Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
 HOTĂRÂRE nr. 451 din 4 iunie 2020 pentru aprobarea Notei de fundamentare referitoare la necesitatea şi oportunitatea efectuării cheltuielilor aferente proiectului de investiţii "VIZIUNE 2020"
Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 451 din 4 iunie 2020  pentru aprobarea Notei de fundamentare referitoare la necesitatea şi oportunitatea efectuării cheltuielilor aferente proiectului de investiţii Twitter Facebook
Cautare document

 HOTĂRÂRE nr. 451 din 4 iunie 2020 pentru aprobarea Notei de fundamentare referitoare la necesitatea şi oportunitatea efectuării cheltuielilor aferente proiectului de investiţii "VIZIUNE 2020"

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 496 din 11 iunie 2020
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. 1
    Se aprobă Nota de fundamentare referitoare la necesitatea şi oportunitatea efectuării cheltuielilor aferente proiectului de investiţii „VIZIUNE 2020“, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

    ART. 2
    Finanţarea proiectului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Afacerilor Interne, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

    ART. 3
    Ministerul Afacerilor Interne, prin Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, şi Inspectoratul General de Aviaţie al Ministerului Afacerilor Interne răspund de modul de utilizare a sumelor aprobate potrivit prevederilor prezentei hotărâri.



                    PRIM-MINISTRU
                    LUDOVIC ORBAN
                    Contrasemnează:
                    Ministrul afacerilor interne,
                    Marcel Ion Vela
                    Ministrul finanţelor publice,
                    Vasile-Florin Cîţu

    Bucureşti, 4 iunie 2020.
    Nr. 451.
    ANEXA 1

    NOTĂ DE FUNDAMENTARE
    referitoare la necesitatea şi oportunitatea efectuării
    cheltuielilor aferente proiectului de investiţii „VIZIUNE 2020“
    Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă (IGSU) este o instituţie publică, aflată în coordonarea Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă, cu statut militar, pilon principal al Sistemului Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă (SNMSU), care asigură prevenirea, pregătirea şi răspunsul în situaţii de urgenţă.
    IGSU asigură, la nivel naţional, punerea în aplicare într-o concepţie unitară a legislaţiei în vigoare în domeniile apărării vieţii, bunurilor şi a mediului împotriva incendiilor şi dezastrelor, precum şi al realizării măsurilor de protecţie civilă şi gestionarea situaţiilor de urgenţă.
    În calitate de integrator al SNMSU, creat în 2004, IGSU coordonează acţiunile instituţiilor implicate în managementul situaţiilor de urgenţă, asigurând şi funcţia de punct naţional de contact în relaţia cu organizaţiile internaţionale guvernamentale şi neguvernamentale cu responsabilităţi în domeniu.
    Inspectoratul General de Aviaţie al MAI (IGAv) este componentă a Sistemului Naţional de Servicii Medicale de Urgenţă şi desfăşoară activităţi în cooperare cu SMURD şi IGSU, ca operator aerian medical pentru Ministerul Sănătăţii.
    Necesitatea de adaptare dinamică şi succesivă, care să asigure abordarea multidisciplinară a riscurilor, integrarea intervenţiilor de descarcerare, CBRN, pirotehnice, căutare-salvare din medii ostile vieţii, acordarea primului ajutor calificat, este principala problemă a Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă în acest context economic, social, tehnologic.
    Priorităţile de consolidare şi dezvoltare ale Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sunt generate de procesele de schimbare care dinamizează şi influenţează pozitiv sau negativ evoluţia societăţii româneşti şi au fost transpuse în Strategia de consolidare şi dezvoltare a Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă pentru perioada 2016-2025, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 951/2016, prin obiectivele generale şi specifice, respectiv rezultatele aşteptate.
    Priorităţile IGSU includ activităţi specifice pentru realizarea capacităţii operaţionale şi de răspuns necesare managementului situaţiilor de urgenţă, reducerii impactului factorilor de risc, concomitent cu creşterea gradului de dotare pentru oferirea unui răspuns credibil în procesul de restabilire a stării de normalitate după dezastre.
    Două dintre rezultatele aşteptate din cadrul obiectivului general nr. 3: Consolidarea şi dezvoltarea capacităţii operaţionale şi de răspuns din Strategia de consolidare şi dezvoltare a Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă pentru perioada 2016-2025 sunt reducerea timpului de răspuns, respectiv limitarea consecinţelor situaţiilor de urgenţă (scăderea numărului de victime şi limitarea patrimoniului afectat).
    Potrivit studiilor internaţionale în domeniu^1, numărul persoanelor decedate şi valoarea pagubelor înregistrate sunt dependente de timpul de răspuns.
    ^1 https://www.epsu.org/sites/default/files/article/files/6367-Its-about-time-LOW-RES2.pdf

