Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se reaprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Lărgire la 4 benzi - Centura Bucureşti Sud între A2 (km 23 + 600) şi A1 (km 55+520)“, prevăzuţi în anexele nr. 1-3, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor răspunde de modul de utilizare a sumelor aprobate potrivit prevederilor prezentei hotărâri. PRIM-MINISTRU VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ Contrasemnează: Ministrul transporturilor, Lucian Şova p. Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Sirma Caraman, secretar de stat Ministrul finanţelor publice, Eugen Orlando Teodorovici Bucureşti, 20 decembrie 2018. Nr. 1.009. ANEXA 1 CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii „Lărgire la 4 benzi - Centura Bucureşti Sud între A2 (km 23 + 600) şi A1 (km 55 + 520)“ Sector 1 km 23 + 600 - km 33 + 000
┌────────────┬─────────────────────────┐
│Titular: │Ministerul │
│ │Transporturilor │
├────────────┼─────────────────────────┤
│ │Compania Naţională de │
│Beneficiar: │Administrare a │
│ │Infrastructurii Rutiere -│
│ │S.A. │
├────────────┼─────────────────────────┤
│Amplasament:│Bucureşti şi judeţul │
│ │Ilfov │
└────────────┴─────────────────────────┘
┌────────────┬───┬────┬───────┬───────┬───────┐
│Valoarea │ │ │ │ │ │
│totală a │ │ │ │ │ │
│investiţiei │ │ │ │637.493│mii lei│
│(inclusiv │ │ │ │ │ │
│TVA): │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│(1 euro = │ │ │ │ │ │
│4,6485 lei/ │ │ │ │ │ │
│31.05.2018),│ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│din care C +│ │ │ │ │ │
│M (inclusiv │ │ │ │499.490│mii lei│
│TVA): │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│Valoare rest│ │ │ │ │ │
│de executat │ │ │ │622.872│mii lei│
│(inclusiv │ │ │ │ │ │
│TVA): │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│din care C +│ │ │ │ │ │
│M (inclusiv │ │ │ │482.847│mii lei│
│TVA): │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│Durata de │ │ │ │ │ │
│execuţie a │ │ │ │24 │luni │
│lucrărilor: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│Eşalonarea │ │Anul│373.723│Anul │249.149│
│investiţiei │INV│I: │mii lei│II: │mii lei│
│(rest): │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│ │C +│ │289.708│ │193.139│
│ │M │ │mii lei│ │mii lei│
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│Capacităţi: │ │ │ │km │9,40 │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Lungime │ │ │ │m │17,90 │
│drum: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Lăţime │ │ │ │m │14,00 │
│platformă: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- parte │ │ │ │m │2 x │
│carosabilă: │ │ │ │ │0,40 │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- efect │ │ │ │ │ │
│optic de │ │ │ │m │1,60 │
│bordură: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- zonă │ │ │ │m │1,50 │
│mediană: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- trotuar: │ │ │ │buc. │4 │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- │ │ │ │ │ │
│Intersecţii │ │ │ │buc. │1 │
│denivelate: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Poduri │ │ │ │buc. │1 │
│reabilitate:│ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Pasaje noi│ │ │ │buc. │4 │
│pe centură: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Pasaje noi│ │ │ │ │ │
│peste │ │ │ │buc. │3 │
│centură: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Parcări: │ │ │ │ │ │
└────────────┴───┴────┴───────┴───────┴───────┘
Factori de risc Obiectivul de investiţii se va proteja antiseismic în conformitate cu prevederile Normativului „Cod de proiectare seismică“ P 100-1/2013. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ANEXA 2 CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii „Lărgire la 4 benzi - Centura Bucureşti Sud între A2 (km 23 + 600) şi A1 (km 55 + 520)“ Sector 2 km 33 + 000 - km 43 + 000
┌────────────┬─────────────────────────┐
│Titular: │Ministerul │
│ │Transporturilor │
├────────────┼─────────────────────────┤
│ │Compania Naţională de │
│Beneficiar: │Administrare a │
│ │Infrastructurii Rutiere -│
│ │S.A. │
├────────────┼─────────────────────────┤
│Amplasament:│Bucureşti şi judeţul │
│ │Ilfov │
└────────────┴─────────────────────────┘
┌────────────┬───┬────┬───────┬───────┬───────┐
│Valoarea │ │ │ │ │ │
│totală a │ │ │ │ │ │
│investiţiei │ │ │ │585.266│mii lei│
│(inclusiv │ │ │ │ │ │
│TVA): │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│(1 euro = │ │ │ │ │ │
│4,6485 lei/ │ │ │ │ │ │
│31.05.2018),│ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│din care C +│ │ │ │ │ │
│M (inclusiv │ │ │ │462.004│mii lei│
│TVA): │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│Valoare rest│ │ │ │ │ │
│de executat │ │ │ │581.633│mii lei│
│(inclusiv │ │ │ │ │ │
│TVA): │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│din care C +│ │ │ │ │ │
│M (inclusiv │ │ │ │461.915│mii lei│
│TVA): │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│Durata de │ │ │ │ │ │
