Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   CERINŢE din 11 august 2025  privind procesul de notificare în vederea înregistrării şi metoda de transmitere a informaţiilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 CERINŢE din 11 august 2025 privind procesul de notificare în vederea înregistrării şi metoda de transmitere a informaţiilor

EMITENT: Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 776 din 20 august 2025
──────────
    Aprobate prin ORDINUL nr. 1 din 11 august 2025, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 776 din 20 august 2025.
──────────
    ART. 1
    (1) Cerinţele privind procesul de notificare în vederea înregistrării entităţilor esenţiale şi importante şi metoda de transmitere a acestei notificări, denumite în continuare cerinţe, asigură un cadru coerent şi eficient pentru entităţile din sectoarele prevăzute în anexele nr. 1 şi 2 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024 privind instituirea unui cadru pentru securitatea cibernetică a reţelelor şi sistemelor informatice din spaţiul cibernetic naţional civil, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 124/2025, denumită în continuare Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024, în procesul de notificare şi au ca obiective generale:
    a) procedurarea şi standardizarea procesului de notificare în vederea înregistrării în Registrul entităţilor identificate drept esenţiale sau importante;
    b) stabilirea metodei de transmitere a informaţiilor în cadrul procesului de notificare a Directoratului Naţional de Securitate Cibernetică, denumit în continuare DNSC, în vederea înregistrării entităţilor.

    (2) Sintagmele şi termenii utilizaţi în cuprinsul prezentelor cerinţe au înţelesul acordat acestora de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024.

    ART. 2
    (1) În vederea facilitării procesului de identificare şi calificare a unei entităţi drept esenţială sau importantă conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024, a notificării şi înscrierii sale în registrul entităţilor, precum şi a automatizării procesului, DNSC pune la dispoziţia entităţilor două mecanisme, respectiv:
    a) un instrument digital de evaluare şi generare a datelor de notificare, denumit Instrument NIS2@RO;
    b) o platformă de înrolare, informare şi cooperare, denumită Platforma NIS2@RO.

    (2) Platforma NIS2@RO se utilizează pentru facilitarea proceselor de interacţiune cu entităţile şi a păstrării evidenţei acestora.
    (3) În situaţia în care Platforma NIS2@RO este indisponibilă, entităţile utilizează Instrumentul NIS2@RO în procesul de identificare în vederea înscrierii în registrul entităţilor prin generarea formularului de notificare.
    (4) Ghidurile de utilizare sunt incluse în cele două mecanisme specifice şi furnizează instrucţiuni despre modalităţile de lucru cu acestea.

    ART. 3
    (1) Mecanismele prevăzute la art. 2 sunt destinate tuturor entităţilor, astfel cum acestea sunt definite de dispoziţiile art. 4 lit. f) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024, şi se utilizează în relaţia cu DNSC.
    (2) Accesarea celor două mecanisme se realizează astfel:
    a) Platforma NIS2@RO - acces online, pe baza unui cont de utilizator al entităţii, după autentificarea pe site-ul platformanis2.ro;
    b) Instrumentul NIS2@RO - utilizare locală, prin acces direct, după descărcarea fişierului de pe site-urile DNSC (dnsc.ro sau platformanis2.ro).

    (3) Mecanismele prevăzute la alin. (2) facilitează evaluarea datelor şi informaţiilor furnizate de către entitate în vederea identificării acesteia drept esenţială sau importantă şi, ulterior evaluării încadrării în domeniul de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024, generează formularul de notificare.
    (4) După verificarea şi, după caz, actualizarea informaţiilor introduse de către entitate, formularul de notificare se salvează în format .PDF şi se semnează electronic sau, după caz, olograf, de către reprezentantul/reprezentanţii entităţii, urmând a fi transmis către DNSC prin intermediul uneia dintre metodele menţionate la art. 10-12.
    (5) DNSC evaluează informaţiile cuprinse în notificare şi poate solicita entităţii, după caz, completarea ori clarificarea datelor şi informaţiilor sau furnizarea de documente justificative suplimentare, în vederea stabilirii încadrării acesteia în domeniul de aplicare al Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024.

    ART. 4
    Formularul de notificare este prevăzut în anexa la prezentele cerinţe şi structurat în şase secţiuni, astfel: Date generale; Date specifice; Situaţii specifice; Documente anexate; Evaluare preliminară şi Reprezentare entitate.

