Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   GHID din 19 iunie 2006  de finantare pentru proiectele cu finantare nerambursabila    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

GHID din 19 iunie 2006 de finantare pentru proiectele cu finantare nerambursabila

EMITENT: AGENTIA NATIONALA PENTRU ROMI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 667 din 3 august 2006

Reguli referitoare la prezenta cerere de ofertã de proiecte de finanţare:

I. Criterii de eligibilitate
Existã patru seturi de criterii de eligibilitate. Acestea se referã la:
> instituţiile care pot solicita o finanţare nerambursabilã;
> parteneriatele încheiate în scopul implementãrii proiectelor propuse;
> proiectele pentru care se poate acorda finanţare;
> tipurile de costuri care pot fi luate în considerare pentru finanţare.
I.1. Eligibilitatea solicitanţilor:
a) Cine poate depune o cerere de finanţare
> Solicitanţii trebuie sã fie instituţii ale administraţiei publice locale sau organizaţii apolitice, nonprofit, definite conform prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
> Parteneriatul dintre instituţiile publice şi organizaţiile neguvernamentale, precum şi grupurile de iniţiativã din localitatea Hãdãreni este obligatoriu.
> Solicitanţii trebuie sã fie direct responsabili de elaborarea şi managementul proiectului.
> Solicitanţii trebuie sã aibã surse stabile şi suficiente de finanţare pentru a asigura funcţionarea instituţiei lor pe perioada derulãrii proiectului şi sã participe la finanţarea acestuia cu o cotã-parte, în servicii sau financiarã.
> Solicitanţii trebuie sã aibã experienţã şi sã poatã demonstra capacitatea de a conduce activitãţi de amploarea proiectului pentru care se solicitã finanţarea.
> Solicitanţii trebuie sã recruteze forţa de muncã necesarã derulãrii proiectelor din rândul membrilor comunitãţii locale din localitatea Hãdãreni, judeţul Mureş, în cuantum de minimum 30% din forţa de muncã totalã angajatã în implementarea proiectului, de orice tip.
b) Potenţialii solicitanţi nu au dreptul sã participe la cererea de ofertã de proiecte sau sã primeascã o finanţare nerambursabilã dacã:
> au încercat sã obţinã informaţii confidenţiale sau sã influenţeze Agenţia Naţionalã pentru Romi în timpul procesului de evaluare a licitaţiilor prezente sau anterioare;
> fac subiect al unui conflict de interese, definit de legislaţia româneascã în vigoare.
I.2. Eligibilitatea partenerilor
> Parteneriatul dintre aplicant şi grupul de iniţiativã din localitatea Hãdãreni este o condiţie obligatorie pentru acordarea finanţãrii.
> Este eligibil ca partener grupul de iniţiativã din localitatea Hãdãreni, constituit conform <>Legii nr. 129/1998 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Fondului Român de Dezvoltare Socialã, republicatã, cu modificãrile ulterioare.
> Pe toatã durata proiectului, pe lângã activitãţile proiectului, partenerul şi grupul de iniţiativã vor organiza întâlniri de informare cu ceilalţi membri ai comunitãţii locale din localitatea Hãdãreni cel puţin o datã pe lunã.
> În cadrul acestor întâlniri comunitatea localã va fi informatã despre progresele realizate în cadrul proiectului şi se va promova implicarea directã şi activã a beneficiarilor în desfãşurarea acestuia.
> La aceste întâlniri vor participa şi coordonatorul de proiect şi/sau persoane din partea autoritãţilor publice locale.
I.3. Eligibilitatea proiectelor: proiecte pentru care se poate face o cerere de finanţare
a) Dimensiunea financiarã a proiectelor
