Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENTE din 8 decembrie 2006  la Codul international pentru siguranta navelor de mare viteza (Codul HSC 1994)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENTE din 8 decembrie 2006 la Codul international pentru siguranta navelor de mare viteza (Codul HSC 1994)

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 614 din 20 august 2008


CAPITOLUL 1
Generalitãţi şi cerinţe generale

1. Paragraful 1.2 existent se renumeroteazã ca paragraful 1.2.1 şi se adaugã urmãtorul nou paragraf 1.2.2 dupã cum urmeazã:
"1.2.2. Se va interzice instalarea materialelor noi care conţin azbest în construcţia structurii, maşinilor, instalaţiilor electrice şi echipamentului unei nave cãreia i se aplicã prezentul cod, cu excepţia:
.1 vanelor utilizate la compresoarele rotative volumetrice şi pompele de vid rotative cu palete;
.2 îmbinãrilor şi garniturilor etanşe la apã utilizate pentru circulaţia lichidelor atunci când, la temperaturã ridicatã (ce depãşeşte 350° C) sau presiune (ce depãşeşte de 7 x 10^6 Pa), existã risc de incendiu, coroziune sau toxicitate; şi
.3 dispozitivelor flexibile de izolaţie termicã utilizate la temperaturi de peste 1.000° C."

CAPITOLUL 8
Mijloace şi dispozitive de salvare

2. Dupã paragraful 8.9.7.1.2 existent se introduce noul paragraf 8.9.7.2:
"8.9.7.2. În afarã de faptul cã trebuie sã fie supuse întreţinerii la intervalele prevãzute mai sus, dispozitivele de evacuare la apã (MES) vor fi desfãşurate, suplimentar sau în paralel, de la navã prin rulare, la intervalele care sunt convenite de cãtre Administraţie, cu condiţia ca fiecare sistem sã fie desfãşurat cel puţin o datã la 6 ani."
3. Titlul paragrafului 8.9.1 "Pregãtirea pentru funcţionare" se înlocuieşte cu titlul "Generalitãţi", care va deveni paragraful 8.9.1.1, şi se vor introduce noile paragrafe 8.9.1.2 şi 8.9.1.3, cu notele de subsol aferente:
"8.9.1.2 Înaintea acordãrii aprobãrii pentru mijloace sau dispozitive de salvare originale, Administraţia se va asigura cã aceste mijloace sau dispozitive:
.1 asigurã un nivel de siguranţã echivalent aceluia cerut de prevederile prezentului capitol şi cã au fost încercate şi evaluate în conformitate cu recomandãrile Organizaţiei*); sau
----------
*) Se face referire la Codul de reguli practice pentru evaluarea, încercarea şi acceptarea prototipurilor de mijloace şi dispozitive de salvare originale, adoptat de Organizaţie prin Rezoluţia A.520(13).

.2 au fost supuse cu succes, dupã cum considerã Administraţia, la evaluare şi încercãrile care sunt echivalente în mod esenţial cu evaluarea şi încercãrile prevãzute în aceste recomandãri.
8.9.1.3. O Administraţie care permite prelungirea intervalelor de timp de întreţinere a plutelor de salvare în conformitate cu prevederile de la 8.9.1.2 va notifica Organizaţiei în conformitate cu regula I/5(b) din Convenţie."
4. Dupã paragraful 8.9.9 existent se introduce urmãtorul nou paragraf 8.9.10, cu titlul "Întreţinerea periodicã a instalaţiilor de lansare la apã":
"8.9.10. Întreţinerea periodicã a instalaţiilor de lansare la apã
Instalaţiile de lansare la apã:
.1 vor fi supuse unei întreţineri la intervalele recomandate conform instrucţiunilor de întreţinere la bord, aşa cum se prevede la regula III/36 din Convenţie;
.2 vor fi supuse unei examinãri amãnunţite la inspecţiile anuale, aşa cum se prevede la paragraful 1.5.1.3; şi
.3 la încheierea examinãrii conform alin. .2 de mai sus, vor fi supuse unei încercãri dinamice a frânelor vinciului la viteza maximã de coborâre. Sarcina care se va aplica va fi masa ambarcaţiunii de salvare sau a bãrcii de urgenţã fãrã persoane la bord; totuşi, la intervale care nu depãşesc 5 ani, aceastã încercare va fi efectuatã cu o sarcinã de încercare egalã cu 1,1 ori greutatea ambarcaţiunii de salvare sau a bãrcii de urgenţã şi încãrcãturã completã de persoane şi echipament."
5. Urmãtorul nou paragraf 8.9.11, cu titlul "Mijloace sau dispozitive originale de salvare", se introduce dupã paragraful 8.9.10 existent:
"8.9.11. Mijloace sau dispozitive de salvare originale
O Administraţie care aprobã plute de salvare gonflabile noi şi originale conform 8.9.1.2 poate permite intervale de timp de întreţinere prelungite în urmãtoarele condiţii:
.1 dacã sunt supuse întreţinerii la intervale de timp prelungite, dispozitivele noi şi originale ale plutelor de salvare vor fi menţinute, în timpul acestor intervale, conform standardului prevãzut în procedurile lor de încercare;
.2 sistemul plutei de salvare va fi verificat la bord de cãtre o persoanã cu calificarea conform prevederilor de la 8.7; şi
.3 întreţinerea la intervale care nu depãşesc 5 ani se va efectua în conformitate cu recomandãrile Organizaţiei."
6. Urmãtorul nou paragraf 8.9.12, cu nota de subsol aferentã, se introduce dupã paragraful 8.9.11 existent:
"8.9.12. O Administraţie care permite prelungirea intervalelor de timp de întreţinere a plutelor de salvare în conformitate cu prevederile de la 8.9.11 va notifica Organizaţiei în conformitate cu regula I/5(b) din Convenţie*)."
----------
*) Se face referire la Codul de reguli practice pentru evaluarea, încercarea şi acceptarea prototipurilor de mijloace şi dispozitive de salvare originale, adoptat de Organizaţie prin Rezoluţia A.520(13).

CAPITOLUL 13
Echipament de navigaţie

7. Se renumeroteazã paragraful 13.14.2 existent, care devine paragraful 13.14.3, şi se introduce noul paragraf 13.14.2:
"13.14.2. Toate navele, inclusiv navele existente, vor fi prevãzute cu ECDIS cel mai târziu pânã la 1 iulie 2010."

CAPITOLUL 14
Radiocomunicaţii

8. Textul existent al capitolului se înlocuieşte dupã cum urmeazã:
"Navele vor fi prevãzute cu echipamentele de radiocomunicaţie prevãzute la cap. 14 din Codul HSC 2000 [Rezoluţia MSC.97(73)], aşa cum a fost amendat pânã la Rezoluţia MSC. 222(82) inclusiv, care sunt montate şi exploatate în conformitate cu prevederile acelui capitol."

ANEXA 1
Model de certificat de siguranţã pentru nava de mare vitezã

9. În Lista echipamentului pentru Certificatul de siguranţã pentru nava de mare vitezã, la secţiunea 5 se introduce urmãtorul nou punct 14 dupã punctul 13 existent, iar punctul 14 existent se renumeroteazã ca punctul 15:
"14. Sistemul de identificare şi de urmãrire a drumului"

ANEXA 7
Stabilitatea navelor multicorp

10. Referirile la "2.9" din paragraful 1.4.1 şi la "2.4" din paragraful 2.5 se înlocuiesc cu referirile la "2.10" şi, respectiv, "2.6".

----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016