    ART. 5
    (1) Secţiunea Date generale se referă la:
    a) date privind identitatea entităţii, astfel: denumirea entităţii, CUI sau, după caz, nr. de înregistrare în alte registre naţionale, pentru entităţile care nu sunt înregistrate în România;
    b) date de contact ale entităţii, astfel: adresa sediului social, codul poştal, adresa de e-mail, adresa URL a site-ului, numărul de telefon fix, numărul de telefon mobil;
    c) date privind activitatea desfăşurată de către entitate, astfel: CAEN principal şi, după caz, CAEN secundare autorizate. Se completează CAEN-urile secundare autorizate care au corespondenţă în sectoarele şi subsectoarele cuprinse în anexele nr. 1 şi 2 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024.

    (2) Secţiunea Date specifice se referă la:
    a) date privind dimensiunea entităţii, astfel: numărul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anuală netă şi totalul activelor, conform dispoziţiilor legale. Aceste informaţii trebuie să fie necesare, utile şi concludente, pentru a determina dacă au fost îndeplinite condiţiile prevăzute la art. 5, respectiv art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024, cu luarea în considerare a criteriilor stabilite de art. 8 din acelaşi act normativ;
    b) date privind serviciile furnizate, astfel: sectorul, subsectorul şi tipul de entitate. Tipul de entitate este stabilit conform anexelor nr. 1 şi 2 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024;
    c) atunci când aceasta este deja desemnată, date privind persoana responsabilă cu securitatea cibernetică, numită în considerarea dispoziţiilor art. 14 alin. (3) şi (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024, astfel: numele, prenumele, funcţia deţinută în cadrul entităţii, adresa de e-mail şi numărul de telefon mobil;
    d) date privind mijloacele permanente de contact şi persoana însărcinată cu monitorizarea mijloacelor de contact, astfel: numele, prenumele, adresa de e-mail, numărul de telefon mobil şi, după caz, numărul de telefon fix;
    e) date privind reţelele şi sistemele informatice: totalitatea intervalelor de adrese IP publice ale entităţii;
    f) date privind prezenţa în Uniunea Europeană, astfel: statele membre ale Uniunii Europene în care entitatea furnizează servicii care se încadrează în sectoarele din anexele nr. 1 şi 2 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024, adrese ale celorlalte sedii din Uniunea Europeană;
    g) reprezentantul desemnat de către entitate, atunci când aceasta nu este stabilită în Uniunea Europeană, astfel: numele, prenumele, adresa de domiciliu şi/sau, după caz, reşedinţa, adresa de e-mail şi numărul de telefon mobil în cazul persoanelor fizice şi, în cazul persoanelor juridice, denumirea, adresa sediului social, precum şi adresa de e-mail şi numărul de telefon mobil.

    (3) Secţiunea Situaţii specifice se referă la:
    a) rezultatele autoevaluării impactului generat de perturbarea serviciului furnizat de entitate, conform ordinului prevăzut la art. 10 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024;
    b) faptul că entitatea a fost identificată sau nu drept entitate critică, conform dispoziţiilor Legii nr. 294/2024 privind rezilienţa entităţilor critice şi pentru modificarea unor acte normative;
    c) rezultatele autoanalizei privind furnizarea de servicii care depind de infrastructuri informatice şi de comunicaţii de interes naţional, astfel cum sunt definite la art. 2 lit. d) din Legea nr. 163/2021 privind adoptarea unor măsuri referitoare la infrastructuri informatice şi de comunicaţii de interes naţional şi condiţiile implementării reţelelor 5G, în vederea stabilirii încadrării conform dispoziţiilor art. 9 lit. d) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024;
    d) rezultatele autoanalizei privind faptul că entitatea este singurul furnizor al unui serviciu care este esenţial pentru susţinerea unor activităţi societale şi economice critice, conform dispoziţiilor art. 9 lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024.

    (4) Secţiunea Documente anexate se referă la informaţiile necesare, concludente şi suficiente din care să rezulte îndeplinirea condiţiilor pentru identificare conform dispoziţiilor art. 18 alin. (3) lit. j) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024, fiind astfel obligatorie ataşarea următoarelor, cu precizarea denumirilor fişierelor ataşate, precum şi a numărului acestora:
    a) documentele care atestă încadrarea în plafoanele corespunzătoare întreprinderilor mijlocii sau mari, referitoare la numărul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anuală netă şi activele totale, conform cerinţelor legale, având în vedere inclusiv dispoziţiile art. 8 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024, precum: extrase de informare de la registrul comerţului, copii ale indicatorilor relevanţi din situaţiile financiare anuale/raportările contabile anuale disponibile pe platformele Ministerului Finanţelor, respectiv o declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului entităţii, însoţită de extrase relevante din situaţiile financiare;
    b) după caz, autoevaluarea conform ordinului pentru aprobarea criteriilor şi pragurilor de determinare a gradului de perturbare a unui serviciu şi a metodologiei de evaluare a nivelului de risc al entităţilor, prevăzut la art. 10 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024;
    c) alte documente solicitate de către DNSC, anterior finalizării procesului de înregistrare, care atestă veridicitatea datelor furnizate prin intermediul formularului de notificare, atunci când entitatea este notificată în acest sens, ulterior transmiterii formularului de notificare.

    (5) Secţiunea Evaluare preliminară se referă la propunerea de calificare drept entitate esenţială sau importantă, ca urmare a autoevaluării entităţii în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024 şi cu prezentele cerinţe.
    (6) Secţiunea Reprezentare entitate se referă la reprezentantul/reprezentanţii legal/legali al/ai entităţii, care atestă cele declarate, şi prevede: numele, prenumele şi, după caz, funcţia deţinută în cadrul entităţii şi semnătura acestuia/ acestora.

    ART. 6
    (1) În cazul utilizării Platformei NIS2@RO, formularul de notificare semnat cu semnătură electronică calificată de către reprezentantul/reprezentanţii legal/legali al/ai entităţii şi, după caz, documentele justificative se încarcă în platforma pusă la dispoziţie conform prezentelor cerinţe.
    (2) În cazul utilizării Instrumentului NIS2@RO, formularul de notificare, semnat cu semnătură electronică calificată atunci când acesta se depune pe suport electronic sau semnat olograf, atunci când acesta se depune pe suport hârtie, de către reprezentantul/reprezentanţii legal/legali al/ai entităţii şi, după caz, documentele justificative se transmit DNSC, conform prezentelor cerinţe:
    a) în format electronic, la adresa de e-mail evidenta@dnsc. ro;
    b) prin depunere fizică, pe suport hârtie, la sediul DNSC.


    ART. 7
    (1) După confirmarea primirii, DNSC analizează notificarea şi documentele anexate, pentru a verifica dacă sunt respectate cerinţele legale.
    (2) În cadrul procesului de evaluare a notificării, DNSC analizează informaţiile şi datele transmise de către entitate din perspectiva acurateţei, exhaustivităţii, concludenţei şi pertinenţei datelor. În urma analizei, DNSC poate solicita entităţii transmiterea de date şi informaţii suplimentare pentru completarea sau clarificarea notificării sau, după caz, furnizarea de noi înscrisuri care să ateste informaţiile sau datele transmise.

    ART. 8
    (1) Atunci când o entitate este identificată drept esenţială sau importantă în urma evaluării notificării, DNSC procedează la înregistrarea acesteia în registrul entităţilor.
    (2) În vederea înregistrării entităţilor, în baza rezultatului evaluării, se emite decizia de înregistrare a entităţii în registrul entităţilor conform art. 18 alin. (4), respectiv alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024.
    (3) Atunci când, în urma evaluării notificării, entitatea nu se încadrează în domeniul de aplicare al Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024, aceasta nu se înregistrează în registrul entităţilor, urmând a fi notificată în acest sens.

    ART. 9
    După finalizarea procesului de înregistrare conform dispoziţiilor art. 8 alin. (1), DNSC transmite entităţii decizia pentru identificarea şi înscrierea în registru, conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024.

    ART. 10
    (1) Transmiterea formularului de notificare se realizează prin intermediul uneia dintre următoarele metode de transmitere:
    a) Platforma NIS2@RO;
    b) poşta electronică;
    c) depunerea fizică.

    (2) Principala metodă de transmitere este cea prevăzută la alin. (1) lit. a). Atunci când entităţile procedează la înrolarea în Platforma NIS2@RO, introducerea datelor şi a documentelor necesare pentru derularea procesului de înregistrare, inclusiv pentru transmiterea formularului de notificare, se face exclusiv prin intermediul platformei.
    (3) Atunci când Platforma NIS2@RO nu este disponibilă, transmiterea formularelor de notificare se efectuează prin poşta electronică, la adresa de e-mail evidenta@dnsc.ro, pusă la dispoziţie de către DNSC.
    (4) Atunci când nu este disponibilă niciuna dintre metodele prevăzute la alin. (1) lit. a) şi b), entităţile procedează la depunerea fizică a documentelor, în format letric, la sediul DNSC de la adresa Str. Italiană nr. 22, Bucureşti, sectorul 2, personal sau printr-un serviciu specializat de poştă şi curierat cu confirmare de primire.

    ART. 11
    Indiferent de metoda de transmitere a formularului de notificare, data la care se consideră a fi primită notificarea este cea la care DNSC confirmă primirea acesteia, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare, atunci când sunt incidente prevederile art. 10 alin. (1) lit. a) şi b), respectiv la momentul depunerii, atunci când sunt incidente prevederile art. 10 alin. (1) lit. c).

