┌────┬─────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬──────────────────┐
│Nr. │ │ │ │
│crt.│ Cheltuieli de organizare │ Număr maxim de persoane │ Limite maxime │
├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────┤
│ 1.│Cheltuieli privind închiriere săli şi echipamente│ - │ 60.000 lei │
├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────┤
│ 2.│Dejun în prima zi a evenimentului │Maximum 35 de persoane │ 100 lei/persoană│
├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────┤
│ 3.│Cheltuieli privind organizarea unei cine festive │Maximum 120 de persoane │ 200 lei/persoană│
├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────┤
│ 4.│Dejun în a doua zi a evenimentului │Maximum 400 de persoane │ 100 lei/persoană│
├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────┤
│ 5.│Pauze de cafea în prima zi a evenimentului │ │ │
│ │(inclusiv patiserie dulce şi sărată, băuturi │ │ │
│ │nonalcoolice etc.) │Maximum 35 de persoane │ 20 lei/persoană│
├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────┤
│ 6.│Pauze de cafea în a doua zi a evenimentului │ │ │
│ │(inclusiv patiserie dulce şi sărată, băuturi │ │ │
│ │nonalcoolice etc.) │Maximum 400 de persoane │ 20 lei/persoană│
├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────┤
│ 7.│Cheltuieli privind cazarea invitaţilor străini │Maximum 60 de persoane │450 lei/persoană/ │
│ │ │ │zi │
├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────┤
│ 8.│Cheltuieli privind transportul intern al │ │ │
│ │participanţilor internaţionali │Maximum 60 de persoane │ 100 lei/persoană│
├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────┤
│ 9.│Materiale informative şi de lucru │Maximum 400 de persoane │ 200 lei/persoană│
├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────┤
│ 10.│Materiale promoţionale cu sigla Consiliului │ │ │
│ │Concurenţei │Maximum 400 de persoane │ 300 lei/persoană│
├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────┤
│ 11.│Alte servicii (fotografii, manifestări cultural- │ │ │
│ │artistice) │Maximum 400 de persoane │ 210 lei/persoană│
├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────┤
│ 12.│Servicii de interpretariat în limbile de lucru │ │1.500 lei - total │
│ │ale evenimentului (engleză, franceză, română) │ - │sumă interpreţi │
├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────┤
│ 13.│Organizarea unor vizite la obiective turistice │Maximum 60 de persoane │ 40 lei/persoană│
├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────┤
│ 14.│ TOTAL GENERAL │ │ 457.100 lei│
└────┴─────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴──────────────────┘