    În prezent, Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă se află în imposibilitatea atingerii celor două rezultate, din cauza dotării insuficiente şi inadecvate cu mijloace tehnice şi echipamente necesare asigurării unui răspuns eficient în situaţii de urgenţă/dezastre şi evenimente HILP (High Impact Low Probability), cele mai importante dintre acestea fiind:
    - numărul insuficient de mijloace tehnice moderne, care să asigure intervenţia rapidă şi eficientă. Cele existente sunt relativ vechi şi uzate şi nu pot asigura eficienţa operaţională, viteza de reacţie, fiabilitate în funcţionare şi securitatea personalului care încadrează aceste mijloace tehnice;
    – numărul insuficient al materialelor, utilajelor, accesoriilor de primă necesitate la intervenţii care să asigure eficienţa şi rapiditate, precum şi securitatea personalului operativ.

    Deficienţele menţionate anterior conduc la cheltuieli ridicate de întreţinere şi reparaţii curente impuse de starea tehnică şi de vechimea mijloacelor tehnice şi a echipamentelor pentru menţinerea acestora în stare de operativitate şi dificultăţi majore în obţinerea avizelor de inspecţie tehnică periodică, în special din cauza gradului mare de poluare şi a caracteristicilor reduse de frânare.
    În ceea ce priveşte structura de aviaţie a Ministerului Afacerilor Interne, în prezent IGAv dispune de 22 de aeronave (20 elicoptere şi 2 avioane) reprezentând un grad general de asigurare de 56% faţă de totalul prevăzut în Strategia Dezvoltării Aviaţiei Ministerului Afacerilor Interne. Vechimea acestora (a elicopterelor deja existente) se încadrează între 1 şi 45 de ani (începând cu anul 1973 - ultima achiziţie cu anul de fabricaţie în 2017), 6 sunt de tip Mi-8/Mi-17 (vechime între 29 şi 47 de ani) de producţie sovietică, 2 sunt de tip IAR-316B (vechime între 34 şi 40 de ani) de producţie românească sub patent franţuzesc, 12 sunt de tip EC-135/H-135 (vechime între 2 ani şi 16 ani) produse de Airbus Helicopters.
    Aeronavele sunt dispuse în 5 unităţi speciale de aviaţie (Bucureşti, Cluj, Caransebeş, Tulcea, Iaşi) şi 8 puncte de operare aeromedicală (Bucureşti, Craiova, Arad, Jibou, Târgu Mureş, Iaşi, Galaţi, Constanţa).
    Flota de aeronave existentă în cadrul Inspectoratului General de Aviaţie asigură efectuarea unei game variate de misiuni, dar cea mai mare parte a acestora o reprezintă intervenţia în situaţii de urgenţă (80-85% din totalul misiunilor).
    Din totalul de 14 elicoptere uşoare aflate în dotare, 10 sunt destinate executării misiunilor aeromedicale în cadrul celor 8 puncte de operare aeromedicale.
    La fiecare punct de operare aeromedicală este dispus un elicopter. Din experienţa dobândită până în prezent, având în vedere că la fiecare 800/1.000 de ore de funcţionare un elicopter se află în lucrări de mentenanţă (pentru cca 2 luni), este necesar a fi asigurate 2-3 elicoptere (back-up) la o flotă de 10 elicoptere.
    Pentru eficientizarea intervenţiilor în situaţii de urgenţă este necesară completarea deficitului de elicoptere, înfiinţarea a 3 puncte aeromedicale pentru operarea în zona montană, concomitent cu creşterea nivelului de pregătire şi instruire a personalului navigant. Astfel, a fost identificată ca o primă nevoie achiziţionarea a 6 elicoptere uşoare multifuncţionale echipate pentru operare în zona montană şi a 6 elicoptere medii-grele multifuncţionale echipate corespunzător pentru intervenţii în situaţii de urgenţă atât în zona Mării Negre, cât şi pe teritoriul naţional.
    Elicopterele uşoare au ca destinaţie căutarea-salvarea din mediul montan şi executarea misiunilor aeromedicale solicitate. Din cele cu care se execută în prezent astfel de misiuni, doar unul singur dispune de capacităţi necesare pentru troliere, iar cele prevăzute a fi achiziţionate vor fi echipate toate cu sistem de troliere pentru îndeplinirea misiunilor de căutare-salvare din zone greu accesibile.
    Prin achiziţionarea a 6 elicoptere uşoare multifuncţionale şi dispunerea acestora în unităţile aeromedicale existente şi în cele ce se vor înfiinţa în zona montană va creşte numărul intervenţiilor pentru acordarea asistenţei medicale de urgenţă şi transportul victimelor în stare gravă la unităţile spitaliceşti cu cel puţin 20% (peste 700 de misiuni), beneficiul fiind cuantificat în numărul de victime care vor avea acces la asistenţă medicală de urgenţă într-un timp mai scurt de intervenţie.
    Totodată, elicopterele ce se vor achiziţiona vor asigura atât continuitatea intervenţiilor în punctele de operare aeromedicală prin înlocuirea celor ce se află în lucrări de mentenanţă planificată, cât şi instruirea personalului navigant în cadrul Detaşamentului de Instruire şi Perfecţionare.
    Astfel, cu o flotă de 16 elicoptere uşoare multifuncţionale se vor asigura atât serviciul continuu în cele 11 puncte de operare aeromedicală (cu 14 elicoptere, din care 3 sunt de back-up pentru perioadele de efectuare a mentenanţei), cât şi instruirea continuă a personalului navigant (cu 2 elicoptere).
    Elicopterele medii/grele sunt utilizate în misiuni precum: stingerea incendiilor, căutare-salvare, evacuare personal, transport personal şi materiale, asistenţă medicală pentru victime multiple şi evacuare.
    Cele 6 elicoptere tip Mi8/17, aflate în dotarea Inspectoratului General de Aviaţie, au o vechime foarte mare (între 29 şi 47 de ani) şi o echipare ce nu permite executarea întregii game de misiuni în situaţii de urgenţă. Mai mult, în viitorul apropiat, ele vor ieşi din serviciu ca urmare a expirării resursei tehnice totale, fiind incertă posibilitatea prelungirii resursei acestora.
    În prezent, România nu dispune de nicio aeronavă echipată corespunzător care să poată executa misiuni de căutare-salvare pe mare.
    Ca primă necesitate, se vor achiziţiona 6 elicoptere medii/grele multifuncţionale destinate intervenţiilor în situaţii de urgenţă, 3 dintre ele echipate pentru misiuni pe mare şi 3 pentru misiuni de uscat. Elicopterele vor fi dispuse în unităţile speciale de aviaţie existente şi vor asigura şi instruirea continuă a personalului navigant.
    Necesitatea achiziţionării elicopterelor a fost transpusă inclusiv în Memorandumul cu tema: „Punerea în stare de disponibilitate, modernizare şi dotare a componentei de aviaţie din Ministerul Afacerilor Interne (MAI) şi Ministerul Apărării Naţionale (MApN), pentru executarea în comun a misiunilor în situaţii de urgenţă şi iniţierea unui program de investiţii privind achiziţia mijloacelor de mobilitate aeriană multirol capabile de intervenţii specifice de căutare-salvare la nivel naţional“, aprobat de Guvernul României.
    Pentru soluţionarea deficienţelor menţionate şi atingerea celor două rezultate, Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă în parteneriat cu Inspectoratul General de Aviaţie al MAI a propus spre finanţare proiectul „VIZIUNE 2020“, prin intermediul Programului operaţional Infrastructură mare - obiectivul specific 5.2 - „Creşterea nivelului de pregătire pentru o reacţie rapidă şi eficientă la dezastre a echipajelor de intervenţie“, unde IGSU este solicitant eligibil^2.
    ^2 https://www.epsu.org/sites/default/files/article/files/6367-Its-about-time-LOW-RES2.pdf;

