Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se reaprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii „Tren metropolitan Gilău-Floreşti-Cluj-Napoca-Baciu-Apahida-Jucu-Bonţida - etapa I a sistemului de transport metropolitan rapid Cluj: Magistrala I de metrou şi tren metropolitan, inclusiv legătura dintre acestea. Componenta 1. Magistrala I de metrou Cluj“, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează potrivit art. 13 alin. (1) lit. a) şi art. 24 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 178/2022, cu completările ulterioare, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, titlul 61 „Proiecte cu finanţare din sumele componentei de împrumut a PNRR“, de la bugetul de stat în condiţiile stabilite conform legii, de la bugetul local, precum şi din alte surse legal constituite. PRIM-MINISTRU NICOLAE-IONEL CIUCĂ Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul transporturilor şi infrastructurii, Sorin Mihai Grindeanu p. Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei, Marin Ţole, secretar de stat p. Ministrul investiţiilor şi proiectelor europene, Adrian Răulea, secretar de stat Ministrul finanţelor, Adrian Câciu Bucureşti, 12 octombrie 2022. Nr. 1.245. ANEXA 1 CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii „Tren metropolitan Gilău-Floreşti-Cluj-Napoca-Baciu-Apahida-Jucu-Bonţida - etapa I a sistemului de transport metropolitan rapid Cluj: Magistrala I de metrou şi tren metropolitan, inclusiv legătura dintre acestea. Componenta 1. Magistrala I de metrou Cluj“ Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Unitatea administrativ-teritorială Cluj-Napoca şi Unitatea administrativ-teritorială Floreşti Amplasament: judeţul Cluj, municipiul Cluj-Napoca şi comuna Floreşti
┌──────────────────────┬────┬──────────┐
│Valoarea totală a │mii │ │
│investiţiei (inclusiv │lei │13.691.849│
│T.V.A.): │ │ │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│(în preţuri la data de│ │ │
│22.08.2022, 1 euro = │ │ │
│4,8853 lei), │ │ │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│din care C + M │mii │9.276.476 │
│ │lei │ │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│Eşalonarea investiţiei│ │ │
│(INV/C+M): │ │ │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│- Anul I: │mii │685.000 │
│ │lei │ │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│ │mii │464.000 │
│ │lei │ │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│- Anul II: │mii │1.369.000 │
│ │lei │ │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│ │mii │928.000 │
│ │lei │ │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│- Anul III: │mii │2.054.000 │
│ │lei │ │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│ │mii │1.391.000 │
│ │lei │ │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│- Anul IV: │mii │2.738.000 │
│ │lei │ │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│ │mii │1.855.000 │
│ │lei │ │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│- Anul V: │mii │2.738.000 │
│ │lei │ │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│ │mii │1.855.000 │
│ │lei │ │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│- Anul VI: │mii │2.054.000 │
│ │lei │ │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│ │mii │1.391.000 │
│ │lei │ │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│- Anul VII: │mii │1.369.000 │
│ │lei │ │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│ │mii │928.000 │
│ │lei │ │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│- Anul VIII: │mii │684.849 │
│ │lei │ │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│ │mii │464.476 │
│ │lei │ │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│Capacităţi: │ │ │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│Lungime traseu metrou:│km │21,03 │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│Staţii metrou: │nr. │19 │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│Depou │nr. │1 │
├──────────────────────┼────┼──────────┤
│Durata de execuţie a │ │ │
│obiectivului de │luni│96 │
│investiţii: │ │ │
└──────────────────────┴────┴──────────┘
Factori de risc Obiectivul de investiţii se va proteja antiseismic conform prevederilor Normativului „Cod de proiectare seismică“ P100-1/2013, cu modificările şi completările ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează potrivit art. 13 alin. (1) lit. a) şi art. 24 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 178/2022, cu completările ulterioare, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, titlul 61 „Proiecte cu finanţare din sumele aferente componentei de împrumut a PNRR“, de la bugetul de stat în condiţiile stabilite conform legii, de la bugetul local, precum şi din alte surse legal constituite. ----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.