Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   CONTRACT din 2 februarie 2012  de servicii publice pentru perioada 2012-2015 al Societatii Comerciale Transferoviar Calatori SRL*) - Anexa nr. V    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

CONTRACT din 2 februarie 2012 de servicii publice pentru perioada 2012-2015 al Societatii Comerciale Transferoviar Calatori SRL*) - Anexa nr. V

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 94 bis din 6 februarie 2012
-----------
    *) Aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 74/02.02.2012 publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, Nr. 94 din 06.02.2012



    CAP. I
    Dispoziţii generale

    ART. 1
    Părţile contractante
    Prezentul Contract de servicii publice pentru perioada 2012-2015 se încheie între Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, în numele statului şi Societatea Comerciala Transferoviar Calatori SRL, denumită în continuare Transferoviar Calatori, în calitate de operator de transport feroviar, în concordanţă cu prevederile art. 38 şi art. 39 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 12/1998, privind transportul pe căile ferate române şi reorganizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române, republicată, cu modificarile si completarile ulterioare.
    ART. 2
    Obiectul şi durata contractului de servicii publice
    (1) Prezentul contract de servicii publice stabileşte obligaţiile reciproce ale Transferoviar Calatori şi ale Ministerului Transporturilor si Infrastructurii în vederea realizării serviciului public social de transport feroviar de călători de către Transferoviar Calatori.
    (2) Prezentul Contract de servicii publice se încheie pentru perioada 2012-2015.

    CAP. II
    Obligaţii specifice ale părţilor pe perioada 2012-2015

    ART. 3
    Obligaţii specifice ale Transferoviar Calatori pe perioada 2012-2015
    (1) Pe durata de valabilitate a prezentului contract de servicii publice, Transferoviar Calatori se obligă să pregătească şi să pună în circulaţie numărul şi categoriile de trenuri necesare pentru asigurarea caracterului de serviciu public social pentru transportul feroviar public de călători.
    (2) Numărul minim şi categoriile de trenuri care vor circula pe secţiile de circulaţie, care reprezintă pachetul minim social, se pot modifica prin ordin al ministrului transporturilor şi infrastructurii pentru adaptarea la condiţiile concrete de piaţă sau la eventualele modificări intervenite la starea tehnică a infrastructurii şi cu reglarea corespunzătoare a compensaţiei acordate.
    (3) Pe durata de valabilitate a prezentului contract de servicii publice, Transferoviar Calatori se obligă să pună la dispoziţia publicului călător capacităţile de transport, în funcţie de evoluţia şi de cerinţele pieţei.
    (4) Oferta de servicii se structurează pe următoarele categorii de trenuri:
    a) regio
    b) interregio
    (5) Transferoviar Calatori va asigura publicului călător următoarele tipuri de servicii:
    a) transportul de călători în trafic intern cu trenuri prevăzute în planul de mers al trenurilor;
    b) capacităţi de transport diferenţiate pe criterii de confort şi de servicii: vagoane clasa I şi clasa a II-a, compartimentate şi necompartimentate, automotoare clasa I-a şi clasa a II-a, rame reversibile diesel si electrice RIO si RIB clasa I şi clasa a II-a;
    c) posibilitatea închirierii de vagoane de călători de diverse tipuri şi categorii;
    d) informarea călătorilor, în principalele staţii şi trenuri, prin birourile proprii, massmedia, Web-site şi prin personalul de tren, referitor la condiţiile de călătorie, tarife, oferte comerciale, alte informaţii utile;
    e) informarea calatorilor in toate cazurile de intarziere, atat in statii cat si in trenuri, de indata ce astfel de informatii sunt disponibile;
    f) Transferoviar Calatori va asigura pe toata durata contractului de servicii publice legaturi feroviare catre statiile terminale pentru trenurile intercity si interregio, astfel incat sa se realizeze transportul calatorilor catre aceste statii intr-un timp cat mai scurt.
    (6) Facilităţile la transportul cu trenurile Transferoviar Calatori, pentru serviciile prestate anumitor categorii de persoane, se acorda în conformitate cu prevederile legale în vigoare
    (7) Transferoviar Calatori va asigura pe toată durata contractului de servicii publice condiţiile minime obligatorii privind viteza comercială, confortul şi serviciile la bord, în funcţie de categoria trenului, în condiţii normale de circulaţie. În situaţiile în care, restricţiile de viteză impuse de CNCF CFR S.A., sau posibilităţile de încadrare în grafic vor conduce la scăderea vitezelor comerciale pe anumite sectoare din parcursul trenurilor, categoria trenurilor va fi stabilită în funcţie de calitatea confortului şi a serviciilor oferite la bord.
    (8) Strategia de dezvoltare şi modernizare a Transferoviar Calatori va fi în concordanţă cu legislaţia europeană în domeniul transportului feroviar de călători şi va asigura condiţiile necesare pentru îndeplinirea obligaţiilor de stat membru al Uniunii Europene;
    (9) Transferoviar Calatori se obligă ca prin politica de marketing pe care o va promova să asigure satisfacerea cerinţei pieţii de transport feroviar public de călători.
    (10) Transferoviar Calatori se obligă să promoveze o politică tarifară corelată cu legislaţia în vigoare privind regimul tarifelor pentru serviciile publice cu caracter social, precum şi cu evoluţia pieţei de transport.
    (11) Transferoviar Calatori se obligă să acţioneze permanent pentru utilizarea eficientă a resurselor materiale şi umane, asigurând astfel reducerea costurilor reale de transport.
    (12) Pentru utilizarea infrastructurii feroviare publice, Transferoviar Calatori va plăti, pe bază de contract, Companiei Naţionale de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. şi/sau gestionarului de infrastructură feroviară neinteroperabilă tarifele de utilizare ale infrastructurii, care se stabilesc conform prevederilor legale.
    (13) Prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentului contract nu poate fi întreruptă şi nici suspendată de din niciun motiv, excepţie făcând cazurile de forţă majoră prevăzute de lege. În oricare din situaţii, activitatea trebuie reluată în cel mai scurt timp cu putinţă.
    ART. 4
    Obligaţiile specifice ale Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii
    (1) Ministerul Transporturilor si Infrastructurii va aloca lunar sumele compensatorii cuvenite Transferoviar Calatori ca diferenţă între tarifele stabilite cu avizul autorităţilor publice competente şi costurile reale de transport, la care se adaugă o cotă de profit cuprinsă între 3% şi 5% din costul respectiv, prevăzute prin bugetul de venituri şi cheltuieli, urmând ca până la data de 31 ianuarie a anului următor societatea să prezinte Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii dovada efectuării pachetului minim social ce îi revenea, confirmată de Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A.
    (2) Dupa aprobarea Legii bugetului de stat şi a trimestrializării bugetului, Ministerul Transporturilor si Infrastructurii va aduce la cunoştinţa Transferoviar Calatori repartizarea pe trimestre a subvenţiei prin document aprobat de ordonatorul principal de credite.
    (3) Pentru facilităţile de călătorie acordate, potrivit legii, pe bază contractuală anumitor categorii de persoane, Transferoviar Calatori va primi compensaţii conform documentelor justificative prezentate de aceasta.
    ART. 5
    Parametrii de performanţă ai Transferoviar Calatori pe perioada 2012-2015
    Indicatorii de cantitate şi calitate ai activităţii de transport feroviar de călători privind funcţionarea Transferoviar Calatori pentru anul 2012 sunt prezentaţi în anexa nr. 1.
    ART. 6
    Lista trenurilor de călători incluse în pachetul minim social
    (1) Numărul trenurilor de călători pe fiecare categorie, care vor fi operate pe reţeaua feroviară de către Transferoviar Calatori, este inclus în pachetul minim social aprobat prin contractul de activitate al Companiei Naţionale de Căi Ferate "C.F.R." - S.A.conform legii şi este prevăzut în anexa nr. 2.
    (2) În scopul adaptării la cerinţele concrete de piaţă ale serviciului public social de transport feroviar de călători, Transferoviar Calatori poate face modificări în lista prevăzută la anexa nr. 2, cu respectarea instrucţiunilor feroviare referitoare la introducerea sau scoaterea unui tren în/din circulaţie şi fără a depăşi volumul total de tren-km din listă.
    ART. 7
    Lista programelor prioritare
    Principalele programe prioritare de dezvoltare, modernizare şi investiţii ale Transferoviar Calatori pentru perioada de valabilitate a prezentului contract de servicii publice sunt prevăzute în anexa 3.
    ART. 8
    Principalele elemente de cheltuieli necesare pentru asigurarea pachetului minim social
    Principalele elemente de cheltuieli utilizate pentru determinarea costurilor transportului public feroviar de călători sunt: cheltuieli cu utilizarea infrastructurii feroviare, cheltuieli cu combustibil şi lubrifianţi, cheltuieli cu personalul, cheltuieli cu amortizarea, alte cheltuieli de exploatare, asigurarea călătorilor. Acestea se dimensionează de Transferoviar Calatori, corelat cu programul de transport şi se aprobă prin bugetul de venituri şi cheltuieli al societăţii, potrivit prevederilor legale.
    ART. 9
    Costul prestaţiilor
    (1) Costurile de transport estimate pentru realizarea serviciilor publice în 2012 sunt cele prevăzute în anexa nr. 4.
    ART. 10
    Stabilirea nivelului de venituri proprii prognozat pentru pachetul minim social şi politica tarifară
    (1) Transferoviar Calatori poate după caz, să stabilească în condiţiile legii şi să adapteze la condiţiile pieţei tarifele pentru transportul feroviar public de călători şi alte prestaţii şi servicii din domeniul său de activitate, în scop comercial, în vederea menţinerii, sporirii sau creării unui anumit trafic în transportul de călători.
    (2) Veniturile estimate pentru perioada 2012 au fost stabilite plecând de la nivelul indicatorului "călători-km" prognozat pentru această perioadă la art. 5 din prezentul contract de servicii publice. Veniturile proprii estimate sunt prevăzute în anexa nr. 5.
    ART. 11