    https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/771245/response-times-fires-england-1718-hosb0119.pdf;
    https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/6234/1778745.pdf.
    Proiectul de investiţii „VIZIUNE 2020“ vizează achiziţia de mijloace tehnice şi echipamente specifice şi are ca indicator reducerea timpului de răspuns.
    Pentru finanţarea achiziţiei de mijloace tehnice şi echipamente vor fi utilizate fonduri europene nerambursabile, prin intermediul Programului operaţional Infrastructură mare.
    Obiectivul general al proiectului de investiţii „VIZIUNE 2020“ este de a dezvolta şi consolida capacitatea de răspuns la dezastre şi la evenimente HILP (High Impact Low Probability) a autorităţilor responsabile, prin dezvoltarea următorilor piloni strategici: terestru, maritim, aerian, respectiv comandă şi control, şi constă în achiziţionarea de mijloace tehnice şi echipamente pentru dotarea autorităţilor responsabile.
    Proiectul este localizat pe toată suprafaţa României, întrucât Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă are prin structura sa organizatorică unităţi teritoriale subordonate în fiecare judeţ al ţării.
    Bugetul total al proiectului este de 3.263.410 mii lei, din care:
    - 2.767.255 mii lei reprezentând finanţare din fonduri externe nerambursabile - 84,8%;
    – 489.511 mii lei reprezentând cofinanţare - 15%;
    – 6.644 mii lei reprezentând cheltuieli neeligibile - 0,2%.

    Principalul rezultat al implementării proiectului de investiţii „VIZIUNE 2020“ este reducerea timpului de răspuns de la 13 minute şi 50 secunde (raportat la nivelul anului 2018) la 12 minute şi 6 secunde raportat la finalul anului 2022, datorită atât performanţelor tehnice superioare ale mijloacelor tehnice achiziţionate, cât şi modului eficient de coordonare şi de realizare a intervenţiilor.
    Achiziţia de tehnică şi echipamente prin proiectul de investiţii „VIZIUNE 2020“ va permite atingerea unui grad de dotare de 80% a tehnicii de intervenţie aflate în durata normală de exploatare.
    Prin implementarea proiectului, valoarea pagubelor materiale şi rata mortalităţii vor fi diminuate datorită reducerii timpului de răspuns^3, în baza rezultatelor studiilor internaţionale.
    ^3 https://www.epsu.org/sites/default/files/article/files/6367-Its-about-time-LOW-RES2.pdf;
    https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/771245/response-times-fires-england-1718-hosb0119.pdf;
    https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/6234/1778745.pdf.


    CARACTERISTICI PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
    ai proiectului de investiţii „VIZIUNE 2020“
    Titular: Ministerul Afacerilor Interne
    Beneficiar: Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă
            Inspectoratul General de Aviaţie al M.A.I.
    Amplasament: strada Banu Dumitrache nr. 2, sectorul 2, Bucureşti
       Calea Ion Zăvoi nr. 14, sectorul 1, Bucureşti
    Indicatori tehnico-economici

