Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ANEXA din 30 mai 2003  privind formularistica necesara realizarii creantelor la Fondul national unic de asigurari sociale de sanatate*)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ANEXA din 30 mai 2003 privind formularistica necesara realizarii creantelor la Fondul national unic de asigurari sociale de sanatate*)

EMITENT: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 474 bis din 3 iunie 2003


────────────
*)Anexa la Normele metodologice privind colectarea creanţelor la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate şi formularistica necesarã realizãrii creanţelor la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, aprobate prin Decizia nr. 244 din 30 mai 2003, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 474 din 3 iulie 2003.


ANEXA
──────
la normele metodologice
────────────────────────

Casa Nationala de Asigurãri de Sãnãtate
Casa de Asigurãri de Sãnãtate _____________
Sediul ____________________________________

PROCES-VERBAL
încheiat în data de _____________
Nr. ________/________________

Subsemnaţii/tele __________(funcţia) şi _______(funcţia) în cadrul Serviciului evidenta, urmãrire, colectare contribuţii asigurãri sociale de sãnãtate al Casei de Asigurãri de Sãnãtate _______, în baza legitimatiilor nr.____, respectiv ____ şi în temeiul <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 150/2002 privind organizarea şi funcţionarea sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate şi al <>Ordonanţei Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , am procedat la verificarea modului de constituire şi virare a contribuţiei la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate la S.C. ________________.
Din documentele puse la dispoziţie de cãtre unitate au rezultat urmãtoarele:
1. Date generale
S.C.______________ este înregistratã în Registrul Comerţului sub nr. ______, are codul fiscal R _____ şi are sediul în judeţul _______ , str. ________ nr____, oraşul/comuna _________, Tel/Fax ________.
Obiectul de activitate __________cod CAEN ___
Conturi bancare/banca _______________________________________


Societatea este reprezentatã prin d-nul (a) _________, Director general şi d-nul (a) ______, Director economic.
La data efectuãrii controlului societatea avea un numãr de ____ salariaţi cu contract de munca individual.
Unitatea a mai fost verificata de organele de control ale Casei de Asigurãri de Sãnãtate ______ în data de..../..../......, pentru intervalul ....../....../...../...../......, pentru care s-a întocmit P.V. nr. ..../.............
În baza acestuia au fost stabilite urmãtoarele obligaţii la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, pe urmãtoarea structura:

TOTAL, = _____ lei 2001 2002 2003
din care:
- Contribuţii, total = _____ lei
din care:
- asiguraţi = ______ lei
- angajator = _______lei
- Dobânzi, total = _____ lei
din care:
- asiguraţi = _____ lei
- angajator = _____ lei
- Penalitãţi de întârziere, total = _____ lei
din care:
- asiguraţi = _____ lei
- angajator = _____ lei
- Penalitãţi (stopaj la sursa) = _____ lei

Dobânzile şi penalitãţile au fost calculate pana la data de ......./...../.....

2. Contribuţia la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate

Verificarea s-a efectuat în baza <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 150/2002 privind organizarea şi funcţionarea sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate.
Perioada supusã verificãrii de cãtre organele de control ale Casei de Asigurãri de Sãnãtate _________ este ..../...../...... - ..../..../.....
Controlul a fost efectuat prin sondaj, pe baza actelor puse la dispoziţie de unitate în prezenta d-nilor(nelor): ______ funcţia) şi ______ (funcţia).
Urmare controlului au fost determinate urmãtoarele obligaţii la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate:

TOTAL, = _____ lei 2001 2002 2003
din care:
- Contribuţii, total = _____ lei
din care:
- asiguraţi = ______ lei
- angajator = ______ lei
- Dobânzi, total = _____ lei
din care:
- asiguraţi = _____ lei
- angajator = _____ lei
- Penalitãţi de întârziere, total = _____ lei
din care:
- asiguraţi = _____ lei
- angajator = _____ lei
- Penalitãţi (stopaj la sursa) = ________ lei

Dobânzile şi penalitãţile au fost calculate pana la data de ...../..../......
Pana la data controlului societatea a depus un nr. de ........ declaraţii

3. Concluzii

Prezentul proces - verbal cuprinde urmãtoarele anexe:
- Anexa l - Calculul dobânzilor şi penalitatilor de întârziere - Angajator.
- Anexa 2 - Calculul dobânzilor, penalitatilor de întârziere şi a penalitatilor stopaj la sursa - Asiguraţi.
Echipa de control a adus la cunostinta societãţii prevederile art. 280 din Codul Muncii.
Prezentul proces-verbal, în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , constituie înştiinţare de plata.
Fata de aceasta situaţie, unitatea este obligatã, conform <>art. 30 alin.(2) din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , ca în termen de 15 zile de la prezentul proces verbal sa lichideze contribuţiile restante în suma de ______ lei, dobânzile în suma de ______lei, penalitãţile pentru reţinere la sursa în suma de ___ lei şi penalitãţi de întârziere în suma de _____ lei.
În ordinele de plata întocmite pentru virarea obligaţiilor la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate se va consemna natura debitului pe structura, asa cum rezulta din pct. 2 al procesului verbal de verificare.
Prezentul proces-verbal a fost încheiat în 2 exemplare - unul pentru fiecare parte, iar prin semnarea acestuia se recunoaşte restituirea tuturor documentelor puse la dispoziţia organelor de control.
Obiecţiile la prezentul proces-verbal pot fi formulate în termen de ........ zile.

S.C. .......... Casa de Asigurãri de Sãnãtate
_____________________________

Director General. .................

Director Economic. ................

CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate _______ Sediul __________

Persoana care poate fi contactata:
dna/dl ................................
nr. tel ...............................
între orele ...........................

ÎNŞTIINŢARE DE PLATA
____________________
Nr. ____/______
Cãtre ..........................................
Cod fiscal/Cod numeric personal ......... Str. ..... nr. ...., bloc .... sc. .... et. .... ap. .... sector ...., Localitatea ..... judeţul ..........

Va notificam ca figurati în evidentele instituţiei noastre cu obligaţii de plata restante la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, reprezentând:





-lei-
┌──────────┬───────────┬──────────────────┬────────────────┬──────────────────┐
│ Natura │ │ Dobânzi calculate│ Penalitãţi de │Penalitãţi stopaj │
│obligaţiei│Contribuţie│ pana la data de │ întârziere │ la sursa │
│ │ │ ............... │ calculate pana │ │
│ │ │ │ la data de ....│ │
├──────────┼───────────┼──────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│Angajator │ │ │ │ │
├──────────┼───────────┼──────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│Asiguraţi │ │ │ │ │
├──────────┼───────────┼──────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │
└──────────┴───────────┴──────────────────┴────────────────┴──────────────────┘


Va invitãm ca, în termen de 15 zile de la primirea prezentei, sa achitati sumele menţionate mai sus pentru care a expirat termenul legal de plata sau sa faceti dovada plãţii acestora.
Am aprecia dacã sumele datorate ar fi plãtite cat mai curând posibil, limitand astfel acumularea de dobânzi şi penalitãţi de întârziere.
Dacã aveti nelamuriri în legatura cu aceasta scrisoare, puteti contacta persoana ale carei nume şi adresa figureazã mai sus, la sediul nostru sau la numãrul de telefon menţionat.
Aceasta scrisoare constituie ÎNŞTIINŢARE DE PLATA şi va este comunicatã în temeiul <>art. 41 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 .

Va multumim pentru cooperare.

DIRECTOR GENERAL
..................

ŞEF SERVICIU E.U.C.C.A.S.S.
...........................

CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate ________
Sediul ____________
Dosar Nr. _______ /___________

Cãtre
__________________________________
Cod Fiscal _______________________
Adresa ___________________________


SOMAŢIE

Nr. _______/___________

În baza <>art. 41 din Ordonanta nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 .

Va instiintam ca figurati în evidentele Casei de Asigurãri de Sãnãtate __________ cu urmãtoarele sume de plata, pentru care s-a pornit executarea silitã în temeiul Titlului Executoriu nr._____/________, a cãrui copie v-o transmitem alãturat.


Sume datorate:
┌───────────┬─────────────┬──────────┬───────────────┬─────────────────────────┐
│ NATURA │ │ │PENALITĂŢI DE │ PENALITĂŢI │
│OBLIGAŢIEI │ CONTRIBUŢIE │ DOBÂNZI*)│ ÎNTÂRZIERE │ STOPAJ LA SURSA │
├───────────┼─────────────┼──────────┼───────────────┼─────────────────────────┤
│Angajator │ │ │ │ │
├───────────┼─────────────┼──────────┼───────────────┼─────────────────────────┤
│Asigurat │ │ │ │ │
├───────────┼─────────────┼──────────┼───────────────┼─────────────────────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │
└───────────┴─────────────┴──────────┴───────────────┴─────────────────────────┘




──────────────
* Dobânzile se vor calcula în continuare pana la data efectuãrii plãţii, inclusiv.