Orice sumã cerutã şi aprobatã în cadrul Programului Hãdãreni trebuie sã se încadreze între valoarea minimã şi cea maximã stabilitã conform anexelor nr. 1 şi 2 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 523/2006 pentru aprobarea Programului de dezvoltare comunitarã în localitatea Hãdãreni, judeţul Mureş, pentru perioada 2006-2008.
b) Durata proiectelor
Pentru anul 2006, durata proiectelor este perioada dintre data şi luna semnãrii contractului şi ultima lunã în care în mod obligatoriu se vor face raportãrile narative şi financiare finale, inclusiv auditul financiar, respectiv data de 15 decembrie 2006. Durata unui proiect nu poate depãşi termenul de 15 decembrie 2006.
c) Activitãţi neeligibile
Urmãtoarele tipuri de activitãţi nu sunt eligibile:
> sponsorizãri individuale pentru participare la ateliere, seminarii, conferinţe, congrese;
> burse de studiu individuale, cursuri de specializare;
> activitãţi de cercetare;
> activitãţi de refinanţare nerambursabilã, credite sau împrumuturi;
> activitãţi curente ale instituţiei solicitantului;
> achiziţii de terenuri şi clãdiri.
I.4. Eligibilitatea costurilor: costuri care pot fi luate în considerare pentru finanţare
Doar costurile eligibile pot fi luate în considerare pentru a fi finanţate. Aceste costuri sunt detaliate mai jos. Bugetul reprezintã o estimare a costurilor eligibile. Este în interesul solicitantului sã prezinte un buget realist şi eficient din punctul de vedere al costurilor, sã acorde o mare atenţie faptului cã acestea trebuie sã se bazeze pe costuri reale, care nu pot lua forma unor sume globale.
Vor fi finanţate acele propuneri care, în procesul de verificare ce precedã semnarea unui contract, nu relevã probleme care necesitã schimbãri ale bugetului. În cazul în care în urma verificãrii se constatã neconcordanţe, se pot cere clarificãri şi, acolo unde este cazul, se va solicita refacerea bugetului.
În cadrul proiectului, contribuţia fiecãrui solicitant trebuie sã fie de minimum 10% din valoarea totalã a proiectului, financiarã şi/sau în naturã, detaliatã în cererea de finanţare şi în buget.
Costuri direct eligibile
Pentru a fi considerate eligibile în contextul proiectului, costurile trebuie:
a) sã fie necesare pentru derularea proiectului şi sã fie în concordanţã cu principiile unui management financiar sãnãtos, cu un raport optim cost/eficienţã şi transparent;
b) sã fie efectuate în timpul perioadei de execuţie a proiectului şi dupã semnarea contractului;
c) sã fie înregistrate în contabilitatea beneficiarului, sã fie identificabile şi verificabile şi sã fie dovedite cu documente originale.
Urmãtoarele costuri directe sunt eligibile:
> costul pentru personalul angajat pentru proiect, inclusiv taxele pentru asigurãri sociale şi alte costuri aferente remunerãrii (nu mai mult de 3 persoane);
> costuri pentru consumabile, bunuri şi utilitãţi necesare pentru realizarea activitãţilor proiectului;
> costuri pentru auditarea proiectului.
Costuri neeligibile
Urmãtoarele costuri sunt neeligibile:
> rezerve pentru posibile pierderi sau datorii viitoare;
> dobânzi datorate;
> costuri pentru diseminarea informaţiilor despre proiect;
> costuri pentru remuneraţia salarialã a funcţionarilor publici/demnitarilor din instituţia contractantã, precum şi a partenerilor în proiect.
II. Cererea de finanţare
Cum trebuie completatã cererea de finanţare şi procedurile care trebuie urmate
II.1. Cererea de finanţare şi documentele care o însoţesc
> Cererea de finanţare trebuie înaintatã conform formularului cererii de finanţare din prezentul ghid de finanţare. Cererea de finanţare poate fi gãsitã şi pe pagina de internet a Agenţiei Naţionale pentru Romi: www.anr.gov.ro.
