────────
la ghidul metodologic
──────────────────────
FIŞA DE EVALUARE PSIHOLOGICĂ A
COPILULUI ŞI FAMILIEI
I. INFORMAŢII GENERALE
1. COPILUL
Nume .........................................
Prenume ......................................
Data şi locul naşterii .......................
Rangul .......................................
Domiciliul ...................................
2. MEMBRII FAMILIEI BIOLOGICE SAU AI FAMILIEI ÎN CARE VA FI
INTEGRAT COPILUL
┌────────────────┬───────────────┬───────────┬─────────┬─────────────────┐
│Nume şi prenume │ Data naşterii │ Ocupaţie │ Adresa │ Observaţii │
├────────────────┼───────────────┼───────────┼─────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────────────────┼───────────────┼───────────┼─────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ │ │ ├────────────────┼───────────────┼───────────┼─────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ │ │ ├────────────────┼───────────────┼───────────┼─────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ │ │ ├────────────────┼───────────────┼───────────┼─────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ │ │ └────────────────┴───────────────┴───────────┴─────────┴─────────────────┘
3. RELAŢIA COPILULUI CU FAMILIA BIOLOGICĂ
3.1. Familia viziteazã copilul:
- sãptãmânal/lunar/trimestrial/anual/deloc
- observaţii: ...............................
3.2. Familia telefoneazã/scrie copilului:
- sãptãmânal/lunar/trimestrial/anual/deloc
- observaţii: ...............................
3.3. Copilul merge în familie:
- sãptãmânal/lunar/trimestrial/anual/deloc
- observaţiii ...............................
3.4. Copilul scrie/telefoneazã familiei:
- sãptãmânal/lunar/trimestrial/anual/deloc
- observaţii: ...............................
3.5. Serviciul rezidenţial/familia extinsã/familia substitutivã
este în relaţie cu familia biologicã (specificaţi tipul de relaţie):
3.6. Alte persoane decât familia biologicã care manifestã interes
faţã de copil (de exemplu: alte rude, vecini, etc.); specificaţi
cine şi în ce fel .................................................
...................................................................
II. EVALUAREA PSIHICĂ ŞI FIZICĂ A COPILULUI
1. Dezvoltare fizica/motricitate
.................................................................
.................................................................
.................................................................
2. Autoîngrijire (alimentaţie, îmbrãcare, igienã)
.................................................................
.................................................................
.................................................................
3. Dezvoltare cognitivã (inclusiv aspecte legate de identitatea
de sine, aptitudini şi interese, valori)
.................................................................
.................................................................
.................................................................
4. Dezvoltare socio-afectivã (inclusiv modalitãţi de relaţionale
cu celelalte persoane, atitudinea faţã de propria persoana,
încrederea în sine)
.................................................................
.................................................................
.................................................................
5. Limbaj (comunicare verbalã şi non-verbalã)
.................................................................
.................................................................
.................................................................
Observaţii
.................................................................
.................................................................
.................................................................
III. EVALUAREA FAMILIEI BIOLOGICE SAU A FAMILIEI ÎN CARE VA FI INTEGRAT COPILUL
1. Pentru fiecare membru al familiei se evalueazã urmãtoarele aspecte:
Dezvoltare cognitiva
Dezvoltare socio-afectivã
Relaţiile cu ceilalţi membri ai familiei
Atitudini şi comportamente faţã de copilului care urmeazã sã fie
reintegrat/integrat
..........................................................................
..........................................................................
..........................................................................
2. Resursele familiei pentru o integrare armonioasã a copilului
..........................................................................
..........................................................................
..........................................................................
3. Observaţii
..........................................................................
..........................................................................
..........................................................................
IV. COMENTARII
..........................................................................
..........................................................................
..........................................................................
V. PROPUNERI
..........................................................................
..........................................................................
..........................................................................
Psiholog (mume şi prenume): ..............................................
Data finalizãrii evaluãrii: ..............................................
Semnatara: ..................................
────────
la ghidul metodologic
──────────────────────
FIŞA DE CONSILIERE
Nume şi prenume ........................................................
Data si locul intervenţiei .............................................
Definirea problemei ....................................................
........................................................................
Resursele clientului
........................................................................
........................................................................
Obiectiv pe termen lung
........................................................................
........................................................................
Obiecitve specifice
........................................................................
