Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENTE din 7 iulie 2017  la anexa VI la MARPOL (Desemnarea zonelor de control al emisiilor Marea Baltică şi Marea Nordului pentru nivelul III de NO_x) (Informaţii care trebuie incluse în nota de livrare a buncherului)    Twitter Facebook
Cautare document

 AMENDAMENTE din 7 iulie 2017 la anexa VI la MARPOL (Desemnarea zonelor de control al emisiilor Marea Baltică şi Marea Nordului pentru nivelul III de NO_x) (Informaţii care trebuie incluse în nota de livrare a buncherului)

EMITENT: Organizaţia Maritimă Internaţională
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 871 din 15 octombrie 2018
──────────
    Conţinute de Rezoluţia MEPC. 286(71) din 7 iulie 2017, publicată prin Ordinul nr. 1.488 din 26 septembrie 2018, în Monitorul Oficial Partea I, nr. 871 din 15 octombrie 2018.
──────────
    Anexa VI Reguli privind prevenirea poluării atmosferei de către nave

    Regula 13
    Oxizi de azot (NO_x)
    1. În paragraful 5.1, după cuvintele „o zonă de control al emisiilor desemnată pentru nivelul III de NO_x în conformitate cu prevederile paragrafului 6 al prezentei reguli“, se introduc cuvintele „(zonă de control al emisiilor de NO_x de nivel III)“.
    2. Textul existent al paragrafului 5.1.2 se înlocuieşte cu următorul:
    .2 această navă este construită la sau după data de:
    .1 1 ianuarie 2016 şi este operată în Zona de control al emisiilor din America de Nord sau în Zona de control al emisiilor din zona Mării Caraibilor a Statelor Unite;
    .2 1 ianuarie 2021 şi este operată în Zona de control al emisiilor Marea Baltică şi Zona de control al emisiilor Marea Nordului;


    3. Cuvintele „atunci când“ dintre paragrafele 5.1.2 şi 5.1.3 se şterg.
    4. În paragraful 5.1.3 cuvintele „zonă de control al emisiilor, desemnată pentru nivelul III de NO_x în conformitate cu prevederile paragrafului 6 al prezentei reguli“ se înlocuiesc cu „zonă de control al emisiilor de NO_x de nivel III“.
    5. În paragraful 5.2.3 cuvântul „convenţie“ se înlocuieşte cu „Convenţie“, iar expresia „24 m“ se înlocuieşte cu „24 metri“.
    6. Se introduc paragrafele noi 5.4 şi 5.5, după cum urmează:
    "5.4 Emisiile de oxizi de azot provenind de la un motor diesel naval supus prevederilor paragrafului 5.1 din prezenta regulă, care apar imediat după construirea şi probele pe mare ale unei nave nou-construite sau înainte şi după conversia, repararea şi/sau întreţinerea navei sau întreţinerea sau repararea unui motor corespunzător nivelului II sau a unui motor pe combustibil mixt atunci când nava nu trebuie să aibă la bord combustibil gazos sau încărcătură gazoasă din cauza cerinţelor de siguranţă şi când activităţile în cauză au loc într-un şantier naval sau în altă unitate de reparaţii situată într-o zonă de control al emisiilor de NO_x de nivel III, sunt exceptate temporar dacă sunt îndeplinite următoarele condiţii:
    .1 motorul respectă limitele emisiilor de NO_x de nivel II; şi
    .2 nava navighează direct către sau dinspre un şantier naval sau altă unitate de reparaţii, nu încarcă sau descarcă marfă pe durata exceptării şi respectă orice cerinţe suplimentare specifice privind itinerariul de urmat indicat de către statul portului în care se află şantierul naval sau unitatea de reparaţii, după caz.
5.5 Exceptarea descrisă în paragraful 5.4 din prezenta regulă se aplică numai pentru următoarea perioadă:
    .1 pentru o navă nou-construită, perioada începe în momentul în care şantierul naval livrează nava, incluzând probele pe mare, şi se termină în momentul în care nava iese direct din zona (zonele) de control al emisiilor de NO_x de nivel III sau, în ceea ce priveşte o navă echipată cu un motor cu combustibil mixt, nava iese direct din zona (zonele) de control al emisiilor de NO_x de nivel III sau merge direct către cea mai apropiată instalaţie de alimentare cu combustibil gazos, adecvată navei, situată în zona (zonele) de control al emisiilor de NO_x de nivel III;
    .2 în cazul unei nave cu motor de nivel II care face obiectul unei conversii, întreţineri sau reparaţii, perioada începe când nava intră în zona (zonele) de control al emisiilor de NO_x de nivel III şi merge direct la şantierul naval sau la altă unitate de reparaţii şi se termină atunci când nava părăseşte şantierul naval sau altă unitate de reparaţii şi iese direct din zona (zonele) de control al emisiilor de NO_x de nivel III după efectuarea probelor pe mare, dacă este cazul; sau
    .3 în cazul unei nave cu motor cu combustibil mixt care face obiectul unei conversii, întreţineri sau reparaţii, atunci când nava nu trebuie să aibă la bord combustibil gazos sau încărcătură gazoasă din cauza cerinţelor de siguranţă, perioada începe în momentul în care nava intră în zona (zonele) de control al emisiilor de NO_x de nivel III sau când este degazată în zona (zonele) de control al emisiilor de NO_x de nivel III şi merge direct la şantierul naval sau la o altă unitate de reparaţii şi se termină în momentul în care nava părăseşte şantierul naval sau altă unitate de reparaţii şi iese direct din zona (zonele) de control al emisiilor de NO_x de nivel III sau merge direct către cea mai apropiată instalaţie de alimentare cu combustibil gazos, adecvată navei, situată în zona (zonele) de control al emisiilor de NO_x de nivel III."