    ART. 12
    (1) În cazul în care o entitate nu s-a înregistrat pe Platforma NIS2@RO în cadrul procesului de notificare din cauza indisponibilităţii platformei, entitatea este obligată să îşi creeze un cont atunci când aceasta devine disponibilă.
    (2) În situaţia prevăzută la alin. (1), entitatea introduce în Platforma NIS2@RO datele din formularul de notificare transmis anterior, într-un termen de cel mult 20 de zile de la data la care platforma a devenit disponibilă, urmând ca DNSC să valideze şi să confirme datele introduse în termen de 10 zile lucrătoare de la data finalizării completării acestora.
    (3) DNSC transmite o notificare cu privire la disponibilitatea platformei persoanelor însărcinate cu monitorizarea mijloacelor de contact indicate de către entităţi în formular.
    (4) Entităţile înregistrate în registrul entităţilor au obligaţia de a notifica DNSC cu privire la orice modificare a datelor declarate în formularul de notificare, conform prevederilor art. 18 alin. (8) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 155/2024.
    (5) Atunci când modificările operate conform alin. (4) sunt de natură a conduce la schimbarea calităţii entităţii din „importantă“ în „esenţială“ sau din „esenţială“ în „importantă“, entitatea reia procesul de notificare conform prevederilor prezentelor cerinţe.

    ART. 13
    DNSC asigură respectarea prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).

    ART. 14
    Procesul de notificare în vederea înregistrării în registrul entităţilor nu depăşeşte un termen de 30 de zile de la publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea I, a prezentelor cerinţe.

    ART. 15
    Anexa face parte integrantă din prezentele cerinţe.

