Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se aprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti“, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor, prin Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A., răspunde de modul de utilizare a sumelor aprobate potrivit prezentei hotărâri. PRIM-MINISTRU VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ Contrasemnează: Ministrul transporturilor, Alexandru-Răzvan Cuc Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Vasile-Daniel Suciu Ministrul finanţelor publice, Eugen Orlando Teodorovici Bucureşti, 3 aprilie 2019. Nr. 198. ANEXA 1 CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai investiţiei „Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti“ Titular: Ministerul Transporturilor Beneficiar: Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A. - Sucursala Regională de Căi Ferate Bucureşti Amplasament: judeţul Ilfov, pe zona UAT Mogoşoaia, UAT Corbeanca, UAT Otopeni şi UAT Baloteşti Indicatorii tehnico-economici
┌──────────────────┬───┬────┬──────┬──────┐
│Valoarea totală a │ │ │ │ │
│investiţiei │ │ │ │ │
│(inclusiv TVA) │ │mii │ │ │
│(în preţuri în │ │lei │ │82.625│
│luna iunie 2018, 1│ │ │ │ │
│euro = 4,67 lei) │ │ │ │ │
│din care: │ │ │ │ │
├──────────────────┼───┼────┼──────┼──────┤
│• │ │mii │ │57.597│
│construcţii-montaj│ │lei │ │ │
├──────────────────┼───┼────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │
├──────────────────┼───┼────┼──────┼──────┤
│Eşalonarea │INV│mii │ │ │
│investiţiei: │/C │lei │ │ │
│ │+ M│ │ │ │
├──────────────────┼───┼────┼──────┼──────┤
│• Anul I │INV│mii │50.000│ │
│ │ │lei │ │ │
├──────────────────┼───┼────┼──────┼──────┤
│ │C +│mii │35.000│ │
│ │M │lei │ │ │
├──────────────────┼───┼────┼──────┼──────┤
│• Anul II │INV│mii │32.625│ │
│ │ │lei │ │ │
├──────────────────┼───┼────┼──────┼──────┤
│ │C +│mii │22.597│ │
│ │M │lei │ │ │
├──────────────────┼───┼────┼──────┼──────┤
│Capacităţi: │ │ │ │ │
├──────────────────┼───┼────┼──────┼──────┤
│- Lungime linie │ │km │ │7,90 │
├──────────────────┼───┼────┼──────┼──────┤
│- Clădire punct │ │ │ │ │
│oprire │ │ │ │ │
├──────────────────┼───┼────┼──────┼──────┤
│• suprafaţă │ │mpAc│ │156 │
│construită │ │ │ │ │
├──────────────────┼───┼────┼──────┼──────┤
│• suprafaţă │ │mpAd│ │312 │
│desfăşurată │ │ │ │ │
├──────────────────┼───┼────┼──────┼──────┤
│Durata de │ │ │ │ │
│realizare a │ │luni│ │20 │
│investiţiei │ │ │ │ │
└──────────────────┴───┴────┴──────┴──────┘
Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P100-1/2013, cu modificările şi completările ulterioare. Pentru debite au fost luate în calcul datele furnizate de INHGA, cu o asigurare de 1%. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. -----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.