Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENTE din 8 decembrie 2011  convenite intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, prin schimb de scrisori semnate la Bucuresti  la 28 noiembrie 2011, la Bruxelles la 29 noiembrie 2011 si la Bucuresti la 8 decembrie 2011, la Acordul de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare pentru finantarea Proiectului privind inchiderea minelor, refacerea mediului si regenerarea socioeconomica, semnat la Bucuresti la 28 ianuarie 2005    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENTE din 8 decembrie 2011 convenite intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, prin schimb de scrisori semnate la Bucuresti la 28 noiembrie 2011, la Bruxelles la 29 noiembrie 2011 si la Bucuresti la 8 decembrie 2011, la Acordul de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare pentru finantarea Proiectului privind inchiderea minelor, refacerea mediului si regenerarea socioeconomica, semnat la Bucuresti la 28 ianuarie 2005

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 157 din 8 martie 2012

    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    Cabinet secretar de stat
                                               Str. Apolodor nr. 17
                                               Sectorul 5, Bucureşti
                                               Tel: +40213199752
                                               Fax: +40213199735
                                               e-mail:
                                               angela.carabas@mfinante.ro

    Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
    Domnului Peter Harrold, director
    Europa Centralã şi Ţãrile Baltice şi Asia Centralã

    Ref.: Proiect privind închiderea minelor, refacerea mediului şi regenerarea socioeconomicã (Împrumut nr. 4759-RO) - Amendament la Acordul de împrumut

                                                Bucureşti, 28 noiembrie 2011

    Stimate domnule Harrold,
    Luând în considerare situaţia curentã a proiectului şi în conformitate cu ultima misiune în România a Bãncii Internaţionale pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BIRD), în scopul asigurãrii finalizãrii cu succes a obiectivelor proiectului şi pentru o utilizare eficientã a sumelor împrumutului, la cererea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri (MECMA), vã rugãm sã fiţi de acord cu amendarea împrumutului mai sus menţionat.
    Amendamentul constã în urmãtoarele modificãri:
    Extinderea cu 6 luni a datei-limitã de tragere a împrumutului, respectiv de la 30 noiembrie 2011 la 31 mai 2012, pentru a putea diminua impactul negativ care ar rezulta prin oprirea contractelor în derulare şi nefinalizarea acestora.
    Unele dintre aceste contracte privesc lucrãri de închidere şi ecologizare a minelor, haldelor de steril şi iazurilor de decantare, care prezintã pericol de mediu cu risc mare de poluare, pericol transfrontalier de mediu şi care sunt incluse în lista agreatã cu UE referitoare la reducerea semnificativã a deteriorãrii mediului.
    Pe baza planului de achiziţii actualizat, trimis de cãtre MECMA, care reflectã ceea ce s-a agreat în timpul ultimei misiuni a BIRD, şi anume cã s-a renunţat la lucrãrile pentru unele mine şi granturi mici, au rezultat economii în valoare de 31.089.780,00 USD.
    În acest sens, confirmãm anularea a 31.089.780,00 USD şi, prin urmare, reducerea sumelor împrumutului de la 120.000.000,00 USD la 88.910.220,00 USD.
    Totuşi, în funcţie de stadiul execuţiei lucrãrilor, ne rezervãm dreptul de a cere o extindere ulterioarã a datei-limitã de tragere a împrumutului, permiţând finalizarea tuturor activitãţilor.
    Pe baza propunerilor de mai sus, secţiunea 2.03 se amendeazã dupã cum urmeazã:
    "Secţiunea 2.03. Data-limitã de tragere va fi 31 mai 2012 sau o altã datã ulterioarã pe care o va stabili Banca. Banca va notifica prompt Împrumutatului aceastã datã ulterioarã."

    Anexa nr. 1 la Acordul de împrumut se amendeazã dupã cum urmeazã:



┌──────────────────────────────────┬────────────┬──────────────────────────────┐
│ "Categoria │Suma alocatã│ Procentul maxim din │
│ │din împrumut│ cheltuieli ce va fi finanţat │
│ │ (exprimatã │ │
│ │ în dolari │ │
│ │ S.U.A.) │ │
├──────────────────────────────────┼────────────┼──────────────────────────────┤
│(1) Bunuri │ │ │
│a) în cadrul pãrţilor A şi C.1 ale│ 33.463,79│100% din cheltuieli externe, │
│ Proiectului │ │100% din cheltuieli locale │
│ │ │(costuri franco-uzinã) şi 80% │
│ │ │din cheltuieli locale pentru │
│ │ │alte articole achiziţionate pe│
│ │ │plan local │
│b) în cadrul pãrţilor B şi C.2 ale│ │ │
│ Proiectului │ 223.873,35│ │
├──────────────────────────────────┼────────────┼──────────────────────────────┤
│(2) Servicii de consultanţã, │ │ │
│inclusiv audit │ │ │
│a) în cadrul pãrţilor A şi C.1 ale│1.502.771,00│85% din cheltuieli externe şi │
│ Proiectului │ │75% din cheltuieli locale │
│b) în cadrul pãrţilor B şi C.2 ale│3.629.460,00│ │
│ Proiectului │ │ │
├──────────────────────────────────┼────────────┼──────────────────────────────┤
│(3) Pregãtire │ │ │
│a) în cadrul pãrţilor A şi C.1 ale│ 82.279,01│100% din cheltuieli externe şi│
│ Proiectului │ │75% din cheltuieli locale │
│b) în cadrul pãrţilor B şi C.2 ale│ 191.106,34│ │
│ Proiectului │ │ │
├──────────────────────────────────┼────────────┼──────────────────────────────┤
│(4) Lucrãri │ │80% │
│a) în cadrul pãrţii A a │ │ │
│ Proiectului │16951.763,00│ │
│b) în cadrul pãrţii B a │ │ │
│ Proiectului │ 0│ │
├──────────────────────────────────┼────────────┼──────────────────────────────┤
│(5) Plãţi de stimulente financiare│5.782.175,69│80% │
│în cadrul pãrţii B.1 a) │ │ │
│a Proiectului │ │ │
├──────────────────────────────────┼────────────┼──────────────────────────────┤
│(6) Microcredite în cadrul pãrţii │ 0│100% │
│B.1 b) a Proiectului │ │ │
├──────────────────────────────────┼────────────┼──────────────────────────────┤
│(7) Granturi S.D.S.C.M. în cadrul │5.909.501,99│84% │
│pãrţii B.2 a) a Proiectului │ │ │
├──────────────────────────────────┼────────────┼──────────────────────────────┤
│(8) Granturi S.G.M. în cadrul │ 898.759,00│84% │
│pãrţii B.2 c) a Proiectului │ │ │
├──────────────────────────────────┼────────────┼──────────────────────────────┤
│(9) Costuri operaţionale │ │50% │
│adiţionale │ │ │
│a) în cadrul pãrţii C.1 a │ 419.369,00│ │
│ Proiectului │ │ │
│b) în cadrul pãrţii C.2 a │ 832.450,53│ │
│ Proiectului │ │ │
├──────────────────────────────────┼────────────┼──────────────────────────────┤
│(10) Nealocate │ 0│ │
├──────────────────────────────────┼────────────┼──────────────────────────────┤
│(11) Bunuri, servicii de │20071.637,20│80% │
│consultanţã (inclusiv audit), │ │ │
│pregãtire, lucrãri şi costuri │ │ │
│operaţionale adiţionale în cadrul │ │ │
│pãrţilor A şi C.1 ale Proiectului │ │ │
├──────────────────────────────────┼────────────┼──────────────────────────────┤
│(12) Bunuri, servicii de │22054.462,09│84% │
│consultanţã, pregãtire, lucrãri şi│ │ │
│costuri operaţionale adiţionale în│ │ │
│cadrul pãrţii B a Proiectului [cu │ │ │
│excepţia pãrţilor B.2 a) şi B.3 c)│ │ │
│ii)] şi în cadrul pãrţii C.2 i) a │ │ │
│Proiectului; plãţi de stimulente │ │ │
│financiare în cadrul pãrţii B.1 a)│ │ │
│a Proiectului şi granturi S.G.M. │ │ │
│în cadrul pãrţii B.2 c) a │ │ │
│Proiectului │ │ │
├──────────────────────────────────┼────────────┼──────────────────────────────┤
│(13) Bunuri, servicii de │10327.148,01│81% │
│consultanţã, pregãtire, costuri │ │ │
│operaţionale adiţionale în cadrul │ │ │
│pãrţii B.3 c) ii) şi în cadrul │ │ │
│pãrţii C.2 ii) a Proiectului şi │ │ │
│granturi S.D.S.C.M. în cadrul │ │ │
│pãrţii B.2 a) a Proiectului │ │ │
├──────────────────────────────────┼────────────┼──────────────────────────────┤
│ TOTAL: │88910220,00"│ │
└──────────────────────────────────┴────────────┴──────────────────────────────┘