    ANEXA 1

    la cerinţe
    FORMULAR DE NOTIFICARE

┌────────────────────────┬─────┬───────┐
│DATE GENERALE │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Date privind │ │ │
│identificarea entităţii │ │ │
├────────────────────────┴─────┼───────┤
│Denumirea entităţii: │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Codul unic de identificare │ │
│(CUI): │ │
├────────────────────────┬─────┼───────┤
│Nr. de înregistrare în │ │ │
│registre naţionale: │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Date de contact ale │ │ │
│entităţii │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Adresa sediului social: │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Codul poştal: │ │ │
├────────────────────────┴─────┼───────┤
│Adresa de e-mail: │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Adresa URL a site-ului: │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Nr. de telefon fix: │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Nr. de telefon mobil: │ │
├────────────────────────┬─────┼───────┤
│Date privind activitatea│ │ │
│desfăşurată de către │ │ │
│entitate │ │ │
├────────────────────────┴─────┼───────┤
│CAEN principal: │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│CAEN secundare: │ │
├────────────────────────┬─────┼───────┤
│DATE SPECIFICE │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Date privind dimensiunea│ │ │
│entităţii │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Numărul mediu anual de │ │ │
│salariaţi: │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Cifra de afaceri anuală │ │ │
│netă (EUR): │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Activele totale deţinute│ │ │
│(EUR): │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Dimensiunea entităţii, │ │ │
│conform Legii nr. 346/ │ │ │
│2004: │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Date privind serviciile │ │ │
│furnizate │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Sectoarele aferente │ │ │
│serviciilor │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Subsectoare (dacă este │ │ │
│cazul) │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Servicii furnizate │ │ │
│(tipuri de entităţi) │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Date privind persoana │ │ │
│responsabilă cu │ │ │
│securitatea cibernetică │ │ │
├────────────────────────┼─────┴───────┤
│Este desemnată o │ │
│persoană responsabilă cu│ │
│securitatea cibernetică │Da/Nu │
│la data completării │ │
│prezentului formular? │ │
├────────────────────────┴─────┬───────┤
│Numele, prenumele: │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Funcţia: │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Adresa de e-mail: │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Nr. de telefon mobil: │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Date privind mijloacele │ │
│permanente de contact şi │ │
│persoana însărcinată cu │ │
│monitorizarea acestora │ │
├────────────────────────┬─────┼───────┤
│Persoana însărcinată cu │ │ │
│monitorizarea │ │ │
├────────────────────────┴─────┼───────┤
│Persoana însărcinată cu │ │
│monitorizarea este aceeaşi cu │Da/Nu │
│persoana responsabilă cu │ │
│securitatea cibernetică? │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Numele, prenumele: │ │
├────────────────────────┬─────┼───────┤
│Funcţia: │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Mijloace permanente de │ │ │
│contact │ │ │
├────────────────────────┴─────┼───────┤
│Nr. de telefon mobil: │ │
├────────────────────────┬─────┼───────┤
│Nr. de telefon fix: │ │ │
├────────────────────────┴─────┼───────┤
│E-mail: │ │
├────────────────────────┬─────┼───────┤
│Date privind reţelele şi│ │ │
│sistemele informatice │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Intervale de adrese IP │ │ │
│publice │ │ │
├────────────────────────┴─────┼───────┤
│ │ │
├────────────────────────┬─────┼───────┤
│Date privind prezenţa în│ │ │
│UE │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Furnizare servicii în UE│ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│State membre în care │ │ │
│entitatea furnizează │ │ │
│servicii: │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Adresa sediului social/ │ │ │
│Adresele sediilor │ │ │
│secundare în UE: │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Entitate stabilită în │ │ │
│afara UE │ │ │
├────────────────────────┼─────┴───────┤
│Nu este cazul să aplicăm│ │
│pentru această │Da/Nu │
│subsecţiune. │ │
├────────────────────────┴─────────────┤
│Numele, prenumele/Denumirea: │
├──────────────────────────────┬───────┤
│E-mail: │ │
├────────────────────────┬─────┼───────┤
│Nr. de telefon: │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Domiciliu şi/sau │ │ │
│reşedinţă, după caz/ │ │ │
│Adresa sediului social │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│SITUAŢII SPECIFICE │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Aplicarea art. 9 conform│ │ │
│art. 10 alin. (2) din │ │ │
│Ordonanţa de urgenţă a │ │ │
│Guvernului nr. 155/2024 │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│9a. Entitatea este │ │ │
│singurul furnizor al │ │ │
│unui serviciu care este │ │ │
│esenţial pentru │ │Da/Nu │
│susţinerea unor │ │ │
│activităţi societale şi │ │ │
│economice critice. │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│9b. Perturbarea │ │ │
│serviciului furnizat de │ │ │
│entitate ar putea avea │ │Scăzut/│
│un impact semnificativ │ │Mediu/ │
│asupra siguranţei │ │Ridicat│
│publice, a securităţii │ │ │
│publice sau a sănătăţii │ │ │
│publice. │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│9c. Perturbarea │ │ │
│serviciului furnizat de │ │ │
│entitate ar putea genera│ │ │
│un risc sistemic │ │Scăzut/│
│semnificativ, în special│ │Mediu/ │
│pentru sectoarele în │ │Ridicat│
│care o astfel de │ │ │
│perturbare ar putea avea│ │ │
│un impact │ │ │
│transfrontalier. │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│9d. Entitatea este │ │ │
│critică datorită │ │ │
│importanţei sale │ │ │
│specifice la nivel │ │ │
│naţional sau regional │ │Da/Nu │
│pentru sectorul sau │ │ │
│tipul de servicii în │ │ │
│cauză sau pentru alte │ │ │
│sectoare │ │ │
│interdependente. │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Aplicarea Legii nr. 294/│ │ │
│2024 │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Entitatea este/a fost │ │ │
│identificată în România │ │ │
│ca entitate critică │ │Da/Nu │
│conform dispoziţiilor │ │ │
│Legii nr. 294/2024? │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│DOCUMENTE ANEXATE │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Avem documente anexate? │ │Da/Nu │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Număr documente anexate:│ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Documente anexate care │ │ │
│atestă încadrarea │ │ │
│întreprinderii conform │ │ │
│criteriului dimensiune: │ │ │
├────────────────────────┴─────┴───────┤
├────────────────────────┬─────┬───────┤
│Autoevaluarea aplicării │ │ │
│art. 9 din Ordonanţa de │ │ │
│urgenţă a Guvernului nr.│ │ │
│155/2024, după caz: │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│ │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Alte documente anexate, │ │ │
│solicitate de către │ │ │
│DNSC: │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│ │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Evaluare preliminară │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Având în vedere │ │ │
│prevederile Ordonanţei │ │ │
│de urgenţă a Guvernului │ │ │
│nr. 155/2024, în baza │ │ │
│informaţiilor/datelor │ │ │
│introduse şi a evaluării│ │ │
│conform informaţiilor │ │ │
│furnizate prin prezentul│ │ │
│formular, îndeplineşte │ │ │
│criteriile pentru a │ │ │
│putea fi considerată │ │ │
│(entitate esenţială/ │ │ │
│entitate importantă): │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│ │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│REPREZENTARE ENTITATE │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Numele, prenumele: │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Funcţia: │ │ │
├────────────────────────┼─────┼───────┤
│Semnătura: │Data:│ │
└────────────────────────┴─────┴───────┘


    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016