Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se reaprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Centura de ocolire Craiova - varianta Sud DN 56-DN 55-DN6“, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor răspunde de modul de utilizare a sumelor aprobate potrivit prevederilor prezentei hotărâri. PRIM-MINISTRU VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ Contrasemnează: Ministrul transporturilor, Alexandru-Răzvan Cuc Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Vasile-Daniel Suciu p. Ministrul finanţelor publice, Daniela Pescaru, secretar de stat Bucureşti, 10 aprilie 2019. Nr. 222. ANEXA 1 CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii „Centura de ocolire CRAIOVA - varianta Sud DN 56-DN 55-DN 6“ Titular: Ministerul Transporturilor Beneficiar: Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A./D.R.D.P. Craiova Amplasament: Judeţul Dolj
┌───────────────────────┬───────┬──────┐
│Valoarea totală a │ │mii │
│investiţiei (inclusiv │199.675│lei │
│T.V.A.): │ │ │
├───────────────────────┼───────┼──────┤
│(1 euro = 4,6303 lei/ │ │ │
│18.05.2018) │ │ │
├───────────────────────┼───────┼──────┤
│din care C+M (inclusiv │163.906│mii │
│T.V.A.): │ │lei │
├───────────────────────┼───────┼──────┤
│Durata de execuţie a │24 │luni │
│lucrărilor: │ │ │
├──────────────┬────────┼───────┼──────┤
│Eşalonarea │ │INV │ │
│investiţiei: │ │ │ │
├──────────────┼────────┼───────┼──────┤
│ │ │C+M │ │
├──────────────┼────────┼───────┼──────┤
│ │mii lei │ │mii │
│ANUL I │130.132 │ANUL II│lei │
│ │ │ │69.543│
├──────────────┼────────┼───────┼──────┤
│ │mii lei │ │mii │
│ │106.538 │ │lei │
│ │ │ │57.368│
├──────────────┼────────┼───────┼──────┤
│Capacităţi: │ │ │ │
├──────────────┼────────┼───────┼──────┤
│- Lungime │ │9,889 │ │
│totală: │ │km │ │
├──────────────┼────────┼───────┼──────┤
│- Lăţime │ │10,00 m│ │
│platformă: │ │ │ │
├──────────────┼────────┼───────┼──────┤
│din care: │ │ │ │
├──────────────┼────────┼───────┼──────┤
│- parte │ │7,00 m │ │
│carosabilă: │ │ │ │
├──────────────┼────────┼───────┼──────┤
│- benzi de │ │2 x │ │
│încadrare: │ │0,75 m │ │
├──────────────┼────────┼───────┼──────┤
│- acostament: │ │2 x │ │
│ │ │0,75 m │ │
├──────────────┼────────┼───────┼──────┤
│- Poduri: │ │1 buc. │ │
├──────────────┼────────┼───────┼──────┤
│- Pasaj peste │ │1 buc. │ │
│CF: │ │ │ │
├──────────────┼────────┼───────┼──────┤
│- │ │ │ │
│Subtraversare │ │1 buc. │ │
│CF: │ │ │ │
├──────────────┼────────┼───────┼──────┤
│- Intersecţie │ │2 buc. │ │
│tip giraţie: │ │ │ │
├──────────────┼────────┼───────┴──────┤
│- Parcări de │ │1 buc. (stânga│
│scurtă durată:│ │/dreapta) │
└──────────────┴────────┴──────────────┘
Factori de risc Obiectivul de investiţii se va proteja antiseismic în conformitate cu prevederile Normativului „Cod de proiectare seismică“ P1001/2013. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. -----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.