Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se reaprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii „Consolidare şi protecţie versanţi DN 7A km 63+200-km 86+601“, judeţul Vâlcea, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează din fonduri de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, prin Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A., răspunde de modul de utilizare a sumelor prevăzute în anexă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. PRIM-MINISTRU NICOLAE-IONEL CIUCĂ Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul transporturilor şi infrastructurii, Sorin Mihai Grindeanu Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei, Cseke Attila-Zoltán Ministrul finanţelor, Adrian Câciu Bucureşti, 19 octombrie 2022. Nr. 1.267. ANEXA 1 CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii „Consolidare şi protecţie versanţi DN 7A km 63+200-km 86+601“, judeţul Vâlcea Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A./D.R.D.P. Craiova Amplasament: judeţul Vâlcea
┌──────────────────┬───────────────┬───┐
│Valoarea totală a │ │mii│
│investiţiei │193.309 │lei│
│(inclusiv TVA): │ │ │
├──────────────────┴───────────────┼───┤
│(în preţuri la data de 19.11.2021/│ │
│1 euro = 4,9490 lei), │ │
├──────────────────┬───────────────┼───┤
│din care C + M, │176.423 │mii│
│ │ │lei│
├──────────────────┼───────────────┴───┤
│din care rest: │134.764 mii lei/ │
│TOTAL/C + M │118.564 mii lei │
├──────────────────┼───────────────┬───┤
│Eşalonarea │ │ │
│investiţiei rest │ │ │
│(INV/C + M): │ │ │
├──────────────────┼───────────────┼───┤
│Anul I: 65.000 mii│Anul II: 69.764│ │
│lei 62.000 mii lei│mii lei 56.564 │ │
│ │mii lei │ │
├──────────────────┴───────────────┴───┤
│Durata de execuţie a obiectivului de │
│investiţie - pentru rest de executat: │
│20 de luni │
├──────────────────┬───────────────┬───┤
│Capacităţi: │ │ │
├──────────────────┼───────────────┼───┤
│Lungime drum: │21,932 km │ │
├──────────────────┼───────────────┼───┤
│Lăţime platformă │8,00 m │ │
│drum: │ │ │
├──────────────────┼───────────────┼───┤
│Poduri: │8 buc. │ │
└──────────────────┴───────────────┴───┘
Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform prevederilor Normativului „Cod de proiectare seismică“ P100-1/2013, cu modificările şi completările ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.