Dobazile şi penalitãţile de întârziere sunt calculate pana la data de _____
Dacã, în termen de 15 zile de la primirea prezentei somaţii, nu veţi achitã sumele menţionate pentru care termenul de plata legal a expirat, în baza prevederilor art. 62 din O.G. nr. 61/2002 se va proceda la aplicarea modalitãţilor de executare silitã. Toate cheltuielile ocazionate de recuperarea sumelor arãtate mai sus, începând cu transmiterea acestei somaţii, vor fi suportate de cãtre dvs.

Data emiterii: ________________

Conducãtorul organului de executare
S.S.

CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate __________
Sediul _______________
Dosar Nr. _________ /____________


PROCES-VERBAL
PRIVIND COMUNICAREA SOMAŢIEI

Nr. ________ /_______

Încheiat astãzi ....., luna ..... anul ......

În baza <>art. 41 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , subsemnatul ....... având funcţia de ..... cu legitimatia nr. ..... m-am deplasat la debitorul ...... din localitatea*1) ....... în vederea comunicãrii somaţiei nr. ..../.... emisã de ..... însoţitã de titlul executoriu nr. ..../...... emis de ..........

Somaţia a fost înmânatã/afişatã*2)................................


──────────────
*1) Se va indica domiciliul sau sediul complet, iar dacã îşi are sediul în hotel se va indica nr. etajului, nr. apartamentului sau nr. camerei.
*2) Se vor preciza numele, prenumele şi calitatea persoanei cãreia i-a fost înmânatã somaţia sau locul unde s-a fãcut afişarea şi motivul afişãrii, precum şi orice alte constatãri utile executãrii silite.


Semnatura reprezentantului
C.A.S.

Serviciul E.U.C.C.A.S.S.
...............................


CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate ________
Sediul _______________________
Dosar Nr. _________/__________


ADEVERINTA DE PRIMIRE A SOMAŢIEI
Nr. _________/____________

Am primit somaţia, precum şi copia de pe titlul executoriu, astãzi ......, luna ......., anul .......,. ora .....
Numele, prenumele/denumirea/calitatea persoanei care primeşte somaţia şi semneazã adeverinta: ........ din localitatea ...., str. ......, nr. ..... buletin de identitate/pasaport/legitimatie/seria ..... nr. ..... eliberat de ...... .

Prezenta a fost întocmitã în temeiul prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 .

Reprezentantul organului de executare: Semnatura (şi ştampila)
Numele şi prenumele ................. persoanei care
Nr. legitimatiei .................... primeşte somaţia
Funcţia .............................
Semnatura ...........................


CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate _________
Sediul ______________________
Dosar Nr. _______/___________

TITLU EXECUTORIU
Nr. ___/______

Numele şi prenumele/Denumirea debitorului: ___________________
Domiciliul/Sediul debitorului: _______________________________
Alte date de identificare a debitorului*1):___________________


────────────
*1)Se va completa numãrul rolului, numãrul codului fiscal, cartea de identitate, seria şi numãrul, etc.





Sume datorate:
┌───────────┬─────────┬───────────┬───────┬─────────────┬─────────────────────┐
│ NATURA │TERMENUL │ │ │PENALITĂŢI DE│ PENALITĂŢI │
│OBLIGAŢIEI │LEGAL DE │CONTRIBUŢIE│DOBÂNZI│ÎNTÂRZIERE │STOPAJ LA SURSA │
│ │ PLATA │ │ │ │ │
├───────────┼─────────┼───────────┼───────┼─────────────┼─────────────────────┤
│Angajator │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────────┼───────────┼───────┼─────────────┼─────────────────────┤
│Asiguraţi │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────────┼───────────┼───────┼─────────────┼─────────────────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │ │
└───────────┴─────────┴───────────┴───────┴─────────────┴─────────────────────┘



Prezentul înscris constituie Titlu executoriu în baza prevederilor <>art. 47 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 .

Data emiterii: _________________

Conducãtorul organului de executare
S.S.


CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate ___________________
Sediul ____________________________________
Dosar Nr. _______/_____________

DISPOZIŢIE DE URMĂRIRE
Nr. _______/________

În urma controlului efectuat în baza reglementãrilor legale la S.C. .......... cu sediul în .........., cod fiscal ...... s-au constatat urmãtoarele obligaţii la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, reprezentând contribuţii, dobânzi, penalitãţi de întârziere şi penalitãţi stopaj la sursa, constând în diferenţe dintre obligaţiile determinate de plãtitor şi cele legal datorate, ce au fost stabilite prin procesul-verbal înregistrat sub nr. ........ din ......... .



lei
┌──────────────────────────────┬───────────┬───────────┬───────┬──────────────┐
│Natura obligaţiei │ Suma │Stabilit │ │ Diferenţe de │
│ │ din │în urma │Achitat│ încasat │
│ │evidenta │controlului│ │ │
│ │debitorului│ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┼──────────────┤
│Contribuţie angajator │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┼──────────────┤
│Dobânzi angajator │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┼──────────────┤
│Penalitãţi întârziere │ │ │ │ │
│angajator │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┼──────────────┤
│Contribuţie asiguraţi │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┼──────────────┤
│Dobânzi asiguraţi │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┼──────────────┤
│Penalitãţi întârziere │ │ │ │ │
│asiguraţi │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┼──────────────┤
│Penalitãţi stopaj la sursa │ │ │ │ │
└──────────────────────────────┴───────────┴───────────┴───────┴──────────────┘



Dobânzile şi penalitãţile de întârziere au fost calculate pana la data de ......................

În conformitate cu <>art. 47 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , prezenta dispoziţie constituie titlu executoriu.

Conducãtorul organului de control
S.S.
...........................

CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate __________________
Sediul ____________________________
Dosar Nr. ________/_________

ADRESA DE ÎNFIINŢARE A POPRIRII ASUPRA
DISPONIBILITĂŢILOR
DIN CONTURI BANCARE
Nr. _____/_______

Cãtre, .....................*1)
În baza <>art. 66 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , se indisponibilizeaza de îndatã, în mãsura în care este necesar pentru achitarea sumei datorate, sumele existente, precum şi cele provenite din încasãrile zilnice în conturile în lei şi/sau în valuta deschise la unitatea dv. de cãtre debitorul*2) ...... conform titlului executoriu nr. ...... din data de ...... emis de ............. anexat în copie certificatã.
Sumele vor fi reţinute şi vãrsate în conturile deschise la trezoreria ................................. .


┌───────────────────────────────────────────┬──────────────┬───────────────────┐
│Natura obligaţiei *3) │ Suma (lei) │ Numãrul contului │
│ │ │ în care urmeazã a │
│ │ │ se vira suma │
│ │ │ reţinutã │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────────────┤
│Contribuţie angajator │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────────────┤
│Dobânzi angajator │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────────────┤
│Penalitãţi întârziere angajator │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────────────┤
│Contribuţie asiguraţi │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────────────┤
│Dobânzi asiguraţi │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────────────┤
│Penalitãţi întârziere asiguraţi │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────────────┤
│Penalitãţi stopaj la sursa │ │ │
└───────────────────────────────────────────┴──────────────┴───────────────────┘





──────────────
*1) Denumirea şi sediul societãţii bancare.
*2) Denumirea şi sediul sau numele, prenumele şi domiciliul, precum şi alte date de identificare a debitorului.
*3) Se evidenţiazã, separat, contribuţia, dobânzile, penalitãţile de întârziere şi penalitãţile stopaj la sursa.


Din momentul indisponibilizarii şi pana la achitarea integrala a obligaţiilor la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, nu se va efectua nici o plata care ar diminua suma supusã indisponibilizarii, cu excepţia sumelor necesare plãţii drepturilor salariale.

În termen de 5 zile de la primirea prezentei, va rugãm sa ne confirmati înfiinţarea popririi.

Va multumim pentru cooperare.


PREŞEDINTE/DIRECTOR GENERAL C.A.S.,
Semnatura/Ştampila ...................

CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate ________________
Sediul ______________________________
Dosar Nr. _________/___________


ADRESA DE ÎNFIINŢARE A POPRIRII
asupra disponibilitãţilor bãneşti ale terţului

Nr. ________/____________

Cãtre, .......................*1)

În baza <>art. 65 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , se înfiinţeazã poprirea asupra sumelor de bani datorate de dv. cu orice titlu, debitorului urmãrit*2) conform titlului executoriu nr. ...... din data de ....... emis de ......... anexat.
Sumele vor fi reţinute şi vãrsate în conturile deschise la trezoreria dupã cum urmeazã:





┌──────────────────────────────────────────┬────────────┬─────────────────┐
│Natura obligaţiei*3) │Suma (lei) │Numãrul contului │
│ │ │în care urmeazã │
│ │ │a se vira suma │
│ │ │ reţinutã │
├──────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
│Contribuţie angajator │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
│Dobânzi angajator │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
│Penalitãţi întârziere angajator │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
│Contribuţie asiguraţi │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
│Dobânzi asiguraţi │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
│Penalitãţi întârziere asiguraţi │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────────┤
│Penalitãţi stopaj la sursa │ │ │
└──────────────────────────────────────────┴────────────┴─────────────────┘





──────────────
*1) Denumirea şi sediul sau numele, prenumele şi domiciliul terţului poprit.
*2) Denumirea şi sediul sau numele, prenumele şi domiciliul, precum şi alte date de identificare a debitorului.
*3) Se evidenţiazã, separat, contribuţia angajatorului, contribuţia asiguraţilor, dobânzile, penalitãţile de întârziere şi penalitãţile stopaj la sursa.

În termen de 5 zile de la primirea prezentei, va rugãm sa ne comunicaţi dacã datorati, cu orice titlu, vreo suma de bani debitorului sus menţionat.
Procedura de aplicare a popririi este precizatã la <>art. 63-69 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 .

Conducãtorul organului de executare

Semnatura .............................

CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate ______________
Sediul _____________________________
Dosar Nr. ______ /_________

PROCES - VERBAL
DE IDENTIFICARE BUNURI MOBILE
Nr. ____/________

Încheiat astãzi ....., luna ....., anul ...., orele ....., în localitatea ........ str. ......, nr. ....

În temeiul prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , subsemnatul .......... având funcţia de ...... cu legitimatia nr. ...... am procedat la identificarea bunurilor mobile ale debitorului ...... din localitatea ...... str. ..... nr. ...., cod numeric personal/cod fiscal ....... cãruia, deşi i s-a comunicat somaţia nr. ..... din ..... nu a efectuat plata sumelor datorate, conform titlului executoriu nr. ....... din ....... emis de ............. constând în:





-lei-
┌───────────┬─────────────┬───────────┬───────────────┬─────────────────┐
│ Natura │ │ │ Penalitãţi │ Penalitãţi │
│obligaţiei │ Contribuţie │ Dobânzi*1)│ de întârziere │ stopaj la sursa │
├───────────┼─────────────┼───────────┼───────────────┼─────────────────┤
│Angajator │ │ │ │ │
├───────────┼─────────────┼───────────┼───────────────┼─────────────────┤
│Asiguraţi │ │ │ │ │
├───────────┼─────────────┼───────────┼───────────────┼─────────────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │
└───────────┴─────────────┴───────────┴───────────────┴─────────────────┘



Pentru încasarea creanţelor la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, s-a procedat la identificarea urmãtoarelor bunuri mobile:
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________

Identificarea bunurilor mobile s-a efectuat în prezenta urmãtoarelor persoane:
- ..... domiciliat în ..... legitimat cu ...... în calitate de .......;
- ..... domiciliat în ..... legitimat cu ...... în calitate de .......;
- ..... domiciliat în ..... legitimat cu ...... în calitate de .......;

În legatura cu bunurile identificate, debitorul ......... menţioneazã ca nu au fost gajate sau ipotecate anterior.
Sarcini care greveazã bunul mobil
Persoanele de fata la identificarea bunurilor formuleazã urmãtoarele obiecţiuni .......................................
În legatura cu bunurile identificate s-au sãvârşit infracţiunile ............
Drept care s-a încheiat prezentul proces-verbal de identificare a bunurilor mobile în ........ exemplare, din care unul pentru organul de executare, unul s-a înmânat debitorului ...............................................*2)


Reprezentantul organului Semnatura debitorului
de executare
........................ ....................


Semnãturile martorilor
.....................



────────────────
*1) Pentru neplata sumelor datorate, se vor calcula dobânzi conform dispoziţiilor legale, în continuare folosindu-se cota de........
*2) Se va face menţiunea dacã debitorul nu este de fata, refuza sau nu poate sa semneze procesul-verbal de identificare bunuri mobile.


CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate ________
Sediul ________________________
Dosar Nr. _______ /____________

SOMAŢIE PENTRU EXECUTAREA
SILITĂ A BUNURILOR MOBILE

Nr. ______/________

Cãtre,

....................

În temeiul art. 62 şi <>art. 70 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin Legea nr.79/2003
Va atentionam ca, deoarece nu aţi achitat sumele de plata înscrise în titlul executoriu nr. ....../................, emis de ................, în termen de 15 zile se va proceda la executarea silitã a urmãtoarelor bunuri mobile prevãzute în procesul-verbal de identificare bunuri mobile nr. .... din .........:
................................................................
................................................................
................................................................
................................................................
................................................................
................................................................
................................................................
................................................................
................................................................

Menţionãm ca pana la începerea executãrii silite puteti achitã sumele datorate.

PREŞEDINTE/DIRECTOR GENERAL ŞEF SERVICIU E.U.C.C.A.S.S.

..................... ..................



CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate _______
Sediul ________________________
Dosar Nr. _________/_____________


PROCES-VERBAL DE SECHESTRU
AL BUNURILOR MOBILE

Nr. ________ / _________


Încheiat astãzi ........., luna .............., anul ......, ora ...., în localitatea ............, str. ...................... nr. ........

În temeiul <>art. 72 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , subsemnatul ................ având funcţia de ............, cu legitimatia nr. .........., am procedat la sechestrarea bunurilor mobile ale debitorului ..............., din localitatea ................. str. .......... nr. ....., cod numeric personal/cod fiscal .............. cãruia deşi i s-a comunicat somaţia nr. .... din .........., nu a efectuat plata sumelor datorate conform titlului executoriu nr. ....../......... emis de ................................... constând în:





-lei-
┌───────────┬─────────────┬───────────┬─────────────────┬─────────────────────┐
│ Natura │ Contribuţie │Dobânzi*1) │ Penalitãţi │ Penalitãţi stopaj │
│obligaţiei │ │ │ de întârziere │ la sursa │
├───────────┼─────────────┼───────────┼─────────────────┼─────────────────────┤
│Angajator │ │ │ │ │
├───────────┼─────────────┼───────────┼─────────────────┼─────────────────────┤
│Asiguraţi │ │ │ │ │
├───────────┼─────────────┼───────────┼─────────────────┼─────────────────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │
└───────────┴─────────────┴───────────┴─────────────────┴─────────────────────┘



Pentru încasarea creanţelor la Fondul naţional unic de asigurãri de sãnãtate, s-a procedat la sechestrarea bunurilor mobile prevãzute în anexa, parte integrantã din prezentul proces-verbal.
Sechestrul s-a aplicat în prezenta urmãtoarelor persoane:
- ............................ domiciliat în .............., legitimat cu ...................., în calitate de .................................;
- .................. domiciliat în ......................., legitimat cu ...................., în calitate de ................................. .
Asupra bunurilor mobile sechestrate au fost aplicate mãsuri spre neschimbare, constând în*2) ..................................................., bunurile fiind lãsate în custodia ............, din localitatea ..............., str. ........... nr. ...., care va depozita bunurile în localitatea .......... str. ............. nr. .... .
În legatura cu bunurile mobile sechestrate, dl (dna) ..................... menţioneazã ca nu au fost/au fost sechestrate anterior .......................
Persoanele de fata la aplicarea sechestrului formuleazã urmãtoarele obiecţiuni: ..........................................................
..................................................................
Bunurile mobile sechestrate sunt indisponibilizate cat timp dureazã executarea silitã. În cazul în care obligaţia la Fondul naţional unic de asigurãri de sãnãtate nu se achitã în termen de 15 zile, se va proceda la valorificarea acestora conform legii.
Drept care s-a încheiat prezentul proces-verbal de sechestru în ...... exemplare, dintre care unul pentru organul de executare, unul s-a înmânat debitorului ...................................................*3)
...........................................................*4)


Semnatura reprezentantului Semnatura debitorului
organului de executare (sau al reprezentantului legal)

................... .....................


Semnãturile martorilor .....................
.....................
.....................


