Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 1.009 din 20 decembrie 2018  privind reaprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 1.009 din 20 decembrie 2018 privind reaprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Lărgire la 4 benzi - Centura Bucureşti Sud între A2 (km 23+600) şi A1 (km 55+520)"

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 10 din 4 ianuarie 2019
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. 1
    Se reaprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Lărgire la 4 benzi - Centura Bucureşti Sud între A2 (km 23 + 600) şi A1 (km 55+520)“, prevăzuţi în anexele nr. 1-3, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

    ART. 2
    Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

    ART. 3
    Ministerul Transporturilor răspunde de modul de utilizare a sumelor aprobate potrivit prevederilor prezentei hotărâri.



                    PRIM-MINISTRU
                    VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ
                    Contrasemnează:
                    Ministrul transporturilor,
                    Lucian Şova
                    p. Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice,
                    Sirma Caraman,
                    secretar de stat
                    Ministrul finanţelor publice,
                    Eugen Orlando Teodorovici

    Bucureşti, 20 decembrie 2018.
    Nr. 1.009.
    ANEXA 1

    CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
    ai obiectivului de investiţii „Lărgire la 4 benzi - Centura Bucureşti Sud între A2 (km 23 + 600) şi A1 (km 55 + 520)“ Sector 1 km 23 + 600 - km 33 + 000

┌────────────┬─────────────────────────┐
│Titular: │Ministerul │
│ │Transporturilor │
├────────────┼─────────────────────────┤
│ │Compania Naţională de │
│Beneficiar: │Administrare a │
│ │Infrastructurii Rutiere -│
│ │S.A. │
├────────────┼─────────────────────────┤
│Amplasament:│Bucureşti şi judeţul │
│ │Ilfov │
└────────────┴─────────────────────────┘


┌────────────┬───┬────┬───────┬───────┬───────┐
│Valoarea │ │ │ │ │ │
│totală a │ │ │ │ │ │
│investiţiei │ │ │ │637.493│mii lei│
│(inclusiv │ │ │ │ │ │
│TVA): │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│(1 euro = │ │ │ │ │ │
│4,6485 lei/ │ │ │ │ │ │
│31.05.2018),│ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│din care C +│ │ │ │ │ │
│M (inclusiv │ │ │ │499.490│mii lei│
│TVA): │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│Valoare rest│ │ │ │ │ │
│de executat │ │ │ │622.872│mii lei│
│(inclusiv │ │ │ │ │ │
│TVA): │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│din care C +│ │ │ │ │ │
│M (inclusiv │ │ │ │482.847│mii lei│
│TVA): │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│Durata de │ │ │ │ │ │
│execuţie a │ │ │ │24 │luni │
│lucrărilor: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│Eşalonarea │ │Anul│373.723│Anul │249.149│
│investiţiei │INV│I: │mii lei│II: │mii lei│
│(rest): │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│ │C +│ │289.708│ │193.139│
│ │M │ │mii lei│ │mii lei│
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│Capacităţi: │ │ │ │km │9,40 │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Lungime │ │ │ │m │17,90 │
│drum: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Lăţime │ │ │ │m │14,00 │
│platformă: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- parte │ │ │ │m │2 x │
│carosabilă: │ │ │ │ │0,40 │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- efect │ │ │ │ │ │
│optic de │ │ │ │m │1,60 │
│bordură: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- zonă │ │ │ │m │1,50 │
│mediană: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- trotuar: │ │ │ │buc. │4 │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- │ │ │ │ │ │
│Intersecţii │ │ │ │buc. │1 │
│denivelate: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Poduri │ │ │ │buc. │1 │
│reabilitate:│ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Pasaje noi│ │ │ │buc. │4 │
│pe centură: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Pasaje noi│ │ │ │ │ │
│peste │ │ │ │buc. │3 │
│centură: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Parcări: │ │ │ │ │ │
└────────────┴───┴────┴───────┴───────┴───────┘

    Factori de risc
    Obiectivul de investiţii se va proteja antiseismic în conformitate cu prevederile Normativului „Cod de proiectare seismică“ P 100-1/2013.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.


    ANEXA 2

    CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
    ai obiectivului de investiţii „Lărgire la 4 benzi - Centura Bucureşti Sud între A2 (km 23 + 600) şi A1 (km 55 + 520)“ Sector 2 km 33 + 000 - km 43 + 000

┌────────────┬─────────────────────────┐
│Titular: │Ministerul │
│ │Transporturilor │
├────────────┼─────────────────────────┤
│ │Compania Naţională de │
│Beneficiar: │Administrare a │
│ │Infrastructurii Rutiere -│
│ │S.A. │
├────────────┼─────────────────────────┤
│Amplasament:│Bucureşti şi judeţul │
│ │Ilfov │
└────────────┴─────────────────────────┘