Se vor respecta cu exactitate formatul cererii de finanţare şi ordinea paginilor.
> Cererea de finanţare se completeazã cu atenţie şi va conţine informaţii clare, pentru a facilita evaluarea lor.
> În cerere se vor da suficiente detalii pentru a se asigura claritatea, în special privind modul în care obiectivele proiectului vor fi atinse, avantajele ce vor decurge din acest proiect şi felul în care proiectul propus este relevant pentru obiectivele Programului Hãdãreni.
> Cererile de finanţare scrise sau modificate de mânã nu vor fi acceptate.
Cererile de finanţare trebuie însoţite de urmãtoarele documente:
1. bugetul detaliat, cu finanţare pe capitole şi subcapitole (pct. IV lit. B);
2. actele normative de înfiinţare;
3. CV-urile echipei proiectului, cu menţionarea poziţiei în cadrul acestuia;
4. declaraţia de parteneriat semnatã de toţi partenerii, în original;
5. declaraţie de imparţialitate;
6. documentele care sã demonstreze angajamentul şi experienţa solicitantului, precum şi ale partenerilor în programele de îmbunãtãţire a situaţiei romilor (articole din presã, rapoarte, studii, analize sau propuneri înaintate autoritãţilor locale pentru soluţionarea problemelor cu care se confruntã locuitorii din Hãdãreni etc.)
Verificaţi dacã în cererea de finanţare completatã au fost incluse toate documentele solicitate!
II.2. Unde şi cum se trimit cererile de finanţare
Cererile de finanţare trebuie trimise într-un plic sigilat prin poştã recomandatã, mesagerie expresã sau livrate personal (o confirmare de primire semnatã şi datatã va fi înmânatã la livrare) la adresa urmãtoare: Agenţia Naţionalã pentru Romi, Str. Viitorului nr. 14, Bucureşti, sectorul 2.
> Cererile de finanţare trimise prin alte mijloace (de exemplu, prin fax sau prin e-mail) ori livrate la alte adrese decât cea menţionatã mai sus sau neînregistrate la Agenţia Naţionalã pentru Romi nu vor fi luate în considerare în procesul de evaluare.
> Cererile de finanţare şi anexele trebuie înaintate în original şi în copie, precum şi pe suport electronic (pe CD sau dischetã).
> Cererile de finanţare se vor depune în termen de 30 de zile calendaristice de la publicarea prezentului ghid de finanţare în Monitorul Oficial al României, Partea I.
> Dupã evaluarea proiectelor, în termen de 20 de zile, fiecare solicitant va primi o adresã de rãspuns cu privire la decizia de finanţare sau de respingere a finanţãrii proiectului.
> Termenul de încheiere a activitãţilor proiectelor şi de depunere a rapoartelor finale, narative şi financiare este 15 decembrie 2006.
II.3. Evaluarea şi selecţia cererilor de finanţare
Cererile de finanţare vor fi examinate şi evaluate de o comisie de evaluare stabilitã la cap. III din metodologie.
Toate proiectele solicitanţilor vor fi evaluate conform urmãtoarelor criterii:
1. conformitatea administrativã;
2. calitatea tehnicã;
3. calitatea financiarã;
4. rezultatele aşteptate;
5. continuitatea/sustenabilitatea proiectului;
6. capacitatea şi expertiza managerialã.
Comisia de evaluare va evalua proiectele pentru a determina impactul anticipat al acestora în funcţie de obiectivele Programului Hãdãreni, care sunt definite pe baza unor indicatori cuantificabili. Pentru a eficientiza procesul de evaluare, solicitantul va furniza, de asemenea, indicatorii proprii de îndeplinire a obiectivelor proiectului.
O evaluare a calitãţii propunerilor, inclusiv a bugetului propus, va fi efectuatã în conformitate cu criteriile de evaluare din grila de evaluare din prezentul ghid de finanţare.
III. Tipurile de proiecte şi valoarea finanţãrilor, conform <>Hotãrârii Guvernului nr. 523/2006 , sunt urmãtoarele:


