Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 18 din 6 mai 1994  privind organizarea Centrului Internaţional de Conferinţe    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 18 din 6 mai 1994 privind organizarea Centrului Internaţional de Conferinţe

EMITENT: CAMERA DEPUTAŢILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 116 bis din 9 mai 1994

    În temeiul art. 64 din Constituţia României, al art. 29 lit j) şi al art. 212 din Regulamentul Camerei Deputaţilor,

    Camera Deputaţilor adoptă prezenta hotărâre.

    ART. 1
    Se organizează Centrul Internaţional de Conferinţe în structura serviciilor Camerei Deputaţilor, la nivel de departament.
    ART. 2
    Centrul Internaţional de Conferinţe asigură organizarea de conferinţe, simpozioane, seminarii, mese rotunde cu caracter politic, economic, cultural, ştiinţific, sportiv, expoziţii şi altele asemenea, de către autorităţi publice sau organisme internaţionale.
    Centrul poate organiza activităţile prevăzute la alin. 1 şi la cererea altor persoane juridice sau fizice, române sau străine.
    Serviciile prevăzute la alin. 1 şi 2 se pot organiza şi pentru acţiuni cu caracter intern.
    ART. 3
    Centrul Internaţional de Conferinţe prestează servicii, execută lucrări sau desfăşoară alte activităţi, în condiţiile legii, pe bază de tarife stabilite de Biroul permanent al Camerei Deputaţilor, în lei şi în valută.
    ART. 4
    Centrul Internaţional de Conferinţe stabileşte relaţii directe cu parteneri străini sau români pentru realizarea acţiunilor şi promovarea activităţii centrului, precum şi cu agenţi economici pentru asigurarea unor servicii.
    ART. 5
    Veniturile realizate din activitatea Centrului Internaţional de Conferinţe sunt venituri extrabugetare, potrivit legii, şi se constituie ca resurse ale bugetului Camerei Deputaţilor.
    ART. 6
    Controlul asupra modului de funcţionare a Centrului Internaţional de Conferinţe şi a utilizării fondurilor băneşti realizate de către acesta se efectuează de către chestorii Camerei Deputaţilor.
    ART. 7
    Structura organizatorică a Centrului Internaţional de Conferinţe este prevăzută în anexă, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
    Statul de funcţii şi regulamentul de funcţionare a Centrului Internaţional de Conferinţe se aprobă de către Biroul permanent al Camerei Deputaţilor.
    ART. 8
    Hotărârea nr. 13/1990 privind structura organizatorică a aparatului Adunării Deputaţilor se modifica în mod corespunzător.

    Aceasta hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 6 mai 1994, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constituţia României.

                 PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
                         ADRIAN NĂSTASE

    ANEXĂ

         STRUCTURA ORGANIZATORICĂ A CENTRULUI INTERNAŢIONAL
                         DE CONFERINŢE

                         ┌────────────────────────┐
                         │ Biroul permanent │
                         │ al Camerei Deputaţilor │
                         └──────────┬─────────────┘
                                    │
                                    │
                         ┌──────────┴─────────────┐
                         │ Secretarul general │
                         └──────────┬─────────────┘
                                    │
                                    │
                         ┌──────────┴────────────────┐
                         │ Centrul Internaţional │
                         │de Conferinţe (departament)│
                         └──────────┬────────────────┘
                                    │
                                    │
         ┌──────────────────────────┼───────────────────────────────┐
         │ │ │
         │ │ │
 ┌───────┴──────────────┐ ┌─────────┴──────────────────┐ ┌──────────┴─────────┐
 │Direcţia de relaţii şi│ │ Direcţia pentru asigurarea │ │Serviciul financiar-│
 │ de operare │ │ serviciilor administrative│ │ contabil │
 └──────────────────────┘ └────────────────────────────┘ └────────────────────┘


    NOTĂ:
    Direcţiile pot avea în componenţă servicii şi birouri, stabilite prin statul de funcţii.

                        --------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016