┌──────────────────────┬─────┬─────────┐
│Valoarea totală a │ │ │
│investiţiei (inclusiv │ │ │
│TVA) │mii │ │
│(în preţuri valabile │lei │3.263.410│
│la martie 2020; 1 euro│ │ │
│= 4,81 lei) │ │ │
│din care: │ │ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│- Inspectoratul │mii │ │
│General pentru │lei │2.240.486│
│Situaţii de Urgenţă │ │ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│- Inspectoratul │mii │ │
│General de Aviaţie al │lei │1.022.924│
│M.A.I. │ │ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Ø Eşalonarea │ │ │
│proiectului de │ │ │
│investiţii │ │ │
├────────────────────┬─┼─────┼─────────┤
│Anul I │ │mii │620.000 │
│ │ │lei │ │
├────────────────────┼─┼─────┼─────────┤
│Anul II │ │mii │620.000 │
│ │ │lei │ │
├────────────────────┼─┼─────┼─────────┤
│Anul III │ │mii │620.000 │
│ │ │lei │ │
├────────────────────┼─┼─────┼─────────┤
│Anul IV │ │mii │620.000 │
│ │ │lei │ │
├────────────────────┼─┼─────┼─────────┤
│Anul V │ │mii │620.000 │
│ │ │lei │ │
├────────────────────┼─┼─────┼─────────┤
│Anul VI │ │mii │163.410 │
│ │ │lei │ │
├────────────────────┴─┼─────┼─────────┤
│Capacităţi totale: │ │ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Autospecială │buc. │60 │
│descarcerare │(cpl)│ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Container cu │ │ │
│echipamente │buc. │49 │
│individuale de │(cpl)│ │
│protecţie │ │ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Autocamion cu sistem │buc. │ │
│hidraulic de încărcare│(cpl)│63 │
│/ descărcare cu cârlig│ │ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Autospecială de │buc. │ │
│stingere cu apă şi │(cpl)│276 │
│spumă 4.000 l │ │ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Autospecială de │buc. │ │
│stingere cu apă şi │(cpl)│200 │
│spumă 10.000 l │ │ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Centru de comunicaţii │buc. │ │
│pentru punctul de │(cpl)│33 │
│comandă mobil mediu │ │ │
├────────────────────┬─┼─────┼─────────┤
│Autoplatformă │ │buc. │18 │
│ │ │(cpl)│ │
├────────────────────┴─┼─────┼─────────┤
│Autospecială de primă │ │ │
│intervenţie pentru │buc. │ │
│lucrul cu apă la │(cpl)│42 │
│înaltă presiune şi │ │ │
│hidroperforare │ │ │
├────────────────────┬─┼─────┼─────────┤
│Navă multirol │ │buc. │1 │
│ │ │(cpl)│ │
├────────────────────┼─┼─────┼─────────┤
│Şalupă multirol │ │buc. │3 │
│ │ │(cpl)│ │
├────────────────────┴─┼─────┼─────────┤
│Centrul Naţional de │buc. │1 │
│Răspuns la Dezastre │ │ │
├────────────────────┬─┼─────┼─────────┤
│Elicopter uşor │ │buc. │6 │
│ │ │(cpl)│ │
├────────────────────┼─┼─────┼─────────┤
│Elicopter mediu/greu│ │buc. │3 │
│uscat │ │(cpl)│ │
├────────────────────┼─┼─────┼─────────┤
│Elicopter mediu/greu│ │buc. │3 │
│maritim │ │(cpl)│ │
├────────────────────┼─┼─────┼─────────┤
│din care: │ │ │ │
├────────────────────┴─┼─────┼─────────┤
│- Inspectoratul │ │ │
│General pentru │ │ │
│Situaţii de Urgenţă │ │ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Autospecială │buc. │60 │
│descarcerare │(cpl)│ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Container cu │ │ │
│echipamente │buc. │49 │
│individuale de │(cpl)│ │
│protecţie │ │ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Autocamion cu sistem │buc. │ │
│hidraulic de încărcare│(cpl)│63 │
│/descărcare cu cârlig │ │ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Autospecială de │buc. │ │
│stingere cu apă şi │(cpl)│276 │
│spumă 4.000 l │ │ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Autospecială de │buc. │ │
│stingere cu apă şi │(cpl)│200 │
│spumă 10.000 l │ │ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Centru de comunicaţii │buc. │ │
│pentru punctul de │(cpl)│33 │
│comandă mobil mediu │ │ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Autoplatformă │buc. │18 │
│ │(cpl)│ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Autospecială de primă │ │ │
│intervenţie pentru │buc. │ │
│lucrul cu apă la │(cpl)│42 │
│înaltă presiune şi │ │ │
│hidroperforare │ │ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Navă multirol │buc. │1 │
│ │(cpl)│ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Şalupă multirol │buc. │3 │
│ │(cpl)│ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Centrul Naţional de │buc. │1 │
│Răspuns la Dezastre │ │ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│- Inspectoratul │ │ │
│General de Aviaţie al │ │ │
│M.A.I. │ │ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Elicopter uşor │buc. │6 │
│ │(cpl)│ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Elicopter mediu/greu │buc. │3 │
│uscat │(cpl)│ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Elicopter mediu/greu │buc. │3 │
│maritim │(cpl)│ │
├──────────────────────┼─────┼─────────┤
│Durata totală de │ │ │
│execuţie a proiectului│luni │63 │
│investiţiei │ │ │
└──────────────────────┴─────┴─────────┘


    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea proiectului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Afacerilor Interne, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016