Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se aprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea liniei de cale ferată Braşov-Simeria, componentă a Coridorului Rin-Dunăre, pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, tronsonul Braşov-Sighişoara“, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează din fonduri externe nerambursabile conform Contractelor de finanţare CEF (No INEA/CEF/TRAN/M2014/1042049 şi No INEA/CEF/TRAN/M2015/1131642) şi în completare de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Fondurilor Europene conform prevederilor art. 6 alin. (6) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 105/2016, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor pentru plata despăgubirilor aferente imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere a lucrării de utilitate publică, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor prin Compania Naţională de Căi Ferate „CFR“ - S.A. răspunde de modul de utilizare a sumelor aprobate potrivit prezentei hotărâri. PRIM-MINISTRU VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ Contrasemnează: Ministrul transporturilor, Lucian Şova Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Paul Stănescu Ministrul finanţelor publice, Eugen Orlando Teodorovici Bucureşti, 16 mai 2018. Nr. 340. ANEXA 1 CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI AI INVESTIŢIEI "Reabilitarea liniei de cale ferată Braşov-Simeria, componentă a Coridorului Rin - Dunăre, pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, tronsonul Braşov - Sighişoara"
┌────────────┬─────────────────────────┐
│Titular: │Ministerul │
│ │Transporturilor │
├────────────┼─────────────────────────┤
│Beneficiar: │Compania Naţională de Căi│
│ │Ferate „C.F.R.“ - S.A. │
├────────────┼─────────────────────────┤
│ │Pe raza judeţelor Braşov,│
│Amplasament:│Harghita, Covasna şi │
│ │Mureş │
└────────────┴─────────────────────────┘
Indicatorii tehnico-economici
- Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) mii lei 8.446.112
(în preţuri la data 30.06.2017,
1 euro = 4,5539 lei),
- Construcţii + montaj: mii lei 7.011.539
Eşalonarea investiţiei: INV/C+M
- Anul I INV mii lei 2.112.000
─── ─────── ─────────
C+M mii lei 1.753.000
- Anul II INV mii lei 2.534.000
─── ─────── ─────────
C+M mii lei 2.103.000
- Anul III INV mii lei 2.534.000
─── ─────── ─────────
C+M mii lei 2.103.000
- Anul IV INV mii lei 1.266.112
─── ─────── ─────────
C+M mii lei 1.052.539
Capacităţi:
- reabilitarea/modernizarea tronson de CF dublă km 112.55
pentru viteza maximă de 160 km/h
- linie CF simplă desfăşurată km 309,65
- electrificare linie CF km 309,65
- instalaţii ERTMS/ETCS Nivel 2 GSM-R km 112,55
Durata de realizare a investiţiei luni 48
Factori de risc Obiectivul de investiţii se va proteja antiseismic conform Normativului P100-1/2013, cu modificările şi completările ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile conform Contractelor de finanţare CEF (No INEA/CEF/TRAN/M2014/1042049 şi No INEA/CEF/TRAN/M2015/1131642) şi în completare de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Fondurilor Europene conform prevederilor alin. (6) al art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 105/2016, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor pentru plata despăgubirilor aferente imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere a lucrării de utilitate publică, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.