Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   CONTRACT-CADRU din 15 iunie 2004  de delegare a gestiunii serviciilor publice de administrare a domeniului public si privat de interes local    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

CONTRACT-CADRU din 15 iunie 2004 de delegare a gestiunii serviciilor publice de administrare a domeniului public si privat de interes local

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 660 din 22 iulie 2004

CAP. I
Pãrţile contractante


Între ................................., cu sediul în ....................,
(autoritatea contractantã)
telefon/fax ............, numãr de înregistrare ............................,
cod fiscal/cod unic de înregistrare ................, cont nr. .............
deschis la Trezoreria ..................., reprezentatã prin ...............,
având funcţia ..............., în calitate de beneficiar, şi
................................., cu sediul în ............................,
(operator de servicii publice)
telefon/fax .................., numãr de înregistrare ......................,
cod fiscal/cod unic de înregistrare ................, cont nr. .............,
deschis la ..........., reprezentat prin ................., având funcţia de
.................., în calitate de operator de servicii publice, s-a încheiat
prezentul contract de servicii publice de administrare a domeniului public şi
privat.



CAP. II
Obiectul contractului
Obiectul prezentului contract îl constituie executarea serviciilor de administrare a domeniului public şi privat constând în:
......................................................................................
(se completeazã obiectul serviciului prevãzut în regulamentul-cadru
de organizare şi funcţionare a serviciilor publice de administrare
a domeniului public şi privat)
Serviciul prevãzut în prezentul contract este în conformitate cu caietul de sarcini întocmit potrivit strategiei şi programului autoritãţilor administraţiei publice locale privind serviciile publice şi cerinţele referitoare la siguranţã, igienã, sãnãtate şi protecţia mediului.
Caietul de sarcini în care se precizeazã modul de operare, cantitãţile de lucrãri şi graficul de timp face parte integrantã din prezentul contract.

CAP. III
Durata contractului
Durata prezentului contract este de 5 ani, cu drept de prelungire în condiţiile legii.
În cazul în care beneficiarul nu doreşte prelungirea contractului la expirarea acestuia, va anunţa în scris operatorul cu cel puţin 6 luni înainte de expirarea termenului contractual şi va demara procedura de încredinţare a serviciului de administrare a domeniului public şi privat conform procedurilor legale.

CAP. IV
Decontarea lucrãrilor executate
În cazul gestiunii directe:
Valoarea lucrãrilor corespunde tarifelor negociate de operator cu beneficiarul.
Valoarea de decontare lunarã a lucrãrilor prestate în cadrul contractului de administrare a domeniului public şi privat este de ................................... lei/lunã.
Lucrãrile se deconteazã pe baza proceselor-verbale de cantitãţi de lucrãri întocmite lunar de operatorul de servicii publice şi avizate de beneficiar.
Plata lucrãrilor se face pe baza facturii emise de operator, cantitãţile de lucrãri executate fiind confirmate prin proces-verbal de constatare încheiat între beneficiar şi operatorul de servicii publice.
Termenul de decontare este de 10 zile de la primirea facturii. Întârzierea achitãrii facturii atrage penalitãţi în valoare de ....................................... .
În cazul gestiunii delegate:
Se vor specifica tarifele aplicate, nivelul redevenţei, termenele şi modul de platã a acesteia.

CAP. V
Obligaţiile pãrţilor

A. Obligaţiile beneficiarului
1. Beneficiarul se obligã sã punã la dispoziţie operatorului de servicii publice strategia şi programele de mãsuri şi acţiuni privind administrarea domeniului public şi privat al localitãţii. Modificãrile survenite în strategia privind administrarea domeniului public şi privat al localitãţii, care reclamã cantitãţi de lucrãri suplimentare faţã de lucrãrile contractate, vor face obiectul unor negocieri privind majorarea valorilor prevãzute în prezentul contract.
2. Beneficiarul se angajeazã sã acorde sprijin operatorului de servicii publice pe parcursul derulãrii contractului, la iniţiativa acestuia de a îmbunãtãţi serviciul prestat, pentru toate acţiunile care nu contravin interesului creşterii calitãţii serviciului respectiv.
3. Beneficiarul se obligã sã achite la termenele stabilite contravaloarea facturilor lunare.

B. Obligaţiile operatorului de servicii publice
1. Operatorul de servicii publice se obligã sã execute integral operaţiunile stabilite în caietul de sarcini şi graficele de execuţie a lucrãrilor în timp.
2. Operatorul de servicii publice se obligã sã îşi asigure în cel mai scurt timp dotarea tehnicã şi în utilaje la care s-a angajat prin ofertã şi sã dispunã de personalul aferent prestãrii serviciilor.
3. Operatorul de servicii publice va asigura, contra cost, materialele necesare pentru prestarea serviciului.
4. Operatorul de servicii publice are obligaţia de a încheia contracte cu operatorii serviciilor de salubritate pentru colectarea şi îndepãrtarea deşeurilor rezultate din activitatea de administrare a domeniului public şi privat.
5. În cazul apariţiei unor cauze de forţã majorã care determinã întârzieri în execuţia serviciului sau chiar încetarea temporarã a acestuia, operatorul de servicii publice va anunţa de îndatã beneficiarul şi va contribui la minimalizarea efectelor negative ivite.