    Nivelul compensaţiei de la bugetul de stat ca plată a serviciilor publice pentru acoperirea diferenţei dintre nivelul costurilor şi cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate
    (1) Diferenţele dintre tarifele stabilite pentru transportul feroviar public de călători şi costurile şi costurile reale de transport, la care se adaugă o cotă de profit cuprinsă între 3% şi 5%, ce constituie compensaţia serviciilor publice sociale pentru transportul feroviar public de călători se acordă pe baza indicatorului tren-km în funcţie de realizarea volumului de tren-km faţă de cel contractat prin prezentul contract.
    (2) Nivelul maxim al compensaţiei poate ajunge până la 85% din veniturile totale din transportul de călători (compensaţie plus venituri proprii)
    (3) Nivelul compensaţiei de la bugetul de stat ca plata a serviciilor publice pentru acoperirea diferenţei dintre nivelul costurilor si cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate este prevăzut în anexa nr. 6.
    (4) În cazuri bine justificate Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii va revizui compensaţia către Transferoviar Călători în vederea asigurării pachetului minim social stabilit prin prezentul contract.
    ART. 12
    Obiective cu efect cuantificat în nivelul veniturilor şi cheltuielilor
    În vederea realizării programului de transport public feroviar în condiţiile definite prin prezentul contract şi a asigurării echilibrului economico-financiar al societăţii, Transferoviar Calatori va analiza permanent, va adopta şi va aproba, în condiţii concrete raportate la evoluţia preţurilor şi tarifelor - obiective cu efect cuantificat în nivelul veniturilor şi cheltuielilor.
    ART. 13
    Programul de modernizare, achiziţii de material rulant
    Programul de modernizare, achiziţii de material rulant se asigură din fonduri proprii şi din finanţări externe, corelat cu starea tehnică a parcului, normele tehnice date de constructori, reglementările specifice emise de Autoritatea Feroviară Română.
    ART. 14
    Regulile privind amendamentele şi modificările la contract
    Modificările la prezentul contract de servicii publice se fac cu acordul ambelor părţi, în condiţiile legii, în scopul asigurării permanente a îmbunătăţirii standardului de calitate a serviciilor publice cel puţin până la nivelul impus de legislaţia comunitară.
    ART. 15
    Răspunderea contractuală
    (1) Părţile se obligă să execute prezentul contract întocmai şi cu bună-credinţă.
    (2) În cazul apariţiei unor situaţii neprevăzute în derularea contractului, părţile se vor întâlni pentru analiză şi soluţionare pe cale amiabilă.
    (3) În cazul conflictelor de muncă, greva este permisă cu condiţia ca organizatorii şi conducătorii grevei să asigure serviciile esenţiale, dar nu mai puţin de o treime din activitatea normală, cu satisfacerea necesităţilor minime de viaţă ale comunităţilor locale.
    (4) Părţile se obligă să repare prejudiciului cauzat ca urmare a neexecutării/executării necorespunzătoare sau cu întârzierie a obligatiilor contractului, care au fost făcute exclusiv din vina acestora.
    ART. 16
    Forţa majoră
    (1) Forţa majoră, conform prezentului contract, reprezintă orice eveniment sau cauză, imprevizibile şi de neînlăturat, produse fără vina părţilor contractante, ce nu au putut fi anticipate la încheierea contractului şi care exonerează oricare dintre părţi de îndeplinirea totală sau parţială a obligaţiilor ce decurg din acest contract.
    (2) Partea care invocă forţa majoră va notifica imediat în scris celeilalte părţi producerea sau terminarea evenimentului de forţă majoră. Autoritatea competentă va confirma orice eveniment de forţă majoră, menţionând circumstanţele producerii acestuia.
    ART. 17
    Încetarea contractului
    Prezentul contract de servicii publice încetează:
    a) la expirarea perioadei pentru care a fost încheiat;
    b) prin acordul de voinţă al părţilor semnatare, potrivit legislaţiei în vigoare.
    ART. 18
    Litigii
    (1) Litigiile izvorâte din încheierea, executarea, modificarea, încetarea şi interpretarea clauzelor prezentului contract se rezolvă pe cale amiabilă.
    (2) În cazul în care divergenţele nu se soluţionează pe cale amiabilă, litigiile vor fi rezolvate de instanţele judecătoreşti competente.
    ART. 19
    Dispoziţii finale
    Anexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentul contract de servicii publice.