--------------
*1) Pentru neplata în termen a sumelor datorate, se vor calcula dobânzi conform dispoziţiilor legale, în continuare aplicându-se cota de .....
*2) Punere de sigilii, custodia sau ridicarea de la locul unde se afla, menţionându-se bunurile mobile supuse acestor mãsuri.
*3) Un exemplar custodelui şi câte unul creditorilor gajisti, dacã este cazul.
*4) Se va face menţiunea dacã debitorul nu este de fata, refuza sau nu poate sa semneze procesul-verbal de sechestru.


CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate _________
Sediul ________________________________


ANEXA 1
la Procesul-verbal de sechestru din ........


Dosar de executare
Nr. ....../..........



┌────────────────────────────────────────┬────────────────┬──────────────────┐
│ Denumirea bunurilor mobile, descriere, │ Cantitatea │ Valoarea │
│ stare de uzura, semne particulare de │ │ estimativã (lei) │
│ identificare │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ TOTAL │ │ │
└────────────────────────────────────────┴────────────────┴──────────────────┘


Semnatura reprezentantului Semnatura debitorului
organului de executare (sau al reprezentantului legal)

...................... ....................


Semnãturile martorilor ...................
...................
...................




CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate ________
Sediul _______________________________
Dosar Nr. ________/____________


PUBLICAŢIE DE VÂNZARE
BUNURI MOBILE

Anul ....... luna ......... ziua

În temeiul <>art. 93 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , se face cunoscut prin prezenta ca în ziua de ....., luna ....., anul ...., ora ....., în localitatea ....................., str. ................ nr. ....., se vor vinde prin .............. urmãtoarele bunuri mobile:



Preţul de la care
Denumirea bunului mobil: se porneşte licitaţia
(lei)
1. ....................... ........................
1. ....................... ........................
2. ....................... ........................
3. ....................... ........................
4. ....................... ........................
5. ....................... ........................
6. ....................... ........................
7. ....................... ........................
8. ....................... ........................
9. ....................... ........................
10. ....................... ........................


Conducãtorul organului de executare ..........................
Numele şi prenumele ..........................................
Semnatura .................................

L.S.




CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate ________
Sediul _______________________
Dosar Nr. ______/________


PROCES-VERBAL DE LICITAŢIE

PENTRU BUNURI MOBILE

Nr. _____/_______

Încheiat astãzi ......, luna ........, anul ....., ora ......., în localitatea .................. str. ............... nr............ .
În temeiul <>art. 109 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003
Pentru încasarea creanţelor la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate fata de debitorul ................... din localitatea ...................., str. ............., nr. ....., CNP*)/cod fiscal ...................... în suma de ................., specificate în titlul executoriu nr. ...../......, emis de .........., s-au sechestrat bunurile mobile înscrise în procesul-verbal de sechestru încheiat la data de ............., înregistrat sub nr. ...... din ......, întocmit de ................................... .
Valorificarea bunurilor mobile prin vânzare la licitaţie a fost adusã la cunostinta publica prin publicarea la data de ........, în ziarele: ........................................, a publicatiei de vânzare, care a fost afişatã la sediul ......................*1) la ..................*2), precum şi ................................*3).
În baza <>art. 93 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , s-a procedat la valorificarea bunurilor mobile sechestrate şi s-au constatat urmãtoarele:



-lei-
┌────┬──────────────────────────────┬──────────────────┬────────────────────┐
│Nr. │Bunurile mobile care s-au pus │Preţul de evaluare│Preţul de adjudecare│
│Crt.│ în vânzare │ │ │
├────┼──────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
│ │ │ │ │
└────┴──────────────────────────────┴──────────────────┴────────────────────┘


TOTAL .............. lei

Adjudecatari
.......................................................*4)
.......................................................
.......................................................
.......................................................

Cu privire la vânzarea la licitaţie, s-au formulat urmãtoarele obiecţii:
.......................................................
.......................................................


Semnatura debitorului (sau a înlocuitorului)

...............................


Comisia de licitaţie: Adjudecatari:
(numele, prenumele, semnatura) (numele şi prenumele/
denumirea, semnatura)

L.S.



-------------
*1) Organul de executare care organizeazã licitaţia şi consiliul local pe raza cãruia se afla bunurile mobile sechestrate.
*2) Locul stabilit de organul de executare pentru desfãşurarea licitaţiei.
*3) Alte locuri unde a fost afişatã publicaţia de vânzare.
*4) Numele, prenumele sau denumirea, domiciliul sau sediul, precum şi contul bancar al adjudecatarilor, dupã caz.
*) Cod numeric personal.


CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate ________
Sediul _______________________________
Dosar Nr. ______/____________


DOCUMENT DE VÂNZARE-CUMPĂRARE

PENTRU BUNURI MOBILE SECHESTRATE

Data (ziua, luna, anul) ................

În temeiul <>art. 93 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003



Debitor ............. Cumpãrãtor..............
......................... ............................
(nume, prenume/denumire, (nume, prenume/denumire,
forma juridicã) forma juridicã)
Cod fiscal/CNP............. Cod fiscal/CNP...............
Str. ............ nr. .... Str. ............ nr. ....
Localitatea .............. Localitatea ..............
Judeţul .................... Judeţul ....................
Contul ..................... Contul .....................
Banca ...................... Banca ......................
Cota T.V.A. .......%


1 2 3 4 5 6
┌────┬───────────────────┬────┬──────────┬───────┬────────┬─────────┐
│Nr. │Denumirea bunurilor│ │ │ Preţ │ │ │
│crt.│ cumpãrate │U.M.│Cantitatea│unitar │Valoarea│Valoarea │
│ │ │ │ │(fãrã │ (lei) │ T.V.A. │
│ │ │ │ │T.V.A.)│ │ (lei) │
├────┼───────────────────┼────┼──────────┼───────┼────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────┼──────────┼───────┼────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────┼──────────┼───────┼────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────┼──────────┼───────┼────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────┼──────────┼───────┼────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────┼──────────┼───────┼────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────┼──────────┼───────┼────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────────────┴────┴──────────┴───────┴────────┴─────────┘

┌────────────┬────────┐
TOTAL │ │ │
└────────────┴────────┘
┌─────────────────────┐
TOTAL DE PLATA (coloana 5+6) │ │
└─────────────────────┘

Semnatura şi ştampila organului de executare Semnatura cumpãrãtorului

...................... ..............




CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate ________
Sediul _______________________
Dosar Nr. ________/___________


PROCES-VERBAL DE PREDARE-PRIMIRE*)
Nr. ________/________

Încheiat astãzi ....., luna ......, anul ......., ora ......, în localitatea ......................., str. .............. nr. ........... .
În temeiul <>art. 93 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , subsemnatul ...................., având funcţia de ........... cu legitimatia nr. ....., am predat urmãtoarele bunuri mobile, sechestrate prin procesul-verbal încheiat la data de ........., înregistrat sub nr. ...../...... care vor fi supuse vânzãrii în regim de consignaţie.



┌────┬───────────────────────────┬────┬────────────┬────────┬──────────┐
│Nr. │Denumirea bunurilor mobile,│ │ │ │ │
│Crt.│descriere, stare de uzura, │U.M.│ Cantitatea │ Preţul │ Valoarea │
│ │ semne particulare de │ │ │ unitar │ -lei- │
│ │ identificare │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────┼────────────┼────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────┼────────────┼────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────┼────────────┼────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────┼────────────┼────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────┼────────────┼────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────┼────────────┼────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────┼────────────┼────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────────────────────┴────┴────────────┴────────┴──────────┘



Subsemnatul ................, legitimat cu ............, în calitate de reprezentant al ................, am primit bunurile mobile enumerate mai sus.
Bunurile mobile preluate vor fi imediat etichetate şi expuse la vedere pentru vânzare şi nu pot fi vândute cu plata în rate.
Sumele realizate din vânzarea acestor bunuri mobile se vãrsa, în termen de doua zile lucrãtoare, în contul nr. ......................, dupã reţinerea comisionului de .......%.


Semnatura reprezentantului Semnatura reprezentantului unitãţii
organului de executare de vânzare în regim de consignaţie

................. ..........................




------------
*) Se încheie cu ocazia transmiterii bunurilor mobile pentru vânzare în regim de consignaţie.


CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate __________
Sediul _________________________
Dosar Nr. ______/_________

PROCES-VERBAL DE ADJUDECARE
BUNURI MOBILE

Nr. ______/________

Încheiat astãzi ......., luna ......, anul ....., ora ..., în localitatea ................, str. ................... nr. ...... .
În temeiul <>art. 113 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003

Debitor ............. Cumpãrãtor..............
......................... ............................
(nume, prenume/denumire, (nume, prenume/denumire,
forma juridicã) forma juridicã)
Cod fiscal/CNP............. Cod fiscal/CNP...............
Str. ............ nr. .... Str. ............ nr. ....
Localitatea .............. Localitatea ..............
Judeţul .................... Judeţul ....................
Contul ..................... Contul .....................
Banca ...................... Banca ......................

