Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 184 din 4 aprilie 2018  pentru deschiderea punctului internaţional de trecere a frontierei de stat româno-ucrainene  pentru comunicaţie de pasageri şi marfă în regim de bac şi pietonal între localităţile Isaccea (România) şi Orlivka (Ucraina), precum şi a Biroului Vamal de Frontieră Isaccea    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 184 din 4 aprilie 2018 pentru deschiderea punctului internaţional de trecere a frontierei de stat româno-ucrainene pentru comunicaţie de pasageri şi marfă în regim de bac şi pietonal între localităţile Isaccea (România) şi Orlivka (Ucraina), precum şi a Biroului Vamal de Frontieră Isaccea

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 320 din 11 aprilie 2018
    Luând în considerare prevederile art. 2 şi 3 din Acordul dintre Guvernul României şi Cabinetul de Miniştri al Ucrainei cu privire la punctele de trecere a frontierei de stat româno-ucrainene, semnat la Kiev la 2 februarie 2006, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 675/2006,
    având în vedere prevederile Acordului încheiat prin schimb de note verbale între Guvernul României şi Cabinetul de Miniştri al Ucrainei privind deschiderea punctului internaţional de trecere a frontierei de stat româno-ucrainene pentru comunicaţie de pasageri şi marfă în regim de bac, între localităţile Isaccea (România) şi Orlivka (Ucraina), semnat la Kiev la 28 mai 2015 şi la Bucureşti la 5 iunie 2015, publicat prin Ordinul ministrului afacerilor externe nr. 308/2016 privind publicarea unor acorduri încheiate prin schimb de note verbale şi intrat în vigoare la data de 12 octombrie 2015 conform art. 11 din Ordinul ministrului afacerilor externe nr. 2.543/2015 privind intrarea în vigoare a unor tratate internaţionale,
    în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 9 alin. (1) şi art. 10 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 105/2001 privind frontiera de stat a României, aprobată cu modificări prin Legea nr. 243/2002, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi al art. 7 alin. (2) şi art. 8 din Legea nr. 86/2006 privind Codul vamal al României, cu modificările şi completările ulterioare,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. 1
    (1) Se aprobă deschiderea punctului internaţional de trecere a frontierei de stat româno-ucrainene pentru comunicaţie de pasageri şi marfă în regim de bac şi pietonal între localităţile Isaccea (România) şi Orlivka (Ucraina) şi a Biroului Vamal de Frontieră Isaccea, în condiţiile legii.
    (2) Punctul de trecere a frontierei şi biroul vamal prevăzute la alin. (1) se dau în folosinţă după realizarea infrastructurii şi asigurarea utilităţilor necesare în vederea desfăşurării în bune condiţii a traficului de frontieră, în conformitate cu reglementările în vigoare.
    (3) Punctul de trecere a frontierei şi biroul vamal prevăzute la alin. (1) vor avea regim de funcţionare permanent.

    ART. 2
    (1) Ministerele şi alte autorităţi publice cu atribuţii la trecerea frontierei de stat asigură, cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat potrivit legii, posturile necesare pentru efectuarea controlului pentru trecerea frontierei de stat.
    (2) Spaţiile, utilate corespunzător, pentru desfăşurarea activităţii de control la punctul de trecere a frontierei între localităţile Isaccea (România) şi Orlivka (Ucraina), conform anexelor nr. 1 şi 2, se asigură cu titlu gratuit de către administratorul punctului de trecere a frontierei, conform legii.
    (3) Costurile cu utilităţile aferente se achită de către administratorul punctului de trecere a frontierei şi se recuperează de la fiecare instituţie în parte, pe bază de protocol, în condiţiile legii.

    ART. 3
    Cheltuielile de personal pentru dotări şi alte amenajări specifice se suportă de fiecare instituţie care desfăşoară activităţi în punctul de trecere a frontierei între localităţile Isaccea (România) şi Orlivka (Ucraina), cu încadrarea în creditele bugetare anuale aprobate, potrivit legii.

    ART. 4
    Personalul, spaţiile şi dotările necesare pentru desfăşurarea activităţii în punctul de trecere a frontierei şi biroul vamal, la momentul deschiderii, sunt prevăzute în anexele nr. 1 şi 2.

    ART. 5
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.



                    PRIM-MINISTRU
                    VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ
                    Contrasemnează:
                    Ministrul transporturilor,
                    Lucian Şova
                    Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,
                    Petre Daea
                    Ministrul sănătăţii,
                    Sorina Pintea
                    Ministrul afacerilor interne,
                    Carmen Daniela Dan
                    Ministrul muncii şi justiţiei sociale,
                    Lia-Olguţa Vasilescu
                    Ministrul afacerilor externe,
                    Teodor-Viorel Meleşcanu
                    Ministrul finanţelor publice,
                    Eugen Orlando Teodorovici

    Bucureşti, 4 aprilie 2018.
    Nr. 184.
    ANEXA 1

    Personalul, spaţiile şi dotările necesare poliţiei de frontieră şi biroului vamal de frontieră
    pentru punctul de trecere a frontierei de stat Isaccea, judeţul Tulcea
    I. Infrastructură
    1. Infrastructură de transport naval:
    a) ponton specializat pentru acostare navă (bac);
    b) două ancastramente, unul pentru ape mari şi unul pentru ape mici;
    c) sistem de acostare a navei format din şcondri, pasarelă de acces pentru trafic greu şi parâmele de legătură la babale.

    2. Infrastructură rutieră: drumuri şi platforme
    a) Accesul în incinta punctului de trecere a frontierei se va face prin 2 zone distincte:
    (i) zonă de acces pentru ieşire din/intrare în România, prin racordarea la drumul public existent la limita de vest a amplasamentului;
    (ii) zonă de acces pentru ieşire din/intrare în Ucraina, prin punctul de acostare amenajat pe cheul existent, în incinta obiectivului de investiţie;

    b) Fluxurile rutiere vor fi separate după cum urmează:
    (i) gard de separare a traficului de marfă de traficul de pasageri;
    (ii) gard de separare pentru asigurarea traficului pe artera pietonală;
    (iii) gard de separare a fluxurilor de intrare/ieşire;
    (iv) sistem semaforizat cu bariere.

    c) Pe sensul de intrare vor fi amplasate 2 cabine de control vamal (cabină dublă) şi pe sensul de ieşire vor fi amplasate 2 cabine de control (cabină dublă).
    d) Fluxul de trafic dinspre România spre Ucraina se va derula printr-un drum cu două benzi, de la intrarea prin punctul de racordare cu drumul public existent, până la zona de control pentru autovehicule; în zona de control drumul se desparte în două benzi de control pentru autovehicule;
    (i) fluxul de trafic cu autocamioane se va relua prin accesul din parcare. În cazul în care este necesară staţionarea autovehiculelor au fost amenajate două zone de parcare, înaintea zonelor de control autovehicule şi autocamioane;
    (ii) parcare pentru 9 autocamioane, pe partea dreaptă a drumului public; accesul se face printr-un drum cu două benzi, separate de fluxul spre punctul de control;
    (iii) parcare pentru 8 autocamioane, pe partea stângă a drumului public; accesul din parcare spre zona de control se va face traversând drumul public existent, această parcare va fi folosită în cazul vârfurilor de trafic;
    (iv) după zona de control se va circula pe o platformă betonată, spre unul dintre cele două puncte de îmbarcare.

    e) Fluxul de trafic dinspre Ucraina spre România se va derula pe platforma de îmbarcare/debarcare:
    (i) fluxul pentru autoturisme şi autobuze este separat de fluxul autocamioanelor;
    (ii) accesul autoturismelor şi autobuzelor la cabinele de control se face pe 2 benzi, iar pentru autocamioane accesul se face din parcare.

    f) În cazul în care este necesară staţionarea vehiculelor a fost amenajată o zonă de parcare pentru 10 autocamioane, înaintea zonelor de control.
    g) Platforma de acces din zona de îmbarcare/debarcare este comună celor două sensuri de circulaţie.
    h) Zona de control amănunţit va fi amplasată în apropierea clădirii administrative principale.

    3. Clădirea administrativă principală - corp cu destinaţie administrativă, cuprinzând atât birouri dedicate, cât şi spaţii-anexă:
    a) birou şef punct de trecere a frontierei;
    b) birou şef birou vamal de frontieră;
    c) birou tură operativă birou vamal de frontieră;
    d) camera arhivă birou vamal de frontieră;
    e) birou financiar-contabilitate birou vamal de frontieră;
    f) casierie birou vamal de frontieră;
    g) camera scanner bagaje birou vamal de frontieră;
    h) încăpere 2 m x 3 m destinată desfăşurării activităţilor de informaţii clasificate prevăzută cu uşă metalică cu încuietoare de tip yale şi gratii la ferestre. Camera video de supraveghere exterioară a acestei încăperi va face parte din sistemul de supraveghere video al punctului de trecere a frontierei;
    i) spaţii pentru comisionari în vamă;
    j) vestiare personal birou vamal de frontieră;
    k) birouri personal poliţie de frontieră;
    l) cameră armament;
    m) cameră intervievare;
    n) cameră persoane refuzate;
    o) cameră tehnică IT;
    p) încăpere pentru dispecerat şi pentru monitorizarea sistemelor de supraveghere video;
    q) încăpere pentru biroul criminalistic (linia a II-a control documente) cu vizibilitate maximă direct către fluxul de pasageri;
    r) încăpere pentru pregătirea turelor de serviciu şi vestiare;
    s) încăpere pentru persoanele reţinute; seifuri metalice - confecţii metalice pentru păstrarea vizelor şi ştampile de intrare/ieşire;
    ş) mobilier pentru fiecare încăpere, conform destinaţiei acesteia;
    t) cabinet medical;
    ţ) grupuri sanitare.

    4. Clădire destinată persoanelor solicitante de azil - corp cu destinaţie de primire a persoanelor solicitante de azil şi găzduire a acestora pe perioade limitate de timp, cu supraveghere video pe holuri, ce cuprinde:
    a) dormitor x 4;
    b) baie x 3.

    5. Clădire carantină - 2 camere şi 2 grupuri sanitare
    6. Copertină control amănunţit automarfare alcătuită din:
    a) punct de control amănunţit compus din pasarelă metalică pentru vizualizarea părţii superioare a automarfarelor şi un canal de vizitare pentru inspecţia părţii inferioare a automarfarelor. Acesta a fost prevăzut pe fluxul de intrare în ţară în zona parcării pentru automarfare;
    b) puncte de control (câte unul pentru fiecare flux) compus din pasarela metalică pentru vizualizarea părţii superioare a automarfarelor şi o cabină de control. 1 punct de control a fost prevăzut pe fluxul de ieşire între parcarea de autotrenuri şi magazine, iar celălalt punct de control a fost prevăzut pe fluxul de intrare în zona parcării automarfarelor;
    c) 1 punct de control amănunţit pentru autovehicule şi microbuze; acesta a fost prevăzut în vecinătatea padocului de câini.

    7. Clădire control amănunţit autoturisme şi microbuze - corp cu destinaţie de control amănunţit
    8. Sală aşteptare - corp de clădire ce va avea funcţiune de sală de aşteptare pentru pasagerii autovehiculelor ce se vor afla la control amănunţit, precum şi 2 grupuri sanitare
    9. Cabine de control - corpuri cu destinaţie administrativă:
    a) 8 cabine de control.

    10. Padoc câini - corp cu destinaţie padoc pentru câini folosiţi în activităţi specifice funcţiunii ansamblului
    11. Magazie - corp cu destinaţie depozitare mărfuri

    II. Echipamente tehnice şi IT:
    1. Subsistem voce-date ce se va compune din două subsisteme:
    a) subsistemul data ce permite interconectarea într-o reţea locală;
    b) subsistemul voce ce permite realizarea unui sistem de telecomunicaţii.

