Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 293 din 19 noiembrie 2018  privind înfiinţarea Comitetului pentru elaborarea Planului naţional pentru autism  pentru perioada 2020-2022    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 DECIZIE nr. 293 din 19 noiembrie 2018 privind înfiinţarea Comitetului pentru elaborarea Planului naţional pentru autism pentru perioada 2020-2022

EMITENT: Prim-Ministrul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 977 din 19 noiembrie 2018
    În temeiul art. 18 alin. (1) şi al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare,
    prim-ministrul emite prezenta decizie.
    ART. 1
    (1) Începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, se înfiinţează Comitetul pentru elaborarea Planului naţional pentru autism pentru perioada 2020-2022, denumit în continuare Comitetul, organism interministerial, cu rol consultativ, fără personalitate juridică, având componenţa prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta decizie.
    (2) Ministerele, instituţiile publice şi structurile prevăzute la alin. (1) sunt reprezentate, în cadrul Comitetului, la nivel de demnitar, respectiv la nivel de conducător sau înlocuitor de drept al acestuia.

    ART. 2
    (1) Comitetul are ca obiectiv principal elaborarea Planului naţional pentru autism pentru perioada 2020-2022, în vederea îmbunătăţirii condiţiilor de viaţă ale persoanelor cu tulburări din spectrul autist.
    (2) Planul naţional pentru autism pentru perioada 2020-2022 va fi aprobat prin hotărâre a Guvernului, la propunerea Ministerului Sănătăţii.

    ART. 3
    În vederea îndeplinirii obiectivului prevăzut la art. 2, Comitetul îndeplineşte următoarele atribuţii principale:
    a) identifică direcţiile strategice de acţiune, prioritizează nevoile şi identifică resursele financiare;
    b) stabileşte mecanismele de monitorizare şi responsabilii cu monitorizarea din partea Comitetului interministerial, respectiv grupuri de lucru tematice pentru analiza progresului în implementarea planului.


    ART. 4
    (1) Comitetul este condus de un secretar de stat din cadrul Secretariatului General al Guvernului, în calitate de preşedinte, desemnat prin ordin al secretarului general al Guvernului.
    (2) Preşedintele este sprijinit în activitatea sa de doi vicepreşedinţi, un consilier cu atribuţii în domeniu din cadrul aparatului de lucru al prim-ministrului şi un secretar de stat din cadrul Ministerului Sănătăţii, desemnaţi potrivit legii.
    (3) În cadrul Comitetului funcţionează Grupul de lucru la nivel tehnic, constituit din experţi din cadrul instituţiilor publice prevăzute în anexă.
    (4) În termen de 10 zile de la data intrării în vigoare a prezentei decizii, instituţiile publice prevăzute în anexă îşi desemnează reprezentanţii în cadrul Comitetului.
    (5) La propunerea membrilor Comitetului şi cu aprobarea preşedintelui acestuia pot fi convocaţi, în calitate de invitaţi, în funcţie de tematica supusă dezbaterii, reprezentanţi ai altor autorităţi sau instituţii publice cu atribuţii şi competenţe în domeniu, care pot oferi date şi informaţii relevante pentru buna desfăşurare a lucrărilor, precum şi reprezentanţi ai mediului academic, de afaceri şi ai societăţii civile.
    (6) Secretariatul tehnic al Comitetului este asigurat de Secretariatul General al Guvernului, prin cabinetul secretarului de stat care deţine calitatea de preşedinte al Comitetului.

    ART. 5
    (1) Comitetul se reuneşte în şedinţe ordinare lunare sau, ori de câte ori este necesar, în şedinţe extraordinare, la convocarea preşedintelui, prin grija Secretariatului tehnic.
    (2) Şedinţele Comitetului sunt conduse de preşedinte, iar, în lipsa acestuia, de către unul dintre vicepreşedinţi, desemnat în acest sens.
    (3) Agenda fiecărei şedinţe a Comitetului se întocmeşte de către Secretariatul tehnic, se transmite pentru observaţii şi propuneri către membrii Comitetului şi se aprobă de către preşedinte.
    (4) Procesele-verbale ale şedinţelor Comitetului cuprind, în principal, ordinea temelor discutate şi deciziile luate şi sunt semnate de către membrii Comitetului şi înregistrate de Secretariatul tehnic.
    (5) Comitetul, prin Secretariatul tehnic, elaborează trimestrial şi la solicitarea prim-ministrului rapoarte cu privire la îndeplinirea obiectivelor prevăzute la art. 2.
    (6) În cadrul primei reuniuni, Comitetul aprobă regulamentul propriu de organizare şi funcţionare, pe baza căruia îşi desfăşoară activitatea.



                    PRIM-MINISTRU
                    VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ
                    Contrasemnează:
                    Secretarul general al Guvernului,
                    Toni Greblă

    Bucureşti, 19 noiembrie 2018.
    Nr. 293.
    ANEXA 1

    COMPONENŢA
    Comitetului pentru elaborarea Planului naţional pentru autism pentru perioada 2020-2022
    1. Secretariatul General al Guvernului
    2. Aparatul de lucru al prim-ministrului
    3. Ministerul Sănătăţii
    4. Ministerul Educaţiei Naţionale
    5. Ministerul Muncii şi Justiţiei Sociale
    6. Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice
    7. Ministerul Finanţelor Publice
    8. Centrul Naţional de Sănătate Mintală
    9. Autoritatea Naţională pentru Persoanele cu Dizabilităţi
    10. Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Copilului şi Adopţie

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016