Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 1.019 din 20 decembrie 2018  privind aprobarea Procedurii de preluare de către agenţiile judeţene pentru plăţi şi inspecţie socială, respectiv a municipiului Bucureşti, a personalului cu atribuţii în efectuarea plăţilor prestaţiilor sociale pentru persoanele cu handicap de la direcţiile generale de asistenţă socială şi protecţia copilului judeţene, respectiv ale sectoarelor municipiului Bucureşti, a Procedurii de acordare a plăţilor, precum şi situaţiile de suspendare, modificare, încetare a dreptului la prestaţiile sociale pentru persoanele cu handicap, precum şi pentru modificarea Statutului propriu de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 151/2012     Twitter Facebook
Cautare document

 HOTĂRÂRE nr. 1.019 din 20 decembrie 2018 privind aprobarea Procedurii de preluare de către agenţiile judeţene pentru plăţi şi inspecţie socială, respectiv a municipiului Bucureşti, a personalului cu atribuţii în efectuarea plăţilor prestaţiilor sociale pentru persoanele cu handicap de la direcţiile generale de asistenţă socială şi protecţia copilului judeţene, respectiv ale sectoarelor municipiului Bucureşti, a Procedurii de acordare a plăţilor, precum şi situaţiile de suspendare, modificare, încetare a dreptului la prestaţiile sociale pentru persoanele cu handicap, precum şi pentru modificarea Statutului propriu de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 151/2012

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1112 din 28 decembrie 2018
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 58 alin. (11) din Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. 1
    Se aprobă Procedura de preluare de către agenţiile judeţene pentru plăţi şi inspecţie socială, respectiv a municipiului Bucureşti, a personalului cu atribuţii în efectuarea plăţilor prestaţiilor sociale pentru persoanele cu handicap de la direcţiile generale de asistenţă socială şi protecţia copilului judeţene, respectiv ale sectoarelor municipiului Bucureşti, prevăzută în anexa nr. 1.

    ART. 2
    Se aprobă Procedura de acordare a plăţilor, precum şi situaţiile de suspendare, modificare, încetare a dreptului la prestaţiile sociale pentru persoanele cu handicap, prevăzută în anexa nr. 2.

    ART. 3
    (1) Pentru preluarea personalului finanţat de la bugetul local prevăzut la art. 1 numărul maxim de posturi finanţate de la bugetul de stat, aprobat pentru funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială şi agenţiilor pentru plăţi şi inspecţie socială judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, prevăzut de Hotărârea Guvernului nr. 151/2012 privind aprobarea Statutului propriu de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, cu modificările şi completările ulterioare, se suplimentează începând cu data de 1 ianuarie 2019 cu un număr de 186 posturi, din care un număr de 25 posturi pentru aparatul central şi un număr 161 posturi pentru agenţiile teritoriale, repartizat potrivit anexei nr. 3, prin diminuarea numărului de posturi de la nivelul direcţiilor generale de asistenţă socială şi protecţia copilului judeţene, respectiv ale sectoarelor municipiului Bucureşti.
    (2) Anexa nr. 1 la Statutul propriu de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 151/2012, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 190 din 23 martie 2012, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 4.
    (3) Statul de funcţii pentru agenţiile teritoriale, ca urmare a suplimentării posturilor potrivit alin. (1), se aprobă prin decizie a directorului general al Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (3) din Statutul propriu de organizare şi funcţionare a Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 151/2012, cu modificările şi completările ulterioare.
    (4) Încadrarea personalului în numărul maxim de posturi aprobat şi pe funcţiile din noua structură organizatorică, inclusiv stabilirea drepturilor salariale aferente acestuia, cu respectarea regimului juridic aplicabil fiecărei categorii de funcţii, se realizează în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.

    ART. 4
    Statutul propriu de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 151/2012, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 190 din 23 martie 2012, cu modificările şi completările ulterioare şi cu modificările aduse de prezenta hotărâre, se modifică în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.

    ART. 5
    Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.



                    PRIM-MINISTRU
                    VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ
                    Contrasemnează:
                    Ministrul muncii şi justiţiei sociale,
                    Marius-Constantin Budăi
                    p. Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice,
                    Sirma Caraman,
                    secretar de stat
                    Ministrul finanţelor publice,
                    Eugen Orlando Teodorovici

    Bucureşti, 20 decembrie 2018.
    Nr. 1.019.
    ANEXA 1

    PROCEDURA

    ANEXA 2

    PROCEDURA

    ANEXA 3

    Repartizare posturi suplimentare pentru plata prestaţiilor sociale
    destinate persoanelor cu handicap/agenţie teritorială

┌────┬───────────────┬────────┬──────────┐
│Nr. │Agenţie │Nr. │ │
│crt.│teritorială │posturi/│Observaţii│
│ │ │personal│ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│1 │Alba │4 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│2 │Arad │3 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│3 │Argeş │6 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│4 │Bacău │4 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│5 │Bihor │4 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│6 │Bistriţa-Năsăud│3 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│7 │Botoşani │3 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│8 │Brăila │3 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│9 │Braşov │4 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│ │Bucureşti │ │2 - │
│10 │Sector 1 │6 │APISMB, 4 │
│ │ │ │- ANPIS │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│ │Bucureşti │ │2 - │
│11 │Sector 2 │7 │APISMB, 5 │
│ │ │ │- ANPIS │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│ │Bucureşti │ │2 - │
│12 │Sector 3 │6 │APISMB, 4 │
│ │ │ │- ANPIS │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│ │Bucureşti │ │2 - │
│13 │Sector 4 │6 │APISMB, 4 │
│ │ │ │- ANPIS │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│ │Bucureşti │ │2 - │
│14 │Sector 5 │6 │APISMB, 4 │
│ │ │ │- ANPIS │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│ │Bucureşti │ │3 - │
│15 │Sector 6 │7 │APISMB, 4 │
│ │ │ │- ANPIS │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│16 │Buzău │4 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│17 │Călăraşi │3 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│18 │Caraş-Severin │3 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│19 │Cluj │5 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│20 │Constanţa │4 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│21 │Covasna │1 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│22 │Dâmboviţa │4 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│23 │Dolj │3 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│24 │Galaţi │3 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│25 │Giurgiu │2 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│26 │Gorj │3 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│27 │Harghita │2 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│28 │Hunedoara │4 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│29 │Ialomiţa │2 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│30 │Iaşi │5 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│31 │Ilfov │2 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│32 │Maramureş │4 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│33 │Mehedinţi │4 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│34 │Mureş │4 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│35 │Neamţ │4 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│36 │Olt │5 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│37 │Prahova │7 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│38 │Sălaj │3 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│39 │Satu Mare │3 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│40 │Sibiu │3 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│41 │Suceava │5 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│42 │Teleorman │3 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│43 │Timiş │5 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│44 │Tulcea │2 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│45 │Vâlcea │5 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│46 │Vaslui │4 │ │
├────┼───────────────┼────────┼──────────┤
│47 │Vrancea │4 │ │
├────┴───────────────┼────────┼──────────┤
│Total │186 │ │
└────────────────────┴────────┴──────────┘



    ANEXA 4

    *) Anexa nr. 4 este reprodusă în facsimil.
    (Anexa nr. 1 la statut)
    STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
    a aparatului central al Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială
 (a se vedea imaginea asociată)

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice