Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
CRITERII din 31 mai 2011 ce stau la baza indeplinirii atributiilor comisiei constituite in baza prevederilor art. 23 alin. (3) din Contractul-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1.389/2010, pentru asistenta medicala primara - Anexa 1
Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   CRITERII din 31 mai 2011  ce stau la baza indeplinirii atributiilor comisiei constituite in baza prevederilor art. 23 alin. (3) din Contractul-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1.389/2010, pentru asistenta medicala primara - Anexa 1    Twitter Facebook
Cautare document

CRITERII din 31 mai 2011 ce stau la baza indeplinirii atributiilor comisiei constituite in baza prevederilor art. 23 alin. (3) din Contractul-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1.389/2010, pentru asistenta medicala primara - Anexa 1

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 384 din 1 iunie 2011

    ART. 1
    Prezentele criterii stau la baza îndeplinirii atribuţiilor comisiei constituite în baza prevederilor art. 23 alin. (3) din Contractul-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotãrârea Guvernului nr. 1.389/2010, cu modificãrile ulterioare.
    ART. 2
    La stabilirea necesarului de medici de familie cu liste proprii pentru mediul urban se au în vedere urmãtoarele criterii:
    a) totalul populaţiei la nivelul judeţului/municipiului Bucureşti, distribuţia acesteia în mediul urban, precum şi populaţia pe unitate administrativ-teritorialã/zonã, utilizând ultimele date puse la dispoziţie de Institutul National de Statisticã;
    b) numãrul de persoane înscrise pe listele medicilor de familie la nivelul judeţului/municipiului Bucureşti, distribuţia acestora în mediul urban, precum şi numãrul de persoane înscrise pe listele medicilor de familie pe unitate administrativ-teritorialã/ zonã;
    c) numãrul optim de persoane înscrise pe lista medicului de familie, din punctul de vedere al asigurãrii unor servicii de calitate, este de 1.800;
    d) numãrul minim de persoane înscrise pe listele medicilor de familie, pentru care se încheie contractul de furnizare de servicii medicale, este de 1.000, cu excepţia zonelor neacoperite din punctul de vedere al numãrului necesar de medici de familie.
    ART. 3
    La stabilirea necesarului de medici de familie cu liste proprii pentru mediul rural se au în vedere urmãtoarele criterii:
    a) totalul populaţiei la nivelul judeţului, distribuţia acesteia în mediul rural, precum şi populaţia pe unitate administrativteritorialã/ zonã, utilizând ultimele date puse la dispoziţie de Institutul Naţional de Statisticã;
    b) numãrul de persoane înscrise pe listele medicilor de familie la nivelul judeţului/municipiului Bucureşti, distribuţia acestora în mediul rural, precum şi numãrul de persoane înscrise pe listele medicilor de familie pe unitate administrativ-teritorialã/ zonã;
    c) numãrul optim de persoane înscrise pe lista medicului de familie, din punctul de vedere al asigurãrii unor servicii de calitate, este de 1.800;
    d) numãrul minim de persoane înscrise pe listele medicilor de familie, pentru care se încheie contractul de furnizare de servicii medicale, stabilit în funcţie criteriile prevãzute la art. 4.
    ART. 4
    La stabilirea numãrului minim de persoane beneficiare ale pachetelor de servicii medicale de pe listele medicilor de familie din mediul rural, pe unitãţi administrativ-teritoriale/ zonã, pentru care se încheie contract de furnizare de servicii medicale din asistenţa medicalã primarã cu casele de asigurãri de sãnãtate, se au în vedere urmãtoarele criterii:
    a) totalul populaţiei la nivelul judeţului, distribuţia acesteia în mediul rural, precum şi populaţia pe unitate administrativ-teritorialã, utilizând ultimele date puse la dispoziţie de Institutul Naţional de Statisticã;
    b) numãrul persoanelor înscrise pe listele medicilor de familie la nivelul judeţului/municipiului Bucureşti, distribuţia acestora în mediul rural pe unitãţi administrativ-teritoriale/zonã;
    c) unitãţile administrativ-teritoriale în care populaţia este sub 1.000 de locuitori, din care:
    - unitãţi administrativ-teritoriale izolate sau greu accesibile;
    d) numãrul minim de persoane înscrise pe lista unui medic de familie în anul anterior în unitatea administrativ-teritorialã respectivã, coroborat cu numãrul necesar de medici de familie stabilit pentru unitatea administrativ-teritorialã respectivã.
    ART. 5
    (1) Comisia poate avea în vedere şi alte criterii raportate la condiţiile specifice, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.
    (2) Comisiile constituite la nivelul Casei Asigurãrilor de Sãnãtate a Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului şi Casei Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti adapteazã criteriile prevãzute la art. 2, 3 şi 4 în funcţie de specificul activitãţii din reţeaua sanitarã a Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi al activitãţii din reţeaua sanitarã a ministerelor şi instituţiilor din domeniul apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti.

                                      ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016