Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 2 din 16 ianuarie 2017  privind bugetul Senatului pe anul 2017    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 2 din 16 ianuarie 2017 privind bugetul Senatului pe anul 2017

EMITENT: SENATUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 46 din 17 ianuarie 2017

    În temeiul prevederilor art. 64 alin. (1) şi ale art. 67 din Constituţia României, republicată, precum şi ale art. 36 alin. (1) lit. l) şi ale art. 200 alin. (1) din Regulamentul Senatului, aprobat prin Hotărârea Senatului nr. 28/2005, republicat,

    Senatul adoptă prezenta hotărâre.

    ART. 1
    (1) Bugetul Senatului pe anul 2017, finanţat din resurse de la bugetul de stat, se stabileşte la suma de 121.576 mii lei, din care:

    a) Cheltuieli curente 115.829 mii lei
    din care:
    - cheltuieli de personal 93.594 mii lei
    - bunuri şi servicii 17.241 mii lei
    - transferuri între unităţi ale administraţiei publice 985 mii lei
    - alte transferuri 68 mii lei
    - asistenţă socială 3.941 mii lei
    b) Cheltuieli de capital 5.747 mii lei


    (2) Detalierea bugetului pe anul 2017, pe structura clasificaţiei bugetului de stat, este prevăzută în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
    ART. 2
    (1) Bugetul de venituri şi cheltuieli pentru activităţi finanţate integral din venituri proprii desfăşurate pe lângă Senat cuprinde la venituri suma de 490 mii lei, iar la cheltuieli suma de 600 mii lei.
    (2) Veniturile realizate de Senat vor fi reţinute integral de către acesta pentru acoperirea unor cheltuieli curente şi de capital aferente activităţilor finanţate din venituri proprii, organizate cu aprobarea Biroului permanent. Eventualele disponibilităţi înregistrate la sfârşitul anului se vor reporta în anul următor, pentru a fi cheltuite cu aceleaşi destinaţii. Biroul permanent al Senatului poate aproba utilizarea încasărilor şi pentru alte destinaţii, în condiţiile legii.
    (3) Numărul de personal salarizat din venituri proprii se aprobă de Biroul permanent al Senatului, în funcţie de necesităţi şi de veniturile realizate.
    (4) Cheltuielile prevăzute în bugetul activităţilor finanţate din venituri proprii pot fi depăşite numai în cazul obţinerii unor venituri suplimentare.
    (5) Detalierea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru activităţi finanţate integral din venituri proprii al Senatului pe anul 2017, pe structura clasificaţiei bugetului de stat, este prevăzută în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
    ART. 3
    Bugetul Senatului, adoptat prin prezenta hotărâre, va fi transmis Ministerului Finanţelor Publice şi inclus în proiectul bugetului de stat pe anul 2017.

    Această hotărâre a fost adoptată de Senat în şedinţa din 16 ianuarie 2017, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.

                             PREŞEDINTELE SENATULUI
                    CĂLIN-CONSTANTIN-ANTON POPESCU-TĂRICEANU

    Bucureşti, 16 ianuarie 2017.
    Nr. 2.


    ANEXA 1

    SENAT


                              BUGETUL PE ANUL 2017
                       (sume alocate din bugetul de stat)