┌────────────┬───┬────┬───────┬───────┬───────┐
│Valoarea │ │ │ │ │ │
│totală a │ │ │ │ │ │
│investiţiei │ │ │ │585.266│mii lei│
│(inclusiv │ │ │ │ │ │
│TVA): │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│(1 euro = │ │ │ │ │ │
│4,6485 lei/ │ │ │ │ │ │
│31.05.2018),│ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│din care C +│ │ │ │ │ │
│M (inclusiv │ │ │ │462.004│mii lei│
│TVA): │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│Valoare rest│ │ │ │ │ │
│de executat │ │ │ │581.633│mii lei│
│(inclusiv │ │ │ │ │ │
│TVA): │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│din care C +│ │ │ │ │ │
│M (inclusiv │ │ │ │461.915│mii lei│
│TVA): │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│Durata de │ │ │ │ │ │
│execuţie a │ │ │ │24 │luni │
│lucrărilor: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│Eşalonarea │ │Anul│348.980│Anul │232.653│
│investiţiei │INV│I: │mii lei│II: │mii lei│
│(rest): │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│ │C +│ │277.149│ │193.139│
│ │M │ │mii lei│ │mii lei│
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│Capacităţi: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Lungime │ │ │ │km │10,00 │
│drum: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Lăţime │ │ │ │m │17,90 │
│platformă: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- parte │ │ │ │m │14,00 │
│carosabilă: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- efect │ │ │ │ │2 x │
│optic de │ │ │ │m │0,40 │
│bordură: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- zonă │ │ │ │m │1,60 │
│mediană: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- trotuar: │ │ │ │m │1,50 │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- │ │ │ │ │ │
│Intersecţii │ │ │ │buc. │2 │
│denivelate: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- │ │ │ │ │ │
│Intersecţii │ │ │ │ │ │
│la nivel tip│ │ │ │buc. │2 │
│sens │ │ │ │ │ │
│giratoriu: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Poduri │ │ │ │ │ │
│reabilitate │ │ │ │buc. │1 │
│şi dublate: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Pasaje noi│ │ │ │buc. │1 │
│pe centură: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Pasaje pe │ │ │ │ │ │
│bretele │ │ │ │buc. │1 │
│reabilitate:│ │ │ │ │ │
└────────────┴───┴────┴───────┴───────┴───────┘

    Factori de risc
    Obiectivul de investiţii se va proteja antiseismic în conformitate cu prevederile Normativului „Cod de proiectare seismică“ P 100-1/2013.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.


    ANEXA 3

    CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
    ai obiectivului de investiţii „Lărgire la 4 benzi - Centura Bucureşti Sud între A2 (km 23 + 600) şi A1 (km 55 + 520)“ Sector 3 km 43 + 000 - km 55 + 520

┌────────────┬─────────────────────────┐
│Titular: │Ministerul │
│ │Transporturilor │
├────────────┼─────────────────────────┤
│ │Compania Naţională de │
│Beneficiar: │Administrare a │
│ │Infrastructurii Rutiere -│
│ │S.A. │
├────────────┼─────────────────────────┤
│Amplasament:│Bucureşti şi judeţul │
│ │Ilfov │
└────────────┴─────────────────────────┘


┌───────────────────┬─┬─┬─┬───────┬────┐
│Valoarea totală a │ │ │ │ │mii │
│investiţiei │ │ │ │739.540│lei │
│(inclusiv TVA): │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼─┼─┼─┼───────┼────┤
│(1 euro = 4,6485 │ │ │ │ │ │
│lei/31.05.2018), │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼─┼─┼─┼───────┼────┤
│din care C + M │ │ │ │597.862│mii │
│(inclusiv TVA): │ │ │ │ │lei │
├───────────────────┼─┼─┼─┼───────┼────┤
│Valoare rest de │ │ │ │ │mii │
│executat (inclusiv │ │ │ │697.206│lei │
│TVA): │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼─┼─┼─┼───────┼────┤
│din care C + M │ │ │ │555.305│mii │
│(inclusiv TVA): │ │ │ │ │lei │
├───────────────────┼─┼─┼─┼───────┼────┤
│Durata de execuţie │ │ │ │24 │luni│
│a lucrărilor: │ │ │ │ │ │
└───────────────────┴─┴─┴─┴───────┴────┘


┌───────────┬───┬────┬───────┬────┬───────┐
│Eşalonarea │ │Anul│418.324│Anul│278.882│
│investiţiei│INV│I: │mii lei│II: │mii lei│
│(rest): │ │ │ │ │ │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│ │C +│ │333.183│ │222.122│
│ │M │ │mii lei│ │mii lei│
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│Capacităţi:│ │ │ │ │ │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│- Lungime │ │ │ │km │11.525 │
│drum: │ │ │ │ │ │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│- Lăţime │ │ │ │m │17,90 │
│platformă: │ │ │ │ │ │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│- parte │ │ │ │m │14,00 │
│carosabilă:│ │ │ │ │ │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│- efect │ │ │ │ │2 x │
│optic de │ │ │ │m │0,40 │
│bordură: │ │ │ │ │ │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│- zonă │ │ │ │m │1,60 │
│mediană: │ │ │ │ │ │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│- trotuar: │ │ │ │m │1,50 │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│- │ │ │ │ │ │
│Intersecţii│ │ │ │buc.│2 │
│denivelate:│ │ │ │ │ │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│- │ │ │ │ │ │
│Intersecţii│ │ │ │ │ │
│la nivel │ │ │ │buc.│2 │
│tip sens │ │ │ │ │ │
│giratoriu: │ │ │ │ │ │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│- Pasaje │ │ │ │ │ │
│subterane │ │ │ │buc.│2 │
│noi pe │ │ │ │ │ │
│centură: │ │ │ │ │ │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│- Parcări: │ │ │ │buc.│2 │
└───────────┴───┴────┴───────┴────┴───────┘

    Factori de risc
    Obiectivul de investiţii se va proteja antiseismic în conformitate cu prevederile Normativului „Cod de proiectare seismică“ P 100-1/2013.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016