Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se aprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea liniei C.F. Frontieră-Curtici-Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan-European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h; Tronsonul 2: km 614-Gurasada şi Tronsonul 3: Gurasada-Simeria" prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeană prin Fondul de Coeziune şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor răspunde de modul de utilizare a sumelor aprobate potrivit prezentei hotărâri. PRIM-MINISTRU DACIAN JULIEN CIOLOŞ Contrasemnează: --------------- p. Ministrul transporturilor, Alexandru Răzvan Cuc, secretar de stat Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Vasile Dîncu p. Ministrul finanţelor publice, Daniela Pescaru, secretar de stat p. Ministrul fondurilor europene, Emanoil Radu Dascălu, secretar de stat Bucureşti, 13 aprilie 2016. Nr. 272. ANEXĂ CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea liniei C.F. Frontieră-Curtici-Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan-European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h; Tronsonul 2: km 614-Gurasada şi Tronsonul 3: Gurasada-Simeria" Titular: Ministerul Transporturilor Beneficiar: Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. Amplasament: pe raza judeţelor Arad şi Hunedoara Indicatorii tehnico-economici
- Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA)
(în preţuri la data 30 aprilie 2013,
1 euro = 4,3224 lei),
din care: mii lei 10.907.080*)
● construcţii-montaj: mii lei 9.216.858
Eşalonarea lucrărilor de investiţie: INV/C+M mii lei
● Anul I INV mii lei 4.362.832
───── ─────── ─────────
C + M mii lei 3.686.744
● Anul II INV mii lei 3.272.124
───── ─────── ─────────
C + M mii lei 2.765.057
● Anul III INV mii lei 3.272.124
───── ─────── ─────────
C + M mii lei 2.765.057
────────── *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.────────── - Capacităţi:
┌─────────────────────────────────────────────────────────┬─────────┬────────┐
│ Capacităţi construite │ Total │ U.M. │
│ │construit│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│Reabilitarea/Modernizarea tronsonului de cale ferată │ 144 │ km │
│dublă pentru viteza maximă de 160 km/h ce include: │ │ │
├────┬────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│1.1.│Construcţie linie C.F. nouă, echivalent linie C.F. │ 348,3 │ Km │
│ │simplă desfăşurată │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│1.2.│Poduri noi peste Mureş │ 9 │ buc. │
├────┼────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│1.3.│Poduri noi cu deschidere până în 50 m │ 52 │ buc. │
├────┼────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│1.4.│Pasaje superioare şi inferioare │ 19 │ buc. │
├────┼────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│1.5.│Construcţie podeţe noi │ 106 │ buc. │
├────┼────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│1.6.│Construcţie tunel şi polată, cale dublă │ 1.789 │ m │
├────┼────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│1.7.│Construcţii peroane şi pasarele în staţii CF cu │ 83.742 │ mp │
│ │dotări pentru persoane cu mobilitate redusă │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│1.8.│Construcţie 4 clădiri noi de mentenanţă cu dotările │ 11.755 │ mp │
│ │aferente │ │ │
├────┴────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│Reabilitarea/Modernizarea instalaţiilor de electrificare,│ 144 │ km │
│semnalizare, telecomunicaţii ale tronsonului de cale │ │ │
│ferată dublă ce include: │ │ │
├────┬────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│2.1.│Electrificare linie C.F. (inclusiv substaţii de │ 348,3 │ km │
│ │tracţiune) │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│2.2.│Semnalizare linie C.F. (inclusiv construcţie │ 348,3 │ km │
│ │instalaţii CE în staţii şi Centrul de Control al │ │ │
│ │Traficului - CTC în Arad) │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│2.3.│Construcţie instalaţii telecomunicaţii linie C.F. │ 348,3 │ km │
├────┴────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│Introducere ERTMS/ETCS Nivel 2 GSM-R │ 144 │ km │
└─────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┴────────┘
Durata de realizare a investiţiei: 36 de luni. Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeană prin Fondul de coeziune şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. -----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.