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Capitolul 1 - Parteneriat şi dezvoltare comunitarã
4.B.2. Participarea romilor la viaţa publicã localã şi
implicarea lor în procesul de luare a deciziilor 88.773 lei
- Organizarea unei campanii locale de informare privind
participarea civicã
- Realizarea şi distribuirea de materiale informative în
comunitate
5.B.3. Dezvoltarea capacitãţii parteneriale şi de acţiune la
nivel local
- Organizarea de cursuri şi întâlniri pentru facilitarea
comunicãrii dintre cetãţeni şi diverse organizaţii care îi
reprezintã, instituţii de stat sau private, precum şi dintre
sectorul neguvernamental şi cel guvernamental 46.161,96 lei
- Organizarea de cursuri de dezvoltare comunitarã parteneriat
şi planificare strategicã în soluţionarea problemelor pentru
toate grupurile-ţintã
- Organizarea de cursuri pentru scrierea de proiecte
- Organizarea de cursuri de negociere şi managementul
conflictelor
- Organizarea de ateliere privind comunitãţile multietnice
24.A.1. Clarificarea situaţiei juridice a unor clãdiri şi
terenuri de pe teritoriul comunei Cheţani (marea majoritate
aparţinând fostei cooperative agricole de producţie) 17.754,60 lei
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Capitolul 2 - Informare publicã, educaţie civicã, prevenirea
şi combaterea discriminãrii
11.B.2. Informare publicã şi prevenirea faptelor antisociale
- Organizarea de evenimente educative (ateliere, cursuri etc.)
privind promovarea drepturilor omului, prevenirea şi
combaterea discriminãrii 15.000 lei
- Realizarea de campanii de informare şi educaţie civicã;
informarea cu privire la drepturile, libertãţile şi
îndatoririle fundamentale ale omului
- Realizarea de informãri privind drepturile şi obligaţiile
ce rezultã prin aplicarea principiilor egalitãţii de şanse
şi nediscriminãrii
- Organizarea de programe de promovare a valorilor democraţiei
şi modul lor de aplicare în comunitate
- Organizarea de ateliere şi cursuri de formare/informare şi
pentru media
- Organizarea de cursuri de formare a poliţiştilor în relaţia
cu comunitatea romilor
- Monitorizarea aplicãrii legislaţiei referitoare la minoritãţi
12.B.3. Educaţie juridicã şi prevenirea discriminãrii
- Organizarea de cursuri, ateliere, discuţii privind drepturile
omului şi educaţia civicã
- Realizarea şi distribuirea de materiale privind legislaţia
în vigoare despre drepturile şi obligaţiile cetãţenilor şi
combaterea discriminãrii
- Realizarea şi distribuirea de materiale în domeniul
nediscriminãrii pentru grupuri-ţintã specifice (romi,
funcţionari publici etc.)
- Organizarea de ateliere de lucru privind practici în domeniul
nediscriminãrii şi drepturile omului 17.754,60 lei
- Elaborarea de metodologii de organizare şi furnizare a
programelor de training în domeniul nediscriminãrii,
dezvoltarea de curricule pentru diferite grupuri-ţintã
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Capitolul 3 - Educaţie, culturã, dialog interconfesional
16.B.1. Înfiinţarea şcolii mamelor la şcoala şi grãdiniţa
din Hãdãreni 3.550,92 lei
17.B.2. Organizarea grãdiniţei estivale premergãtoare
clasei I Hãdãreni 5.326.38 lei
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Capitolul 5 - Sãnãtate şi acces la serviciile de sãnãtate
28.B.1. Accesul la serviciile de sãnãtate publicã
- Formarea de mediatoare sanitare (de etnie romã, românã
şi maghiarã)
- Organizarea de cursuri pentru sãnãtatea mamei şi a copilului 14.203,68 lei
- Organizarea unei campanii locale privind accesul şi
drepturile la serviciile de sãnãtate publicã, prevenirea
şi combaterea discriminãrii etnice în domeniu
29.B.2. Pregãtirea cadrelor sanitare în domeniul prevenirii
şi combaterii discriminãrii 8.877,30 lei
- Organizarea de cursuri de formare cu cadre medicale şi
mediatori sanitari privind prevenirea şi combaterea
discriminãrii
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: 319.958,28 lei
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



IV. Formulare


A. CERERE DE FINANŢARE

1. TITLUL PROIECTULUI
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ [] │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

2. INIŢIATORI (denumirea organizaţiei/instituţiei, adresa, telefon/fax, e-mail)
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ [] │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Anexaţi o listã cu cele mai importante proiecte derulate de organizaţia/
instituţia dv.

3. ORGANIZAŢII/INSTITUŢII PARTENERE
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

4. PERIOADA DE DESFĂŞURARE A PROIECTULUI
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ [] │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

5. LOCUL DE DESFĂŞURARE (localitatea Hãdãreni)
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

6. NUMĂR PARTICIPANŢI (anexaţi lista participanţilor autentificatã prin
semnãturã şi ştampilã)
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

7. COORDONATOR PROIECT (nume, prenume, funcţia în cadrul organizaţiei/
instituţiei, date de contact: adresã, tel./fax, e-mail)
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ Semnãtura: │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Anexaţi Curriculum vitae

8. PERSOANA IMPUTERNICITĂ STATUTAR SĂ REPREZINTE ORGANIZAŢIA/INSTITUŢIA
(nume, prenume, funcţia în cadrul organizaţiei/instituţiei, date de contact:
adresã, tel./fax, e-mail)
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ Semnãtura: │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
L.S.

9. GRUPUL ŢINTĂ/BENEFICIARI AI PROIECTULUI
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

10. REZUMATUL PROIECTULUI (agenda activitãţilor, programul, alte detalii
relevante)
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ │
│[] │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

11. OBIECTIVELE PROIECTULUI (obiective generale şi specifice)
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ │
│[] │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

12. GRUPE PRINCIPALE DE ACTIVITĂŢI SPECIFICE DIN CADRUL PROIECTULUI (inclusiv
metode de mediatizare şi de evaluare, indicatori, se va prezenta rolul şi
aportul iniţiatorului şi al partenerilor în conceperea şi desfãşurarea
proiectului, aportul financiar urmând a fi prezentat în rubrica de buget)
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

