┌────┬────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────┐
│Nr. │ Cheltuieli de organizare │ Limita maximă │
│crt.│ │ (lei) │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 1. │Cheltuieli privind transportul intern al │ │
│ │participanţilor internaţionali (inclusiv bilete │ │
│ │CityBus) │89 lei/persoană │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 2. │Materiale informative şi de lucru │20 lei/persoană │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 3. │Materiale promoţionale │15 lei/persoană │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 4. │Fotograf │700 lei/fotograf │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 5. │Servicii de interpretariat │1.250 lei/interpret/zi │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 6. │Organizarea unor vizite la obiective turistice │50 lei/persoană │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 7. │Pauze de cafea │25 lei/persoană/zi │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 8. │Închiriere sală conferinţă şi echipament tehnic │ │
│ │pentru organizarea evenimentului "Întrunirea │ │
│ │Consiliului de administraţie al Institutului │ │
│ │European al Ombudsmanului" │4.000 lei/sală │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 9. │Pointer │200 lei/zi │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 10.│Cadouri pentru participanţi │50 lei/persoană │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 11.│Organizarea şi mediatizarea evenimentului │ │
│ │printr-o firmă specializată │45.000 lei/eveniment │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 12.│Asistent pentru îndrumarea invitaţilor │200 lei/persoană/zi │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 13.│Aranjamente florale pentru sălile în care se vor│ │
│ │desfăşura evenimentele │500 lei/aranjament │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 14.│Prânz │110 lei/persoană/zi │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 15.│Cină │190 lei/persoană/zi │
└────┴────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────┘
┌────┬────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────┐
│Nr. │ Denumirea activităţii │ Suma alocată │
│crt.│ │ (lei) │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 1. │Cheltuieli privind transportul intern al │ │
│ │participanţilor internaţionali (inclusiv bilete │ │
│ │City Bus) │ 17.800 lei│
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 2. │Materiale informative şi de lucru │ 7.000 lei│
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 3. │Materiale promoţionale │ 5.250 lei│
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 4. │Fotograf │ 2.100 lei│
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 5. │Servicii de interpretariat │ 25.000 lei│
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 6. │Organizarea unor vizite la obiective turistice │ │
│ │pentru 150 de persoane │ 7.500 lei│
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 7. │Pauze de cafea │ 28.250 lei│
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 8. │Închiriere sală conferinţă şi echipament tehnic │ │
│ │pentru organizarea evenimentului "Întrunirea │ │
│ │Consiliului de administraţie al Institutului │ │
│ │European al Ombudsmanului" │ 4.000 lei│
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 9. │Pointer │ 400 lei│
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 10.│Cadouri pentru participanţi │ 17.500 lei│
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 11.│Organizarea şi mediatizarea evenimentului │ │
│ │printr-o firmă specializată │ 45.000 lei│
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 12.│Asistent pentru îndrumarea invitaţilor │ 1.200 lei│
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 13.│Aranjamente florale pentru sălile în care se vor│ │
│ │desfăşura evenimentele │ 1.500 lei│
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 14.│Prânz │ 77.000 lei│
├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 15.│Cină │ 136.800 lei│
├────┴────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ TOTAL │ 376.300 lei│
└─────────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────┘