Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   FLUX INFORMATIONAL OPERATIV din 10 septembrie 2012  pentru transmiterea informarilor, atentionarilor si avertizarilor meteorologice si hidrologice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

FLUX INFORMATIONAL OPERATIV din 10 septembrie 2012 pentru transmiterea informarilor, atentionarilor si avertizarilor meteorologice si hidrologice

EMITENT: MINISTERUL MEDIULUI SI PADURILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL I nr. 765 din 14 noiembrie 2012

    ART. 1
    Informările, atenţionările şi avertizările meteorologice care se emit în cazul producerii de fenomene meteorologice periculoase la scară naţională se transmit de către Administraţia Naţională de Meteorologie Centrului operativ pentru situaţii de urgenţă al Ministerului Mediului şi Pădurilor şi mass-mediei.
    ART. 2
    Informările, atenţionările şi avertizările hidrologice care se emit în cazul producerii de fenomene hidrologice periculoase la scară naţională se transmit de către Institutul Naţional de Hidrologie şi Gospodărire a Apelor Centrului operativ pentru situaţii de urgenţă al Ministerului Mediului şi Pădurilor, Centrului operativ pentru situaţii de urgenţă al Administraţiei Naţionale "Apele Române" şi mass-mediei.
    ART. 3
    Centrul operativ pentru situaţii de urgenţă al Ministerului Mediului şi Pădurilor transmite, cu maximă operativitate, informările, atenţionările şi avertizările meteorologice şi hidrologice care se emit în cazul producerii de fenomene meteorologice şi hidrologice periculoase la scară naţională Ministerului Administraţiei şi Internelor - Direcţia generală pentru relaţiile cu instituţiile prefectului, Centrului Operaţional Naţional din cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă şi comitetelor judeţene pentru situaţii de urgenţă.
    ART. 4
    Comitetele judeţene pentru situaţii de urgenţă transmit informările, atenţionările şi avertizările meteorologice şi hidrologice care se emit în cazul producerii de fenomene meteorologice şi hidrologice periculoase la scară naţională, prin intermediul centrelor operaţionale ale inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă, comitetelor locale pentru situaţii de urgenţă (primării).
    ART. 5
    Informările, atenţionările şi avertizările meteorologice care se emit în cazul producerii de fenomene meteorologice periculoase la scară regională se transmit de centrele meteorologice regionale (CMR) centrelor operaţionale ale inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă şi administraţiilor bazinale de apă (dispecerate/servicii hidrologice/centre de prognoză bazinală).
    ART. 6
    În intervalele de valabilitate a atenţionărilor sau a avertizărilor meteorologice care vizează ploi importante cantitativ, descărcări electrice şi grindină, ninsori abundente şi viscol, prognoza pe regiuni a fenomenului avertizat se actualizează din 3 în 3 ore şi se transmite Centrului operativ pentru situaţii de urgenţă al Ministerului Mediului şi Pădurilor şi dispeceratelor administraţiilor bazinale de apă.
    ART. 7
    Informările, atenţionările şi avertizările hidrologice care se emit în cazul producerii de fenomene hidrologice periculoase la scară regională se transmit de administraţiile bazinale de apă centrelor operative ale sistemelor de gospodărire a apelor şi de aici centrelor operaţionale ale inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă.
    ART. 8
    Centrele operaţionale ale inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă au obligaţia de a transmite informările, atenţionările şi avertizările meteorologice şi hidrologice care se emit în cazul producerii de fenomene meteorologice şi hidrologice periculoase comitetelor locale pentru situaţii de urgenţă (primării) din zonele potenţial afectabile.
    ART. 9
    Comitetele locale pentru situaţii de urgenţă (primării) au obligaţia de a asigura avertizarea şi alarmarea populaţiei din zonele de risc.

                                     -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016