┌────┬─────────────────────────┬───────┐
│Nr. │ │Valoare│
│crt.│Denumirea proiectului │-mii │
│ │ │lei- │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │A. Proiecte de │ │
│ │infrastructură rutieră │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Autostrada │ │
│1. │Bucureşti-Braşov km │58.776 │
│ │0+000-km 173+300 │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Varianta de ocolire a │ │
│2. │municipiului Iaşi - etapa│9 │
│ │I - Varianta │ │
│ │Sud │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│3. │Varianta de ocolire │9 │
│ │Suceava │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Fluidizarea traficului pe│ │
│ │DN 1 între km │ │
│4. │8+100-17+100 şi │106.256│
│ │centura rutieră în zona │ │
│ │de nord a municipiului │ │
│ │Bucureşti │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Fluidizarea traficului pe│ │
│ │DN 1 între km │ │
│ │8+100-17+100 şi │ │
│ │centura rutieră în zona │ │
│ │de nord a municipiului │ │
│5. │Bucureşti - │17.862 │
│ │Obiect 6 - continuizarea │ │
│ │centurii rutiere a │ │
│ │municipiului │ │
│ │Bucureşti cu pasaj │ │
│ │superior peste CF la │ │
│ │Otopeni │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Fluidizarea traficului pe│ │
│ │DN 1 între km │ │
│ │8+100-17+100 şi │ │
│ │centura rutieră în zona │ │
│ │de nord a municipiului │ │
│ │Bucureşti - │ │
│6. │Obiect 7 - completarea │10.697 │
│ │centurii rutiere a │ │
│ │municipiului │ │
│ │Bucureşti prin │ │
│ │construirea sectorului │ │
│ │cuprins între DN 7- │ │
│ │DN 1A (4 benzi) │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Sporirea capacităţii de │ │
│ │circulaţie pe centura │ │
│7. │Ploieşti Vest │6.624 │
│ │km 0+000-12+850 (DN 1 km │ │
│ │53+650-66+500) │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Apărare şi consolidare DN│ │
│8. │57 Orşova-Pojejena şi DN │20.327 │
│ │57A │ │
│ │Pojejena-Socol │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │TOTAL A │220.560│
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │B. Proiecte de │ │
│ │infrastructură aeriană │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Continuarea lucrărilor de│ │
│ │reparaţii capitale la │ │
│ │pista de │ │
│ │decolare-aterizare a │ │
│1. │Societăţii Naţionale │9.715 │
│ │"Aeroportul │ │
│ │Internaţional Mihail │ │
│ │Kogălniceanu Constanţa" -│ │
│ │S.A. │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Reparaţie capitală la │ │
│ │suprafeţele de mişcare │ │
│ │ale Societăţii │ │
│2. │Naţionale "Aeroportul │105.000│
│ │Internaţional Bucureşti │ │
│ │Băneasa - │ │
│ │Aurel Vlaicu" - S.A. │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │TOTAL B │114.715│
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │TOTAL A+B │335.275│
└────┴─────────────────────────┴───────┘
┌────┬─────────────────────────┬───────┐
│Nr. │ │Valoare│
│crt.│Denumirea proiectului │-mii │
│ │ │lei- │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │A. Proiecte de │ │
│ │infrastructură rutieră │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Drum de centură în │ │
│1. │municipiul Oradea, etapa │500 │
│ │a II-a │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Consolidare corp drum DN │ │
│2. │13C, km 17+500-31+160, │7.725 │
│ │Simioneşti │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Consolidare şi refacere │ │
│3. │sistem rutier DN 21 km │6.500 │
│ │90+750-105+500 │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │TOTAL │14.725 │
└────┴─────────────────────────┴───────┘