││ BIROUL ││ │
        │ÎNREGISTRARE││ CONTROL ││ PLÂNGERI ││ RELAŢII ││ SERVICIUL │
        │ OPERATORI ││ OPERATORI ││ ││INTERNAŢIONALE││ ECONOMIC │
        └────────────┘└────────────┘└───────────┘└──────────────┘└─────────────┘


    -------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016