Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 4 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se aprobă normativele de cheltuieli pentru acţiunea de protocol cu caracter deosebit Forumul Emitenţilor Suverani, organizată de Ministerul Finanţelor Publice în colaborare cu Banca Mondială, în perioada 11-14 mai 2015. ART. 2 (1) Finanţarea cheltuielilor necesare organizării şi desfăşurării evenimentului se suportă din prevederile bugetare aprobate Ministerului Finanţelor Publice pentru anul 2015, capitolul 51.01 "Autorităţi publice şi acţiuni externe", titlul 20 "Bunuri şi servicii", în limita sumei de 474.750 lei, conform devizului estimativ de cheltuieli prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. (2) Prin derogare de la prevederile cap. I pct. 4 din Normele privind organizarea în ţară a acţiunilor de protocol şi a unor manifestări cu caracter cultural-ştiinţific, precum şi cheltuielile ce se pot efectua în acest scop de către instituţiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 552/1991 privind normele de organizare în ţară a acţiunilor de protocol, cu modificările ulterioare, se aprobă organizarea a două mese oficiale. ART. 3 Ministerul Finanţelor Publice răspunde, în conformitate cu prevederile legale, de modul de utilizare a sumelor aferente organizării acţiunii prevăzute la art. 1. PRIM-MINISTRU VICTOR-VIOREL PONTA Contrasemnează: --------------- Ministrul finanţelor publice, Eugen Orlando Teodorovici p. Ministrul afacerilor externe, George Ciamba, secretar de stat Bucureşti, 22 aprilie 2015. Nr. 277. ANEXĂ DEVIZ ESTIMATIV DE CHELTUIELI prilejuite de organizarea la Bucureşti a Forumului Emitenţilor Suverani, în perioada 11-14 mai 2015 - pentru un număr de 100 de persoane -
┌────┬────────────────────────────────────────────────────────┬────────┬───────┐
│Nr. │ Tip acţiune │Barem/ │Valoare│
│crt.│ │persoană│totală │
│ │ │- lei - │- lei -│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼───────┤
│ 1│Recepţie (cocktail de bun venit) în data de 11 mai │ 275│ 27.500│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼───────┤
│ 2│Închiriere spaţiu pentru desfăşurarea recepţiei în data │ │ │
│ │de 11 mai │ │ 72.350│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼───────┤
│ 3│Închiriere sală 20 de persoane pentru data de 11 mai │ │ 3.100│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼───────┤
│ 4│Trataţii în sală │ 46,5│ 930│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼───────┤
│ 5│Închiriere sală 100 de persoane pentru desfăşurarea │ │ │
│ │lucrărilor în zilele de 12-13 mai │ │ 20.250│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼───────┤
│ 6│Masă de prânz în data de 12 mai 2015 │ 235│ 23.500│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼───────┤
│ 7│Masă de prânz în data de 13 mai 2015 │ 220│ 22.000│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼───────┤
│ 8│Cină oficială în data de 12 mai 2015 │ 370│ 37.000│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼───────┤
│ 9│Cină oficială în data de 13 mai 2015 │ 390│ 39.000│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼───────┤
│ 10│Închiriere spaţiu cină în data de 13 mai 2015 │ │ 81.550│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼───────┤
│ 11│Închiriere sală secretariat în zilele de 12 şi │ │ │
│ │13 mai 2015 │ │ 4.650│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼───────┤
│ 12│Transport (la cele 2 cine şi vizitare obiective │ │ │
│ │turistice) │ │ 8.800│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼───────┤
│ 13│Momente artistice la cina oficială din data de │ │ │
│ │13 mai 2015 │ │ 11.000│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼───────┤
│ 14│Servicii hostess şi coordonare eveniment │ │ 11.100│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼───────┤
│ 15│Welcome package (harta oraşului, informaţii │ │ │
│ │turistice, agenda forumului etc.) │ │ 6.870│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼───────┤
│ 16│Vizitare Palatul Parlamentului în data de │ │ │
│ │12 mai 2015 │ │ 8.800│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼───────┤
│ 17│Tur oraş cu ghid limba engleză │ │ 1.350│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼───────┤
│ 18│Cadouri simbolice │ 268│ 26.800│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼───────┤
│ 19│Onorariu societate organizatoare eveniment │ │ 61.000│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼───────┤
│ 20│Cheltuieli neprevăzute (trataţii în autocar, parcări, │ │ │
│ │fotograf profesionist, variaţie curs valutar etc.) │ │ 7.200│
├────┴────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼───────┤
│ TOTAL: │ │474.750│
└─────────────────────────────────────────────────────────────┴────────┴───────┘
-----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.