│execuţie a │ │ │ │24 │luni │
│lucrărilor: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│Eşalonarea │ │Anul│348.980│Anul │232.653│
│investiţiei │INV│I: │mii lei│II: │mii lei│
│(rest): │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│ │C +│ │277.149│ │193.139│
│ │M │ │mii lei│ │mii lei│
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│Capacităţi: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Lungime │ │ │ │km │10,00 │
│drum: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Lăţime │ │ │ │m │17,90 │
│platformă: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- parte │ │ │ │m │14,00 │
│carosabilă: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- efect │ │ │ │ │2 x │
│optic de │ │ │ │m │0,40 │
│bordură: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- zonă │ │ │ │m │1,60 │
│mediană: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- trotuar: │ │ │ │m │1,50 │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- │ │ │ │ │ │
│Intersecţii │ │ │ │buc. │2 │
│denivelate: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- │ │ │ │ │ │
│Intersecţii │ │ │ │ │ │
│la nivel tip│ │ │ │buc. │2 │
│sens │ │ │ │ │ │
│giratoriu: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Poduri │ │ │ │ │ │
│reabilitate │ │ │ │buc. │1 │
│şi dublate: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Pasaje noi│ │ │ │buc. │1 │
│pe centură: │ │ │ │ │ │
├────────────┼───┼────┼───────┼───────┼───────┤
│- Pasaje pe │ │ │ │ │ │
│bretele │ │ │ │buc. │1 │
│reabilitate:│ │ │ │ │ │
└────────────┴───┴────┴───────┴───────┴───────┘
Factori de risc Obiectivul de investiţii se va proteja antiseismic în conformitate cu prevederile Normativului „Cod de proiectare seismică“ P 100-1/2013. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ANEXA 3 CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii „Lărgire la 4 benzi - Centura Bucureşti Sud între A2 (km 23 + 600) şi A1 (km 55 + 520)“ Sector 3 km 43 + 000 - km 55 + 520
┌────────────┬─────────────────────────┐
│Titular: │Ministerul │
│ │Transporturilor │
├────────────┼─────────────────────────┤
│ │Compania Naţională de │
│Beneficiar: │Administrare a │
│ │Infrastructurii Rutiere -│
│ │S.A. │
├────────────┼─────────────────────────┤
│Amplasament:│Bucureşti şi judeţul │
│ │Ilfov │
└────────────┴─────────────────────────┘
┌───────────────────┬─┬─┬─┬───────┬────┐
│Valoarea totală a │ │ │ │ │mii │
│investiţiei │ │ │ │739.540│lei │
│(inclusiv TVA): │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼─┼─┼─┼───────┼────┤
│(1 euro = 4,6485 │ │ │ │ │ │
│lei/31.05.2018), │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼─┼─┼─┼───────┼────┤
│din care C + M │ │ │ │597.862│mii │
│(inclusiv TVA): │ │ │ │ │lei │
├───────────────────┼─┼─┼─┼───────┼────┤
│Valoare rest de │ │ │ │ │mii │
│executat (inclusiv │ │ │ │697.206│lei │
│TVA): │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼─┼─┼─┼───────┼────┤
│din care C + M │ │ │ │555.305│mii │
│(inclusiv TVA): │ │ │ │ │lei │
├───────────────────┼─┼─┼─┼───────┼────┤
│Durata de execuţie │ │ │ │24 │luni│
│a lucrărilor: │ │ │ │ │ │
└───────────────────┴─┴─┴─┴───────┴────┘
┌───────────┬───┬────┬───────┬────┬───────┐
│Eşalonarea │ │Anul│418.324│Anul│278.882│
│investiţiei│INV│I: │mii lei│II: │mii lei│
│(rest): │ │ │ │ │ │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│ │C +│ │333.183│ │222.122│
│ │M │ │mii lei│ │mii lei│
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│Capacităţi:│ │ │ │ │ │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│- Lungime │ │ │ │km │11.525 │
│drum: │ │ │ │ │ │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│- Lăţime │ │ │ │m │17,90 │
│platformă: │ │ │ │ │ │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│- parte │ │ │ │m │14,00 │
│carosabilă:│ │ │ │ │ │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│- efect │ │ │ │ │2 x │
│optic de │ │ │ │m │0,40 │
│bordură: │ │ │ │ │ │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│- zonă │ │ │ │m │1,60 │
│mediană: │ │ │ │ │ │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│- trotuar: │ │ │ │m │1,50 │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│- │ │ │ │ │ │
│Intersecţii│ │ │ │buc.│2 │
│denivelate:│ │ │ │ │ │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│- │ │ │ │ │ │
│Intersecţii│ │ │ │ │ │
│la nivel │ │ │ │buc.│2 │
│tip sens │ │ │ │ │ │
│giratoriu: │ │ │ │ │ │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│- Pasaje │ │ │ │ │ │
│subterane │ │ │ │buc.│2 │
│noi pe │ │ │ │ │ │
│centură: │ │ │ │ │ │
├───────────┼───┼────┼───────┼────┼───────┤
│- Parcări: │ │ │ │buc.│2 │
└───────────┴───┴────┴───────┴────┴───────┘
Factori de risc Obiectivul de investiţii se va proteja antiseismic în conformitate cu prevederile Normativului „Cod de proiectare seismică“ P 100-1/2013. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. -----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.