    Sperând cã solicitarea noastrã se va bucura de înţelegerea şi sprijinul dumneavoastrã, aşteptãm cu nerãbdare rãspunsul dumneavoastrã pozitiv.

                                   Cu stimã,
                                 Bogdan Drãgoi,
                                secretar de stat


                           GRUPUL BANCA MODIALĂ
                           Europa Centralã şi Ţãrile Baltice şi Asia Centralã

                           Avenue Marnix nr. 17, etaj 2, 1000 Bruxelles, Belgia
                                   Tel: (32 2) 504 09 94, Fax: (32 2) 504 09 99

                                                              29 noiembrie 2011

    Excelenţei Sale
    Gheorghe Ialomiţianu,
    ministrul finanţelor publice
    Ministerul Finanţelor Publice

    Subiect: Proiect privind închiderea minelor, refacerea mediului şi regenerarea socioeconomicã
             (Împrumut nr. 4759-RO) - Anulare parţialã a sumelor împrumutului şi extinderea datei-limitã de tragere

    Facem referire la Acordul de împrumut dintre România (Împrumutatul) şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (Banca) dupã cum a fost amendat (Acordul de împrumut) pentru proiectul menţionat mai sus, din data de 28 ianuarie 2005. De asemenea, ne referim la solicitarea dumneavoastrã în numele Împrumutatului, cuprinsã în scrisoarea Împrumutatului din data de 28 noiembrie 2011, de a anula parţial sumele împrumutului şi de a extinde data-limitã de tragere a împrumutului.
    Am plãcerea de a vã informa cã Banca a stabilit data de 30 mai 2012 ca datã finalã pentru scopul secţiunii 2.03 din Acordul de împrumut şi cã, în conformitate cu secţiunea 6.01 din Condiţiile generale, Banca anuleazã prin prezenta, la data de 28 noiembrie 2011, suma egalã cu 31.089.780 USD din împrumut şi comisioanele de angajament aferente acestor sume care înceteazã a mai fi datorate la data de 28 noiembrie 2011.
    În consecinţã, tabelul stabilit în paragraful 1 al anexei nr. 1 este amendat dupã cum este indicat în anexa nr. I ataşatã la aceastã scrisoare.
    În anexa nr. 3, graficul de rambursare este revizuit de cãtre Bancã ca rezultat al anulãrii menţionate mai sus, iar cifrele revizuite vor fi trimise cãtre dumneavoastrã în scurt timp.

                                   Cu stimã,
                                 Peter Harrold,
                                    director
                               Europa Centralã şi
                        Ţãrile Baltice şi Asia Centralã


    E.S. Gheorghe Ialomiţianu

                                                        29 noiembrie 2011

    Cc: Excelenţei Sale
    Ion Ariton,
    ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri
    Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri

    Bogdan Drãgoi,
    secretar de stat
    Ministerul Finanţelor Publice

    Angela Carabaş,
    director general
    Ministerul Finanţelor Publice

    Carmen Ghiţã,
    şef birou
    Ministerul Finanţelor Publice

    Lucian Iosef,
    consilier
    Ministerul Finanţelor Publice

    Marcel Hoarã,
    preşedinte
    ARDDZI

    Nicolae Turdean,
    director UMP
    Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri

    Octav Marcovici,
    director UMP RSE
    ARDDZI

    Liliana Vasilescu,
    director executiv
    Fondul Român de Dezvoltare Socialã

    Rudolf Jan Treffers,
    director executiv
    Banca Mondialã

    E.S. Gheorghe Ialomiţianu
                                                         29 noiembrie 2011

    ANEXA I

                         ANEXA NR. 1
                   Tragerea sumelor din împrumut



┌──────────────────────────────────┬──────────────┬────────────────────────────┐
│ Categoria │ Suma alocatã │ Procentul din cheltuieli │
│ │ din împrumut │ ce va fi finanţat │
│ │(exprimatã în │ │
│ │dolari S.U.A.)│ │
├──────────────────────────────────┼──────────────┼────────────────────────────┤
│(1) Bunuri │ │100% din cheltuiala externã │
│a) în cadrul pãrţilor A şi C.1 ale│ 33.463,79 │100% din cheltuiala localã │
│ Proiectului │ │(costuri franco-uzinã) şi │
│b) în cadrul pãrţilor B şi C.2 ale│ 223.873,35 │80% din cheltuieli locale │
│ Proiectului │ │pentru alte articole achizi-│
│ │ │ţionate pe plan local │
├──────────────────────────────────┼──────────────┼────────────────────────────┤
│(2) Servicii de consultanţã, │ │85% din cheltuieli externe │
│inclusiv audit │ │şi 75% din cheltuieli locale│
│a) în cadrul pãrţilor A şi C.1 ale│ 1.502.771,00 │ │
│Proiectului │ │ │
│b) în cadrul pãrţilor B şi C.2 ale│ 3.629.460,00 │ │
│Proiectului │ │ │
├──────────────────────────────────┼──────────────┼────────────────────────────┤
│(3) Pregãtire │ │100% din cheltuieli externe │
│a) în cadrul pãrţilor A şi C.1 ale│ 82.279,01 │şi 75% din cheltuieli locale│
│Proiectului │ │ │
│b) în cadrul pãrţilor B şi C.2 ale│ 191.106,34 │ │
│Proiectului │ │ │
├──────────────────────────────────┼──────────────┼────────────────────────────┤
│(4) Lucrãri │ │ 80% │
│a) în cadrul pãrţii A a Proiec- │ 16.951.763,00│ │
│tului │ │ │
│b) în cadrul pãrţii B a Proiec- │ 0 │ │
│tului │ │ │
├──────────────────────────────────┼──────────────┼────────────────────────────┤
│(5) Plãţi de stimulente financiare│ 5.782.175,69 │ 80% │
│în cadrul pãrţii B.1 a) a Proiec- │ │ │
│tului │ │ │
├──────────────────────────────────┼──────────────┼────────────────────────────┤
│(6) Microcredite în cadrul pãrţii │ 0 │ 100% │
│B.1 b) a Proiectului │ │ │
├──────────────────────────────────┼──────────────┼────────────────────────────┤
│(7) Granturi S.D.S.C.M. în cadrul │ 5.909.501,99 │ 84% │
│pãrţii B.2 a) a Proiectului │ │ │
├──────────────────────────────────┼──────────────┼────────────────────────────┤
│(8) Granturi S.G.M. în cadrul │ 898.759,00 │ 84% │
│pãrţii B.2.c) a Proiectului │ │ │
├──────────────────────────────────┼──────────────┼────────────────────────────┤
│(9) Costuri operaţionale │ │ 50% │
│adiţionale │ │ │
│a) în cadrul pãrţii C.1 a Proiec- │ 419.369,00 │ │
│tului │ │ │
│b) în cadrul pãrţii C.2 a Proiec- │ 832.450,53 │ │
│tului │ │ │
├──────────────────────────────────┼──────────────┼────────────────────────────┤
│(10) Nealocate │ 0 │ │
├──────────────────────────────────┼──────────────┼────────────────────────────┤
│(11) Bunuri, servicii de consul- │ 20.071.637,20│ 80% │
│tanţã (inclusiv audit), pregãtire,│ │ │
│lucrãri şi costuri operaţionale │ │ │
│adiţionale în cadrul pãrţilor A şi│ │ │
│C.1 ale Proiectului │ │ │
├──────────────────────────────────┼──────────────┼────────────────────────────┤
│(12) Bunuri, servicii de consul- │ 22.054.462,09│ 84% │
│tanţã, pregãtire, lucrãri şi │ │ │
│costuri operaţionale adiţionale │ │ │
│în cadrul pãrţii B a Proiectului │ │ │
│[cu excepţia pãrţilor B.2 a) şi │ │ │
│B.3 c) ii)] şi în cadrul pãrţii │ │ │
│C.2 i) a Proiectului; plãţi de │ │ │
│stimulente financiare în cadrul │ │ │
│pãrţii B.1 a) a Proiectului şi │ │ │
│granturi S.G.M. în cadrul pãrţii │ │ │
│B.2 c) a Proiectului │ │ │
├──────────────────────────────────┼──────────────┼────────────────────────────┤
│(13) Bunuri, servicii de consul- │ 10.327.148,01│ 81% │
│tanţã, pregãtire, costuri │ │ │
│operaţionale adiţionale în cadrul │ │ │
│pãrţii B.3 c) ii) şi în cadrul │ │ │
│pãrţii C.2 ii) a Proiectului şi │ │ │
│granturi S.D.S.C.M. în cadrul │ │ │
│pãrţii B.2 a) a Proiectului │ │ │
├──────────────────────────────────┼──────────────┼────────────────────────────┤
│Subtotal │ 88.910.220 │ │
├──────────────────────────────────┼──────────────┼────────────────────────────┤
│Suma anulatã la 28 noiembrie 2011 │ 31.089.780 │ │
├──────────────────────────────────┼──────────────┼────────────────────────────┤
│Total: │ 120.000.000 │ │
└──────────────────────────────────┴──────────────┴────────────────────────────┘