    2. Subsistem de securitate:
    a) subsistemul de alarmare la efracţie şi de control acces;
    b) subsistemul de supraveghere video cu circuit închis CCTV;
    c) subsistemul de alarmare la incendiu;
    d) subsistem integrat de securitate.

    3. Subsistem de distribuţie semnal CATV

    III. Împrejmuire şi supraveghere perimetrală:
    1. gard perimetral cu sistem antiescaladare, prevăzut cu porţi pe toată lăţimea accesului, la intrarea în zona portului şi la cele două puncte de acostare;
    2. împrejmuire cu panouri de plasă zincată fixate între montanţi metalici, fixaţi la rândul lor în platforme izolate din beton armat;
    3. sistem de supraveghere audiovideo care să acopere întreaga suprafaţă a punctului de trecere.

    IV. Semnalizare/presemnalizare:
    1. semnalizarea în interiorul punctului de trecere a frontierei şi în zona aferentă acesteia este în conformitate cu SR 18481/2011;
    2. panou de semnalizare care să marcheze intrarea în România, stat membru al Uniunii Europene;
    3. panouri electronice pentru presemnalizarea tuturor fluxurilor de pasageri;
    4. panouri electronice deasupra fiecărei artere pentru semnalizarea fluxurilor de pasageri, potrivit prevederilor anexei III la Regulamentul (UE) 2016/399 al Parlamentului European şi al Consiliului din 9 martie 2016 cu privire la Codul Uniunii privind regimul de trecere a frontierelor de către persoane (Codul frontierelor Schengen).

    V. Dotări necesare poliţiei de frontieră pentru punctul de trecere a frontierei - echipamente tehnice şi IT:
    1. Linia I de control:
    a) 8 staţii de lucru cu acces la baze de date în cabinele de control;
    b) 8 UPS;
    c) 8 ştampile de trafic (4 pentru ieşire, 4 pentru intrare);
    d) 8 cititoare de amprente (furnizate de către MAE);
    e) 8 staţii radio portabile;
    f) 8 lămpi UV fixe;
    g) 8 aparate de detecţie a falsurilor, cu filtre de lumină şi lupă (dokubox);
    h) 8 lanterne;
    i) 4 seturi oglinzi control autovehicul;
    j) 8 minikituri pentru examinarea documentelor care conţin: minimicroscop cu sursă de lumină care măreşte de 30 de ori, lampă retroreflectivă, lupă gradată care măreşte de 8 ori, lampă portabilă cu lumină albă şi UV, suport din plastic gradat pentru măsurarea unghiurilor şi distanţelor şi pensetă din oţel;
    k) 8 cititoare optice fixe pentru documente;
    l) 8 telefoane interior;
    m) detectoare CO_2;
    n) 4 detectoare radiaţii;
    o) 2 endoscoape;
    p) câte un post telefonic pentru fiecare cabină de acces în punctul de trecere a frontierei.
    2. Linia a II-a de control şi sala de pregătire:

    a) 3 staţii de lucru pentru acces la baze de date;
    b) 3 UPS;
    c) 1 scaner de mare viteză tip Kodak - scaner documente minori;
    d) 1 telefon/fax;
    e) 1 telefon de interior;
    f) 1 imprimantă;
    g) 1 sistem de amprentare EURODAC;
    h) 1 comparator videospectral;
    i) 1 stereomicroscop;
    j) 1 cititor documente;
    k) 1 trusă criminalistică;
    l) 2 truse narcotest;
    m) complet echipamente SNIV - sistem naţional informatic privind vizele (furnizate de către MAE).

    3. Dispecerat:
    a) 1 staţie de lucru;
    b) 1 UPS;
    c) telefax;
    d) staţie TETRA fixă;
    e) aparat multifuncţional pentru copiere şi scanare;
    f) 1 telefon interior.

    4. Şef al punctului de trecere a frontierei:
    a) 1 staţie de lucru;
    b) 1 UPS;
    c) 1 telefon interior;
    d) 1 staţie radio portabilă.

    5. Camera tehnică:
    a) 1 RACK minimum 12 U;
    b) 1 UPS;
    c) aparat aer condiţionat;
    d) nod de comunicaţii ce asigură interconectarea la Sistemul de comunicaţii voce-date al poliţiei de frontieră, parte a Reţelei de comunicaţii voce-date a ministrului afacerilor interne; vor fi prevăzute următoarele echipamente echivalente cu cele existente într-un nod de comunicaţii al PFR:
    (i) 2 routere;
    (ii) 1 firewall;
    (iii) 2 switch-uri;
    (iv) 1 centrală telefonică digitală.


    6. Infrastructură, mobilier şi alte echipamente de resort API şi intendenţă:
    a) ponton de acostare tip platformă cu sistem de acostare alcătuit din schelă de acces şi doi şcondri, necesar pentru acostarea navei Poliţiei de Frontieră;
    b) 1 birou directorial;
    c) 6 birouri de lucru;
    d) 1 scaun directorial;
    e) 6 scaune ergonomice;
    f) 1 masă de şedinţe de 6 locuri;
    g) 48 scaune fixe;
    h) 2 băncuţe metalice încastrate în podea de 3 persoane;
    i) 2 mese metalice de 6 locuri;
    j) 18 mese de lucru;
    k) 14 fişete documente;
    l) 36 dulapuri vestiar;
    m) 2 bănci din lemn de 4 locuri;
    n) 3 flip-charturi;
    o) 3 cuier-pom;
    p) 4 paturi 90 x 200 cm;
    q) 4 saltele 90 x 200 cm;
    r) 4 lenjerii de pat complete;
    s) 4 noptiere;
    ş) 4 dulapuri de haine.


    VI. Personal poliţie de frontieră:
    1. - 37 de poliţişti de frontieră, dintre care:
    a) 1 ofiţer şef de punct;
    b) 4 ofiţeri;
    c) 32 de agenţi.


    VII. Dotări necesare biroului vamal de frontieră pentru punctul de trecere a frontierei - echipamente tehnice şi IT, precum şi servicii:
    1. de comunicaţii voce-date (linie telefonică, interconectare la Sistemul informatic integrat vamal);
    2. echipamente:
    a) 8 unităţi de staţii de lucru, periferice aferente şi echipamente necesare interconectării acestora în reţea (LAN) în scopul utilizării aplicaţiilor informatice din SIIV;
    b) 4 imprimante;
    c) 1 aparat tip FAX;
    d) 1 echipament de scanare documente;

    3. echipamente şi dotări necesare controlului vamal fizic:
    a) 4 truse de scule;
    b) 4 bucăţi maşini de găurit;
    c) 4 bucăţi de flexure;
    d) 4 sisteme de control oglinzi;
    e) 12 lanterne;
    f) 4 truse de control antidrog;
    g) 4 lămpi ultraviolete;
    h) 1 echipament de montare/demontare anvelope;
    i) 40 de recipiente prelevare probe;
    j) 1 sondă pentru controlul mărfurilor în vrac şi în stare lichidă;

    4. echipamente de control nedistructiv:
    a) 1 videoendoscop;
    b) 1 echipament detecţie documente false;
    c) 1 aparat de control nedistructiv cu raze X pentru bagaje mari, colete şi paleţi;
    d) 1 aparat portabil cu raze X pentru controlul spaţiilor ascunse (uşi autovehicule, portiere, rezervoare autovehicule, pereţi etc.);
    e) 1 aparat detecţie droguri şi explozibil;
    f) 1 aparat de identificare izotopi radioactivi;
    g) 2 porţi de radiaţii pentru trafic pietonal (intrare + ieşire);
    h) 2 porţi de radiaţii pentru trafic rutier (intrare + ieşire);
    i) 8 detectoare (pagere) de radiaţii;

    5. echipaj canin specializat în control antitabac;
    6. 6 birouri;
    7. 20 scaune;
    8. 1 fişet metalic pentru păstrarea documentelor clasificate;
    9. 1 seif pentru păstrarea sumelor şi metalelor preţioase reţinute sau confiscate în cadrul controlului vamal de frontieră;
    10. autovehicule:
    a) 1 autovehicul operativ pentru structurile vamale situate între 5 km şi 90 km faţă de localitatea de referinţă (transport valori, bunuri confiscate, personal operativ);
    b) 1 autoturism destinat transportului câinilor dresaţi pentru detecţia de bunuri a căror circulaţie este interzisă sau restricţionată (corelat cu pct. VII.5);

    11. servicii:
    a) de curăţenie şi salubrizare în incinta biroului vamal de frontieră;
    b) de punere în funcţiune şi de întreţinere a instalaţiilor de termoficare, electrice şi sanitare;
    c) de mentenanţă a sistemelor informatice şi a sistemelor de supraveghere şi de semnalizare.


    VIII. Personal necesar birou vamal de frontieră, 24 de posturi structurate astfel:
    1. 23 lucrători vamali, dintre care: 1 şef birou vamal + 22 funcţii publice specifice de execuţie:
    a) 4 inspectori vamali grad profesional superior;
    b) 5 inspectori vamali grad profesional principal;
    c) 4 inspectori vamali grad profesional asistent;
    d) 9 inspectori vamali grad profesional debutant;
    e) 1 post personal contractual;

    2. 1 casier.


    ANEXA 2

    Personalul, spaţiile şi dotările necesare Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A.
    pentru punctul de trecere a frontierei de stat Isaccea, judeţul Tulcea
    1. Infrastructură
    a) 2 containere, racordate la reţeaua electrică;
    b) 2 cabine, racordate la reţeaua electrică;
    c) 2 sisteme de cântărire care să cuprindă, fiecare, câte o instalaţie de cântărire în mers a vehiculelor rutiere cu amenajările aferente, afişaj exterior, semnalizare sonoră şi luminoasă, modul cameră video şi software, semafor, bolard retractabil;
    d) panouri electronice cu mesaje variabile - 2 bucăţi;
    e) 2 camere video ANPR cu stâlp şi consolă;
    f) birou în clădirea administrativă principal.

    2. Mobilier şi sisteme de încălzire:
    a) birouri - 6 bucăţi;
    b) scaune ergonomice de birou - 6 bucăţi;
    c) dulapuri cu rafturi de mărime mare - 2 bucăţi;
    d) dulapuri cu rafturi de mărime mică - 2 bucăţi;
    e) jaluzele orizontale de aluminiu - 8 bucăţi;
    f) convector cu montare pe perete - 2.000 waţi - 2 bucăţi;
    g) convector cu montare pe perete - 1.000 waţi - 2 bucăţi;
    h) prize triple montate pe perete - 12 bucăţi.

    3. Tehnica de calcul şi racordare internet:
    a) calculator desktop PC compus din unitate centrală, monitor, tastatură, mouse şi UPS - 6 bucăţi;
    b) imprimante laser - 6 bucăţi;
    c) multifuncţional laser (copiator, scaner şi fax) - 1 bucată;
    d) scaner documente - 4 bucăţi;
    e) scaner cod de bare - 2 bucăţi;
    f) switch - 4 bucăţi;
    g) prize de reţea aplicate pe perete - 6 bucăţi;
    h) racordare şi acces internet.

    4. Aparatură specifică activităţii desfăşurate:
    a) seif metalic - 4 bucăţi;
    b) sistem de alarmă casierie cu acumulator, senzori şi sirenă exterioară - 1 bucată;
    c) sistem de supraveghere video cu 4 camere IN/OUT, cu hard disk şi server web integrat - 4 bucăţi;
    d) cutie metalică cu cheie pentru numerar - 4 bucăţi;
    e) lampă multifuncţională UV pentru verificare valută - 4 bucăţi;
    f) case de marcat - 4 bucăţi.

    5. Necesar de personal - 30 persoane.
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016