........................................................................
........................................................................
Evaluarea interventiei
........................................................................
........................................................................
........................................................................
Psiholog (nume şi prenume) .............................................
Semnãtura ..............................................................
────────
la ghidul metodologic
──────────────────────
Raport de întâlnire copil-familie
Întâlnirea nr. ...........
Numele şi prenumele copilului .........................................
Numele familiei .......................................................
Întâlnire observatã/mediatã Da/Nu
Numele, prenumele şi profesia observatorului (profesionist al CRI)
.......................................................................
Participanţii la întâlnire (copil, membrii familiei, profesionişti)
1. ....................................................................
2. ....................................................................
3. ....................................................................
4. ....................................................................
....................................................................
Atitudinea şi comportamentul copilului fatã de familie
Înaintea întâlnirii
.......................................................................
.......................................................................
.......................................................................
În timpul întâlnirii
.......................................................................
.......................................................................
.......................................................................
Imediat dupã întâlnire
.......................................................................
.......................................................................
.......................................................................
Atitudinea si comportamentul familiei faţã de copil
Înaintea întâlnirii
.......................................................................
.......................................................................
.......................................................................
În timpul întâlnirii
.......................................................................
.......................................................................
.......................................................................
Imediat dupã întâlnire
.......................................................................
.......................................................................
.......................................................................
Modalitãţi de relationare copil-femilie în timpul întâlnirii
.......................................................................
.......................................................................
.......................................................................
Observatii
.......................................................................
.......................................................................
.......................................................................
Propuneri
.......................................................................
.......................................................................
.......................................................................
Semnãtura: ............................................
Data: ..................
──────────
la ghidul metodologic
──────────────────────
DOSARUL CAZULUI
Dosarul cazului care intrã in atenţia CRI cuprinde copii dupã documentele deja existente (ancheta socialã, fişa medicalã, documente de identitate, cartea vieţii etc.) la care se vor adãuga cel puţin urmãtoarele:
1. Referat al managerului de caz de transmiterea cazului la CRI;
2. Nota coordonatorului CRI de desemnare a responsabilului de PIS;
3. Ancheta sociala elaborata/ actualizata de asistentul social al CRI;
4. Fişa de evaluare psihologicã a copilului si familiei;
5. Raport de evaluare detaliatã;
6. PIS pentru reintegrarea/integrarea copilului în familie si revizuiri ale PIS;
7. Contractul cu clientul;
8. Rapoarte de întâlnire copil-familie;
9. Fişe de monitorizare a cazului;
10. Rapoarte de monitorizare a cazului;
11. Hotãrârea Comisiei pentru Protecţia Copilului (CPC)/ instanţei de revocare a mãsurii de protecţie (in cazul reintegrãrii) sau Hotãrârea CPC/ instanţei de plasament (în cazul integrãrii copilului în familia extinsa sau substitutivã);
12. Decizia de închidere a cazului.
ANEXA 5
───────
la ghidul metodologic
─────────────────────
PLAN ANUAL DE ACTIUNE
Model
Perioada: ............
┌────┬────────┬────────────────┬─────────────┬─────────────┬─────────┬─────────┐
│Nr. │Obiectiv│Activitati │Durata │Responsabil/i│Data │Obser- │
│crt.│ │planificate │activitatilor│pentru inde- │indepli- │vatii │
│ │ │pentru atingerea│ │plinirea │nirii │ │
│ │ │obiectivelor │ │activitatilor│activita-│ │
│ │ │ │ │ │tilor │ │
├────┼────────┼────────────────┼─────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┤
│1. │ │- │ │ │ │ │
│ │ │- │ │ │ │ │
│ │ │- │ │ │ │ │
├────┼────────┼────────────────┼─────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┤
│2. │ │- │ │ │ │ │
│ │ │- │ │ │ │ │
│ │ │- │ │ │ │ │
├────┼────────┼────────────────┼─────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┤
│3. │ │- │ │ │ │ │
│ │ │- │ │ │ │ │
│ │ │- │ │ │ │ │
├────┼────────┼────────────────┼─────────────┼─────────────┼─────────┼─────────┤
│4. │ │- │ │ │ │ │
│ │ │- │ │ │ │ │
│ │ │- │ │ │ │ │
└────┴────────┴────────────────┴─────────────┴─────────────┴─────────┴─────────┘