Important! - Toate câmpurile sunt obligatorii



B. BUGETUL PROIECTULUI


┌────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────────┐
│Bugetul Proiectului │Perioada totalã a proiectului │
├────────────────────────┼────────┬───────┬────────┬───────────────────────────┤
│ │Unitatea│Nr. de │ Val. │ Costuri (în RON) │
│ Cheltuieli │ │unitãţi│ Unitarã├────────┬─────────┬────────┤
│ │ │ │(în RON)│Contri- │Contri- │ Total │
│ │ │ │ │buţia │buţia │ │
│ │ │ │ │solici- │aplican- │ │
│ │ │ │ │ │tului/ a │ │
│ │ │ │ │ │partene- │ │
│ │ │ │ │ │rilor │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│1. Resurse umane │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│1.1. Salarii (cheltuieli│ │ │ │ │ │ │
│totale, locale) │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│ 1.1.1. Personal tehnic │Per luna│ │ │ 0 │ 0 │ 0 │
│(angajaţi implicaţi în │ │ │ │ │ │ │
│proiect) │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│1.2. Diurne delegaţii, │ │ │ │ │ │ │
│cãlãtorii │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│ 1.2.1. În ţarã (anga- │Per luna│ │ │ 0 │ 0 │ 0 │
│jaţi implicaţi în │ │ │ │ │ │ │
│proiect) │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│Subtotal Resurse Umane │ │ │ │ 0 │ 0 │ 0 │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│2. Transport │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│2.1. Transport local │Per luna│ │ │ 0 │ 0 │ 0 │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│2.2. Costuri cu vehicule│Per luna│ │ │ 0 │ 0 │ 0 │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│Subtotal Transport │ │ │ │ 0 │ 0 │ 0 │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│3. Costuri strict afe- │ │ │ │ │ │ │
│rente proiectului │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│3.1. Inchiriere de │ Per │ │ │ 0 │ 0 │ 0 │
│autovehicule │ vehicul│ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│3.2. Piese de schimb/ │ │ │ │ 0 │ 0 │ 0 │
│echipamente pentru │ │ │ │ │ │ │
│maşini, unelte │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│3.3. Consumabile - │Per luna│ │ │ 0 │ 0 │ 0 │
│accesorii pentru birou │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│Subtotal cheltuieli │ │ │ │ 0 │ 0 │ 0 │
│sediu/costuri strict │ │ │ │ │ │ │
│aferente proiectului │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│4. Alte costuri,servicii│ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│4.1. Publicaţii │ │ │ │ 0 │ 0 │ 0 │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│4.2. Costuri pentru │ │ │ │ 0 │ 0 │ 0 │
│audit │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│4.3. Costuri pentru │ │ │ │ 0 │ 0 │ 0 │
│conferinţe şi seminarii │ │ │ │ │ │ │
│(cazare, transport,masã)│ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│Subtotal Alte costuri, │ │ │ │ 0 │ 0 │ 0 │
│servicii │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│5. Altele (specificaţi) │ │ │ │ 0 │ 0 │ 0 │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│Subtotal Altele │ │ │ │ 0 │ 0 │ 0 │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────┼───────┼────────┼────────┼─────────┼────────┤
│6. Costuri totale │ │ │ │ │ │ │
│(1+2+3+4+5) │ │ │ │ │ │ 0 │
└────────────────────────┴────────┴───────┴────────┴────────┴─────────┴────────┘
Notã:
Bugetul trebuie înaintat conform formularului. Prezentarea sa în altã formã
nu este luatã în considerare.
Totalul capitolului 1. Resurse umane nu poate depãşi 5% din costurile totale
ale proiectului.



C. Criterii de evaluare a cererilor de finanţare


┌────┬────────────────────────────────────────────┬─────────┬───────┬──────────┐
│Nr. │ Criteriu │ Punctaj │ Nota │Observaţii│
│ │ │ maxim │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ A │ Experienţa │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ 1. │Vechimea organizaţiei │ 5 │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ 2. │Experienţa anterioarã specificã (sau în │ 5 │ │ │
│ │activitate similarã) │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ 3. │Participãri la alte programe internaţionale │ 5 │ │ │
│ │sau naţionale │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ 4. │Rezultate anterioare pozitive │ 5 │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ │Suma capitolului A │ 20 │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ B │ Personal │ 5 │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ 1. │CV │ 10 │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ 2. │Structurã personal (numãr adecvat, organi- │ 10 │ │ │
│ │gramã, relevanţa specializãrilor) │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ 3. │Vechime personal (propriu şi colaboratori) │ 5 │ │ │
│ │în cadrul organizaţiei │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ 4. │Disponibilitatea personalului │ 5 │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ │Suma capitolului B │ 30 │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ C │ Tehnici, metode, instrumente de lucru │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ 1. │Criterii de selecţie beneficiari │ 5 │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ 2. │Metoda de lucru şi organizare │ 5 │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ 3. │Planificare detaliatã în timp │ 5 │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ 4. │Obiective specifice, rezultate aşteptate, │ 10 │ │ │
│ │indicatori de realizare, activitãţi │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ 5. │Programa cursului, Suport curs │ 5 │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ 6. │Plan de promovare şi mediatizare │ 5 │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ 7. │Bugetul şi eficienţa costurilor propuse │ 5 │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ │Suma capitolului C │ 40 │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ D │ Aspectul General al Ofertei │ 10 │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────────┤
│ │ TOTAL │ 100 │ │ │
└────┴────────────────────────────────────────────┴─────────┴───────┴──────────┘




---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016