    MINISTRUL TRANSPORTURILOR SC Transferoviar Calatori SRL
       ŞI INFRASTRUCTURII
            MINISTRU DIRECTOR GENERAL
          ANCA BOAGIU DUMITRU BARBACUTI


    ANEXA 1

           Principalii indicatori cantitativi şi calitativi
           ai activităţii de transport feroviar de călători

┌────────────────────────────────────┬─────────────────────┐
│ Indicatorul │ Anul 2012 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ Tren km │ 2.662.509 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ Călători km (mii) │ 70.000 │
└────────────────────────────────────┴─────────────────────┘



    ANEXA 2

         Lista completă a trenurilor de călători ce reprezintă
         pachetul minim social pe anul 2012, care face obiectul
                   contractelor de servicii publice

    Trenuri cu circulaţie regulată


┌────┬───────────────────────┬──────────┬───────────┬──────────┬────────┬───────┬──────────┬────────────┐
│Nr. │ │ Distanţa │ │ Regim de │Nr. zile│ Nr. │Tren km/zi│ Tren km/an │
│crt.│ Ruta de circulaţie │ (km.) │ Rang tren │circulaţie│circ./an│tren/zi│(col. 2 x │ (col. 5 x │
│ │ │ │ │ │ │ │ col. 6) │ col. 7) │
├────┼───────────────────────┼──────────┼───────────┼──────────┼────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4* │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├────┼───────────────────────┼──────────┼───────────┼──────────┼────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ 1 │Buzau - Galati │ 131,50 │Regio │ │ 218 │ 2│ 263,00│ 57.334,00│
│ │ │ ├───────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ Total │ 2│ 263,00│ 57.334,00│
├────┼───────────────────────┼──────────┼───────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ 2 │Bucuresti Nord - Buzau │ 128,10 │Regio │ │ 261 │ 2│ 256,20│ 66.868,20│
│ │ │ ├───────────┼──────────┼────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │Regio │ │ 218 │ 2│ 256,20│ 55.851,60│
│ │ │ ├───────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ Total │ 4│ 512,40│ 122.719,80│
├────┼───────────────────────┼──────────┼───────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ 3 │Bistriţa Nord - Cluj │ 119,00 │Regio │ Z │ 366 │ 6│ 714,00│ 261.324,00│
│ │ Napoca │ ├───────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ Total │ 6│ 714,00│ 261.324,00│
├────┼───────────────────────┼──────────┼───────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ 4 │Oradea - Cluj Napoca │ 152,10 │Regio │ Z │ 366 │ 8│ 1.216,80│ 445.348,80│
│ │ Napoca │ ├───────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ Total │ 8│ 1.216,80│ 445.348,80│
├────┼───────────────────────┼──────────┼───────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ 5 │Caransebes - Cluj │ 329,80 │Regio │ Z │ 366 │ 2│ 659,60│ 241.413,60│
│ │ Napoca │ ├───────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ Total │ 2│ 659,60│ 241.413,60│
├────┼───────────────────────┼──────────┼───────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ 6 │Târgu Mureş - Cluj │ 127,90 │Regio │ │ 261 │ 2│ 255,80│ 66.763,80│
│ │ Napoca │ ├───────────┼──────────┼────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │Regio │ │ 291 │ 2│ 255,80│ 74.437,80│
│ │ │ ├───────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ Total │ 2│ 511,60│ 141.201,60│
├────┴───────────────────────┴──────────┴───────────────────────────────┴───────┼──────────┼────────────┤
│ TOTAL tren- km Sectii interoperabile │ 3.877,40│1.269.341,80│
└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┴────────────┘


    Secţii neinteroperabile (închiriate)


┌────┬───────────────────────┬──────────┬───────────┬──────────┬────────┬───────┬──────────┬────────────┐
│Nr. │ │ Distanţa │ │ Regim de │Nr. zile│ Nr. │Tren km/zi│ Tren km/an │
│crt.│ Ruta de circulaţie │ (km.) │ Rang tren │circulaţie│circ./an│tren/zi│(col. 2 x │ (col. 5 x │
│ │ │ │ │ │ │ │ col. 6) │ col. 7) │
├────┼───────────────────────┼──────────┼───────────┼──────────┼────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4* │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├────┼───────────────────────┼──────────┼───────────┼──────────┼────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ 7 │Oradea - Baile Felix │ 10,80 │Regio │ Z │ 366 │ 2│ 21,60│ 7.905,60│
│ │ │ ├───────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ Total │ 2│ 21,60│ 7.905,60│
├────┼───────────────────────┼──────────┼───────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ 8 │Oradea - Cordău │ 14,20 │Regio │ Z │ 366 │ 10│ 142,00│ 51.972,00│
│ │ │ ├───────────┼──────────┼────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │Regio │ │ 261 │ 6│ 85,20│ 22.237,20│
│ │ │ ├───────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ Total │ 10│ 227,20│ 74.209,20│
├────┼───────────────────────┼──────────┼───────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ 9 │Bouţari - Caransebeş │ 37,40 │Regio │ Z │ 366 │ 10│ 374,00│ 136.884,00│
│ │ │ ├───────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ Total │ 10│ 374,00│ 136.884,00│
├────┼───────────────────────┼──────────┼───────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ 10 │Oţelu Rosu - Bouţari │ 19,80 │Regio │ Z │ 366 │ 2│ 39,60│ 14.493,60│
│ │ │ ├───────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ Total │ 2│ 39,60│ 14.493,60│
├────┼───────────────────────┼──────────┼───────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ 11 │Nehoiaşu - Buzău │ 73,30 │Regio │ Z │ 366 │ 11│ 806,30│ 295.105,80│
│ │ │ ├───────────┼──────────┼────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │Regio │ │ 313 │ 2│ 146,60│ 45.885,80│
│ │ │ ├───────────┼──────────┼────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │Regio │ │ 261 │ 6│ 439,80│ 114.787,80│
│ │ │ ├───────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ Total │ 19│ 1.392,70│ 455.779,40│
├────┼───────────────────────┼──────────┼───────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ 12 │Bârlad - Galaţi │ 109,00 │Regio │ Z │ 366 │ 12│ 1.308,00│ 478.728,00│
│ │ │ ├───────────┼──────────┼────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │Regio │ │ 306 │ 1│ 109,00│ 33.354,00│
│ │ │ ├───────────┼──────────┼────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │Regio │ │ 218 │ 1│ 109,00│ 23.762,00│
│ │ │ ├───────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ Total │ 14│ 1.526,00│ 535.844,00│
├────┼───────────────────────┼──────────┼───────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ 13 │Galaţi - Bereşti │ 77,90 │Regio │ Z │ 366 │ 1│ 77,90│ 28.511,40│
│ │ │ ├───────────┼──────────┼────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │Regio │ │ 306 │ 2│ 155,80│ 47.674,80│
│ │ │ ├───────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ Total │ 3│ 233,70│ 76.186,20│
├────┼───────────────────────┼──────────┼───────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ 14 │Târgu Bujor - Bârlad │ 56,00 │Regio │ Z │ 366 │ 3│ 168,00│ 61.488,00│
│ │ │ ├───────────┼──────────┼────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │Regio │ │ 60 │ 1│ 56,00│ 3.360,00│
│ │ │ ├───────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ Total │ 4│ 224,00│ 64.848,00│
├────┼───────────────────────┼──────────┼───────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ 15 │Târgu Bujor - Galaţi │ 53,00 │Regio │ Z │ 366 │ 1│ 53,00│ 19.398,00│
│ │ │ ├───────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ Total │ 1│ 53,00│ 19.398,00│
├────┼───────────────────────┼──────────┼───────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ 16 │Beresti - Târgu Bujor │ 24,90 │Regio │ │ 306 │ 1│ 24,90│ 7.619,40│
│ │ │ ├───────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ Total │ 1│ 24,90│ 7.619,40│
├────┴───────────────────────┴──────────┴───────────────────────────────┴───────┼──────────┼────────────┤
│ TOTAL tren- km Sectii neinteroperabile (inchiriate) │ 4.120,20│1.393.167,40│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼────────────┤
│ TOTAL GENERAL SERVICIU PUBLIC SOCIAL │ 7.997,60│2.662.509,20│
└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┴────────────┘