    7. Textul existent al paragrafului 6 se înlocuieşte cu următorul:
    "6. În sensul prezentei reguli, o zonă de control al emisiilor de NO_x de nivel III este orice zonă maritimă, inclusiv orice zonă portuară, desemnată de Organizaţie în conformitate cu criteriile şi procedurile stabilite în apendicele III la prezenta anexă. Zonele de control al emisiilor de NO_x de nivel III sunt:
    .1 Zona de control al emisiilor din America de Nord, care înseamnă zona descrisă de coordonatele prevăzute în apendicele VII la prezenta anexă;
    .2 Zona de control al emisiilor din zona Mării Caraibilor a Statelor Unite, care înseamnă zona descrisă de coordonatele prevăzute în apendicele VII la prezenta anexă;
    .3 Zona de control al emisiilor Marea Baltică aşa cum este definită în regula 1.11.2 din anexa I la prezenta Convenţie; şi
    .4 Zona de control al emisiilor Marea Nordului aşa cum este definită în regula 1.14.6 din anexa V la prezenta Convenţie."


    Informaţii care trebuie incluse în nota de livrare a buncherului (regula 18.5)
    8. Elementele enumerate în apendice se numerotează de la 1 la 9.
    9. La punctul 7, expresia „(kg/mc)“ se înlocuieşte cu „(kg/mc)“.
    10. Punctul 9 se înlocuieşte cu următorul:
    "O declaraţie semnată şi certificată de către reprezentantul furnizorului de combustibil lichid atestând că combustibilul lichid livrat este în conformitate cu regula 18.3 din prezenta anexă şi că conţinutul de sulf al combustibilului lichid livrat nu depăşeşte:
    []valoarea-limită indicată la regula 14.1 din prezenta anexă;
    [] valoarea-limită indicată la regula 14.4 din prezenta anexă; sau
    [] valoarea-limită indicată de cumpărător de ....... (% m/m), aşa cum a fost completată de reprezentantul furnizorului de combustibil lichid şi pe baza notificării cumpărătorului conform căreia combustibilul lichid:
    .1 urmează să fie utilizat în combinaţie cu un mijloc echivalent prin care să se asigure respectarea prevederilor din regula 4 din prezenta anexă; sau
    .2 face obiectul unei scutiri corespunzătoare acordate unei nave pentru a permite acesteia să efectueze încercări pentru cercetări privind tehnicile de reducere şi de control al emisiilor de oxizi de sulf, în conformitate cu dispoziţiile din regula 3.2 din prezenta anexă.
    Declaraţia trebuie să fie completată de către reprezentantul furnizorului de combustibil lichid prin marcarea casetei (casetelor) corespunzătoare cu o cruce (x)."


    ----

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice