Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   CRITERII din 31 mai 2011  ce stau la baza indeplinirii atributiilor comisiei constituite in baza prevederilor art. 44 alin. (4) din Contractul-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1.389/2010, pentru asistenta medicala ambulatorie de specialitate pentru specialitatile clinice - Anexa 2    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

CRITERII din 31 mai 2011 ce stau la baza indeplinirii atributiilor comisiei constituite in baza prevederilor art. 44 alin. (4) din Contractul-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1.389/2010, pentru asistenta medicala ambulatorie de specialitate pentru specialitatile clinice - Anexa 2

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 384 din 1 iunie 2011

    ART. 1
    Prezentele criterii stau la baza îndeplinirii atribuţiilor comisiei constituite în baza prevederilor art. 44 alin. (4) din Contractul-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotãrârea Guvernului nr. 1.389/2010, cu modificãrile ulterioare.
    ART. 2
    La stabilirea numãrului de norme necesare pentru fiecare specialitate clinicã, pe judeţ, se au în vedere urmãtoarele criterii:
    a) prin normã se înţelege un program de lucru de 7 ore/zi şi, respectiv, de 35 de ore/sãptãmânã;
    b) suma alocatã fiecãrei case de asigurãri de sãnãtate pentru asistenţa medicalã ambulatorie de specialitate pentru specialitãţile clinice, în anul curent;
    c) totalul populaţiei la nivelul judeţului/municipiului Bucureşti, distribuţia acesteia în mediul urban şi rural, precum şi pe unitãţi administrativ-teritoriale/zone, structura pe grupe de vârstã, utilizând ultimele date puse la dispoziţie de Institutul Naţional de Statisticã;
    d) numãrul de asiguraţi la nivelul judeţului/municipiului Bucureşti;
    e) numãrul de bolnavi cronici aflaţi în evidenţã, în supraveghere medicalã activã, beneficiari de programe naţionale de sãnãtate, distribuţia acestora pe unitãţi administrativ-teritoriale/zone, precum şi evoluţia acestui numãr în ultimii 2 ani;
    f) ponderea serviciilor medicale pe fiecare specialitate clinicã în parte în totalul serviciilor medicale ambulatorii de specialitate raportate şi decontate de casa de asigurãri de sãnãtate, evoluţia numãrului de servicii şi a ponderilor respective în ultimii 2 ani;
    g) existenţa listelor de programare şi analiza timpului de aşteptare pe aceste liste;
    h) la analiza datelor aferente ultimilor 2 ani se vor avea în vedere şi fondurile alocate cu destinaţia de servicii medicale ambulatorii de specialitate în anii respectivi;
    i) numãrul mediu de consultaţii ce se poate acorda corespunzãtor unei norme, pe fiecare specialitate clinicã în parte;
    j) prevederile actelor normative în vigoare ce reglementeazã modalitatea de contractare şi decontare a serviciilor medicale acordate de medicii din specialitãţile clinice din ambulatoriu în sistemul de asigurãri sociale de sãnãtate.
    ART. 3
    La stabilirea numãrului necesar de medici de specialitate pentru fiecare specialitate clinicã, pe judeţ, atât pentru mediul urban, cât şi pentru mediul rural, pentru care se încheie contract de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicalã ambulatorie de specialitate pentru specialitãţile clinice cu casa de asigurãri de sãnãtate, se au în vedere urmãtoarele criterii:
    a) totalul populaţiei la nivelul judeţului/municipiului Bucureşti, distribuţia acesteia în mediul urban şi rural, precum şi pe unitãţi administrativ-teritoriale/zone, structura pe grupe de vârstã, utilizând ultimele date puse la dispoziţie de Institutul Naţional de Statisticã; numãrul de asiguraţi la nivelul judeţului/municipiului Bucureşti;
    b) numãrul de asiguraţi la nivelul judeţului/municipiului Bucureşti;
    c) numãrul de norme necesar pentru fiecare specialitate clinicã în parte, stabilit la nivelul judeţului/municipiului Bucureşti;
    d) prevederile actelor normative în vigoare ce reglementeazã contractarea şi decontarea serviciilor medicale acordate de medicii din specialitãţile clinice din ambulatoriu în sistemul de asigurãri sociale de sãnãtate, inclusiv cele referitoare la numãrul de contracte ce pot fi încheiate de medicii din specialitãţile clinice cu casele de asigurãri de sãnãtate;
    e) suma alocatã fiecãrei case de asigurãri de sãnãtate pentru asistenţa medicalã ambulatorie de specialitate pentru specialitãţile clinice, în anul curent;
    f) asigurarea, pe cât posibil, a unei distribuţii echilibrate a medicilor de specialitate în teritoriu, în raport cu dispersia populaţiei.
    ART. 4
    (1) Comisia poate avea în vedere şi alte criterii raportate la condiţiile specifice, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.
    (2) Comisiile constituite la nivelul Casei Asigurãrilor de Sãnãtate a Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului şi Casei Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti adapteazã criteriile prevãzute la art. 2 şi 3 în funcţie de specificul activitãţii din reţeaua sanitarã a Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi al activitãţii din reţeaua sanitarã a ministerelor şi instituţiilor din domeniul apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti.

                                      ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016