    LEGENDA
    * = Regim de circulaţie
    Z Circulă zilnic;


    ANEXA 3

                    Lista programelor prioritare

┌────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Nr. │ Denumirea programului prioritar │
│crt.│ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 1 │ Program de dotare cu rame electrice │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2 │ Program de dotare cu automotoare │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 3 │ Program de implementare a sistemului electronic de vanzare │
│ │ si rezervare a legitimatiilor de calatorie in trafic intern │
│ │ si de informare a calatorilor prin panouri electronice montate │
│ │ pe trenuri, urmarind achizitii soft si echipamente, dezvoltarea │
│ │ si mentenanta acestora, precum si perfectionarea profesionala │
│ │ a personalului comercial │
└────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────┘



    ANEXA 4

                    Costurile prestaţiei

                  ┌────────────────────────┐
                  │ costurile de transport │
                  │ 2012 │
┌─────────────────┼────────────────────────┤
│ Suma (mii lei) │ 69.500 │
└─────────────────┴────────────────────────┘



    ANEXA 5

      Stabilirea nivelului de venituri proprii prognozat
      pentru pachetul minim social şi politica tarifară

┌──────────────────────────────────────┬─────────────────┐
│ │ Anul 2012 │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│ Venituri (mii lei) │ 7.800 │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────┘



    ANEXA 6

            Nivelul compensaţiei de la bugetul de stat ca plată
            a serviciilor publice pentru acoperirea diferenţei
              dintre nivelul costurilor şi cel al veniturilor
                       realizate din tarifele aprobate

┌───────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────┐
│ │Valoarea necesară pe anul│
│ │ 2012 [mii lei] │
├───────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ Compensaţie anuală necesară, din care: │ 62.500 │
├───────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ Acordat prin Legea nr. 293/2011 a bugetului │ │
│ de stat pe anul 2012 │ 43.370 │
└───────────────────────────────────────────────┴─────────────────────────┘


                                 --------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016