CAP. VI
Controlul executãrii serviciului
1. Beneficiarul are dreptul de a urmãri, controla şi supraveghea modul de respectare şi îndeplinire a obligaţiilor contractuale, calitatea şi eficienţa serviciilor prestate în tot timpul prestaţiei, întocmind note de constatare pe care le transmite operatorului de servicii publice. Aceste note vor fi luate în considerare la întocmirea proceselor-verbale lunare de constatare a îndeplinirii sarcinilor contractuale.
2. Decontarea lucrãrilor efectuate se face pe baza proceselor-verbale de constatare, care se încheie lunar între beneficiar şi operatorul de servicii publice. Proceseleverbale vor cuprinde:
- cantitãţile de lucrãri executate;
- respectarea graficelor de timp;
- corespondenţa calitãţii lucrãrilor cu cea prevãzutã în caietul de sarcini;
- deficienţele şi întârzierile constatate şi termenele de remediere a acestora.

CAP. VII
Garanţii
Începând cu prima decontare lunarã a lucrãrilor executate, operatorul de servicii publice constituie o garanţie egalã cu valoarea lucrãrilor prestate în timp de o lunã. Garanţia se constituie prin reţineri lunare egale cu 5% din valoarea lunarã facturatã, pânã la constituirea întregii garanţii. Sumele reţinute se depun la bancã într-un cont special, dobânzile aferente revenind operatorului. La încetarea contractului, dupã reglarea plãţilor şi a penalitãţilor, garanţia se restituie operatorului de servicii publice.

CAP. VIII
Rezolvarea litigiilor
Orice neînţelegere ivitã între pãrţi referitoare la îndeplinirea serviciului, respectarea contractului sau remunerarea serviciului va fi supusã spre soluţionare Comisiei de Arbitraj de pe lângã Camera de Comerţ şi Industrie a României, care va judeca potrivit contractului încheiat şi, în caz de nesoluţionare, pãrţile se vor adresa judecãtoriei în a cãrei razã teritorialã se desfãşoarã serviciul de salubrizare aflat în litigiu.

CAP. IX
Clauze speciale
Încetarea contractului
La încetarea prezentului contract indiferent din ce cauze, împãrţirea bunurilor realizate din fondurile proprii ale investitorului se face conform înţelegerii dintre pãrţi.
Modificarea contractului
a) Modificarea prezentului contract se poate face numai ca urmare a modificãrilor suferite de Strategia autoritãţilor administraţiei publice locale privind administrarea domeniului public şi privat al localitãţii, strategie aprobatã de direcţia de sãnãtate şi de agenţia de protecţie a mediului.
b) Modificãrile survenite vor face obiectul unor negocieri cu deţinãtorul contractului, încetarea contractului fiind fãcutã numai în cazul imposibilitãţii operatorului de servicii publice de a se adapta noilor condiţii de calitate sau cantitate a serviciului.
c) În cazul în care autoritatea administraţiei publice locale doreşte executarea unor alte categorii de servicii, acestea vor face obiectul unor contracte separate, încheiate potrivit normelor legale de încredinţare a serviciilor.
Rezilierea contractului
1. Prezentul contract poate fi reziliat de beneficiar în cazul în care operatorul de servicii publice nu şi-a îndeplinit timp de 6 luni obligaţiile contractuale cu privire la calitatea serviciilor şi performanţelor economico-financiare asumate.
2. Contractul poate fi reziliat de operatorul de servicii publice în caz de neplatã a facturii timp de 3 luni, operatorul de servicii publice putând pretinde despãgubiri în condiţiile prevãzute de lege.
3. Contractul este reziliat de drept în cazul în care operatorul de servicii publice este declarat în faliment sau în cazul în care i s-a anulat licenţa de operare.

CAP. X
Dispoziţii finale
Prezentul contract intrã în vigoare la data semnãrii.
Orice modificare, convenitã între pãrţi, va fi materializatã prin acte adiţionale care vor face parte integrantã din prezentul contract.

Beneficiar Operator
........... ..........

NOTĂ:
Prevederile prezentului contract-cadru pot fi completate cu clauze speciale privind realizarea serviciului de administrare a domeniului public şi privat, potrivit înţelegerii între pãrţi, fãrã a contraveni prevederilor legale în vigoare.

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016