                                                                 - mii lei -
┌────────────────────────────────────────┬───────────────────┬───────────────┐
│ DENUMIREA │ COD │ BUGET │
│ INDICATORILOR │ │ 2017 │
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│ A │ B │ 1 │
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│CHELTUIELI - TOTAL - (I+II) │ 50.01 │ 121.576│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│CHELTUIELI CURENTE - TOTAL (1+1*) │ 50.01.01 │ 115.829│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│ I. CHELTUIELI - TOTAL - (1+2) │ 51.01 │ 117.635│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│ 1. CHELTUIELI CURENTE (A+B+C+D) │ 51.01.01 │ 111.888│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│A. CHELTUIELI DE PERSONAL │ 10 │ 93.594│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Cheltuieli salariale în bani, din care: │ 10.01 │ 79.686│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Salarii de bază │ 10.01.01 │ 58.500│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Sporuri pentru condiţii de muncă │ 10.01.05 │ 2.800│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Fond de premii │ 10.01.08 │ 0│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Indemnizaţii plătite unor persoane │ │ │
│din afara unităţii │ 10.01.12 │ 0│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Indemnizaţii de delegare │ 10.01.13 │ 18.086│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Alte drepturi salariate în bani │ 10.01.30 │ 300│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Cheltuieli salariale în natură │ 10.02 │ 48│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Locuinţa de serviciu folosită de │ │ │
│salariat │ 10.02.04 │ 48│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Vouchere de vacanţă │ 10.02.06 │ 0│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Contribuţii │ 10.03 │ 13.860│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Contribuţii de asigurări sociale │ │ │
│de stat │ 10.03.01 │ 9.733│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Contribuţii de asigurări de şomaj │ 10.03.02 │ 308│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Contribuţii de asigurări sociale de │ │ │
│sănătate │ 10.03 03 │ 3.203│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Contribuţii de asigurări pentru │ │ │
│accidente de muncă şi boli profesionale │ 10.03.04 │ 92│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Contribuţii pentru concedii şi │ │ │
│indemnizaţii │ 10.03.06 │ 524│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│B. BUNURI ŞI SERVICII │ 20 │ 17.241│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Bunuri şi servicii │ 20.01 │ 4.309│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Furnituri de birou │ 20.01.01 │ 70│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Materiale pentru curăţenie │ 20.01.02 │ 70│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Încălzit, iluminat şi forţă motrică │ 20.01.03 │ 1.500│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Apă, canal şi salubritate │ 20 01.04 │ 464│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Carburanţi şi lubrifianţi │ 20.01.05 │ 1.400│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Piese de schimb │ 20 01.06 │ 70│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Transport │ 20 01.07 │ 5│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Poştă, telecom, radio, televiziune, │ │ │
│internet │ 20.01.08 │ 150│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Materiale şi prestări servicii cu │ │ │
│caracter funcţional │ 20.01.09 │ 400│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Alte bunuri şi servicii pentru │ │ │
│întreţinere şi funcţionare │ 20.01.30 │ 180│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Reparaţii curente │ 20.02 │ 700│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Bunuri de natura obiectelor de inventar │ 20.05 │ 200│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Alte obiecte de inventar │ 20.05.30 │ 200│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Deplasări, detaşări, transferări │ 20.06 │ 10.900│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Deplasări interne, detaşări, │ │ │
│transferări │ 20.06.01 │ 9.800│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Deplasări în străinătate │ 20.06.02 │ 1.100│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Cărţi, publicaţii şi materiale │ │ │
│documentare │ 20.11 │ 70│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Consultanţă şi expertiză │ 20.12 │ 2│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Pregătire profesională │ 20.13 │ 10│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Protecţia muncii │ 20.14 │ 50│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Alte cheltuieli │ 20.30 │ 1.000│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Protocol şi reprezentare │ 20.30.02 │ 300│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Prime de asigurare non-viaţă │ 20.30.03 │ 300│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Fondul Preşedintelui │ 20.30.07 │ 200│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii │ 20.30.30 │ 200│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│C. TRANSFERURI ÎNTRE UNITĂŢI ALE │ │ │
│ADMINISTRAŢIEI PUBLICE │ 51 │ 985│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Transferuri curente │ 51.01 │ 985│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Transferuri către instituţii publice │ 51.01.01 │ 985│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│D. ALTE TRANSFERURI │ 55 │ 68│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Transferuri curente în străinătate │ 55.02 │ 68│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Contribuţii şi cotizaţii la organisme │ │ │
│internaţionale │ 55.02.01 │ 68│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│2. CHELTUIELI DE CAPITAL │ 70 │ 5.747│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│ACTIVE NEFINANCIARE │ 71 │ 5.747│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Active fixe │ 71.01 │ 4.992│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Construcţii │ 71.01.01 │ 2.449│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Maşini, echipamente şi mijloace de │ │ │
│transport │ 71.01.02 │ 1.746│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Mobilier, aparatură birotică şi alte │ │ │
│active corporale │ 71.01.03 │ 92│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Alte active fixe │ 71.01.30 │ 705│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Reparaţii capitale aferente activelor │ │ │
│fixe │ 71.03 │ 755│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│II. ASIGURĂRI ŞI ASISTENŢĂ SOCIALĂ │ 68.01 │ 3.941│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│1*. CHELTUIELI CURENTE │ 01 │ 3.941│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│ASISTENŢĂ SOCIALĂ │ 57 │ 3.941│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Ajutoare sociale │ 57.02 │ 50│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Ajutoare sociale în numerar │ 57.02.01 │ 50│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Indemnizaţii pentru foşti demnitari ai │ │ │
│statului │ 57.03 │ 3.891│
├────────────────────────────────────────┴───────────────────┴───────────────┤
│Cod capitol Denumire capitol Număr de posturi în anul 2017 │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 51.01 AUTORITĂŢI PUBLICE 880 │
│ DIN CARE SENATORI 136 │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



