Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 20 din 18 aprilie 2018  privind constituirea Comisiei speciale comune a Camerei Deputaţilor şi Senatului  pentru elaborarea Codului administrativ    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 20 din 18 aprilie 2018 privind constituirea Comisiei speciale comune a Camerei Deputaţilor şi Senatului pentru elaborarea Codului administrativ

EMITENT: Parlamentul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 341 din 19 aprilie 2018
    În temeiul prevederilor art. 64 alin. (4) din Constituţia României, republicată, şi ale art. 8 din Regulamentul activităţilor comune ale Camerei Deputaţilor şi Senatului, aprobat prin Hotărârea Parlamentului României nr. 4/1992, republicat,
    având în vedere cadrul normativ foarte vast în domeniul administraţiei publice, precum şi desele modificări ale reglementărilor în domeniu, care uneori au creat dificultăţi în aplicare, este necesar, pentru o eficientă organizare şi funcţionare a administraţiei, elaborarea şi unificarea legislaţiei într-un Cod administrativ care să înglobeze toate actele normative în materie.
    Ţinând cont de deciziile Curţii Constituţionale din România care au declarat neconstituţionale o serie de prevederi din legile privind organizarea şi funcţionarea autorităţilor şi instituţiilor administraţiei publice,
    Parlamentul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. 1
    Se constituie Comisia specială comună a Camerei Deputaţilor şi Senatului pentru elaborarea Codului administrativ, denumită în continuare Comisia, având următoarele obiective:
    a) analizarea cadrului normativ actual;
    b) elaborarea propunerilor de modificare, corelare şi sistematizare a textelor legislative care reglementează materia;
    c) elaborarea unor proiecte de acte normative în domeniul analizat;
    d) centralizarea, în vederea examinării, a iniţiativelor legislative care reglementează materia;
    e) Comisia poate avea rol de iniţiator al propunerilor legislative în domeniul care face obiectul Comisiei, organizează dezbaterile asupra acestora şi întocmeşte rapoartele pe care le va înainta celor două Camere ale Parlamentului pentru dezbatere şi adoptare.


    ART. 2
    (1) Comisia prevăzută la art. 1 se compune din 15 membri, desemnaţi de grupurile parlamentare din Camera Deputaţilor şi Senat, potrivit configuraţiei politice.
    (2) Comisia este condusă de un birou alcătuit din preşedinte, un vicepreşedinte şi un secretar, aleşi în prima şedinţă din rândul membrilor Comisiei.
    (3) Componenţa Comisiei şi componenţa biroului acesteia sunt prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
    (4) În condiţiile în care unul dintre membrii Comisiei se află în imposibilitatea de a participa la lucrări, grupurile parlamentare vor desemna un înlocuitor.
    (5) Convocarea şedinţelor Comisiei se face cu cel puţin o zi înainte de către preşedinte sau, în lipsa acestuia, de către vicepreşedintele care îl înlocuieşte.

    ART. 3
    (1) Şedinţele Comisiei sunt, de regulă, publice.
    (2) Condiţiile în care reprezentanţii mass-mediei au acces la lucrările Comisiei se stabilesc de plenul acesteia.

    ART. 4
    (1) Pentru ca şedinţele Comisiei să aibă loc în mod legal este necesară participarea a cel puţin jumătate plus unu din numărul membrilor care o compun.
    (2) Hotărârile Comisiei se adoptă cu votul majorităţii membrilor prezenţi. Votul este deschis.

    ART. 5
    Detaliile privind organizarea şi funcţionarea Comisiei vor fi cuprinse într-un regulament propriu, înaintat spre aprobare Birourilor permanente reunite ale celor două Camere ale Parlamentului în termen de 5 zile de la constituirea Comisiei.

    ART. 6
    Comisia va funcţiona pe o perioadă de 6 luni de la data înfiinţării, cu posibilitatea prelungirii termenului de către Birourile permanente reunite, la cererea motivată a preşedintelui Comisiei.

    Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaţilor şi de Senat în şedinţa comună din 18 aprilie 2018, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.


                    p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR,
                    PETRU-GABRIEL VLASE
                    p. PREŞEDINTELE SENATULUI,
                    IULIAN-CLAUDIU MANDA

    Bucureşti, 18 aprilie 2018.
    Nr. 20.
    ANEXA 1

    COMPONENŢA NOMINALĂ
    a Comisiei speciale comune a Camerei Deputaţilor şi Senatului
    pentru elaborarea Codului administrativ
    I. Componenţa
    1. Domnul senator Preda Radu-Cosmin, Grupul parlamentar al PSD
    2. Domnul senator Pavel Marian, Grupul parlamentar al PSD
    3. Domnul senator Benea Adrian-Dragoş, Grupul parlamentar al PSD
    4. Domnul deputat Călin Ion, Grupul parlamentar al PSD
    5. Domnul deputat Halici Nicuşor, Grupul parlamentar al PSD
    6. Domnul deputat Ciolacu Ion-Marcel, Grupul parlamentar al PSD
    7. Doamna deputat Bucura-Oprescu Simona, Grupul parlamentar al PSD
    8. Domnul deputat Roman Florin-Claudiu, Grupul parlamentar al PNL
    9. Domnul deputat Dobre Victor Paul, Grupul parlamentar al PNL
    10. Domnul senator Toma Cătălin Dumitru, Grupul parlamentar al PNL
    11. Doamna senator Presadă Florina-Raluca, Grupul parlamentar al USR
    12. Domnul senator Cseke Attila-Zoltan, Grupul parlamentar al UDMR
    13. Domnul senator Sibinescu Ionuţ, Grupul parlamentar ALDE
    14. Domnul deputat Paşcan Emil-Marius, Grupul parlamentar al PMP
    15. Domnul deputat Vasile Daniel, Grupul parlamentar al minorităţilor naţionale

    II. Componenţa biroului Comisiei:
    Preşedinte, deputat/senator, Grupul parlamentar al PSD
    Vicepreşedinte, deputat/senator, Grupul parlamentar al PNL
    Secretar, deputat/senator, Grupul parlamentar ALDE

    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016