    BIROUL BĂNCII MONDIALE, ROMÂNIA Clãdirea UTI, etaj 6 Tel.:
    Banca Internaţionalã pentru Str. Vasile Lascãr (+4) 021-201-0311
    Reconstrucţie şi Dezvoltare nr. 31 Fax:
    Asociaţia Internaţionalã pentru Sectorul 2, 010664 (+4) 021-201-0338
    Dezvoltare Bucureşti, România




                                            8 decembrie 2011

    Excelenţei Sale
    Gheorghe Ialomiţianu,
    ministrul finanţelor publice
    Ministerul Finanţelor Publice
    Bucureşti, România

    Stimate domnule ministru:

     România - Proiect privind închiderea minelor, refacerea mediului
          şi regenerarea socioeconomicã (împrumut Nr. 4759-RO)
         Anulare parţialã a sumelor împrumutului - anexa nr. 3,
                          Graficul de rambursare

    Odatã cu referirea la corespondenţa noastrã anterioarã din data de 29 noiembrie 2011 pentru referinţa sus-menţionatã, ataşat gãsiţi anexa nr. 3, Graficul de rambursare revizuit.

                               Cu stimã,
                            Francois Rantrua
                            director de ţarã
                      Biroul Bãncii Mondiale, România

    Cc: Excelenţei Sale
    Ion Ariton,
    ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri
    Ministerul Economiei Comerţului şi Mediului de Afaceri

    Bogdan Drãgoi,
    secretar de stat
    Ministerul Finanţelor Publice

    Angela Carabaş,
    director general
    Ministerul Finanţelor Publice

    Carmen Ghiţã,
    şef birou
    Ministerul Finanţelor Publice

    Lucian Iosef,
    consilier
    Ministerul Finanţelor Publice

    Marcel Hoarã,
    preşedinte
    ARDDZI

    Nicolae Turdean,
    director UMP
    Ministerul Economiei Comerţului şi Mediului de Afaceri

    Octav Marcovici,
    director UMP RSE
    ARDDZI

    Liliana Vasilescu,
    director executiv
    Fondul Român de Dezvoltare Socialã

    Rudolf Jan Treffers,
    director executiv
    Banca Mondialã


    ANEXA 3

                      Graficul de rambursare

                       Sume în dolari S.U.A.




          Ţara RO-România
          Împrumutat 8000008817 - MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

 Împrumut nr.: BIRD-47590 Subîmprumut nr. 47590-001 Data EOP: Data primei scadenţe:
 Tranşe/Total: nr. Valuta: dolari S.U.A. 08.12.2011 15.08.2010
                                                                    Data ultimei scadenţe:
                                                                    15.02.2022

┌───────────────┬────────────────┬────────────────┬──────────────────┐
│Data scadenţei │ Iniţial │ Total corectat │Scadenţã revizuitã│
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.08.2010 │ 5.000.000,00 │ 0,00 │ 5.000.000,00 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.02.2011 │ 5.000.000,00 │ 0,00 │ 5.000.000,00 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.08.2011 │ 5.000.000,00 │ 0,00 │ 5.000.000,00 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.02.2012 │ 5.000.000,00 │ -1.480.465,71 │ 3.519.534,29 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.08.2012 │ 5.000.000,00 │ -1.480.465,71 │ 3.519.534,29 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.02.2013 │ 5.000.000,00 │ -1.480.465,71 │ 3.519.534,29 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.08.2013 │ 5.000.000,00 │ -1.480.465,71 │ 3.519.534,29 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.02.2014 │ 5.000.000,00 │ -1.480.465,71 │ 3.519.534,29 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.08.2014 │ 5.000.000,00 │ -1.480.465,71 │ 3.519.534,29 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.02.2015 │ 5.000.000,00 │ -1.480.465,71 │ 3.519.534,29 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.08.2015 │ 5.000.000,00 │ -1.480.465,71 │ 3.519.534,29 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.02.2016 │ 5.000.000,00 │ -1.480.465,71 │ 3.519.534,29 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.08.2016 │ 5.000.000,00 │ -1.480.465,71 │ 3.519.534,29 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.02.2017 │ 5.000.000,00 │ -1.480.465,71 │ 3.519.534,29 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.08.2017 │ 5.000.000,00 │ -1.480.465,71 │ 3.519.534,29 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.02.2018 │ 5.000.000,00 │ -1.480.465,71 │ 3.519.534,29 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.08.2018 │ 5.000.000,00 │ -1.480.465,71 │ 3.519.534,29 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.02.2019 │ 5.000.000,00 │ -1.480.465,71 │ 3.519.534,29 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.08.2019 │ 5.000.000,00 │ -1.480.465,71 │ 3.519.534,29 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.02.2020 │ 5.000.000,00 │ -1.480.465,71 │ 3.519.534,29 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.08.2020 │ 5.000.000,00 │ -1.480.465,71 │ 3.519.534,29 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.02.2021 │ 5.000.000,00 │ -1.480.465,71 │ 3.519.534,29 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.08.2021 │ 5.000.000,00 │ -1.480.465,71 │ 3.519.534,29 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ 15.02.2022 │ 5.000.000,00 │ -1.480.465,80 │ 3.519.534,20 │
├───────────────┼────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ Total: │ 120.000.000,00 │ -31.089.780,00 │ 88.910.220,00 │
└───────────────┴────────────────┴────────────────┴──────────────────┘



                             --------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016