    ANEXA 2

    SENAT

                              BUGETUL PE ANUL 2017
    (sume alocate pentru activităţi finanţate integral din venituri proprii)

                                                                 - mii lei -
┌────────────────────────────────────────┬───────────────────┬───────────────┐
│ DENUMIREA │ COD │ BUGET │
│ INDICATORILOR │ │ 2017 │
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│ A │ B │ 1 │
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│VENITURI PROPRII TOTAL VENITURI │ 0001.10 │ 490│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│1. VENITURI CURENTE │ 0002.10 │ 490│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│C. VENITURI NEFISCALE │ 2900.10 │ 490│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│C2. VÂNZĂRI DE BUNURI ŞI SERVICII │ 3300.10 │ 490│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│VENITURI DIN PRESTĂRI DE SERVICII ŞI │ │ │
│ALTE ACTIVITĂŢI │ 3310 │ 490│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Venituri din prestări servicii │ 3310.08 │ 430│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Alte venituri din prestări de servicii │ │ │
│şi alte activităţi │ 3310.50 │ 60│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│VENITURI PROPRII - TOTAL CHELTUIELI │ 5010 │ 600│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│CHELTUIELI CURENTE │ 5010.01 │ 600│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│TITLUL 1 CHELTUIELI DE PERSONAL │ 10 │ 352│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Cheltuieli salariale în bani, din care: │ 10.01 │ 285│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Salarii de bază │ 10.01.01 │ 257│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Sporuri pentru condiţii de muncă │ 10.01.05 │ 18│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Fond de premii │ 10.01.08 │ 0│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Alte drepturi salariale în bani │ 10.01.30 │ 10│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Cheltuieli salariale în natură │ 10.02 │ 0│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Vouchere de vacanţă │ 10.02.06 │ 0│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Contribuţii │ 10.03 │ 67│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Contribuţii de asigurări sociale │ │ │
│de stat │ 10.03.01 │ 46│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Contribuţii de asigurări de şomaj │ 10.03.02 │ 2│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Contribuţii de asigurări sociale de │ │ │
│sănătate │ 10.03.03 │ 15│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Contribuţii de asigurări pt. accidente│ │ │
│de muncă şi boli profesionale │ 10.03.04 │ 1│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Contribuţii pentru concedii şi │ │ │
│indemnizaţii │ 10.03.06 │ 3│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│TITLUL II BUNURI ŞI SERVICII │ 20 │ 248│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Bunuri şi servicii │ 20.01 │ 141│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Furnituri de birou │ 20.01.01 │ 1│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Materiale pentru curăţenie │ 20.01.02 │ 3│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- încălzit, iluminat şi forţă motrică │ 20.01.03 │ 125│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Apă, canal şi salubritate │ 20.01.04 │ 9│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Materiale şi prestări servicii cu │ │ │
│caracter funcţional │ 20.01.09 │ 1│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Alte bunuri şi servicii pentru │ │ │
│întreţinere şi funcţionare │ 20.01.30 │ 2│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Bunuri de natura obiectelor de inventar │ 20.05 │ 2│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Alte obiecte de inventar │ 20.05.30 │ 2│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Cărţi, publicaţii şi materiale │ │ │
│documentare │ 20.11 │ 10│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Consultanţă şi expertiză │ 20.12 │ 1│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Pregătire profesională │ 20.13 │ 1│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Protecţia muncii │ 20.14 │ 1│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│Alte cheltuieli │ 20.30 │ 92│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Reclamă şi publicitate │ 20.30.01 │ 1│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Protocol şi reprezentare │ 20.30.02 │ 1│
├────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│- Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii │ 20.30.30 │ 90│
└────────────────────────────────────────┴───────────────────┴───────────────┘


    NOTA:
    Deficitul se acoperă din disponibilităţile înregistrate la finele anilor precedenţi.

                                       -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016