Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   CRITERII DE AUTORIZARE din 6 mai 2014  a operatorilor economici pentru a putea desfăşura remorcajul de manevră al navelor maritime    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 CRITERII DE AUTORIZARE din 6 mai 2014 a operatorilor economici pentru a putea desfăşura remorcajul de manevră al navelor maritime

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 353 din 14 mai 2014

    ART. 1
    Criteriile pe care trebuie să le îndeplinească operatorii economici pentru a putea desfăşura remorcajul de manevră al navelor maritime sunt următoarele:
    a) să fie persoane juridice legal constituite, cu drept de funcţionare pe teritoriul României pentru activitatea pentru care solicită autorizarea;
    b) să deţină certificat de înregistrare la registrul comerţului, care să conţină şi codul unic de înregistrare;
    c) să facă dovada că deţin spaţiul adecvat pentru desfăşurarea activităţii, spaţiu dotat cu staţie radio fixă, pentru fiecare zonă de remorcaj de manevră al navelor maritime;
    d) activitatea pentru care solicită autorizarea să fie inclusă în obiectul de activitate prevăzut în certificatul constatator emis de oficiul registrului comerţului;
    e) să facă dovada că cel puţin un remorcher este în proprietatea lor sau este deţinut în chirie în baza unui contract de închiriere pe o perioadă de cel puţin un an de la data solicitării autorizaţiei, iar contractul de închiriere este înregistrat în registrele Autorităţii Navale Române;
    f) să prezinte certificatele de clasificare, împreună cu anexele acestora, emise de o societate de clasificare recunoscută sau de autoritatea competentă sau certificatul de siguranţă a construcţiei şi echipamentului navei emis de Autoritatea Navală Română;
    g) să prezinte un certificat de tracţiune la punct fix emis de Autoritatea Navală Română sau un certificat echivalent emis de o societate de clasificare recunoscută, care să ateste valoarea tracţiunii la cârlig, cu o vechime nu mai mare de 60 zile de la data solicitării autorizaţiei sau a reconfirmării anuale;
    h) să prezinte certificatul pentru prevenirea poluării cu ape uzate emis de Autoritatea Navală Română sau de o societate de clasificare recunoscută, pentru navele cu un tonaj brut mai mare de 200;
    i) operatorii economici care efectuează remorcajul de manevră al navelor maritime specializate în transportul produselor petroliere în danele destinate operării acestor produse vor prezenta dovada echipării şi funcţionării a minimum un remorcher cu sistem de stingere a incendiilor FiFi.
    ART. 2
    Autorizaţia pentru desfăşurarea remorcajului de manevră al navelor maritime se va elibera în funcţie de numărul de remorchere şi tracţiunea la cârlig a acestora după cum urmează:
    a) pentru a efectua remorcajul de manevră al navelor maritime la nave cu o lungime maximă de până la 120 m inclusiv şi/sau tonaj net până la 1.000, este necesar să deţină minimum un remorcher cu valoarea tracţiunii la cârlig de minimum 5 tone forţă;
    b) pentru a efectua remorcajul de manevră al navelor maritime la nave cu o lungime maximă de peste 120 m, dar nu mai mult de 150 m, este necesar să deţină minimum două remorchere, unul cu valoarea tracţiunii la cârlig de minimum 5 tone forţă şi cel de-al doilea cu valoarea tracţiunii la cârlig de minimum 10 tone forţă;
    c) pentru a efectua remorcajul de manevră al navelor maritime la nave cu o lungime maximă de peste 150 m, dar nu mai mult de 200 m, este necesar să deţină minimum două remorchere, unul cu valoarea tracţiunii la cârlig de minimum 10 tone forţă şi cel de-al doilea cu valoarea tracţiunii la cârlig de minimum 20 tone forţă;
    d) pentru a efectua remorcajul de manevră al navelor maritime la nave cu o lungime maximă de peste 200 m, dar nu mai mult de 250 m, este necesar să deţină minimum 3 remorchere, două cu valoarea tracţiunii la cârlig de minimum 20 tone forţă şi unul cu valoarea tracţiunii la cârlig de minimum 40 tone forţă;
    e) pentru a efectua remorcajul de manevră al navelor maritime la nave cu o lungime maximă de peste 250 m, este necesar să deţină minimum 4 remorchere, două cu valoarea tracţiunii la cârlig de minimum 20 tone forţă şi celelalte două cu valoarea tracţiunii la cârlig de minimum 40 tone forţă.
    ART. 3
    În funcţie de gradul de îndeplinire a criteriilor de mai sus, în autorizaţie se va aplica ştampila Autorităţii Navale Române în caseta corespunzătoare.

                       _________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016