Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 381 din 27 mai 2015  privind unele măsuri de protocol pentru organizarea de către Ministerul Energiei, Întreprinderilor Mici şi Mijlocii şi Mediului de Afaceri a reuniunii Consiliului de Administraţie şi a Adunării Generale a Asociaţiei Europene a Artizanatului şi a Întreprinderilor Mici şi Mijlocii (UEAPME), care se va desfăşura la Bucureşti în data de 10 iunie 2015    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 381 din 27 mai 2015 privind unele măsuri de protocol pentru organizarea de către Ministerul Energiei, Întreprinderilor Mici şi Mijlocii şi Mediului de Afaceri a reuniunii Consiliului de Administraţie şi a Adunării Generale a Asociaţiei Europene a Artizanatului şi a Întreprinderilor Mici şi Mijlocii (UEAPME), care se va desfăşura la Bucureşti în data de 10 iunie 2015

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 383 din 2 iunie 2015

    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 4 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare,

    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

    ART. 1
    Se aprobă organizarea de către Ministerul Energiei, Întreprinderilor Mici şi Mijlocii şi Mediului de Afaceri a reuniunii Consiliului de Administraţie şi a Adunării Generale a Asociaţiei Europene a Artizanatului şi a Întreprinderilor Mici şi Mijlocii (UEAPME), care se va desfăşura la Bucureşti în data de 10 iunie 2015.
    ART. 2
    (1) Se aprobă finanţarea cheltuielilor ocazionate de organizarea conferinţei.
    (2) Finanţarea cheltuielilor necesare pentru organizarea şi desfăşurarea conferinţei se suportă din prevederile bugetare aprobate Ministerului Energiei, Întreprinderilor Mici şi Mijlocii şi Mediului de Afaceri, pe anul 2015, la capitolul 51.01 "Autorităţi publice şi acţiuni externe", titlul 20 "Bunuri şi servicii".
    ART. 3
    Având în vedere caracterul deosebit al evenimentului, precum şi necesitatea desfăşurării în condiţii normale şi eficiente a acţiunilor de protocol, se aprobă:
    a) organizarea unui dejun în timpul reuniunii, conform anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre;
    b) invitarea în ţară a unui număr maxim de 50 de persoane;
    c) normativele de cheltuieli, cuprinse în devizul estimativ de cheltuieli prevăzut în anexă.

                       PRIM-MINISTRU
                    VICTOR-VIOREL PONTA

                      Contrasemnează:
                         ---------
                     Ministrul energiei,
              întreprinderilor mici şi mijlocii
                   şi mediului de afaceri,
                    Andrei Dominic Gerea

              Secretarul general al Guvernului,
                         Ion Moraru

               Ministrul finanţelor publice,
                 Eugen Orlando Teodorovici

             p. Ministrul afacerilor externe,
                       George Ciamba,
                      secretar de stat

    Bucureşti, 27 mai 2015.
    Nr. 381.

    ANEXĂ

              Deviz estimativ de cheltuieli

 ┌────┬─────────────────────────────────────────────┬────────────┬──────────┐
 │Nr. │ Cheltuieli de organizare │Număr maxim │ Limita │
 │crt.│ │de persoane/│ maximă │
 │ │ │normativ pe │ │
 │ │ │ persoană │ │
 ├────┼────────────────────────────┬────────────────┼────────────┼──────────┤
 │ 1│Cheltuieli de masă/protocol/│dejun în timpul │50*200 lei/ │10.000 lei│
 │ │trataţii uzuale/dineu │reuniunii │persoană │ │
 │ │oficial/dejun │ │ │ │
 │ │ ├────────────────┼────────────┼──────────┤
 │ │ │pauză de cafea │50*20 lei/ │ 1.000 lei│
 │ │ │(inclusiv │persoană │ │
 │ │ │patiserie dulce │ │ │
 │ │ │şi sărată, │ │ │
 │ │ │fructe şi alte │ │ │
 │ │ │băuturi non- │ │ │
 │ │ │alcoolice) în │ │ │
 │ │ │timpul reuniunii│ │ │
 ├────┼────────────────────────────┴────────────────┼────────────┼──────────┤
 │ 2│Cheltuieli privind serviciile de traducere │10 │21.180 lei│
 │ │(traducere în şi din română, engleză, │traducători │ │
 │ │franceză, italiană, germană), plus │ │ │
 │ │închirierea echipamentelor aferente │ │ │
 └────┴─────────────────────────────────────────────┴────────────┴──────────┘


                           -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016