Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se reaprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creşterii adâncimilor şenalelor şi bazinelor şi a siguranţei navigaţiei în Portul Constanţa“, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează din fonduri externe nerambursabile, prin Programul operaţional Infrastructură Mare 2014-2020, şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie. ART. 3 Ministerul Transporturilor răspunde de modul de utilizare a sumelor aprobate potrivit prevederilor prezentei hotărâri. PRIM-MINISTRU VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ Contrasemnează: Ministrul transporturilor, Lucian Şova Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Paul Stănescu Ministrul finanţelor publice, Eugen Orlando Teodorovici Bucureşti, 8 februarie 2018. Nr. 42. ANEXA 1 CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii „Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creşterii adâncimilor şenalelor şi bazinelor şi a siguranţei navigaţiei în Portul Constanţa“ Titular: Ministerul Transporturilor Beneficiar: Compania Naţională „Administraţia Porturilor Maritime“ - S.A. Constanţa Amplasament: judeţul Constanţa - Port Constanţa, UAT Constanţa Indicatori tehnico-economici:
┌──────────────────────┬───┬───┬───────┐
│- Valoarea totală a │ │ │ │
│investiţiei, inclusiv │ │mii│ │
│TVA (la cursul BCE din│ │lei│227.834│
│data de 1 martie 2017,│ │ │ │
│1 euro = 4,5207 lei), │ │ │ │
├──────────────────────┼───┼───┼───────┤
│din care C+M │ │mii│188.504│
│ │ │lei│ │
├──────────────────────┼───┼───┼───────┤
│- Eşalonarea │ │ │ │
│investiţiei: │ │ │ │
├──────────────────────┼───┼───┼───────┤
│- Anul I │INV│mii│45.000 │
│ │ │lei│ │
├──────────────────────┼───┼───┼───────┤
│ │C+M│mii│37.132 │
│ │ │lei│ │
├──────────────────────┼───┼───┼───────┤
│- Anul II │INV│mii│120.000│
│ │ │lei│ │
├──────────────────────┼───┼───┼───────┤
│ │C+M│mii│99.384 │
│ │ │lei│ │
├──────────────────────┼───┼───┼───────┤
│- Anul III │INV│mii│62.534 │
│ │ │lei│ │
├──────────────────────┼───┼───┼───────┤
│ │C+M│mii│51.988 │
│ │ │lei│ │
├──────────────────────┼───┼───┼───────┤
│- Anul IV │INV│mii│150 │
│ │ │lei│ │
├──────────────────────┼───┼───┼───────┤
│ │C+M│mii│0 │
│ │ │lei│ │
├──────────────────────┼───┼───┼───────┤
│- Anul V │INV│mii│150 │
│ │ │lei│ │
├──────────────────────┼───┼───┼───────┤
│ │C+M│mii│0 │
│ │ │lei│ │
└──────────────────────┴───┴───┴───────┘
┌─────────────────────┬────┬───────────┐
│- Capacităţi: │ │ │
├─────────────────────┼────┼───────────┤
│Suprafaţă totală │mp │1.815.655,8│
│dragaje │ │ │
├─────────────────────┼────┼───────────┤
│Suprafaţă dragaj în │mp │371.286,70 │
│Portul de lucru │ │ │
├─────────────────────┼────┼───────────┤
│Volume estimative de │ │ │
│dragat: │ │ │
├─────────────────────┼────┼───────────┤
│- teren moale │mc │715.439,82 │
├─────────────────────┼────┼───────────┤
│- teren moale Port de│mc │783.014,36 │
│lucru │ │ │
├─────────────────────┼────┼───────────┤
│- teren tare │mc │300.879,81 │
├─────────────────────┼────┼───────────┤
│- adiacent cheurilor │mc │21.095,82 │
├─────────────────────┼────┼───────────┤
│Lungime cheu care │ml │1.250 │
│necesită protecţie │ │ │
├─────────────────────┼────┼───────────┤
│Platformă portuară │mp │7.125 │
│nou-creată │ │ │
├─────────────────────┼────┼───────────┤
│Sistem hidrografic │buc.│1 │
├─────────────────────┼────┼───────────┤
│- Durata de realizare│luni│47 │
│a investiţiei │ │ │
└─────────────────────┴────┴───────────┘
Factori de risc În cadrul obiectivului de investiţii se vor respecta principiile acţiunii preventive şi compensării influenţei nefavorabile asupra mediului la sursa producerii, conform cerinţelor relevante ale legislaţiei de mediu. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile, prin Programul operaţional Infrastructură Mare 2014-2020 şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie. ----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.