Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi în conformitate cu prevederile art. 77 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 55/2016 privind reorganizarea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. şi înfiinţarea Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere - S.A., precum şi modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. I Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 1.057/2007 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Autostrada Arad - Timişoara“, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 626 din 12 septembrie 2007, cu modificările ulterioare, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa la prezenta hotărâre. ART. II Ministerul Transporturilor, prin Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A., răspunde de modul de utilizare a sumei prevăzute în anexă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. PRIM-MINISTRU VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ Contrasemnează: Ministrul transporturilor, Lucian Şova Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Paul Stănescu Ministrul finanţelor publice, Eugen Orlando Teodorovici Bucureşti, 4 aprilie 2018. Nr. 187. ANEXA 1 (Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 1.057/2007) Caracteristicile principale şi indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Autostrada Arad-Timişoara“ Ordonatorul principal de credite: Ministerul transporturilor Beneficiar: Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A. Amplasament: judeţele Arad şi Timiş
┌───────────────────────┬─────────┬────┐
│Valoarea totală a │ │mii │
│investiţiei (inclusiv │1.078.753│lei │
│TVA): │ │ │
├───────────────────────┼─────────┼────┤
│(1 euro = 4,5729 lei/ │ │ │
│18.05.2017), │ │ │
├───────────────────────┼─────────┼────┤
│din care: │ │mii │
│construcţii-montaj (C +│919.906 │lei │
│M): │ │ │
├───────────────────────┼─────────┼────┤
│Rest de executat: │33.705 │mii │
│ │ │lei │
├───────────────────────┼─────────┼────┤
│din care: │ │mii │
│construcţii-montaj (C +│24.786 │lei │
│M): │ │ │
├───────────────────────┼─────────┼────┤
│Durata de realizare a │3 │luni│
│restului de executat: │ │ │
├───────────────────────┼─────────┼────┤
│Capacităţi: │ │ │
├───────────────────────┼─────────┼────┤
│Lungime totală: │32,25 │km │
├───────────────────────┼─────────┼────┤
│Profil transversal │26 │m │
│platformă autostradă │ │ │
├───────────────────────┼─────────┼────┤
│Profil transversal │2 x 7,50 │m │
│carosabil autostradă │ │ │
├───────────────────────┼─────────┼────┤
│Profil transversal │ │ │
│platformă bretele │9 │m │
│bidirecţionale │ │ │
├───────────────────────┼─────────┼────┤
│Profil transversal │ │ │
│carosabil bretele │7 │m │
│bidirecţionale │ │ │
├───────────────────────┼─────────┼────┤
│Profil transversal │ │ │
│platformă bretele │6 │m │
│unidirecţionale │ │ │
├───────────────────────┼─────────┼────┤
│Profil transversal │ │ │
│carosabil bretele │4 │m │
│unidirecţionale │ │ │
├───────────────────────┼─────────┼────┤
│Poduri şi pasaje ale │11 │buc.│
│autostrăzii │ │ │
├───────────────────────┼─────────┼────┤
│Pasaje peste autostradă│14 │buc.│
├───────────────────────┼─────────┼────┤
│Noduri rutiere │1 │buc.│
├───────────────────────┼─────────┼────┤
│Spaţii de servicii şi │2 │buc.│
│întreţinere │ │ │
└───────────────────────┴─────────┴────┘
Factori de risc: Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2013. Finanţarea investiţiei: Finanţarea obiectivului de investiţii se face conform Contractului de finanţare dintre România şi Banca Europeană de Investiţii, ratificat prin Legea nr. 250/2004 privind ratificarea Contractului de finanţare dintre România şi Banca Europeană de Investiţii şi Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. pentru finanţarea Proiectului de construire a autostrăzii Arad - Timişoara - Lugoj, etapa I, semnat la Bucureşti la 24 decembrie 2003 şi la Luxemburg la 17 decembrie 2003, cu modificările şi completările ulterioare, sau din fonduri structurale şi, în completare, de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie. -----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.