Cu ocazia desfãşurãrii licitaţiei publice de valorificare a bunurilor mobile aparţinând debitorului ............., în data de ..............., în baza publicatiei de vânzare nr. ...../.......... şi a procesului - verbal de desfãşurare a licitaţiei nr. ..../....., au fost valorificate urmãtoarele bunuri:



┌───────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 1 2 3 4 5 6 │
├────┬───────────────────┬────┬──────────┬───────┬────────┬─────────┤
│Nr. │Denumirea bunurilor│ │ │ Preţ │ │ │
│crt.│mobile, descriere, │U.M.│Cantitatea│unitar │Valoarea│Valoarea │
│ │stare de uzura, sem│ │ │(fãrã │ (lei) │ T.V.A. │
│ │ne particulare de │ │ │T.V.A.)│ │ (lei) │
│ │identificare │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────┼──────────┼───────┼────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────┼──────────┼───────┼────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────┼──────────┼───────┼────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────┼──────────┼───────┼────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────┼──────────┼───────┼────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────┼──────────┼───────┼────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────┼──────────┼───────┼────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────────────┴────┴──────────┴───────┴────────┴─────────┘

┌────────────┬────────┐
TOTAL │ │ │
└────────────┴────────┘
┌─────────────────────┐
TOTAL DE PLATA (coloana 5+6) │ │
└─────────────────────┘



Prezentul proces-verbal constituie titlu de proprietate asupra bunurilor mobile cumpãrate în urma licitaţie.


Semnatura şi ştampila organului de executare Semnatura cumpãrãtorului

...................... ..............



CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate _________
Sediul _______________________
Dosar Nr. _______/_________


PROCES - VERBAL

DE IDENTIFICARE BUNURI IMOBILE

Nr. _______/________

Încheiat astãzi ..., luna ....., anul ....., orele ......., localitatea .......................... str. ............., nr. ....... .

În temeiul prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , subsemnatul ........................, având funcţia de ..........., cu legitimatia nr. ...., am procedat la identificarea bunurilor imobile ale debitorului ............, din localitatea ............., str. ..........., nr. ...., cod numeric personal/cod fiscal ........., cãruia, deşi i s-a comunicat somaţia nr. ..., din ........, nu a efectuat plata sumelor datorate, conform titlului executoriu nr. .... din ..............., emis de ............., constând în:



┌────────────────────┬─────────────┬────────────┬────────────────┬─────────────┐
│ Natura obligaţiei │ Contribuţie │ Dobânzi*1) │ Penalitãţi de │ Penalitãţi │
│ │ │ │ întârziere │ stopaj la │
│ │ │ │ │ sursa │
├────────────────────┼─────────────┼────────────┼────────────────┼─────────────┤
│Angajator │ │ │ │ │
├────────────────────┼─────────────┼────────────┼────────────────┼─────────────┤
│Asiguraţi │ │ │ │ │
├────────────────────┼─────────────┼────────────┼────────────────┼─────────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │
└────────────────────┴─────────────┴────────────┴────────────────┴─────────────┘



Pentru realizarea creanţelor la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, s-a procedat la identificarea urmãtoarelor bunuri imobile:
- clãdire în suprafata de ..........., compusa din ................., şi construitã din ........ situata în localitatea ......... str. ......., nr. ...., detinuta în baza*2) .........., evaluatã la suma de ................... lei.
- teren*3) ............ în suprafata de ........... situat în .......... str. ............ nr. ...., deţinut în baza*2) ........., evaluat la suma de ..... lei.
Identificarea bunurilor imobile s-a efectuat în prezenta urmãtoarelor persoane:
- ............. domiciliat în .............. legitimat cu ............. în calitate de ..............;
- ............. domiciliat în .............. legitimat cu ............. în calitate de ..............:
- ............. domiciliat în .............. legitimat cu ............. în calitate de ..............;

În legatura cu bunurile identificate, debitorul .................... menţioneazã ca nu au fost gajate sau ipotecate anterior.
Sarcini care greveazã imobilul .............................. .
Persoanele de fata la identificarea bunurilor formuleazã urmãtoarele obiecţiuni ........................................................
...............................................................
În legatura cu bunurile identificate s-au sãvârşit infracţiunile ............................................................ .
Drept care s-a încheiat prezentul proces-verbal de identificare a bunurilor imobile în ........ exemplare, din care unul pentru organul de executare, unul s-a înmânat debitorului ............................*4).

Reprezentantul organului Semnatura debitorului
de executare

.................... ..................

Semnãturile martorilor

....................
....................



─────────────────────────────────────────────────────────────────────


*1) Pentru neplata sumelor datorate, se vor calcula dobânzi conform dispoziţiilor legale, în continuare folosindu-se cota de ........ .
*2) Se va mentiona actul care atesta proprietatea asupra bunului.
*3) Se va mentiona felul terenului.
*4) Se va face menţiunea dacã debitorul nu este de fata, refuza sau nu poate sa semneze procesul-verbal de identificare bunuri imobile.


CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate ________
Sediul
Dosar Nr. _____/_______


SOMAŢIE PENTRU EXECUTAREA
SILITĂ A BUNURILOR IMOBILE*1)

Nr. _______/________


Cãtre,

..................

În temeiul art. 62 şi <>art. 79 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin Legea nr.79/2003
Va atentionam ca, deoarece nu aţi achitat sumele de plata înscrise în titlul executoriu nr. ....../..............., emis de .................. în termen de 15 zile se va proceda la executarea silitã a urmãtoarelor bunuri imobile prevãzute în procesul-verbal de identificare bunuri imobile nr. ....... din .........:
- clãdire în suprafata de ........... compusa din ................. şi construitã din .............., situata în localitatea ................. str. ................................. nr. ....... detinuta în baza*2) ................... evaluatã la suma de .......................... lei.
- teren*3) ...................... în suprafata de .............. situat în ............... str. ................ nr. ..... deţinut în baza*2) ................ evaluat la suma de .......... lei.
Precizam ca s-a luat mãsura înscrierii prezentei somaţii în evidentele de publicitate imobiliarã.
Menţionãm ca pana la începerea executãrii silite puteti achitã sumele datorate.

PREŞEDINTE/DIRECTOR GENERAL ŞEF SERVICIU E.U.C.C.A.S.S.

...................... ..................


-----------
*1) Se va comunica debitorului şi organului competent în a cãrui raza teritorialã se afla imobilul pentru înscrierea în evidentele de publicitate imobiliarã;
*2) Se va mentiona actul care atesta proprietatea asupra bunului;
*3) Se va mentiona felul terenului.


CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate _________
Sediul
Dosar Nr. _____/_________


PROCES-VERBAL
DE INSTITUIRE ADMINISTRATOR SECHESTRU

Nr. _____/___________

Anul ..... luna ........ ziua.......

În baza <>art. 86 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin Legea nr.79/2003.
Având în vedere ca*1) ............................. domiciliat/cu sediul în localitatea ............. str. ......... nr. ...., bloc ......, sc. ....., et. ....., ap. .... are de plata urmãtoarele obligaţii la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, conform titlului executoriu nr. ...../........ emis de ......................... .



-lei-
┌───────────────────┬─────────────┬───────────┬───────────────┬───────────────┐
│ Natura obligaţiei │ Contribuţie │Dobânzi*2) │ Penalitãţi de │ Penalitãţi │
│ │ │ │ întârziere │stopaj la sursa│
├───────────────────┼─────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────┤
│Angajator │ │ │ │ │
├───────────────────┼─────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────┤
│Asiguraţi │ │ │ │ │
├───────────────────┼─────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │
└───────────────────┴─────────────┴───────────┴───────────────┴───────────────┘



Întrucât sumele menţionate mai sus nu au fost achitate, deşi debitorului i s-au înmânat somatiile*3) nr. ...../........... şi nr. ....../......... pentru lichidarea debitului s-a început procedura de executare silitã imobiliarã şi s-a încheiat procesul-verbal de identificare a bunurilor imobile nr. ..../..........
Pentru administrarea imobilului urmãrit se numeşte administrator sechestru*4) .................... din localitatea ..................., str. .............., nr. ...., bloc ......, sc. ....., ap. ...., BI/certificat de înmatriculare seria ..... nr. ......... eliberat de ....................... asupra urmãtoarelor bunuri imobile:
- clãdire în suprafata de ............., compusa din ............. construitã din ..........., situata în localitatea ..................., str. ............... nr. ...., bloc ......, et. ...., sc. ...., ap. ...., evaluatã la suma de .... lei.
- teren în suprafata de ........, felul terenului ..........., situat în localitatea ............ str. ......., nr. ...., evaluat la suma de ....... lei.
În cazul în care administrator sechestru este numita alta persoana fizica sau juridicã decât debitorul sau creditorul, organul de executare va fixa o remuneraţie administratorului sechestru ţinând seama de activitatea depusa.
Drept pentru care s-a încheiat prezentul proces-verbal de instituire a administratorului sechestru în 3 exemplare, din care unul rãmâne la dosarul de executare, unul s-a înmânat debitorului şi unul s-a înmânat administratorului sechestru.

Organ de executare ................ Semnatura debitorului

Nume şi prenume ...................

Semnatura ....................... .....................

Legitimatia .......................

Am primit în pãstrare, în calitate de administrator sechestru, bunurile imobile arãtate în prezentul proces-verbal, de care rãspund şi am luat cunostinta de obligaţiile pe care le am.
Obligaţiile administratorului sechestru sunt cele prevãzute în <>Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin Legea nr.79/2003.


Semnatura administratorului sechestru,

.........................

------------
*1) numele şi prenumele sau denumirea debitorului.
*2) dobânzile se vor calcula în continuare folosindu-se cota de ...... pana la achitarea sumelor datorate.
*3) se va indica numãrul şi data somatiilor emise conform prevederilor legale.
*4) numele şi prenumele sau denumirea administratorului sechestru.


CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate _______
Sediul ______________________
Dosar Nr. _____/_________


PROCES-VERBAL DE SECHESTRU
AL BUNURILOR IMOBILE

Nr. _____/_______

Încheiat astãzi ......, luna ......, anul ...., ora ...., în localitatea .........., str. ............... nr. ....... .

În temeiul <>art. 72 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , subsemnatul ................ având funcţia de ............., cu legitimatia nr. ............. am procedat la sechestrarea bunurilor imobile ale debitorului ....................................... din localitatea ................... str. ............ nr. ...., cod numeric personal/cod fiscal ........................ cãruia deşi i s-a comunicat somaţia nr. .... din .........., nu a efectuat plata sumelor datorate conform titlului executoriu nr. ...../......... emis de .............. constând în:



-lei-
┌───────────────────┬─────────────┬───────────┬───────────────┬───────────────┐
│ Natura obligaţiei │ Contribuţie │Dobânzi*1) │ Penalitãţi de │ Penalitãţi │
│ │ │ │ întârziere │stopaj la sursa│
├───────────────────┼─────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────┤
│Angajator │ │ │ │ │
├───────────────────┼─────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────┤
│Asiguraţi │ │ │ │ │
├───────────────────┼─────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │
└───────────────────┴─────────────┴───────────┴───────────────┴───────────────┘



Pentru încasarea creanţelor la Fondul naţional unic de asigurãri de sãnãtate, s-a procedat la sechestrarea urmãtoarelor bunuri imobile:
- clãdire în suprafata de ...... compusa din .................... construitã din ..............., situata în localitatea ........................., str. ................ nr. ....., bloc ....., et. ....., sc. ...., ap. ....., evaluatã la suma de ................... lei.
- teren în suprafata de .............., felul terenului ............, situat în localitatea ................ str. .........., nr. ....., evaluat la suma de ................ lei.
Sechestrul s-a aplicat în prezenta urmãtoarelor persoane:
- .................................... domiciliat în .............., legitimat cu ...................., în calitate de ...........................;
- ............... domiciliat în .........., legitimat cu ........., în calitate de .....
Asupra bunurilor imobile sechestrate au fost aplicate mãsuri spre neschimbare, constând în*2) ............................. bunurile fiind lãsate în custodia ....................., din localitatea .........., str. ........ nr. ..., care va depozita bunurile în localitatea .............. str. ......... nr. .... .
În legatura cu bunurile imobile sechestrate, dl(dna) ............. menţioneazã ca nu au fost/au fost sechestrate anterior ..................
Persoanele de fata la aplicarea sechestrului formuleazã urmãtoarele obiecţiuni:
.....................................................................
.....................................................................
Bunurile imobile sechestrate sunt indisponibilizate cat timp dureazã executarea silitã, în cazul în care obligaţia la Fondul naţional unic de asigurãri de sãnãtate nu se achitã în termen de 15 zile, se va proceda la valorificarea acestora conform legii.
Drept care s-a încheiat prezentul proces-verbal de sechestru în ............ exemplare, dintre care unul pentru organul de executare, unul s-a înmânat debitorului
.................................................*3)
.................................................*4)


Semnatura reprezentantului Semnatura debitorului
organului de executare (sau al reprezentantului legal)

.......................... ...............................




Semnãturile martorilor .....................
.....................
.....................
---------------
*1) Pentru neplata în termen a sumelor datorate, se vor calcula dobânzi conform dispoziţiilor legale, în continuare aplicându-se cota de .....
*2) Punere de sigilii, custodia sau ridicarea de la locul unde se afla, menţionându-se bunurile imobile supuse acestor mãsuri.
*3) Un exemplar custodelui şi câte unul creditorilor gajisti, dacã este cazul.
*4) Se va face menţiunea dacã debitorul nu este de fata, refuza sau nu poate sa semneze procesul-verbal de sechestru.


CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate _______
Sediul ______________________________
Dosar Nr.__________/_________________


PUBLICAŢIE DE VÂNZARE

BUNURI IMOBILE

Nr. ______/________

Anul ... luna ...... ziua ......

În temeiul <>art. 97-99 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , se face cunoscut prin prezenta ca, în ziua de .... luna ... orele .... anul .... în localitatea ............... str. ....... nr. ........ se vor vinde prin*1) ................ urmãtoarele bunuri imobile, proprietate a debitorului*2) .......... cu domiciliul/sediul în localitatea ............, str. ........ nr. ..... bl. ...., sc. .... etaj ...., ap. ...... cod numeric personal/cod fiscal ......:
a) - clãdire în suprafata de ....... compusa din ......... şi construitã din ........, situata în localitatea ............ str. ........ nr. ..... evaluatã la suma de ...... lei.
b) - teren*3) ......... în suprafata de ........., situat în localitatea ........, str. ........... nr. ........, evaluat la suma de ............ lei.

Bunurile imobile mai sus menţionate sunt grevate de urmãtoarele*4):
...................................................................
...................................................................
Pentru bunul imobil prevãzut mai sus (clãdire/teren) au comunicat titluri executorii urmãtorii creditori*5):
...................................................................
...................................................................


Conducãtorul organului de executare ..........
Numele şi prenumele .................
Semnatura ...........................

L.S.

------------
*1) Se va indica forma vânzãrii;
*2) Se va trece numele şi prenumele sau denumirea debitorului;
*3) Se va mentiona felul terenului;
*4) Se vor arata drepturile reale existente asupra bunurilor imobile şi orice alte sarcini înscrise în evidentele de publicitate imobiliarã, precum şi titularii şi domiciliul sau sediul acestora;
*5) Se vor mentiona numele sau denumirea, precum şi domiciliul sau sediul creditorilor urmãritori.


CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate ________
Sediul ______________________
Dosar Nr. _____/_____


PROCES-VERBAL DE LICITAŢIE

PENTRU BUNURI IMOBILE

Nr. _______/_______

Încheiat astãzi ..., luna .... anul ...... orele ..... în localitatea ............., str. .............. nr. ..........
În temeiul <>art. 109 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003
Pentru realizarea creanţelor la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate fata de debitorul*1) ................. din localitatea .......... str. ....... nr. ........ cod numeric personal/cod fiscal ........... în suma de ........ lei, specificate în titlul executoriu nr. ......./...... s-au identificat bunurile imobile înscrise în procesul-verbal de identificare bunuri imobile nr. ..... din ....... întocmit de .................
Valorificarea bunurilor imobile prin vânzare la licitaţie a fost adusã la cunostinta publica prin publicarea la data de ............ în ziarele a publicatiei de vânzare, care a fost afişatã la sediul ............*2), la ..............*3), precum şi ..........*4).
În baza <>art. 94 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , s-a procedat la valorificarea bunurilor imobile urmãrite silit prin vânzare la licitaţie publica, dupã cum urmeazã:
Reprezentantul organului de executare a dat citire publicatiei de vânzare, care cuprinde: datele de identificare a imobilului
....................................................................
- descrierea sumarã.................................................
- drepturile reale şi celelalte sarcini înscrise în evidentele de publicitate imobiliarã care greveazã imobilul .................................................
....................................................................
- condiţiile vânzãrii ..............................................
- preţul de evaluare a imobilului (lei) ............................
- data ......... ora ............ locul ........................ vânzãrii domiciliul sau denumirea şi sediul debitorului
....................................................................
- creditori urmãritori ............................................
S-a fãcut prezentarea ofertelor scrise primite şi a dovezii plãţii sumei reprezentând 10% din valoarea imobilului de cãtre ....................................
....................................................................
Licitaţia a început de la preţul de (lei) ..........................
Adjudecarea s-a fãcut în favoarea*5) ........................... la preţul de (lei) .......... şi T.V.A. în valoare de ........ lei.
Plata se va face integral .......... sau în ...... rate lunare, cu un avans de*6) (lei) ................... şi cu plata unei dobânzi de ................
Cumpãrãtorul nu va putea instraina bunul imobil decât dupã plata în întregime a preţului.
Cu privire la vânzarea la licitaţie s-au fãcut urmãtoarele obiecţii:
....................................................................
....................................................................
Drept care s-a încheiat procesul-verbal în ........... exemplare.



Comisia de licitaţie: Adjudecatar
Nume, prenume, semnatura (sau reprezentantul sau împuternicit)
Nume, prenume, semnatura
..................... ...................................
..................... ...................................
..................... ...................................

---------
*1) nume, prenume sau denumire;
*2) organul de executare care organizeazã licitaţia şi consiliul local în raza cãruia se afla bunurile imobile identificate;
*3) locul stabilit de organul de executare pentru desfãşurarea licitaţiei;
*4) alte locuri unde a fost afişatã publicaţia de vânzare;
*5) numele, prenumele sau denumirea, domiciliul sau sediul, precum şi contul bancar al adjudecatarilor, dupã caz;
*6) minimum 50% din preţul de adjudecare a imobilului;


CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
CASA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE .......... Seria ...../200
Sediul ____________________ Nr. .......


PROCES-VERBAL DE CONSTATARE A CONTRAVENŢIEI NR. .....
încheiat astãzi .... luna ..... anul ..... ora
în localitatea ......... judeţul .......

Agenţii constatatori .............. în calitate de .......... din ......... am constatat ca numitul*): ............, nãscut la data de: anul ... luna ... ziua ..., în localitatea ....... judeţul ..... fiul lui ..... şi al ......, domiciliat în .........*), str. (comuna) ........... nr. ......, judeţul ........, ocupaţia ........., locul de munca (unitatea) ...... din ........ localitatea ......., judeţul ......., identificat cu*) buletinul de identitate seria .... nr. ..... emis de ...... la data de .... CNP (cod fiscal) .........., a sãvârşit în ziua de .... luna ... anul .... ora .... locul ...... urmãtoarea contravenţie:
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
fapta prevãzutã la art. ..... alin. .... din ...... se sancţioneazã cu amenda de la ...... lei la ........ lei.
Alte menţiuni (inclusiv obiectiunile contravenientului)
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
proband aceasta cu ................................................
(continuare pe verso)



Agenţii constatatori, Contravenientul, Martorii,

.....................................................................

-----------
*) Pentru persoanele juridice se completeazã în mod corespunzãtor cu denumirea, sediul acestora, numãrul de înmatriculare în registrul comerţului şi codul fiscal al acesteia, precum şi datele de identificare a persoanei care o reprezintã.


verso

PROCES-VERBAL DE ÎNDEPLINIRE A PROCEDURII*)

Astãzi ........ agenţii constatatori ............. din cadrul ......... având de înmânat procesul-verbal de constatare a contravenţiei cu înştiinţarea de plata nr. ....., ne-am deplasat la domiciliul numitului ........... din str. ....... (comuna) ....... nr. ...... ap. ..... localitatea (sectorul) ........... gãsind pe contravenient sau pe ........., ruda cu acesta, persoana care locuieşte la aceasta adresa, administrator, portar, împuternicitul contravenientului**), care, primind actul, a semnat în fata noastrã.


Semnatura primitorului şi actul de identitate.
..............................................
..............................................

În conformitate cu prevederile art. ...... alin. ...... din ........ se stabileşte amenda în suma de ......... (.........) lei, care se va achitã în termen de 15 zile de la data prezentului proces-verbal la CEC sau la trezoreria finanţelor publice, în cont nr.: ................
În caz de neachitare la termenul stabilit se va proceda la executarea silitã, conform prevederilor legale.
Contravenientul se (nu se) angajeazã sa achite jumãtate din minimul amenzii, adicã ............ lei în cel mult 48 de ore de la data încheierii procesului-verbal, şi sa prezinte în acelaşi termen chitanţa agentului constatator sau organului din care face parte acesta.

Odatã cu sancţiunea s-a dispus şi confiscarea a
....................................................................
....................................................................
....................................................................
....................................................................
....................................................................
....................................................................
....................................................................
....................................................................
....................................................................
....................................................................
....................................................................
bunuri, menţionate în anexa care face parte integrantã din procesul-verbal.



Agenţii constatatori, Contravenientul, Martorii,

.....................................................................


Fiind de fata, contravenientului i s-a înmânat un exemplar din prezentul proces-verbal pe care-l primeşte (refuza sa-l primeascã) în fata noastrã.
Subsemnatul(tii) ............ în calitate de martori, domiciliat(ti) în ............, str. ...... nr. ......, B.I. seria ..... nr. ......., emis de ........... CNP ......... declaram ca prezentul proces-verbal nu a fost semnat de contravenient pentru motivul ca
...................................................................
...................................................................
Cu drept de plângere în termen de 15 zile de la data comunicãrii la
.......................................................................
.......................................................................
Organul la care s-a depus plângerea va trimite de îndatã aceasta plângere instanţei competente a o soluţiona, însoţitã de copia procesului-verbal.



Agenţii constatatori, Contravenientul, Martorii,


...................................................................


Refuzând primirea (negasind nici o persoana), s-a afişat actul pe usa principala a locuinţei contravenientului.
Drept pentru care s-a încheiat prezentul proces-verbal.


Agenţii constatatori,
.....................

-------------
*) Se detaseaza de prezentul proces-verbal şi se anexeazã exemplarului transmis organelor fiscale spre executare.
**) Se anuleazã cuvintele care nu sunt necesare, în caz de afişare, actul se va lipi numai la colturi şi, dupã caz, cu înştiinţarea de plata în fata.


CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate _________
Sediul ______________________
Dosar Nr. __________/________


PROCES-VERBAL DE
CONSTATARE A INSOLVABILITATII

Nr. ____/____

Încheiat astãzi .... luna ... anul ....

În baza <>art. 131 (1) din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003
Având în vedere ca debitorul ..................... cu ultimul domiciliu/sediu cunoscut în localitatea ............., str. ......... nr. ...., blocul ....... scara ...... etajul ......, apartamentul ...., cod numeric personal/cod fiscal ............. a fost înscris în evidenta fiscalã cu urmãtoarele obligaţii la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, conform titlurilor executorii .........., emise de ..............


┌──────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────┐
│ Termenul de plata │ Suma datoratã -lei- │
├───────────┬────┬────┬────┼────────────┬───────┬──────────────┬────────────┤
│ Natura │Anul│Luna│Ziua│Contribuţie │Dobânzi│ Penalitãţi │ Penalitãţi │
│ obligaţiei│ │ │ │ │ │de întârziere │ stopaj la │
│ │ │ │ │ │ │ │ sursa │
├───────────┼────┼────┼────┼────────────┼───────┼──────────────┼────────────┤
│Angajator │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼────┼────┼────┼────────────┼───────┼──────────────┼────────────┤
│Asiguraţi │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼────┼────┼────┼────────────┼───────┼──────────────┼────────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │
└───────────┴────┴────┴────┴────────────┴───────┴──────────────┴────────────┘


Pentru încasarea şi executarea silitã a acestor sume s-au luat urmãtoarele mãsuri:

- s-a comunicat înştiinţarea de plata nr. ..../.........;

- s-a comunicat somaţia nr. ............................;

- s-a înfiinţat poprirea ...............................;

- s-a înfiinţat sechestrul asupra bunurilor mobile ......

.........................................................;

- s-au indisponibilizat urmãtoarele bunuri imobile

.........................................................;

În urma aplicãrii mãsurilor prevãzute mai sus, debitorul figureazã cu urmãtoarele obligaţii la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate:


┌──────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────┐
│ Termenul de plata │ Suma datoratã -lei- │
├───────────┬────┬────┬────┼────────────┬───────┬──────────────┬────────────┤
│ Natura │Anul│Luna│Ziua│Contribuţie │Dobânzi│ Penalitãţi │ Penalitãţi │
│ obligaţiei│ │ │ │ │ │de întârziere │ stopaj la │
│ │ │ │ │ │ │ │ sursa │
├───────────┼────┼────┼────┼────────────┼───────┼──────────────┼────────────┤
│Angajator │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼────┼────┼────┼────────────┼───────┼──────────────┼────────────┤
│Asiguraţi │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼────┼────┼────┼────────────┼───────┼──────────────┼────────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │
└───────────┴────┴────┴────┴────────────┴───────┴──────────────┴────────────┘



Pentru determinarea bunurilor şi veniturilor debitorului, s-au luat urmãtoarele mãsuri:
a) s-au fãcut cercetãri la ultimul domiciliu/sediu cunoscut al debitorului şi s-a constatat ca
...................................................................
...................................................................
b) s-au solicitat relaţii de la compartimentele de evidenta a populaţiei din cadrul Ministerului de Interne ori de la oficiile Registrului Comerţului sau de la instanţele judecãtoreşti, dupã caz, şi s-a constatat ca
...................................................................
...................................................................
c) s-au cerut relaţii de la unitãţile sau de la persoanele fizice unde debitorul şi-a desfãşurat activitatea în ultimii 3 ani şi s-a constatat ca
...................................................................
...................................................................
d) s-au cerut relaţii la organele de executare în raza cãrora s-a nãscut debitorul sau a avut debitorul ultimul domiciliul/sediu, precum şi de la cele în a cãror raza teritorialã ori evidenta se afla sucursale sau puncte de lucru ale debitorului şi s-a constatat ca
...................................................................
...................................................................
e) s-au solicitat de la organele şi persoanele abilitate informaţii cu privire la moştenitorii care au acceptat succesiunea debitorului decedat şi s-a constatat ca
...................................................................
...................................................................
f) s-au verificat documentele de înfiinţare şi de evidenta (statut, contract de societate, acte adiţionale de modificare a acestora, bilanţ contabil, balanţa lunarã etc.) şi s-a constatat ca
...................................................................
...................................................................
g) s-au solicitat informaţii societãţilor bancare la care debitorul are conturi deschise şi s-a constatat ca
...................................................................
...................................................................
h) s-au mai fãcut urmãtoarele cercetãri ...............................
...................................................................
...................................................................
În urma cercetãrilor şi constatãrilor de mai sus rezulta ca debitorul se încadreazã în dispoziţiile <>art. 131 (2) din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , şi este insolvabil, întrucât*1):
...................................................................
...................................................................
Prezentul proces-verbal s-a încheiat în ...... exemplare, din care
...................................................................
...................................................................



Organul de executare:

Numele şi prenumele
......................
Semnatura ............................

Se anexeazã urmãtoarele documente justificative:
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................

------------
*1) 1. debitorul nu are venituri sau bunuri urmaribile; 2. când, dupã încetarea executãrii silite, pornitã impotriva debitorului, rãmân debite neachitate; 3. debitorul a dispãrut sau a decedat fãrã sa lase avere; 4. debitorul nu este gãsit la ultimul domiciliu sau sediu cunoscut şi, la acestea ori în alte locuri unde exista indicii ca a avut avere, nu se gãsesc venituri sau bunuri urmaribile; 5 când, potrivit legii, debitorul, persoana juridicã, îşi înceteazã existenta şi când au rãmas neachitate obligaţii la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate.



CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate ________
Sediul _____________________
Dosar Nr. ________/_________


PROCES-VERBAL NR. .....
PRIVIND CHELTUIELILE DE EXECUTARE

Nr. ________/________

În temeiul <>art. 61 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003
Pentru realizarea creanţelor la Fondul naţional unic de asigurãri de sãnãtate, în sarcina debitorului ........................... din localitatea .................., str. .................. nr. ......, bloc ........ sc. ...., ap. ...., cod numeric personal/cod fiscal ........ în baza titlului executoriu nr. ...... din ............. emis de ....... s-a aplicat procedura de executare silitã pentru care s-au efectuat urmãtoarele cheltuieli de executare:


┌───────────────────────┬────────────────────────────────────────┬──────────┐
│ Felul cheltuielilor │ Denumirea documentului justificativ, │ Suma │
│ de executare │ numãrul şi data │ (lei) │
├───────────────────────┼────────────────────────────────────────┼──────────┤
├───────────────────────┼────────────────────────────────────────┼──────────┤
├───────────────────────┼────────────────────────────────────────┼──────────┤
├───────────────────────┼────────────────────────────────────────┼──────────┤
├───────────────────────┼────────────────────────────────────────┼──────────┤
├───────────────────────┼────────────────────────────────────────┼──────────┤
├───────────────────────┼────────────────────────────────────────┼──────────┤
├───────────────────────┼────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ TOTAL │ │ │
└───────────────────────┴────────────────────────────────────────┴──────────┘



În temeiul prevederilor <>art. 61 (1) din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , prezentul înscris constituie titlu executoriu.




DIRECTOR GENERAL Întocmit,
(Nume şi prenume)

Semnatura .............
Semnatura ............



CASA NATIONALA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate _________
Sediul ________________________
Dosar Nr. ___________/_________


PROCES-VERBAL
DE CONSTATARE A
NEREALIZARII/NEINDESTULARII
OBLIGAŢIILOR DEBITORULUI

Nr. _____/_____

Încheiat astãzi .... luna .... anul ....

În baza <>art. 115 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003
Având în vedere ca debitorul .............., cu ultimul domiciliu/sediu cunoscut în localitatea .........., str. ...... nr. ...., blocul ...... scara ..... etajul ....... apartamentul ...., cod numeric personal/cod fiscal ........ a fost înscris în evidenta fiscalã cu urmãtoarele obligaţii la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, conform titlurilor executorii ..............., emise de ...............


┌──────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────┐
│ Termenul de plata │ Suma datoratã -lei- │
├───────────┬────┬────┬────┼────────────┬───────┬──────────────┬────────────┤
│ Natura │Anul│Luna│Ziua│Contribuţie │Dobânzi│ Penalitãţi │ Penalitãţi │
│ obligaţiei│ │ │ │ │ │de întârziere │ stopaj la │
│ │ │ │ │ │ │ │ sursa │
├───────────┼────┼────┼────┼────────────┼───────┼──────────────┼────────────┤
│Angajator │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼────┼────┼────┼────────────┼───────┼──────────────┼────────────┤
│Asiguraţi │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼────┼────┼────┼────────────┼───────┼──────────────┼────────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │
└───────────┴────┴────┴────┴────────────┴───────┴──────────────┴────────────┘



Pentru încasarea si executarea silitã a acestor sume s-au luat urmãtoarele mãsuri:

- s-a comunicat înştiinţarea de plata nr. ....../...............;

- s-a comunicat somaţia nr. ....................................;

- s-a înfiinţat poprirea .......................................;

- s-a înfiinţat sechestrul asupra bunurilor mobile ..............

................................................................;

s-au indisponibilizat urmãtoarele bunuri imobile

................................................................;

În urma aplicãrii mãsurilor prevãzute mai sus, s-au recuperat urmãtoarele sume:


┌─────────────┬──────────────┬───────┬──────────────┬────────────┐
│ Natura │ Contribuţie │Dobânzi│ Penalitãţi │ Penalitãţi │
│ obligaţiei │ │ │de întârziere │ stopaj la │
│ │ │ │ │ sursa │
├─────────────┼──────────────┼───────┼──────────────┼────────────┤
│Angajator │ │ │ │ │
├─────────────┼──────────────┼───────┼──────────────┼────────────┤
│Asiguraţi │ │ │ │ │
├─────────────┼──────────────┼───────┼──────────────┼────────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │
└─────────────┴──────────────┴───────┴──────────────┴────────────┘



Sumele rãmase în sarcina debitorului dupã aplicarea procedurii de executare silitã sunt urmãtoarele:


┌─────────────┬──────────────┬───────┬──────────────┬────────────┐
│ Natura │ Contribuţie │Dobânzi│ Penalitãţi │ Penalitãţi │
│ obligaţiei │ │ │de întârziere │ stopaj la │
│ │ │ │ │ sursa │
├─────────────┼──────────────┼───────┼──────────────┼────────────┤
│Angajator │ │ │ │ │
├─────────────┼──────────────┼───────┼──────────────┼────────────┤
│Asiguraţi │ │ │ │ │
├─────────────┼──────────────┼───────┼──────────────┼────────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │
└─────────────┴──────────────┴───────┴──────────────┴────────────┘



Prezentul proces-verbal s-a încheiat în ...... exemplare, din care
....................................................................
....................................................................



Organul de executare:

Numele şi prenumele
..................
Semnatura ........................


Se anexeazã urmãtoarele documente justificative: ...................
....................................................................
....................................................................
....................................................................
....................................................................


__________________________________________________________________________

-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016